Miten miesseuraa heterolle?

Anonyymi

Mielestäni olen aika vahva hetero, mutta välillä tulee kiihottavia ajatuksia myös miesten suuntaan. En niinkään koe miesvartaloa tai miesten välistä hellyyttä kiinnostavana, mutta oman suun ja puhtaan pepun tarjoaminen toisen miehen tyydyttämiseen. Ajatus siitä, että välillä piipahtaisi puolin tai toisin jäykkää kalua imemässä ja nautintoa tarjoamassa on jollain tapaa kiihottava. Parasta olisi jos sen voisi jollain tapaa anonyymisti tehdä tai ainakin hyvin luotettavasti myös niin ettei tarvisi olla taudeista huolissaan.

64

4508

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ihastuttava haave, ajatus ja mieltymys toive.
      Ikäänkuin ihminen eli miespuolinen henkilö joka on odotuksissa avauksen tekijällä, olisi "kävelevä penis" joka ei personoidu mitenkään henkilönä lihallisesti tai muuten, mutta olisi aina valmis seksuaaliseen kanssakäymiseen!? Myönteistä on kun hän odottaisi jonkun tyyppustä jatkuvuutta jopa, kun siltä tuntuu ja ei ole estämässä seuranhakijan siviili- eli arjen pääseksuaalisuutta "heteroutta"!?

      Hyvin koottu ilmoitus sellaisenaan kyllä!
      👥💔 💦💨

    • Anonyymi

      Netissä ainoa vaikeus on runsauden valinta.
      Jos siihen ei kykene, ei kannata mankua!

      • Anonyymi

        Ei ole todellakaan helppoa netistä löytää sopivaa kaveria jolle voisi peppuaan tarjota naitavaksi... kyllä siellä yläpäässäkin pitää jotain liikkua...


      • Anonyymi

        kokeile yllätyt


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole todellakaan helppoa netistä löytää sopivaa kaveria jolle voisi peppuaan tarjota naitavaksi... kyllä siellä yläpäässäkin pitää jotain liikkua...

        mutta jos ylhäällä vähän mutta alhaalla paljon annan kyllä


      • Anonyymi

        Seksitreffit - https://tier.loverevenue.com/tiny/DUfpa
        Liittyminen on ilmaista ja suurinta osaa sivuston ominaisuuksista pääsee käyttämään ilmaiseksi. Täysjäsenyys ei ole ehkä ihan markkinoiden edullisin, mutta seuranhaussa laadusta kannattaa maksaa.


    • Anonyymi

      Mulla kanssa on reilu 50v umpiheterona olemisen jälkeen on bi-henkisyys nostanut päätään.
      Fantasioin usein sheivatusta kundista jolla mieluummin pienehkö kuin iso kulli, jotta voisin ottaa sen juurta myöten suuhuni ja leikitellä kunnolla. Perspanot ei niinkään edes ajatuksena.
      Välillä tosin ei voisi vähempää kulli kiinnostaa, mut ei ajatuksesta eroonkaan pääse ellei pääse kokeilemaan.

      Sitten se vaikeus että missä ukm ylipäätään voisi toisen tavata. Autossa ehkä tai hotellissa. Ei oo helppoa vaikka jotenkin yhteyden toiseen saisikin.

      • Anonyymi

        Joo sama juttu 😋. En voisi kuvitellakaan mitään "kakkosjuttuja" puolin enkä toisin mutta vois muuten sheivattua pitää hyvänä... Ja tosiaan pieni olisi plussaa (tullut thai-videoita vähän kuolattua..)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo sama juttu 😋. En voisi kuvitellakaan mitään "kakkosjuttuja" puolin enkä toisin mutta vois muuten sheivattua pitää hyvänä... Ja tosiaan pieni olisi plussaa (tullut thai-videoita vähän kuolattua..)

        13,5 cm kovana.posliini,kelpaisko.M55


    • Anonyymi

      olen mies myös minä haaveilin kunnes löysin miehen ja isolla kalulla vielä hän myös naimisissa välillä käyn antamassa peppua tuolle jätti kyrvälle on ihana ilta joskus kolmekin kertaa nussii vaimo ei kuulemma anna peppua mutta minä olen iloinen antaja

      • Anonyymi

        Onnekas olet kun olet sen sopivan kaverin löytänyt jolle voit pyllyäsi tarjota naitavaksi...


      • Anonyymi

        vieläkö siihen sais pari kaveria niin vau


      • Anonyymi

        joo on ilo antaa ja vielä iso kulliselle tietää saaneensa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        vieläkö siihen sais pari kaveria niin vau

        jep oisin koko illan peppu pystyssä tai ratsastaisin


    • Anonyymi

      Itse olen samoilla ajatuksilla aloittajan kanssa, paitsi en ajattele toisen tyydyttämistä pääasina, vaan molemminpuolista nautintoa. Jonkin verran miesten kanssa seksiä harrastaneena, pääasiassa ollut btm, niin olen päättänyt, että lopettelen nämä "hommat". Tietenkin toisen nuollessa tai ottaessa suihin tuntuu hyvältä, mutta siihen se oikeastaan jääkin. Itse imiessä en koe mitään kiihotusta toisin kuin naista nuollessa. Toinen mikä alkanut itseä häiritsemään on se, että miehen kanssa ei vaan seiso mitenkään, ja itse puuhaillut vain yhden kaverin kanssa viimeset kolme vuotta eli ei ole mitään jännitysefektiäkään. Joskus yläasteikäisenä kaverin kanssa kokeiltiin hieman seksileikkejä ja kerran sain orkun kaverin paniessa ilman, että koskin mitenkään itseeni. Varmaan osui eturauhaseen tms, mutta tuntui sairaan hyvältä.
      Nyt aikuisiällä, reilun 15 vuoden ajalta, on kokemusta alle kymmenestä miehestä ja eri kokoisista kaluista, mutta mitään vastaavaa en ole kokenut. Vois sanoa, että munan saaminen pyllyyn ei tunnu oikeen miltään, vaikka kaikki ovat sanoneet tiukaksi :) Ehkä se on mielentila, kun naisvartalo ja naiset kiinnostavat kuitenkin paljon enemmän. Mitään en kadu enkä häpeä näistä sekstuokioista, mutta tulevaisuudessa "pyllyleikit" vaan naisen kanssa :)

    • Anonyymi

      Jo on ongelma. Sama kuin menisi supermarkettiin ja ihmettelisi, mistä voisi saada ostettua ruokaa.

      • Anonyymi

        Mitä meinaatko omas antaa pois.Huijaat kumminkin sä oot siihen ihastunut et luovu koskaan.Työntelehän taas sitä perseeseesi niin piristyt.


    • Anonyymi

      Ei muuta kuin yhteyttä ottamaan. Kyllä minäkin voisin kokeilla miltä tuntuu

    • Anonyymi

      Oma kokemus rajoittuu kahteen kertaan shemalen kanssa sekä wherebyssa runkkailuun.

      Kiima on edelleen kova, mutta uskallus ei oikein riitä lehti-ilmoituksiin vastaamaan.

      t. mies Tapiolasta vuosimallia 1963

    • Oon kanssa pitkään halunnut kokeilla toisen miehen seisovaa kullia,ja antaa oma mulkku käsittelyyn.
      Olisi varmaan mahtavaa antaa pitkä kunnon suihinotto loppuun asti, toiselle varmasti terveelle ja kokemattomalle.
      Uskon että pystyisin ottaa siistiltä mieheltä lastin suuhuni.

      Mutta se perusongelmahan on se että molempienhän pitäisi olla varmasti terveitä ja puhtaita, näitä kiertopalkintojahan varmaan riittää.

      Sitten jos jälkeenpäin vielä homma tuntuu kiinnostavan, niin mikä olisi mahtavampaa kun kutsua kaveri joskus kesällä mökille ja nauttia auringossa nakuilusta ja seisovista saunapuhtaista kulleista.

      • Anonyymi

        Wau!


      • Anonyymi

        Täällä olisi 100% puhdasta ja tervettä ja sheivattua 15 cm pippeliä jos joku haluaa tunnustella.. 😋


      • Anonyymi kirjoitti:

        Täällä olisi 100% puhdasta ja tervettä ja sheivattua 15 cm pippeliä jos joku haluaa tunnustella.. 😋

        Missähän päin 15cm seisoo


      • Anonyymi
        kissi357 kirjoitti:

        Missähän päin 15cm seisoo

        Kaakkois suomi


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kaakkois suomi

        Vaikuttaa houkuttelevalta. Mulla profiilissa yhteystiedot, laita postia niin katotaan miten edetään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä olisi 100% puhdasta ja tervettä ja sheivattua 15 cm pippeliä jos joku haluaa tunnustella.. 😋

        Ai saateri, kun olis uskallusta. Kiima on kova ja panetus jatkuva. Haluaisin mutta jokin vielä pidättää. Paljas sheivattu kalu ois ihana mut vieras kikkeli pitää kyllä verhoilla lateksiin ennen lähempää tutustumista. Ai että kun suussa napsaa


      • Ei ole vieläkään oma sheivattu pienehkö kulli päässyt tuntemaan toisen miehen hyväilyä.


    • Anonyymi

      ihana tunne kun tietää miltä naisesta tuntuu anaali

    • Itsellä kanssa ajatuksissa tahtonu pyöriä halu hommailla jotain toisen jätkän kanssa. Yhden kerran näin kävikin yhden tyypin kanssa, tiedä johtuiko siitä etten ihan selvinpäin silloin ollut vaiko siitä toisesta tyypistä sitten vaiko silloisista olosuhteista, mutta en saanut itseäni laukeamaan vaikka se tuntuikin ihan perkeleen hyvältä kun oma munani oli toisen jätkän suussa. Monesti juuri fantasioinutkin että päätyisi siihen tilanteeseen, mutta en tiedä miksi. Yhtäkkiä mulla loppui halut kuin seinään jostain syystä ja iski aivan tajuton "morkkis", halusin vaan mahdollisimman pian häipyä tilanteesta ja sen tyypin luota. Seuraavana päivä oli sellainen olo että toivoin että voisin vain vajota maanalle, koitin pyyhkiä koko tilanteen pois mielestäni ja kuvitella että mitään siitä ei edes tapahtunut.
      Mutta silti, jostain ihmeen syystä vaikka olo oli silloin tuollainen niin ajatus kiinnostaa yhä ja aina tuota miettiässä mua alkaa kiihottaa. Tuon jälkeen oon huomannu selailevani redditistä kuvia jätkien kaluista ja klippei missä joku runkkaa, kiihottaa ihan sikana nähä kun toisella lentää mällit.Nytkin kun kirjotan tästä niin tunnen kun mul alkaa kovenee...
      Pian varmaan 💦

      • En menisi takuuseen että omakaan kulli jännityksestä kivikovaa seisoisi.
        Joku hätäinen autorunkku olis huonoin vaihtoehto tapaamiseen.

        Pitäisi ensin vaikka sähköpostilla "tutustua" toiseen ja suunnitella paikkaa y. m. s
        Ja vielä voisi reilusti perua koko jutun jos alkaisi jänistää.


      • Anonyymi
        kissi357 kirjoitti:

        En menisi takuuseen että omakaan kulli jännityksestä kivikovaa seisoisi.
        Joku hätäinen autorunkku olis huonoin vaihtoehto tapaamiseen.

        Pitäisi ensin vaikka sähköpostilla "tutustua" toiseen ja suunnitella paikkaa y. m. s
        Ja vielä voisi reilusti perua koko jutun jos alkaisi jänistää.

        Samat ajatukset mulla,ei kiinnosta pikaiset autorunkut, etsinyt kaveria tutustumisen kautta ja jos palikat loksahtaa kohdilleen niin voisi saada hienoja hetkiä aikaiseksi.
        Ensikertalaisena kynnys aika korkea,ainahan voi pakittaa jos ei tunnu oikealta.
        Kymenlaakso m59


    • Anonyymi

      Ihmisethän saa tehdä keskenään mitätahansa mutta tätä toisen miehen imemistä tai perseeseen vetoa en ymmärrä!

      • Anonyymi

        Älä ole huolissasi🙉 kunhan ikää tulee lisää alat ymmärtää!


      • Anonyymi

        Tuo on kyllä totta!


      • Anonyymi

        🤮🤮🤮


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo on kyllä totta!

        Te ootte siis molemmat sit sairaita vai?


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Junnuna paljonkin tuli yhden kaverin kullia imettyä mutta se sitten jäi. Ja nyt on uudestaan alkanut kiinnostamaan munan imeminen ja haluaisin kokeilla miltä tuntuu kun joku panee perseeseen

      • Anonyymi

        Nuorena kun vielä kotipuolessa asuin niin naapurin pojan kanssa runkattiin toisiamme.
        Tuntui kyllä hyvältä. Jostain syystä ei otettu toisiltamme suihin. Mulla nyt on alkanut taas vanhemmiten nämä kiinnostaa. Kun löytäisi mukavan kaverin niin ottaisin kyllä suihin loppuun asti että saisi spermat nieltäväksi , ja peppupano olisi myös mukava . Alkaa posliini kulli kovettuu näitä kirjoituksia kun lukee , nyt on kyllä ihan pakko alkaa runkkaamaan.
        M 64 CD 💃


      • Anonyymi

        Kumpa sitä pääsisikin kokeilemaan, että miltä se oikea kalu pepussa tuntuisikaan... urbaanilegenda kun kertoo, että sitä voi jopa laueta vaikkei omaan kaluun edes kosketa...
        Kuinkahan moni on tämän kokenut vai onko se vain tota legendaa? ;)
        M49Tre


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kumpa sitä pääsisikin kokeilemaan, että miltä se oikea kalu pepussa tuntuisikaan... urbaanilegenda kun kertoo, että sitä voi jopa laueta vaikkei omaan kaluun edes kosketa...
        Kuinkahan moni on tämän kokenut vai onko se vain tota legendaa? ;)
        M49Tre

        Tuntuu molemmin päin taivaallisen hyvältä jos molemmat oikeesti haluu. M 65v


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kumpa sitä pääsisikin kokeilemaan, että miltä se oikea kalu pepussa tuntuisikaan... urbaanilegenda kun kertoo, että sitä voi jopa laueta vaikkei omaan kaluun edes kosketa...
        Kuinkahan moni on tämän kokenut vai onko se vain tota legendaa? ;)
        M49Tre

        Kokeilu kiinnostaisi. Itsekin kokematon, 60v.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kokeilu kiinnostaisi. Itsekin kokematon, 60v.

        Todellakin kiinnostaisi kokeilla ja tehdä empiiristä tutkimusta asiasta ;)
        M49Tre


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kumpa sitä pääsisikin kokeilemaan, että miltä se oikea kalu pepussa tuntuisikaan... urbaanilegenda kun kertoo, että sitä voi jopa laueta vaikkei omaan kaluun edes kosketa...
        Kuinkahan moni on tämän kokenut vai onko se vain tota legendaa? ;)
        M49Tre

        Tuota urbaanilegendan omalla kohdalla toimivuutta voi kokeilla vaikka jollakin sopivalla imukuppilellulla ja / tai jollakin eturahasta hierovalla lelulla, turvallistakin, ei ole riskiä taudeista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuota urbaanilegendan omalla kohdalla toimivuutta voi kokeilla vaikka jollakin sopivalla imukuppilellulla ja / tai jollakin eturahasta hierovalla lelulla, turvallistakin, ei ole riskiä taudeista.

        onneks vaimon straponin saa kiinnitettyä tuoliin jossa nytkin istun


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kokeilu kiinnostaisi. Itsekin kokematon, 60v.

        Täälläkin samantuntuista ilmaa. Kokematon itsekin, halu voisi olla kova...50v.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täälläkin samantuntuista ilmaa. Kokematon itsekin, halu voisi olla kova...50v.

        Mistä päin olet? m60v


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kumpa sitä pääsisikin kokeilemaan, että miltä se oikea kalu pepussa tuntuisikaan... urbaanilegenda kun kertoo, että sitä voi jopa laueta vaikkei omaan kaluun edes kosketa...
        Kuinkahan moni on tämän kokenut vai onko se vain tota legendaa? ;)
        M49Tre

        Jonkin verran harrastanut seksiä miesten kanssa. Yläasteella puuhailtiin kaverin kanssa aina välillä. Yhden kerran hänen paniessa kyljellään takaapäin olen saanut orkun koskematta munaan. Tuntu todella hyvältä. Sen jälkeen ei ole koskaan ollut lähelläkään. Ostin joku aika sitten mukamas eturauhaskiihottimen, mutta eipä silläkään juuri mitään tuntemuksia tullut. Sen suristessa ja samaan aikaan runkatessa tuli jotain pieniä "kutina-aaltoja", mutta siinä kaikki.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Aiai…..kun saisi imeä nuorta jäntevää kalua tai saisi peppuun vanhempaa tukevaa ukkoa. Joskus jopa haaveilen siitä julkisella paikalla jääden kuin vahingossa kiinni orkun kynnyksellä. Vaikka Lahden torilla

    • Anonyymi

      H­e­i! Ku­­­ts­umme sinu­­t käym­ään u­­­ude­­ss­­a cha­­­tis­­sa! Mei­tä on yl­­i mil­jo­­­ona! 👉 https://ryhmaseksi.pics/H/A1x8D6

    • Anonyymi

      My boy lollipop. Ihana olisi viettää kiireetön iltapäivä kullia tai useampia imien. Jossain saunakalliolla, maalla, rauhassa, meren rannassa. Varmaan unohtuisi syöminen ja juominen tunneiksi himon ottaessa vallan. Sitten kun oikein rohkaistuisi voisi kokeilla ottaa bebaan ensin yhden sormen, sitten kakdi-ehkä lopuksi kolme. Pienen lämmittelyn jälkeen sinne vaeltaisi suussa lämmitelty liukas terska. Terskan likkuuessa sisään ulos, se matkaisi suoleen aina hiukan pitemmälle kunnes olisi sielä koko pituueltaan. Nussisit minua ensin hitaasti sitten vauhti kasvaisi miltei raivokkaasti ja tulisit kuin sade. Sitten jatkaisimme yhdessä suuleikkejämme.

    • Anonyymi

      H­e­i! Kuts­­um­­me sinu­­t kä­­ym­ään u­­ude­ss­­­a cha­tis­­sa! Mei­­tä on yl­­i mil­jo­­ona! 👉 https://ryhmaseksi.pics/H/U5c2X6

    • Anonyymi

      sen eka kerran jälkeen siihen tuli himo tunne kun iso kyrpä poraa perseen auki ei voita mikään

    • Anonyymi

      Fantasioin pitkän kaavan mukaisesta kuusysistä patjalla lötköttäen. En oikeen syty peppuseksistä. Onko sellainen vaihtoehto että kaikki eivät saa mitään pepun kautta siss se ei kiihota tai saa orkkua vai onko kyse siitä ettei osaa tehdä jotain oikein ?

    • Anonyymi

      Ei peppuseksi kaikille oo ainakaan se must tai ykkösvaihtoehto, mulle suuseksi on ihan selkeesti se ykkönen, en tiedä miksi

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Välillä hotsittaa tuo b-rappu mutta enemmän olen kyllä ihastunut molemminpuoliseen kullin imitteluun ja hyvänäpitämiseen, ehkä joku opettaa mut rakastumaan kakkoseenkin oikeilla muuveilla

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Olisko Hml 48v normi kokoiselle ujolle siistille, ekakertalaiselle kaveria, paikkaa ei ole.
      Olis kiva tuntea oikea kalu kun vaan dildolla koittanut.

      • Anonyymi

        Aikalailla samankaltainen tilanne täällä Tampereella ;)
        M49Tre


      • Anonyymi

        Miten suhun sais yhteyden?
        M40


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten suhun sais yhteyden?
        M40

        Kysytkö tuolta Hml kaverilta vai multa?
        Täällä on aivan turha mitään yhteystietoja jaella :(
        M49Tre


    • Anonyymi

      Oisko jossain ostarilla tai keskustan liepeillä paikka missä bi-tyypit voisivat ”kruisailla” etsien matcheja. Tytöt ja pojat ja ympäristö turvallinen.

    Ketjusta on poistettu 115 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      174
      3184
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2131
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      2054
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1905
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      70
      1588
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1351
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1247
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1241
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1207
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1188
    Aihe