Mikä asia tekee Raisiosta

Anonyymi

hyvän että sinne kannatasi muuttaa? Olemme nelihenkinen perhe ja mietitty miksi juuri raisio olisi oman kodin hankita paikka? Olemme miettineet myö Naantalia, Mynämäki; Masku yms. paikat. Kertokaa miksi siis Raisio olisi paras paikka?

13

769

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

En muuttaisi koskaan sinne. Mihin tahansa muualle.
      Nuorisoporukat täysiä apinoita, käydään kaupan vartijan kimppuun, huudellaan ihmisille, uhkaillaan, rikotaan paikkoja, murtaudutaan liiketiloihin ym.
      Vaikka miten näitä asioita yritetään kaunistella ja väitetään että tilanne on parantunut, niin ei mitään muutosta.
      Älkää muuttako sinne.

• Anonyymi

Raision tekojärven tuntumassa on uusi talo tyhjillään, asukkaita ei ole saatu kertoo kaupunki..

• Anonyymi

Raision sijainti paras, kouluverkkoa ollaan uudistamassa isolla rahalla, mainiot palvelut, hyvät kulkuyhteydet, Turun seudun kaupungeista Raision väkiluku kasvaa nopeiten, kaupungissa on buumi päällä. Suosittelen!

• Anonyymi

Miksi ihmeessä Mynämäelle? Se on hevonkuusessa, ei niin halpaa ajella asioille esim Raisioon Myllyyn tai Turkuun.

Raisio on pop!

• Anonyymi

Raisiota jos vertaa Naantaliin niin Raisio sikäli parempi paikka että kaikki on lähempänä kuin Naantalissa ja myös luonto on Raisiossa lähellä. Naantalissa pitää mennä Luononmaalle että pääsee luontoon.

• Anonyymi

Sitä löytyy kivasti myös kylpylän liepeiltä, Taimosta ja Maskun suunnasta.

• Anonyymi

Naantalin on vähän kuin pussin perällä. Minne tahansa menee niin kuljetaan Raision kautta.

• Anonyymi

Hyvä paikka asua.
      Toisaalta, osa porukasta on vajaaälyisiä tai aina humalassa, keskustassa.
      Saat maistella viimeksi mainittua asiaa esim tämän palstan jutuilla, kuten :
      "somaaliukolt pääsi tyäkkäris ruikulipaskat housuu tarjottii lapiohommia mustalais"
      Meilläkin on älykääpiöitä.

• Anonyymi

Tuota, minua ei häiritse tippaakaan Tasalanaukion heput koska en käy siellä juuri koskaan. Joskus harvoin apteekissa tai Kotipizzassa. Jos menen shoppailemaan niin suunta on Mylly tai Turku. Mielestäni Tasalan ostarin voisi purkaa, varsinkin siellä taaempana olevat rakennukset. Vaikka uusia kerrostaloja tilalle.

• Anonyymi

Opettele oikeinkirjoitus.

• Anonyymi

Myllyn tähden varmaan.

• Anonyymi

Tänne ei tarvita yhtään krisuja, persuja tai kokkareita.

• Anonyymi

monenlaisia plussia niitä löytyy Raisiosta . Ihan siis muutama hakuammunnalla. Näin.
      -ostoparatiisialue ihan vieressä, Mylly, bauhaus, biltema,puuilo etc. etc.
      - naapurikaupungit ihan kainalossa. Turku, Naantali,Kaarina
      -meri ja saaristo jos harrastaa veneilyä
      -julkinen liikenne eli bussit vie ja tuo
      -Lentokenttä 10 km etäisyydellä,
      -helppo lähteä reissuun lentäen tai ruotsinlaivalla
      _hyvät terveyspalvelut,
      -tasamaata. Ei tarvitse juurikaan mäkiä poljeskella kun pyörällä ajaa.
      -erilaisia asuinalueita oman kukkaron ja yhteiskuntaluokan mukaan tarjolla.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies kateissa Lapualla

Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla
      Lapua
      112
      5825
    2. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      32
      3927
    3. Olenko joka hetki

Ajatuksissasi?
      Ikävä
      82
      3332
    4. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      18
      2946
    5. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      250
      1997
    6. Joo nyt mä sen tajuan

Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?
      Ikävä
      87
      1963
    7. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      141
      1758
    8. Olipa ihana rakas

❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau
      Ikävä
      8
      1686
    9. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      39
      1685
    10. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1529
    Aihe