Teit mies väärän valinnan.

Anonyymi

Tuut ikävöimään mua ennen pitkään 😉😘😊

130

1910

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jotenkin olen elämässä oppinut sen, että asiat menee niin, kuin niiden pitääkin mennä. Et olisi ollut onnellinen ihmisen kanssa, joka ei sinua tarpeeksi arvosta. Kulman takaa voi tulla vastaan parempi, sopivampi sinulle.

      • Anonyymi

        Miksi et arvosta?


      • Anonyymi

        Ketä et arvosta?


      • Anonyymi

        👍.......


      • Anonyymi

        Joo, mutta tuut silti ikävöimään ja katumaan ☺️ kaikella rakkaudella. Ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, mutta tuut silti ikävöimään ja katumaan ☺️ kaikella rakkaudella. Ap

        Sivusta kommentoin, en ole kaivattusi. Yritin tsempata 😬. 10.32


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sivusta kommentoin, en ole kaivattusi. Yritin tsempata 😬. 10.32

        😂 no olipa hyvä tsemppaus 😂 hyvä yritys kyllä 😅👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, mutta tuut silti ikävöimään ja katumaan ☺️ kaikella rakkaudella. Ap

        Luulot korkealla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luulot korkealla

        Ihan samalla tavalla luulot korkealla, ku luulet, että joku kirjoittelisi täällä sulle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan samalla tavalla luulot korkealla, ku luulet, että joku kirjoittelisi täällä sulle.

        Hänellä varmaan on joku syy olettaa niin? Oletpa shady ihminen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hänellä varmaan on joku syy olettaa niin? Oletpa shady ihminen

        On sullakin luulot korkealla 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On sullakin luulot korkealla 😂

        Luulot mistä? 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luulot korkealla

        Teitä huonoitsetuntoisia naisia on kyllä kaikenmaailman trollaajien hyvin helppo provosoida. Kuinka monta vuotta sinäkin piinattu sielu olet jaksanut laukoa tuolle yhdelle ja samalle trollimiehelle luullen sitä kieroutuneiden alemmuuskompleksejen kohteeksesi


    • Anonyymi

      Itehän teit valinnan ja silti vielä kirjoittelet täällä.

      • Anonyymi

        En tietääkseni tehnyt mitään valintaa. Ap.


      • Anonyymi

        Mistähän ihmeestä sinä päättelet, että juuri sinulle kirjoitellaan täällä, varsinkin jos olet ymmärtänyt, että tilanteesi on jollain tavalla kuvailemaasi kallellaan? Toisekseen, miksi hän ajattelemasi olisi juuri tämä yksi ja sama trolli, joka ei edes ole nainen?


    • Anonyymi

      Kuinkas täällä voidaan?

      • Anonyymi

        Tykätään eräästä miehestä kuin hullu puurosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tykätään eräästä miehestä kuin hullu puurosta.

        " tykätään" ketkä te tykkäätte?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        " tykätään" ketkä te tykkäätte?

        Minä tykkään. Ja varmaan on muitakin faneja hällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tykätään eräästä miehestä kuin hullu puurosta.

        En mä vaan tykkää enää. Ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä tykkään. Ja varmaan on muitakin faneja hällä.

        Ok..vai, että faneja?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä tykkään. Ja varmaan on muitakin faneja hällä.

        Millaisella ihmisellä on faneja? ;) pidätkö itseäsi älykkäänä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ok..vai, että faneja?

        No eikö muka oo muita "faneja"? Ihan varmasti on tuollasella miehellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millaisella ihmisellä on faneja? ;) pidätkö itseäsi älykkäänä?

        Se oli ikäänkuin vitsi. Heitto. Huumoria, you know?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No eikö muka oo muita "faneja"? Ihan varmasti on tuollasella miehellä.

        Kuulostat sairaalta tai vajaaälyiseltä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuulostat sairaalta tai vajaaälyiseltä

        Ahaa ok! Kiva, kiitos, hei.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuulostat sairaalta tai vajaaälyiseltä

        Sulla se viehättävyyden perikuva kyllä argumentaatio kyllä alkaa olemaan aika ajan patinoimia nuo herjaukset palstatrollille jota kuvittelet tuttavaksesi? Mitä muuten tiedät oikeasti tästä henkilöstä, jota yrität mustamaalata jokaisen provon taakse? Onko hän mielestäsi niin fiksu, että se pitää kääntää vajaaälyisyydeksi? Eli millä tavalla koet hänen syöneen evääsi ns? Onko hänen ulkonäkönsä SINUN mielestäsi niin hyvä, että hänestä pitää luennoida netissä samanikäisen näkökulmasta parhaat päivänsä nähneenä? Onko hänen joillekin ajatuksilleen ja ideoilleen ollut joskus kysyntää kun se pitää kääntää "et ole mitään ja kaikki vihaa sinua" -moodiin ja pyrkiä saavutttamaan yleinen halveksunta?


    • Anonyymi

      Erikoinen viesti! Ystävällisyys ja toisen edun hyväksyminen kuuluu rakastuneen ihmisen piirteisiin. Ikävöinti kuuluu ihmiselämään, asiat jotka ovat koskettaneet eivät unohdu hetkessä. Toisessa ihmisessä arvostaa lämmön ja inhimillisyyden lisäksi tunnetta, joka kohdattaessa syntyy. Joidenkin kohdalla tavatessa on lämminsävyinen ja henkilökohtainen tunnelma, aivan kuin olisi pidetty yhtä useita vuosia, joidenkin kohdalla sävyt puuttuvat eikä henkilökohtaisella tasolla olla samaa mieltä. Tilannetta ei tässä tapauksessa tiedetä, mutta sydän asia lienee kyseessä? Ihmiset päättävät rakkaus asioissa usein tarkkaan puntaroituaan, ei hetken hurmoksessa. Täytyy pitää toisesta hyvin paljon, tuntea toinen ja tiedostaa oma halu yhdistää kaksi ihmistä. Kypsyys, luonteen kauneus ja halukkuus ovat valintojen tärkeitä ominaisuuksia, kyky omaksua uusia asioita ja fyysiset ominaisuudet ovat myös hyvin tärkeitä. Ihmiset tekevät joskus päätöksiä intuitiolla,
      tunteiden ohjauksella. Silloin rakkauden tunne tuntuu voimakkaimmillaan," ainutkertainen maailmassa" hetki jolloin kaikki unohtuu, voi myös muuttaa kaiken. Mutta sydämessään ihmiset tekevät nämä ratkaisut, joskus onnistuvat ja joskus eivät.
      https://youtu.be/tGahNDHWmUE

      • Anonyymi

        Miltä susta tuntuu että joku ihminen ei pääse kokemaan tai elämään elämäänsä lainkaan? On jätetty yksin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miltä susta tuntuu että joku ihminen ei pääse kokemaan tai elämään elämäänsä lainkaan? On jätetty yksin

        Koetko sinä jonkun menetyksen siten ap? Vaikka se ei olisi mitään materiaalista, olemukseltaan tuskin mitään, hieman enemmän jotain hölmöä kuin päivän horoskooppi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koetko sinä jonkun menetyksen siten ap? Vaikka se ei olisi mitään materiaalista, olemukseltaan tuskin mitään, hieman enemmän jotain hölmöä kuin päivän horoskooppi?

        Ei ollut ap:lta tuo edellinen viesti.


      • Anonyymi

        " toisen edun hyväksyminen kuuluu rakastuneen ihmisen piirteisiin" jos käyttää kyseisessä asiayhteydessä ilmaisua hyväksyminen, niin se on aika red flag -jätä laiva välittömästi


    • Anonyymi

      Tai sitten sun vaan kannattaisi opetella nielemään tappiosi🤔

      • Anonyymi

        Ei mun tarvi mitään niellä. Se toinen voi tehdä sen. Ei kai, mutta oikeesti ei kiinnosta. Kerroin vaan tosiasiat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei mun tarvi mitään niellä. Se toinen voi tehdä sen. Ei kai, mutta oikeesti ei kiinnosta. Kerroin vaan tosiasiat.

        Mitä tosiasiaa tuossa aloituksessa on se että kiroat ettet saanu haluamaasi prinsessa ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä tosiasiaa tuossa aloituksessa on se että kiroat ettet saanu haluamaasi prinsessa ?

        En kironnut mitään 😅 itse valinnan teki. En mä siitä syytä tai mistään muustakaan. Elämää tämä vaan on.


      • Anonyymi

        Hoet jatkuvasti tuota samaa ja olet hokenut tuota jo pitkään tietämättä yhtään kenelle vastaat ja että miksi vastaat. Vastaat aina yhdelle ja samalle trollimiehelle ja ilmeisesti joko projisoit jotain omaa tilannettasi tai sitten väität jotain hyvin epäuskottavaa settiä johdettuna niiinikään palstan kirjoituksista liittyen johonkin umpikuluneeseen valeeseen ja harhaisten hyväksikäyttämiseen ja yllyttämiseen manipuloimalla yhä pahempaan kondikseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä tosiasiaa tuossa aloituksessa on se että kiroat ettet saanu haluamaasi prinsessa ?

