Itse olen kohtuullisen vaatimaton mieshenkilö, jolla on vain
Usean danin mustavyö karatessa ja sensein arvonimi
Juomien hankintatyö ilmaiseksi konsernin ravintoloihin
Kassalippaiden keräystyö öisin
Ravintoloiden ovien sulkemistyö sikari ja karies hampaissa
Prosenttiliivijengi joka ei ole rikollisjengi vaan aito thaimaalainen amerikkalainen
Konserni ja Viisi ravintolaa konsernilla, kaikki velattomissa omistuskiinteistöissä
Kaikki työntekijät (15) asuvat heille ostetuissa omakotitaloissa
Kukkatarha ja kukkabisnes ja niin on numballakin
Tatuointiliike omassa velattomassa kiinteistössään
Hammaslääkärivaimon klinikka omassa kiinteistössään
Mopar V8 mutta en kerro siitä enempää
Erikoisvalmisteiset Harley Davidsonit 2 kpl yhteishintaan 80 000 euroa
Indiana moottoripyörä Suomesta ostettu ja lennätetty Chiang Maihin (thaivaimo ajaa sillä 406 kiloisella pyörällä koska on taitava kuski)
Poika ajaa road racingia minun ja ystäväni Valentino Rossin opastuksella
Suomen ja Abu Dhabin reissut suoritettu ja tyttären kultabisnekset rahoitettu
Oma salainen moottorirata rahoitettu Chiang Maihin lisäasfaltilla
Vanha huoltoasema ostettu johon avataan pian Happy Days ravintola
Azimut 100 jalkainen ökyjahti hankittu ja vanha ajettiin Kulosaareen
Chon Burissa loma-asunto.
Phuketin huvila ja Azi jahti.
Cha amissa miljoonatontti, johon tulee ostoskeskus
Meille tulee oma kerros siihen hotelliin
Mercedes Benz harvinaisuus hankittuna Chiang Maihin. Väri ruskea
Uima-allas kasvatettu 24 metristä 25 metriseksi
Kulosaaren rantahuvilan allasosastolle tehtiin pelisali
Autotallin laajennus valmis, jotta kaikki moottoripyörät mahtuu kaikki sisään
Kaksi uutta super vesijettiä ja virityssarjat niihin asennettu (porpelit)
Azimutiin hommattu uusi plotteri
Phuketin huvilaa emme vuokraa mutta siellä on venefirma vuokralla
Orpolapsen synttärit järjestetty ja rahoitettu ja maksoi aika paljon
Yläosattomat sukellusopettajat uivat jahtia ympäri ja opettaa sukellusta
AIDS tutkimukseen lahjoitettu rahaa (NumBall lahjoittaa myös 5000$ vuosittain)
Sensein tasapaino, mielenrauha ja rauhanomaisuus saavutettu
Karatevalmennus työ vie paljon aikaa
Puuhuvila vuokrakäyttöön vieraille CM:ssä. Hissi toimii norsulla
Saimaalla sijaitsee ökyhuvila ja Targa jahti, jota eräs firma vuokraa
Kaksi uutta supervespaa ostettu juuri Phuketiin
Uusi auto Phuketiin
Espanjassa neljäs huvila jahteineen ja venepaikka hommattu
Jomtienille hommattiin sijoitushuoneisto
Ruotsissa asunto ja T-Rod ostettu, lähetetty Chiang Maihin
Leasing- jahti Espanjassa
Tyttären nimissä on oma saari Sundomissa Vaasan edustalla
Suomeen hommattu yksi jahti lisää 1,9 milj. (Yhteensä niitä on kolme pelkästään Suomessa)
Paraisissa 1,9 miljoonan huvila ja samanhintainen jahti
Vaimoni on lentäjä ja etsimme saarta ostettavaksi pienkoneella
Muutimme Jaguarilla Helsingistä Paraisiin
Lennämme usein unelmasaarille unelmavaimon kanssa
Phuketin huvilalle sain lahjaksi vuokralaisilta sähköpolkuveneen
Sadan tuuman televisio josta näkyy Netflix sarjoja
Syön terveellisesti nuudeleita ja makkaraa. En juopottele mutta olen aina kännissä
Minulla on wifi ja älytabletti kaikissa ajoneuvoissa ja lentokoneissa integroituna ja voin olla yhteydessä suomikaksneloset pattaya palstaan kaikkialta maailmasta.
Vaimo löysi saaren ja ostettiin se kiinteistöineen kohtuumiljoonilla
Sinne saareen tuli laiturin nokkaan uimahyppytorni
Tyttären nimissä on saari Sundomissa
Kuliksen rantahuvila annettiin tyttärella ja ajettiin sille jahti Phuketista
Uimahyppytorni tehty että vaimo pääsee hyppimään
Vaimo soutaa niin kovaa että vene nousee plaaniin
Poika ajaa niin kovaa road racingia ettei kukaan
Poika työskentelee 7 vuotiaana mäkkärissä että oppii mitä on työ
Kuvasin kuksan hesan keskustassa
Kaskisaaren huvilamme on myynnissä
Jomtienilla meillä on sijoitusasunto
Puhun Ranskää ja Thäitä
Tulee rojalteja Vaisalasta
Pelastin Nasan avaruusohjelman kihartamalla kuituja
Minut tunnetaan Ranskassa ja USA:ssa
Tunnen poliisipäälliköt ja suurlähettiläät
Lähden lokakuussa jahdilla seilaamaan Thaimaahan
Paraisten miljoonahuvilan miljoonasaareen valmistumassa miljoona mammuttihirsihuvila.
Rolls Royce kohta valmis ja maksan sen käteisellä koska pankkikortteja ei ole olemassa eikä minulla ole luottokortteja koska minulla on käteistä täällä Thaimaassa.
Nykyään olen Jyväskylän Yliopiston neljän professorin sairaseläkkeelle suosittelema huippuosaaja jolla on saksalaiset kiikarit ja 120.000 markan mikroskooppi ja erikoisvalmisteinen pöytä Jyväskylässä jossa on pahvitötteröt jalkoina pikkasen liian keskellä pöytää.
Tällainen ihan tavallinen vako sametti housuinen thaimaalainen mies joka elää vaatimatonta elämää ilman mitään turhaa kehunskelua.
Pieni ajatukseni tänään ja loppuelämäni 24/7. Mitä ajatuksia teillä on rakkaat 24/7?
10
205
Vastaukset
- Anonyymi
Pikkuinen CV vuosien takaa. Ajatelkaa häntä!
- Anonyymi
Hienoinen mahalasku noista ajoista, kun nyt ei ole enää kuin veriripulista koostuva seriffin merkki housunpersauksessa.
Hauskaa.
Tuolla toisaalla rakas esitti minulle seuraavat kysymykset:
Väitätkö siis että et ole kirjoittanut liplattelevasi Siamin lahdella kuksa kourassa Phuketissa sukelluksenopettajien kanssa kipparina?
Vai kerrotko nyt tuossa että kaikki sanomasi on paskapuhetta jotta sinua ajateltaisiin?
KYLLÄ, olen paljon kirjoittanut aivopesutarkoituksella, että sinä ajattelisit minua tänään, huomenna ja loppuelämäsi.
Tuon aloituksen listan olet laatinut lokakuussa vuonna 2022. ja ajattelet minua 24/7 vielä kesäkuussa vuonna 2024. erittäin vahvasti 24/7.
Olet siis aivopesty ajattelemaan minua ja sinähän ajattelet minua.
Kun ihminen ryhtyy laatimaan tuollaisia listoja, niin .... sanonko .... en viitsi.- Anonyymi
"Kun ihminen ryhtyy laatimaan tuollaisia listoja, niin .... sanonko .... en viitsi."
Saat internetorgasmin ja kurapasaset pärähtää kellohameeseen.
Tai oikeastaan päädyinkin sanomaan ..... kuka näitä listoja laatii ????
Vastaukset ole hyvä! (tuo on narsismin varmin merkki puhua itsestään kolmannessa persoonassa, vastenmielistä)
Miksi sinun täytyy turvautua vääristelyyn? - Kaikki on itse kirjoittamaasi.
Miksi et kykene narssuilemaan ilman vääristelyjä? -Ainoa vääristelijä on yksikkökaksikko.
Senssu on käyttänyt sanaa nokkapyörä ja vääristely että niin sanottaisiin yleisesti.
-Moottoripyörän eturengasta kutsutaan nokkapyöräksi.
- Ei kutsuta vaan lentokoneen ja peräkärryn nokkapyörää kutsutaan nokkapyöräksi.
https://www.ikh.fi/fi/peravaunut-ja-tarvikkeet/peravaunutarvikkeet-kevyt-peravaunut/nokkapyorat
-Prosenttiliivijengiläiset eivät ole rikollisjengi, väitti Senssu.
Kyllä on. - Prosenttijengi on rikollinen moottoripyöräkerho.
https://urbaanisanakirja.com/word/prosenttijengi/
Ehdotettu isukille lapsiensa kanssa ilman äitiä muutaman päivän heidän keskistä aikaa jossain vaatimattomassa olosuhteessa.
-En aio viedä lapsiani viidakkoon kärsimään päivätolkulla. Se olisi rikos ja epäinhimillistä. Minä teen heille voileipiä majaansa ja sitten pääsevät suihkun kautta omaan sänkyynsä ilmastoituun tilaan nukkumaan ilman moskiittoja ja ötököitä.
Kerrottu että on kerran hetken ollut kunnia keskustella Rossin kanssa.
-Haise nyt mursu pahalle. Satojen miljoonien omaisuuden käärinyt maailman menestynein kisakuski ei takuulla kaipaile savolaisen invahomsselin seuraa.
Kerrottu, että on hyvä harjoitella ääritilanteita esimerkiksi radalla.
-Joo olet huima motoristi jolla ei ole laisinkaan kokemusta oikeasta moottoripyöräilystä. Ei edes yhtä kuvaa.
Edellä mainittuun viitaten.
-Pitää käydä ajokursseilla ajamassa polvi maassa, ennenkuin on kelvollinen liikenteeseen ajamaan.
-Höpöhöpö.
Valokuva yhdeltä kertauskurssilta palautteena oli hompsuttelu.
-Itse en suostu kertomaan missä kävin kurssit.
-Et käynyt missään vaan kuvat on Facebookista Suomesta.
Annettu palaute siitä että on relevanttia että pihvi ei ole kylmä tarjoiltaessa.
-Pihvi syödään vetäytymisen jälkeen, ei suinkaan kuumana. Pasasen mielikuvitus tartar- pihvi syödään vähän yli jääkaappilämpöisenä.
On kerrottu että on olemassa thaimaassa ryhmä ihmisiä jotka pitävät 50 ja 60 luvun musiikista ja meiningistä.
-Täysin merkityksettömän pieni joukko.
Annettu palaute, että on muitakin tapoja kuin olla sidoksissa trippeliin.
-Ilman suunnitelmaa matkustaminen on harhailua ja hortoilua.
Annettu palaute vastineeksi vääristelylle lapsien rääkkäys viidakossa.
-Mökkeily on lapsille nannaa. Siellä ei tekeminen lopu ja siunattu rauha vallitsee.
On todettu että on väärä asenne kokea olevansa turvallinen veneensä kippari kun ei havaitse ulapalla ympärillään olevia tapahtumia, ei edes suurta rahtilaivaa.
-Tekevälle sattuu virheitä. Vakaviakin törmäyksiä sattuu joka vuosi kaikkialla liikenteessä. Ihmisellä ei ole silmiä taaksepäin ja väistämissäännöt ei koske laivoja.
Minä laitoin kameran "taustapeiliksi" tuon jälkeen ja sekin kovasti nauratti invahomsselia niin että kusitippoja lensi katkaravun nenästä.
Pitää paikkansa.
-Aito Thaimaa ei ole turistikohteissa.
-Aito Thaimaa on siellä missä thaimaalaiset ovat. Ei tarvi olla köyhä ja kouluttamaton, ollakseen aito. On olemassa aitoja thaimaalaisia turistikohteita.
On kerrottu että aitoon thaimaahan voi tutustua vain se kokemalla omakohtaisesti goolen sijaan.
-Kenenkään aika ei riitä ottamaan kaikesta selvää yksin. Historia löytyy kirjoista eikä nykyhetkestä.
On kerrottu että ruiskurappaus ei ole ruiskubetonointia.
-Ruiskubetonointi on ruiskubetonointia.
On annettu palaute että avoviemäreiden tuuletus ei ole sukkittamista sekä, että sen toki tietää rakennusalan ammattimiehet lapiomiehestä lukien, joten myös henkilöt jotka väittävät olevansa rakennusteknikoita.
-Jotkut saneeraukseen erikoistuneet LVI- firmat ovat tehneet sukitusta 2000- luvulla, harvoissa kohteissa. Useimmat eivät ole koskaan edes kuulleetkaan siitä, eikä varsinkaan vuonna 1990.
Jatkuu .......... Jatkuu
On kerrottu Vaasan saaristossa yleisesti valmistettavan pontikkaa omiin käyttötarkoituksiin.
-Aivan puliukkojen hommaa, hyi helevetti.
Kerrottu että ei keneltäkään isyys katoa avioliiton kariutumisen vuoksi.
-Ei katoa ei, kun pitää yhteyttä, mutta jos tekee kuten Pasanen, niin katoaa.
On toivotettu Tyttö tervetulleeksi Chiang Maihin viettämään elämänsä viimeisintä taipuvapolvista päivää edellytyksenä että osoittaa uskottavuutensa, johon hänellä ei ole kykyä.
-Sinä rujo kampurajalka et ole uhka edes hiirenpoikaselle.
Mielenvikaisen oma tarina.
-Poika tulee laittaa 7 vuotiaana mäkkäriin töihin oppimaan rahan arvon.
-Sinä sanoit laittaneesti pojan mäkkäriin. Hän oli silloin seitsemän vanha askartelemasi passin valokopion perusteella.
Pitää paikkansa.
-Kyllä kuvasin Kuksan kerran käydessäni hesassa, tosin autorampin kaiteen päällä, jota sinä et tiedä, koska et liene käyneen kuvauspaikalla.
-Vain täydellisen totaalinen kylähullu kuljeskelee Helsinigissä puumukia kuvaamassa todistellen että "Hei minä täällä hesassa". Se taisi olla elämäsi pisin matka?
2010
JA LISÄÄ LISTOJA .......
Homoikoni Huahinista neuvoo ja opastaa:
Isyydessä - oli muutaman vuoden isänä kun tuli siitä hommasta lähtö
Yrittämisessä - ei ole koskaan ollut yrittäjä
Moottoripyöräilyssä - ei ole koskaan omistanut tai ajanut isoilla pyörillä
Pihvin paistamisessa - ei paista koskaan pihviä kotona vaan syö aina ravintolassa
Rakentamisessa - ei ole koskaan rakentanut mitään
Veneilyssä - ei ole koskaan omistanut venettä tai ohjannut sellaista merellä
Sijoittamisessa - ei ole koskaan sijoittanut muuta kuin itsensä sairaseläkkeelle
Thaikulttuurissa - ei suostu opiskelemaan sitä mistään, koska on jo ihan ite siellä
Rahankäytössä - kaikki on itsellään mennyt kädestä suuhun
Urheilussa - ei ole koskaan ollut siitä kiinnostunut, harrastanut taikka katsonut
Ravintolavalinnoissa - on käynyt kahdessa ravintolassa ja ne molemmat hän on itse valinnut
maailman parhaiksi. Ranskalaisetkin on juuri ihanan kuohkeita ja ketsubi erityisen ihanaa.
Vakuutuksissa - omat vakuutuksensa eivät kelpaa Thaimaassa
Eläkkeen riittävyydessä Thaimaassa asumiseen - omansa ei sitten riittänytkään
Thaimaan verotusasioissa - häntä ei koskaan ole verotettu Thaimaassa
Thaimaan turismissa - puhumalla siitä aivan puutaheinää
Pattayan kasvussa - puhumalla siitä aivan puutaheinää
Seksiturismissa - lukemalla siitä feminististen naisbloggareiden kirjoituksia
Songkranissa - tietämättä mikä se on
Autoilussa - ajamatta itse laisinkaan autolla. Vaimo ajaa
Luonnonpuistoista - käymättä luonnonpuistoissa
Lentoyhtiöiden paremmuudessa - lentäen itse noin viisi kertaa elämässään
Pattayasta kertoo että sinne mennään vain yhden asian takia ja käy itse siellä kuusi kertaa vuodessa bussilla
Tietää baarityttöjen ajatukset - tuntematta yhtäkään heistä, mutta on lukenut satiirisen kirjan "Minä rahastan sinua", ottanut sen ihan tosissaan ja se häntä kovasti huvittaa.
Tuolta pohjalta on MINÄMINÄMINÄN hyvä alkaa opettamaan muita. Kokemusperäinen asiantuntija ilman kokemusta.Myös tällainen lista on julkaistu ...........
Tehdään pieni erakko / kokemus / sosiaalisuus / aktiivisuustesti.
Koska Saarijarmo olet viimeksi tehnyt jotakin seuraavista:
-Työtä tai töihin rinnastettavaa asiaa joihin liittyy joku muukin kuin sinä tai vaimosi?
-Uinut meressä? Siis uinut puoli tuntia tai enemmän, etkä lillunut kuin tamponi.
-Uinut uima-altaassa? Siis uinut puoli tuntia tai enemmän, etkä lillunut kuin tamponi.
-Käynyt suomalaisten kanssa baarissa, ravintolassa tai vaikka keilaamassa?
-Käynyt katsomassa jalkapalloa, thainyrkkeilyä, konserttia tai muuta showta?
-Käynyt kenenkään muun kanssa ulkona missään, kuin vaimon?
-Käynyt kävelemässä tai patikoimassa yli viisi kilometriä?
-Tehnyt punnerruksia, leuanvetoa, hypännyt hyppynarua, vatsalihasliikkeitä?
-Ajanut polkupyörällä yli viisi kilometriä?
-Grillannut itsetehtyjä vartaita ja laadukasta lihaa?
-Milloin viimeksi joku kaveri / ystävä on käynyt luonasi kahvittelemassa?
-Milloin olet ollut road tripillä kaveriporukalla tai vaimon kanssa?
-Milloin sinua on joku pyytänyt viimeksi kylään Thaimaassa?
-Milloin viimeksi olet viettänyt kostean saunaillan miesporukalla?
-Milloin olet viettänyt lastesi kanssa viimeksi iltaa?
-Thaimaa on golfin Mekka. Oletko milloin viimeksi golfannut?
-Milloin olet viimeksi katsonut kavereiden kanssa jotakin urheilua telkkarista ja ottanut siinä heidän kanssaan olutta?
-MIlloin olet viimeksi jutellut lastesi kanssa videopuheluita?
-Milloin viimeksi olet ostanut merkkivaatteita tai kengät?
-Omistatko laisinkaan lenkkareita?
-Milloin pelasit viimeksi jotakin oikeaa peliä muiden kanssa? Sulista, futista, tennistä, paddlea, snookeria, pingistä, kössiä, vesipalloa tms?
-Milloin ajoit viimeksi autolla kauemmas, vaikkapa Bangkokiin?
-Milloin olet viimeksi ollut yhdynnässä jonkun muun kuin itsesi ja jonkun kesäkurpitsan kanssa?
-Montako "kaatoa" sinulla on ja moniko niistä on ollut ilmainen?
-Milloin olet viimeksi käynyt hieronnassa?
-Milloin olet viimeksi käynyt parturissa?
-Milloin olet viimeksi käynyt temppelissä suorittamassa buddhalaisia riittejä?
-Milloin olet viimeksi auttanut jotakuta, ilman että odotat vastapalvelusta?
-Oletko koskaan ajanut yli 600 kuutioisella moottoripyörällä, ajoitko polvi maassa ja kuinka kovaa?
-Millä MP- kurssilla kävit, ennenkuin aloit ajamaan Thaimaan vaarallisessa liikenteessä isoilla skoottereilla?
2010NÄITÄ LISTOJA TYTTÖ2010NEITINEN99,9%iDIOOTTI ON LAATINUT LUKUISIA.
Häntä ei lapsena kiinnostanut poikien lelut siten kuin muita poikia.
Hän unelmoi 50- luvun kellohameista ja tanssiaisista.
Hän ihailee nahkaan pukeutuneita moottoripyöräjengiläisiä.
Hänestä olisi ihanaa olla HD-nainen, jolla on nahkaiset hapsuhousut ja rikas mies.
Hän tykkää imeä vähän paksumpia sikareja poikaporukalla ja laittaa kuksaan laatujuomaa.
Tytöissä on tauteja kuten superkuppa ja siihen ei antibiootit tehoa.
Hän tykkää kukkasista ja niiden kuvaamisesta eri asetuksilla.
Hän ei ole koskaan maksanut naisseurasta, eikä suostu milloinkaan kertomaan mitä hän on tehnyt Pattayalla lukemattomilla käynneillään. Kertoi vain että on hienoa kun on pesukone airbnb-asunnossa.
