Yhteinen kaksio vai itekseen yksiö?

Millainen asumismuoto, yhessä vai erikseen olisi sulle suhteessa ollessasi sopiva?

26

107

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kuten korissa lukee ,lausujana Mae West: Avioliitto on laitos enkä ole viellä laitos kypsä! Itse tulen naisena 70v. Yksin asunut ainakin 25 vuotaa vuokralla!En koskaan kuitenkaan asunut miehen kanssa.Selkä suorana voin yhä kävellä ja olen ansatulla eläkellä . Jonka saan työn tekoni ansiosta.Työt aloitin kun kansakoulu oli ohi.Tosin ei ole yksin eläjänä kesämökkejä,omistusasutoa.Ei kiristalikruunua katsossa, Ei teemaa arabiaa ym.Mutta on itsenäisyys.Kukaan ei hallitse elämäni. Ei vaadi tee ruokaa,tai ketä kahvia ym.Tätä en vaihtaisi miehen ja miehen raha kukkaron.Saan olla vapaa kuin taivaan lintu.

      • Anonyymi

        Mummo tainnut eksyä väärälle palstalle.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mummo tainnut eksyä väärälle palstalle.

        😁 Niinpä näyttää.


    • Nostan nyt omaa alotusta, jos tulis muutakin vastausta ja mielipidettä kuin nämä kolme, jotka oli vähän sinnepäin 😅

      • Punainen mummon mökki ja perunamaa ja ehtoinen emäntä😊


      • Catfish617 kirjoitti:

        Punainen mummon mökki ja perunamaa ja ehtoinen emäntä😊

        Kuulostaa hyvältä 😊


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Kuulostaa hyvältä 😊

        Jep, eikös vaan😉☺️


    • Anonyymi

      Yhteinen kolmio tai yksinään ollessa kaksio. En haluaa enää kopperoihin.

      • 😁 Miekin muutaman vähäneliöisen asustaneena tykkään kyllä jos ikkunoita on enemmän kuin yks. Toisaalta tuossa on vähemmän pesemistä eli puolensa siinäkin. Ja koska olen vähän semmonen takiaispallo (kuten jossain toisessa ketjussa totesin), niin ei mua semmonen tiiviimpi tunnelma ollenkaan sinällään haittaa, mikäli vieressä on itselle rakas 🥰


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        😁 Miekin muutaman vähäneliöisen asustaneena tykkään kyllä jos ikkunoita on enemmän kuin yks. Toisaalta tuossa on vähemmän pesemistä eli puolensa siinäkin. Ja koska olen vähän semmonen takiaispallo (kuten jossain toisessa ketjussa totesin), niin ei mua semmonen tiiviimpi tunnelma ollenkaan sinällään haittaa, mikäli vieressä on itselle rakas 🥰

        Niimpä ja siivoomista sitten vähemmän☺️


      • Catfish617 kirjoitti:

        Niimpä ja siivoomista sitten vähemmän☺️

        Jepulis. Ja toivottavasti ei lähe pölypallojen mukana myös yks takiaispallo 😅


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Jepulis. Ja toivottavasti ei lähe pölypallojen mukana myös yks takiaispallo 😅

        Sekin vielä hittolainen😂


    • Mun mielestä toi riippuu niin tilanteesta/tilanteista, olosuhteista ja ties mistä, ettei ainakaan mun kohdalla voi yleistää kaikkien kanssa käyvän sama asumismuoto. Monitahoinen juttu. Pitää kuitenkin huomioida todella monta seikkaa ja todella monelta kantilta katsottuna. Ei kai mikään estäisi sitäkään, vaikka olisikin eri osoitteet, mutta silti voisi olla yhdessä saman katon alla? Vaihtoehtoja varmasti löytyy ja jokaiselle se oma sopiva siis. Tässä olisi kuitenkin huomioitava niin käytännön kuin myös tunnepuolen kannalta ja punnittava ja valittava joko järjen tai tunteen tai molempien kannalta. Ja kun kaikki jutut eivät päde kaikkiin samalla tavalla, niin se tekeekin asiasta vielä mutkaisamman .. hmm ..

      • Erinomaisia huomioita ja hyvää pohdintaa sulla 💯senSatama 😊 Näitäpä sitten miettien.


      • Catfish617

        Järkevästi pohdittu asia, mutta joskus kannattaa antaa tunteen ja sydämen viedä☺️


    • Anonyymi

      Yhdessä! Kova ikävä tulee jo kun ollaan työpäivä erillään 🥰. Asuttu yhdessä jo 8 vuotta isossa omakotitalossa.

      • Eikös se pieni ikävä ole ihan ok, meinaan kun ei liian kauan tartte ikävöidä 😊


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Eikös se pieni ikävä ole ihan ok, meinaan kun ei liian kauan tartte ikävöidä 😊

        On se, tosin ollaan molemmat etänä töissä 🤣. Sopii ihan super hyvin meille. Syödään lounaat yms yhdessä. Ja kaikennäköisiä aktiviteettitaukoja pidetään työn lomassa. Parasta sekin kun voi sekstailla päivisin. T.Vuoden työntekijä


      • Anonyymi kirjoitti:

        On se, tosin ollaan molemmat etänä töissä 🤣. Sopii ihan super hyvin meille. Syödään lounaat yms yhdessä. Ja kaikennäköisiä aktiviteettitaukoja pidetään työn lomassa. Parasta sekin kun voi sekstailla päivisin. T.Vuoden työntekijä

        Ok, tässä sulle pysti 🏆😄 Kyllähän tuo toisaalta ihan kivalta kuulostaa, ei siinä mitään 😅


    • Minun unelma olis asua maalla, mutta taitaa jäädä haaveeksi, no saahan sitä unelmoida, koska haaveet on ilmaisia.
      Niin monesta tekijästä kiinni saman katon alla asuminen, jos ollaan varsinkin eri paikkakunnilta esim työt määrittää aika paljon jne jne, mutta kyllä mä mielummin asuisin toisen kanssa saman katon alla.

    • Anonyymi

      Nyt kun kotona asuu vielä joitakin vuosia lapsia, en muuttaisi toisen kanssa yhteen vaikka tilanne muuten sen sallisi. Tykkään omasta huushollistani enkä aio enää koskaan tapella kenenkään aikuisen kanssa kotitöistä ja muusta vastaavasta.

      Mutta eihän sitä tiedä, ehkä joskus myöhemmin. Muuten mielelläni jakaisin elämäni hyvän kumppanin kanssa.

      • Näimpä. Oma tupa ja oma lupa☺️


    • Anonyymi

      Yhteinen kaksio <3

    • Anonyymi

      Kaksio olisi liian ahdas, kolmio tai isompi, jos yhdessä asutaan. Omat asunnot myös hyvä ratkaisu, vaikka samasta talosta.

    • Anonyymi

      Asuisin mielummin yksin, yksiö tai kaksio.
      Tartten omaa aikaa latailla akkujani.

      -Jasu-

    • Suhteessa ollessa pysyisi nykyinen asumismuoto eli yksin kompaktissa yksiössäni ja vapaapäivät yksin tai kaksin mökilläni.
      Keski-ikään tullessani ymmärsin olevani liian itsenäinen jakamaan enää kotia toisen kanssa ja haluan toisellekin suoda mahdollisuuden ladata akkuja omassa kodissaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4633
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2259
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1784
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1518
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      28
      1448
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1318
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1237
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1146
    9. 23
      1092
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe