Oman tilan tarve suhteessa

Ootko enemmän kyljessä kyhnääjä vai omissa oloissa olija?

45

1142

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sekä että, mutta tarvitsen, myös omaa tilaa. Takiaispallo olis tosi rasittava. 🙄

      • 😅 Mä olen vähän semmonen pallo, sillon kun ❤️tunteita on.


      • Anonyymi

        Sun nimimerkki, melkein tekis mieleni pyytää sua treffeille. 😅


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sun nimimerkki, melkein tekis mieleni pyytää sua treffeille. 😅

        Miksetpä tuota tai häntä pyyvä? Oliko joku numero kuitenkin pielessä?


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Miksetpä tuota tai häntä pyyvä? Oliko joku numero kuitenkin pielessä?

        Olisko hukan sijaan kuitenkin tallessa itsesuojeluvaisto? Vai lähtisitkö ite treffeille auervaaran kanssa, naispuolisen siis? Piti tarkentaa, että ei joku kilahda täysin et menkää bisset miehinenne muualle. 😅


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olisko hukan sijaan kuitenkin tallessa itsesuojeluvaisto? Vai lähtisitkö ite treffeille auervaaran kanssa, naispuolisen siis? Piti tarkentaa, että ei joku kilahda täysin et menkää bisset miehinenne muualle. 😅

        Se on hyvä pitääkin tallessa. En mä sokkoreffejä harrasta 😁


    • Anonyymi

      Välillä voi kyhnätä, mutta ei mitään maraton-kyhnäystä. Tilaa touhuta omia juttujaan molemmille. Ei ala niin helposti tympästä toisen naama.

      • Puolimaraton?


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Puolimaraton?

        Aloin miettiä tässä, että 21 kilometriä kihnuttamista yhteen soittoon. Juosta en koko matkaa välttämättä jaksas edes, mutta jaksasitko sä? Vai olisko kihnutusta tienposkessa ja liike rauhallista, ei kenkiä kuluttavaa. 🤔


      • Anonyymi kirjoitti:

        Aloin miettiä tässä, että 21 kilometriä kihnuttamista yhteen soittoon. Juosta en koko matkaa välttämättä jaksas edes, mutta jaksasitko sä? Vai olisko kihnutusta tienposkessa ja liike rauhallista, ei kenkiä kuluttavaa. 🤔

        No en taatusti jaksas tuommosta matkaa yhdellä soitolla juosta, en luultavasti ees kävellä, paitsi jos ois aivan pakko 😁 Mulla on jo jaloissa sen verran kremppaa (liikunta-ja tapaturmavammaa, sekä iän tuomaa), jotta liiotella ei liikunnankaan kans pidä. Sopivatahtinen ja matkaltaan maltillinen polkukävely maistuu kyllä monesti. Ja jos matkassa mukana on ihana ihminen jota voipi välillä polulla halia, niin maistuu viä makoisammalta 😘


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        No en taatusti jaksas tuommosta matkaa yhdellä soitolla juosta, en luultavasti ees kävellä, paitsi jos ois aivan pakko 😁 Mulla on jo jaloissa sen verran kremppaa (liikunta-ja tapaturmavammaa, sekä iän tuomaa), jotta liiotella ei liikunnankaan kans pidä. Sopivatahtinen ja matkaltaan maltillinen polkukävely maistuu kyllä monesti. Ja jos matkassa mukana on ihana ihminen jota voipi välillä polulla halia, niin maistuu viä makoisammalta 😘

        No ei taida kyllä kovinkaan moni pistellä tota matkaa juosten, yhtä soittoa nimittäin. Kävellen vois vielä useampikin ton matkan taivaltaa. Vai kremppaa sitä on iskeentyny matkanvarrella kyytiin. Niin se tosin taitaa olla itse kullekin vähän kertyny muistoja menneestä. Erinäisin muistutuksin ne välillä huutelee. Voin myöntää, etten mä aina ihan kuuntele niitä niin tarkkaan. Siinä sitä, senkin pusuhirmu. ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei taida kyllä kovinkaan moni pistellä tota matkaa juosten, yhtä soittoa nimittäin. Kävellen vois vielä useampikin ton matkan taivaltaa. Vai kremppaa sitä on iskeentyny matkanvarrella kyytiin. Niin se tosin taitaa olla itse kullekin vähän kertyny muistoja menneestä. Erinäisin muistutuksin ne välillä huutelee. Voin myöntää, etten mä aina ihan kuuntele niitä niin tarkkaan. Siinä sitä, senkin pusuhirmu. ;)

        Juu, en miekään aina kuuntele ja välillä koitan olla kahtomattakin, vaan kun nuo (pirulaaset) tuntuvat kans, jos eivät just sillä hetkellä, niin sitten seuraavana päivänä. Kukahan se on hirmupusuttelija 😁
        Liekö mä olen taas botti, kun äsken väittivät. Paan koittaen...
        Näköjään väittävät edelleen eli anonyyminä sitten.
        Terv. Entunne (en tiiä usotko siekään)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Juu, en miekään aina kuuntele ja välillä koitan olla kahtomattakin, vaan kun nuo (pirulaaset) tuntuvat kans, jos eivät just sillä hetkellä, niin sitten seuraavana päivänä. Kukahan se on hirmupusuttelija 😁
        Liekö mä olen taas botti, kun äsken väittivät. Paan koittaen...
        Näköjään väittävät edelleen eli anonyyminä sitten.
        Terv. Entunne (en tiiä usotko siekään)

        Jos et uskonu, niin tässä se nimmari, kun nimittely lakkas 😊


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Jos et uskonu, niin tässä se nimmari, kun nimittely lakkas 😊

        Mä mihkään usko siltikään. 😅 Mut osasin lukea sentään. Eikö tuo ikä oo se, mikä tuo avun tohon näköpuoleenkin? Että lakkaa näkymästä pienoiset klommot ja ulokkeet. Sinähän se pusuttelusta maraton-mallilla höpisit, eli hirmunen pusuttelija sun täytyy olla. Eipä tässä voi muuta sanoa, että muistahan rasvata niitä huulia välillä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä mihkään usko siltikään. 😅 Mut osasin lukea sentään. Eikö tuo ikä oo se, mikä tuo avun tohon näköpuoleenkin? Että lakkaa näkymästä pienoiset klommot ja ulokkeet. Sinähän se pusuttelusta maraton-mallilla höpisit, eli hirmunen pusuttelija sun täytyy olla. Eipä tässä voi muuta sanoa, että muistahan rasvata niitä huulia välillä.

        No siepä se uskomaton olet 😄 Toivottavasti on ees toivo ja rakkaus käytössä 😉

        Kyllä nuo sanovat, jotta ainakin puolittain tuo ikä auttaa näköasiassakin. Se kun omasta ulkosesta näöstä lähtee, mutta eipä tuota ikänäön vuoksi ite niin huomaa. Muiden osalta sen sanotaankin olevan sitten kahtojan silmissä, jotta miltä näyttää. Silmistä juttua ollen, mie oon tykästynyt pariin kertaan vihreisiin 👀 ja nyt oon nalkissa sinisiin. Mikä se sulle iskee?
        Ps. Bepanthen on tuohonkin 💋 asiaan hyväksi havaittu ja käytössä tarvittaessa 😁
        Enkä miekään taija tässä nyt muuta sanoa, kuin jotta lähen ruuan tekkoon, että saapi syötyä ja jaksaa sitte yöllä nukkua.
        Terv. Taas olin botti, nii ilman nimeä lähtee


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No siepä se uskomaton olet 😄 Toivottavasti on ees toivo ja rakkaus käytössä 😉

        Kyllä nuo sanovat, jotta ainakin puolittain tuo ikä auttaa näköasiassakin. Se kun omasta ulkosesta näöstä lähtee, mutta eipä tuota ikänäön vuoksi ite niin huomaa. Muiden osalta sen sanotaankin olevan sitten kahtojan silmissä, jotta miltä näyttää. Silmistä juttua ollen, mie oon tykästynyt pariin kertaan vihreisiin 👀 ja nyt oon nalkissa sinisiin. Mikä se sulle iskee?
        Ps. Bepanthen on tuohonkin 💋 asiaan hyväksi havaittu ja käytössä tarvittaessa 😁
        Enkä miekään taija tässä nyt muuta sanoa, kuin jotta lähen ruuan tekkoon, että saapi syötyä ja jaksaa sitte yöllä nukkua.
        Terv. Taas olin botti, nii ilman nimeä lähtee

        Joku on joskus uskomattomasta maininnu, sitä en mainitte, että oliko se hyvä vai huono juttu. 😅 Ehkä molempiin viitattu kerran kaks. Toivo välillä korahtelee, liekö viimeisiä aikoja hällä. Rakkaus ei korahtele, mutta ei se myöskään pusuttele, on sellasta erilaista variaatioita se.

        Silmistä kun puhutaan, niin se katse on tärkeämpi, väritykseen nähden. Sinisiä lienee olleet kaikki tuon kategorian silmät,
        sävyeroilla vain.

        Syöhän niin jaksat. Mä otan jalat alleni ja poistun hankkimaan uusia kolotuksia.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Joku on joskus uskomattomasta maininnu, sitä en mainitte, että oliko se hyvä vai huono juttu. 😅 Ehkä molempiin viitattu kerran kaks. Toivo välillä korahtelee, liekö viimeisiä aikoja hällä. Rakkaus ei korahtele, mutta ei se myöskään pusuttele, on sellasta erilaista variaatioita se.

        Silmistä kun puhutaan, niin se katse on tärkeämpi, väritykseen nähden. Sinisiä lienee olleet kaikki tuon kategorian silmät,
        sävyeroilla vain.

        Syöhän niin jaksat. Mä otan jalat alleni ja poistun hankkimaan uusia kolotuksia.

        Toivottavasti ei tullu ainakaan niitä kovimpia kolotuksia, vaikka kyllä sen jossain pitää vähän tuntua, jotta ois vaikutusta (puoleen jos toiseen tai ainaki toiseen puoleen) 😉
        Mikä se sulla auttaa niihin kolotuksiin jos päälle menevät? Mä oon ite turvautunut yleensä tablettimuotosiin ja joskus myös geelimäisiin, jos oikein kiusaksi alkavat. Tuommosia "koloavvaimia" on lääkärikin joskus suositellu. Ja semmostakin oon armeijatermein (vaikka se käymättä onkin) kuullu sanottavan, jotta lepo ja tietty asento jatkuvan marssin eli liikkeen sijasta ompi ihan käypäkelponen tapa, siis niille joille se käy. Liekö sie näihin kuulut joille tuommonen soppii, vai ootko 24/7 ikiliikkuja 😁
        Vaan hierontahan tuo kolotuksiinki paras tai ainaki kivoin olisi...
        Juu ja kyllä se katse on se juttu eikä väri. Ja ihanan tyypin huulilla hymy. Sillon tätä muijaa viijään 😄
        Ps. Tahotko sä tästä variaatiosta enemmän virkkaa tai uskomattomasta neuloa?


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Toivottavasti ei tullu ainakaan niitä kovimpia kolotuksia, vaikka kyllä sen jossain pitää vähän tuntua, jotta ois vaikutusta (puoleen jos toiseen tai ainaki toiseen puoleen) 😉
        Mikä se sulla auttaa niihin kolotuksiin jos päälle menevät? Mä oon ite turvautunut yleensä tablettimuotosiin ja joskus myös geelimäisiin, jos oikein kiusaksi alkavat. Tuommosia "koloavvaimia" on lääkärikin joskus suositellu. Ja semmostakin oon armeijatermein (vaikka se käymättä onkin) kuullu sanottavan, jotta lepo ja tietty asento jatkuvan marssin eli liikkeen sijasta ompi ihan käypäkelponen tapa, siis niille joille se käy. Liekö sie näihin kuulut joille tuommonen soppii, vai ootko 24/7 ikiliikkuja 😁
        Vaan hierontahan tuo kolotuksiinki paras tai ainaki kivoin olisi...
        Juu ja kyllä se katse on se juttu eikä väri. Ja ihanan tyypin huulilla hymy. Sillon tätä muijaa viijään 😄
        Ps. Tahotko sä tästä variaatiosta enemmän virkkaa tai uskomattomasta neuloa?

        Eipä tullu kovia kolotuksia, ainakaan vielä ei tuntus niinkään pahalta, pikemminkin hyvältä. Tuntuu kieltämättä tasasesti molemmin puolin, unohtamatta takanakulkijan näkökenttää.

        Mä taidan kuulua siihen puolisukeltajien heimoon, ainakin mitä tuohon ikiliikkumiseen tulee. 24/7 en pysty liikehtiä, koitan nukkuakin välillä.

        Tuo lääkinnällinen puoli taas, niin onhan sitä silloin tällöin turvauduttava kapseliin tai voiteeseen, useimmiten riittää kyllä lämpö ja hetkellinen lepo. Taidan kuulua tässä siihen heimoon, jolle paras lääke on liike.

        Halusit puhua käsitöistä. Puhutaan vaan, siitä sen verran, että tuohon variaatioon on pitänyt harrastella muutakin, pelkkä käsityö ei tuottane tämänlaista tulosta. Täsmentääkseni vielä käsityökerhoa hieman, se on ajansaatossa kuihtunu yhden henkilön varaan.

        Taitaa olla aiheellista nyt vetäytyä lepuuttamaan liikkumavälineistöäni tonne pesutiloihin ja kyllä mä aijon sen pestä samalla.


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Toivottavasti ei tullu ainakaan niitä kovimpia kolotuksia, vaikka kyllä sen jossain pitää vähän tuntua, jotta ois vaikutusta (puoleen jos toiseen tai ainaki toiseen puoleen) 😉
        Mikä se sulla auttaa niihin kolotuksiin jos päälle menevät? Mä oon ite turvautunut yleensä tablettimuotosiin ja joskus myös geelimäisiin, jos oikein kiusaksi alkavat. Tuommosia "koloavvaimia" on lääkärikin joskus suositellu. Ja semmostakin oon armeijatermein (vaikka se käymättä onkin) kuullu sanottavan, jotta lepo ja tietty asento jatkuvan marssin eli liikkeen sijasta ompi ihan käypäkelponen tapa, siis niille joille se käy. Liekö sie näihin kuulut joille tuommonen soppii, vai ootko 24/7 ikiliikkuja 😁
        Vaan hierontahan tuo kolotuksiinki paras tai ainaki kivoin olisi...
        Juu ja kyllä se katse on se juttu eikä väri. Ja ihanan tyypin huulilla hymy. Sillon tätä muijaa viijään 😄
        Ps. Tahotko sä tästä variaatiosta enemmän virkkaa tai uskomattomasta neuloa?

        Neulonnasta unohdin mainita vallan. Tuskin siitä nyt kummosta tarinaa edes saakaan aikaan, mutta koitan.

        Neuloja huomasi tuossa loikkiessaan, että ainakaan korvantaukset ei tihkunu nestettä. Tuskin sitä on havaittavissa ollukaan hetkiin. Eli täysikäistymisestä on vierähtäny jo hyvä tovi. Ei sovi aivan siihen tyypillisempään muottiin, mikä keinutuolissa puikkojaan kilkuttelee. Kulkee selkä suorassa toistaiseksi, ja hampaatkin viihtyy suussa yönkin yli. Ehkei tee muutoksia kaavoihin hätäisesti, mutta harkiten ne kaavat on muuttuneet. On lopputuloskin näin miellyttävämpi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Neulonnasta unohdin mainita vallan. Tuskin siitä nyt kummosta tarinaa edes saakaan aikaan, mutta koitan.