Hänen ohjeiden mukaan isän tehtävä on pelotella lapsia ja kiduttaa niitä ötököillä viidakossa ilman sähköjä, puhelinta ja ilmastointeja viikon verran.
Hän löytää itse ruokapaikkansa, kurkistamalla ovesta millaista porukkaa siellä istuu.
Jos ruoka on pahaa viisi kertaa peräkkäin, hän hylkää sen ravintolan.
Hän haikailee "aidosta Thaimaasta" joka löytyy hänen mukaansa maalta mutta siellä ei ole hänen mielestään muuta tekemistä kuin odottaa kuolemaa riisipellon laidalla.
Hänellä on Thaimaan ainoana henkilönä asetettu ikäraja kansallispuistoon, jossa äidit kantavat sylivauvojakin puroon uimaan.
Hän on rikas mies, joka pitää excel-taulukkoa kuukauden ruokamenoista.
Hänen mielestään liikunta on aivan hullun hommaa, koska sitä voi katsella telkkarista.
Hän mittaa lääkärinsä kanssa testosteronitasot katsomalla onko hiukset päässä vai ei. Jos on, niin kaikki on kunnossa.
Onneksi hän jakaa meille viisauttaan:
Lada 1200 on ainoa auto maailmassa joka kestää ydinsodan.
10.000 annosta täällä nautittuna, antaa varmasti pohjaa sille mikä on hyvä ruokapaikka.
Kotipolttoiseen tehdyt boolit tulee tehdä juhliin vuorokautta ennen, että alkoholi ehtii sekoittua plissiin. Mikäli alkoholi ei ole sekoittunut ja miedontunut juomakokonaisuuteen, niin nautittaessa se on raakaa tavaraa elimistöön ja seuraamukset on kuin känninen ja väkivaltainen Neito selvinkin päin.
Onneksi en ole valinnut urheilijan uraa yksikin 25 vuotias entinen jalkapalloilija kuoli muutama päivä sitten tuntui todella pahalla kun luin entinen urheilija 25 vuotiaana, jotain on tuossa urheilupuolella pahasti pielessä.
Isäni ja veljeni kuolivat ja molemmat ovat jättäneet perintöä minulle, jota en ole saanut vielä
Toki perinnönjako on jo tehty ihan käräjäoikeuden määräämän pesänjakajan mukaan
Toki jouduin maksamaan perintöverot. Hullu Oulun sisareni yrittää miehensä kanssa pitkittää perinnönjakoa ja ovat sitä pitkittäneetkin jo kohta 6 vuotta
He itse on vetäneet tilinsä tappiin ja nyt taitaa olla, että voitin pitkällä juoksulla heidät. Minun elinkustannukset eivät pakota minua myymään rahapulassa.
Hullu Oulun sisareni yrittää miehensä kanssa pitkittää perinnönjakoa ja ovat sitä pitkittäneetkin jo kohta 6 vuotta. Talo meni harakoille, mutta metsä kasvaa.
Mutta todella kiitän Jumalaa Jeesusta Kristusta, että on säästänyt minut tuolta. Itselleni olisi käynyt todella huonosti Suomessa tässä tilanteessa.
Ajatuksia Suomeen muutosta:
Se on kesän kestävä sairaalamatka Mehiläiseen yksityiselle Hankasalmen sukumökissä asustellen. Haemme vaimolle ja minulle vammaistukea Kelalta.
Menen siskon luo Kotkaan asumaan koska sisko ja possot kovasti odottaa, syön paljon suolasilakkaa.
Huhtikuussa on lennot ja tavarat saa jäädä vaimon taloon, vaimolle ostettiin uusi PCX.
Mietin irtaimiston rahtaamista Suomeen ja sitä voisikin Espanjaan muuttaa seuraavaksi, kun Thaimaa on niin paska maa.
Olen Suomessa vuoden verran ja palaan kun siltä tuntuu.
Tulen elokuussa hesaan ja olen jokusen kuukauden perhesyistä, käyn Jyväskylässä ja Kotkassa moikkaamassa tuttuja.
Sitkeä ylikypsä pihvin muuttuu mureaksi, kun sitä paistaa lisää. Thaimaalaiset ei ymmärrä tätä vaan paistavat liian vähän.- Anonyymi
Aika hyvä kertomus mielikuvitus elämästäsi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik174963MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar1022531Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5781881- 101874
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1141608Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671217Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331158Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill31008Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641007Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt2191000