Onko tämä skitsofreniaa vai mitä?

Anonyymi

Tapailen yhtä miestä, joka väittää olevan sodassa ollut lähiaikoina. En tähän voi uskoa, sekä kun mun asunnolla ollut välillä on tavaroita eri paikassa, muutaman kerran huomannut. Myös ei tiedä mitkä kaikki asiat ovat totta tai ei.

10

288

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Miksi sitten tapailet häntä ?

Tavarathan voivat olla eri paikoissa, jopa omilta jäljiltä, tai sitten toinen on voinut jotain siirtää. Siinä ei ole mitään kummallista.

Mutta selvitä ny ajatuksesi, haluatko tapailla, vai onko mahdollista, että ajan myötä saat vain enemmän aihetta epäillä jos vaikka mitä.

• Anonyymi

Kiinassa kuoli paljon ihmisiä hahahahahaha

• Anonyymi

Väittäähän Ylenkin että Joulu pukki on olemassa. Ne testit kannattaa tehdä hiuksista ne näkyy pitempään siinä.

• Anonyymi

Mitä ?.....eikö joulupukki olekaan olemassa...voi pettymysten pettymys.

• Anonyymi

Sinun kannattaa hankkiutua eroon kaikesta epäselvyyttä aiheuttavasta. Ensin varmistat, että vain sinulla on mahdollisuus siirrellä tavaroita kotonasi.

Sitten varmistat onko mies ollut sodassa, ja missä ja milloin. Outoa jos tapailet jotain, etkä tiedä tarkemmin. Sinun pitäisi tietää kaikki siitä yksityiskohtaisesti. Miksi et vaadi tietoja mieheltä?

Kysy itseltäsi:
      -"Kuka minä olen"?
      -"Missä minä olen?"
      -"Mitä tässä on oikeasti nyt?"

Jos huomiosi vie joku aistimus tai kuvitelma jota et viidellä aistillasi juuri siinä lähiympäristössäsi nyt kuitenkaan oikeasti fyysisesti havaitse, niin silloin se on lähtöisin omien korviesi välistä.

Toivottavasti tämä auttaa :)

• Anonyymi

Ymmärrä kuolla

• Anonyymi

Kysy tarkemmin, missä sodassa ollut, milloin ja miksi. Miksi epäilet hänen valehtelevan? Jos oikeasti valehtelee, ei muuta kuin loppu sellaiselle tuttavuudelle.
      Kerro että et pidä siitä että tavaroitasi siirrellään/tutkitaan ilman lupaasi, selkäsi takana. (Voihan olla että jos vaikkapa käyttötavaroista kyse, hän ei muista missä mikäkin on esim. keittiössä ja sen vuoksi eivät ole paikoillaan? Tai sitten olet hyvin pikkutarkka kaukosäätimien, lehtien, verhojen yms. järjestyksestä ja paikoista eikä hän sitä tiedä?)

• Anonyymi

Minulla on aivotoimintaa Minä olen kokoa MS Minulla on aivotoimintaa Kokoomus Olisipa harmi jos meidät tapettaisiin ihan vitun Luja

• Anonyymi

No en ole ollut.

Olen iltalehdessä töissä ja vähän rölläsin sua jotta sais pildee.

• Anonyymi
      UUSI

Fobiaani, jota väitettiin vasta lähes 40 v. sen puhkeamisen jälkeen erään lääkärin taholta psykoottisuudeksi sen luulotellun voimakkuuden takia, ja joka itse asiassa onkin lievä, minkä vasta jälkeenpäin eräs toimintaterapeuttikin totesi, ei tutkittu mitenkään, ei mitenkään, eikä sitä ole koskaan tutkittukaan saati testattu empiirisesti vaan kaikki perustuu pelkästään omiin sanoihini jostakin tiettyyn tilanteeseen kohdistuvasta fobiasta, kuten vaikka korkeanpaikan kammo, ovat ne sanat sitten totta tai ei, mutta joka 40 v sitten diagnosoitiin vain ocd:ksi.

Lääkäri vain luki jostakin vanhoista papereista että minulla on joku fobia tai ocd, tai tarkkaan ottaen minä olen vain sanonut että minulla on tiettyyn tilanteeseen kohdistuva pelko, jonka takia jäin 40 v sitten eläkkeelle ja hän luuli sitä hyvin voimakkaaksi ja sen takia muka psykoottisuudeksi, mikä on diagnostisiin kriteereihin nähden nurinkurista, sen lisäksi että aikaisempien psykiatrien olisi pitänyt siinä tapauksessa erehtyä ocd diagnoosissaan, mutta joka tapauksessa sitä olisi tiettyyn tilanteeseen kohdistuvana pelkona pitänyt hoitaa altistusharjoitteilla, kognitiivisella käyttäytymisterapialla, keskustelulla jne. mutta en saanut niitä lainkaan vaan löhösin hyödyttömästi lähinnä punkassa, joka ei mitenkään lievittänyt fobiaani, enkä ollut edes itsetuhoinen, mutta silloin kauan sitten en ottanut vastaan minulle tarjottua ryhmäterapiaa, joka olisi kuulemma auttanut pelkoihin kun sentään ymmärrettiin lievän vaivani laatu ja sitten ajateltiin ettei keskustelustakaan ole hyötyä vaikka siitä olisikin ollut hyötyä juurikin fobiaan sopivana eräänä hoitomuotona.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ökyä! Aki Manninen tykittää Putin-koiran ja mega-kärryn kanssa: "Känni ja kihlat, molemmista..."

Kolme kovaa: Aki Manninen! Putin-koira! Öky-auto! Ja nyt Akilla on todellakin asiaa, sillä hän on kirjoittanut Instassa vaikeistakin asioista elämässä
      Kotimaiset julkkisjuorut
      50
      4119
    2. No nyt! Vappu Pimiä hehkuttaa tätä "salaista asetta" - Peffa ei reagoi, kun sen sujauttaa alle

No nyt on nokkela "salainen ase"! Pimiä on kyllä aikamoinen pakkaus, energiaa riittää. Hän varmasti herättää vahvoja tunteita suuntaan ja toiseen...
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      2906
    3. Iskeekö Venäjä Suomeen?

Mitä mieltä ootte iskeekö Venäjä Suomeen? Pelottaako teitä miten tässä käy? Mä tunnustan että mua pelottaa. Mun äiti sanoi aikoinaan että Venäjältä
      Maailman menoa
      357
      1803
    4. Milloin sä olet viimeksi nähnyt kaipaamasi henkilön?

Mä näin maanantaina pikaisesti naisen.
      Ikävä
      103
      1428
    5. Taas se nähtiin. USA on itse piru

Miksi Venäjää syyllistetään omien kaasuputkiensa räjäyttämisestä, ja miksi radioon päästetään paskiaisia syyllistämään Venäjää, kun mitään ei ole todi
      Kokkola
      103
      940
    6. Taas kerran, anteeksi

Anteeksi että turhaan huolestuin Vain koska mua aiemmin kaipasit Siitä mun pitäisi tajuta olla onnellinen Mut kiusaajan valheisiin takerruin Ja ihan o
      Romantiikka
      173
      937
    7. Tuijotan yhden ihmisen

wa-kuvaa ja tekisi mieli kirjoittaa sinne pieni viaton viesti: Hyvää viikonloppua X! Tässähän se menee mitä varmimmin väärään osoitteeseen ja laitan s
      Ikävä
      41
      761
    8. Venäjästä tulee hitaasti mutta varmasti supervalta

Venäjä on pikkuhiljaa palautumassa samaan tilaan kuin Neuvostoliiton kulta-aikoina viime vuosisadan puolivälissä. Putin on täydellinen kapteeni ohjaam
      Maailman menoa
      288
      758
    9. Jari Sillanpää paljastaa huumearjen kiroista: "Kauanko voin ottaa, ennen kuin lähden..."

Karua... Ex-tangokuningas jäi kiinni auton ratista metamfetamiinin eli kristallihuumeen vaikutuksen alaisena v. 2017. Hän sai tuomion ja ehdollista v
      Kotimaiset julkkisjuorut
      15
      754
    10. Miksi media haluaa ylläpitää valheellista kuvaa Martinan urheilullisesta tasosta

Martina on nätti ja sanavalmis ihminen, mutta urheilijana aivan kuntotasoa. Hyvän kuvan Martinan tasosta antaa hänen aikansa ja sijoituksensa tänä vuo
      Kotimaiset julkkisjuorut
      135
      742
    Aihe