        Neuloja huomasi tuossa loikkiessaan, että ainakaan korvantaukset ei tihkunu nestettä. Tuskin sitä on havaittavissa ollukaan hetkiin. Eli täysikäistymisestä on vierähtäny jo hyvä tovi. Ei sovi aivan siihen tyypillisempään muottiin, mikä keinutuolissa puikkojaan kilkuttelee. Kulkee selkä suorassa toistaiseksi, ja hampaatkin viihtyy suussa yönkin yli. Ehkei tee muutoksia kaavoihin hätäisesti, mutta harkiten ne kaavat on muuttuneet. On lopputuloskin näin miellyttävämpi.

        Saithan sä tuostakin kunnon tarinan aikaseks, eikä menny ees kovin myöhäseks 😄
        En mäkään semmoseen muottiin sovi, mikä tuossa tarinassa vilahti. Keinutuolissa oon joskus mummolassa kiikkunut ja puikot pysyy käsissä, vaan en niillä minkäänlaista muuta tuotosta aikaan saa, kun just korkeintaan sen kilkutuksen. Ihan sama siis, onko mukana neuloslankaa vai ei 😁 Enkä mä semmosilla osaa oikein syödäkään. Tahtia jos pantas musisoivien etteen semmosella lyömään, niin syntys vaan sekametelisoppa.
        Mullakin on vielä omat hampaat ja kaikki muukin sammaa vanhaa.


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Saithan sä tuostakin kunnon tarinan aikaseks, eikä menny ees kovin myöhäseks 😄
        En mäkään semmoseen muottiin sovi, mikä tuossa tarinassa vilahti. Keinutuolissa oon joskus mummolassa kiikkunut ja puikot pysyy käsissä, vaan en niillä minkäänlaista muuta tuotosta aikaan saa, kun just korkeintaan sen kilkutuksen. Ihan sama siis, onko mukana neuloslankaa vai ei 😁 Enkä mä semmosilla osaa oikein syödäkään. Tahtia jos pantas musisoivien etteen semmosella lyömään, niin syntys vaan sekametelisoppa.
        Mullakin on vielä omat hampaat ja kaikki muukin sammaa vanhaa.

        Kieltämättä saattas nälkä tulla, jos pitäs puikoilla syödä. Ellei sit oo ruoka vartaassa. 😜 Pitäydyn noissa klassisissa ruokailuvälineissä, saattaa olla ravinnonsaannin kannalta välttämätöntä. Muuten tuo klassisuus ei niinkään iske, vaikka sitä kilkutettais puikoilla, puhumattakaan nokkahuilusta.


    • Anonyymi

      Omaa tilaa ja aikaa tarvitseva ehdottomasti. Hellyyttä ja silityksiäkin tarvitseva, rankkojen vuosien jälkeen.

      • Hellyyttä ja silityksiä, semmosesta on monesti pula.


    • Anonyymi

      Vapaana kuin taivaan lintu. Älä sido tukehdutat minut. Älä vahdi jätän silloin sinut.

    • Anonyymi

      Pari vuotta oltu etäsuhteessa. Kun tavataan, tottakai koko ajan toisessa kiinni. Empä tiiä miten ois jos yhessä elettäis, kuinka pian kyllästyis. Pelkään että liian pian.

      • Onko teillä pitkä välimatka? Mä en aika varmasti sopisi etäsuhteeseen, ainakaan pitkällä etäisyydellä. Ikävöisin liikaa.


    • Anonyymi

      Mä oon pahin mahdollinen kyhnääjä. Nyt koronan aikana kaipaan jopa omaa tilaa kun ollaan koko perhe oltu samojen seinien sisässä ja tuijoteltu toistemme naamoja (tai vauvojen vaippoja) 24 7

      • 😁 Et oo ehkä pahin, kun epäilen, jotta mie olen. Mutta tässä asiassa varmasti se hopea 🥈 ei oo (taas) häpeä 😅


    • Molempia.

      • Sanotaan näin ettei mene päiväkään, etten halaisi rakkaitani ja kyselisi kuulumisia, juttelisi ja olisi läsnä. Mutta kaipaan hetkiä yksinkin, ihan vaan omissa maailmoissani. Tietysti tuoreeltaan on enemmän sitä läheisyyttä vailla, kun omaa aikaa.


      • PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Sanotaan näin ettei mene päiväkään, etten halaisi rakkaitani ja kyselisi kuulumisia, juttelisi ja olisi läsnä. Mutta kaipaan hetkiä yksinkin, ihan vaan omissa maailmoissani. Tietysti tuoreeltaan on enemmän sitä läheisyyttä vailla, kun omaa aikaa.

        Tuossa ne on kerrottu tärkeimmät. Läsnäolo, kuuntelu, ajatusten vaihto, läheisyys.


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Tuossa ne on kerrottu tärkeimmät. Läsnäolo, kuuntelu, ajatusten vaihto, läheisyys.

        Score 2/4 joten parantamisen varaa vissiin ois. Mutta kriteerejäkin voisi vähän viilata. Tilastothan väännetään aina omia tavoitteita tukeviksi 😁


      • Anonyymi kirjoitti:

        Score 2/4 joten parantamisen varaa vissiin ois. Mutta kriteerejäkin voisi vähän viilata. Tilastothan väännetään aina omia tavoitteita tukeviksi 😁

        Tilastot tosiaan on mitä on 😁 Miten ne sanovat, jottei mikään valehtele yhtä paljon ku tilasto. Näistä yllä luetelluista en voi sanoa, jotta kahta en vaihda. Kaikki neljä ovat niin tärkeitä juttuja, ettei näistä mitään vaihtas. Vai miltä kuulostaa läheisyys ilman läsnäoloa. Tai ajatuksistaan kertominen, eikä toinen kuuntele. Taikka vaikka puhua pölisee ite koko ajan, muttei osaa ollenkaan kuunnella.


    • Anonyymi

      Sopivassa määrin kumpaakin. Alkaa tosissaan ahdistaa, jos toinen ei anna hetken rauhaa.


    • Anonyymi

      Vähän molempia, vaihtelee monta kertaa päivässä.

      • Anonyymi

        Voisi kuvailla niin, että käyttäydyn samantapaisesti kuin pikkulapsi, joka omien leikkiensä välissä hakee epäsäännöllisen säännöllisesti vanhempiensa läheisyyttä. Eli tulen kontaktiin usein, mutta en välttämättä jää siihen pitkäksi aikaa roikkumaan yhteen menoon. Edellyttäen, että ollaan samassa asunnossa. Ellei olla, niin otan muulla keinoin kontaktia usein. En kuitenkaan sillä tavalla hengitä niskaan, että tukehtuu. Välillä teen omia juttujani, enkä edes anna häiritä itseäni.


    • Anonyymi

      Mites eikös sulla ollut joku uusi ihastus tässä taannoin? Sitäkö aatellen kyselet?

      • On ollu tai ei se enää niin uusi ole. Vaan en tuon takia sillä tavalla kysele. Ite kun oon taipuvainen takiaisuuteen, niin ihan vaan kiinnosti, jotta onko semmonen yleistä.


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        On ollu tai ei se enää niin uusi ole. Vaan en tuon takia sillä tavalla kysele. Ite kun oon taipuvainen takiaisuuteen, niin ihan vaan kiinnosti, jotta onko semmonen yleistä.

        No nythän tuo herkesi botiksi kuttumatta 😁👍🏼


    • Itse olen aina ollut enemmän tuon kyljessä kyöhnäämisen kannalla, koska minulla on tarvetta fyysiselle läheisyydelle. Näin on ollut aina. Ja vielä paremmalta se tuntuu, kun toinen vain tulee siihen kyöhnäämään, tulee eikä kysele. Nam!

      • Kiva huomata, jotta on muitakin kyhnäämiseen taipuvaisia, enkä ainoastaan ite ole siinä hommassa "notkea" 😁


    • Näin syysiltoina kaipais, kun toinen kiehnäis kyljessä ja nyt tullut enemmän semmonen läheisyyden kaipuu, mutta joo ei sitä kienäystä aina jaksa

    • Anonyymi

      Molempia olen ( :

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4673
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2269
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1794
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1518
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      32
      1461
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1318
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1237
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1156
    9. 23
      1092
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1024
    Aihe