        Ketä joku anonyymi provoilija ei ole sinun mielestäsi saanut? Se, että jos olet esimerkiksi väittänyt vuosikausia jotain usvaista palstan nimettömistä kirjoituksista ilman ensimmäistään todennetta asialle irl, ei tarkoita että ajatuksesi olisi totta mistään kulmasta katsoen. Ei soittoa, ei viestiä, ei sähköpostia, ei ilmaantumista samoihin tilanteisiin, mutta internetissä on ollut anonyymien kirjoituksia sentään. Kyllä se tiedetään mihin tämä turinointisi liittyy tai mitä yrität tehdä uskottavaksi jälleen epätoivoisesti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En kironnut mitään 😅 itse valinnan teki. En mä siitä syytä tai mistään muustakaan. Elämää tämä vaan on.

        Syynsä hänellä, että toisen valitsi, ilmeisesti toisessa oli sellaisia puolia joita sussa ei.
        Tuskin tulee kaipaamaan. Menneen talven lunta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Syynsä hänellä, että toisen valitsi, ilmeisesti toisessa oli sellaisia puolia joita sussa ei.
        Tuskin tulee kaipaamaan. Menneen talven lunta.

        Aijaa. Kerrotko jotain muita itsestäänselvyyksiä? Odotan innolla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Syynsä hänellä, että toisen valitsi, ilmeisesti toisessa oli sellaisia puolia joita sussa ei.
        Tuskin tulee kaipaamaan. Menneen talven lunta.

        Siinä se jatkaa manipuloimista ihan pokalla ja sivuuttaa suverenisti aiemmin samaan lankaan kirjoitetun, toki myöd pientä häveliäisyyttä sen suhteen, että kumpa juuri tämä aloitus ei tulisi vastaan, muuten kommenttikuorrutus olisi jatkunut läpi vuorokauden


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä tosiasiaa tuossa aloituksessa on se että kiroat ettet saanu haluamaasi prinsessa ?

        hän leikki muiden naisten kanssa lähdin pois sen vuoksi

        Ei prinsessa

        ei jaksa valehtelua enään


    • Anonyymi

      Tuut .. tuut .. tuut .. tuut ..

      • Anonyymi

        Nyt käyttäydy! Sivusta.


    • Anonyymi

      Taitaa olla valinta kesken. Jospa heittäs vaikka kolikkoa. Klaavalla toinen ja kruunalla toinen. Kolikossa on vain kaksi puolta kyllä, että oisko noppa parempi? Riittääköhän edes 6 puolta. 😓

      • Anonyymi

        Onpas sulla valinnanvaraa 😧


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onpas sulla valinnanvaraa 😧

        Kirjoitin siitä miehestä.


      • Anonyymi

        Nämä ei liity aloitukseen. Se mies teki jo valinnan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nämä ei liity aloitukseen. Se mies teki jo valinnan.

        Voi voi 45v sitten!


    • Anonyymi

      Faktat pöytään sitten. Aloitus on mieheltä joka yrittää kalastella. Ei onnaa ei.

      • Anonyymi

        Ihan naiselta on. En mitään kalastele. Kala ei tarttunut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan naiselta on. En mitään kalastele. Kala ei tarttunut.

        Ihan naiselta ja minä olen klaukkalan kuningas....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan naiselta ja minä olen klaukkalan kuningas....

        No sitten varmaan oot Klaukkalan kuningas.


      • Anonyymi

        Niin se kai on tuon miehen päämäärä, joka näitä aloituksia väsää, että saa mahdollisimman monta vastausta eri näkökulmista joista sitten edelleen kirjoittaa mitä absurdeinta tarinaa esim sinä lähdit pois katselin jakkaralta jne


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan naiselta ja minä olen klaukkalan kuningas....

        Niinpä, on kerrassaan vakuuttava esitys AP:lta anonyymilla palstalla sanoa olevansa nainen. Ja minä muuten olen tasmanian pussirotta, en osaa puhua mutta osaan kirjoittaa huippusalaisen tutkimusprojektin ansiosta, aina joku uskoo miten neitissä sanotaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä, on kerrassaan vakuuttava esitys AP:lta anonyymilla palstalla sanoa olevansa nainen. Ja minä muuten olen tasmanian pussirotta, en osaa puhua mutta osaan kirjoittaa huippusalaisen tutkimusprojektin ansiosta, aina joku uskoo miten neitissä sanotaan

        No sitten oot varmasti Tasmanian pussirotta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No sitten oot varmasti Tasmanian pussirotta.

        Joo, hellyyttävän näköinen, yllättävän jyreä


    • Anonyymi

      Mies etsii kunnollista naista. Et valitettavasti ollut se.

      • Anonyymi

        Mitäpäs jos et sitten kuvittelisi palstalla epäkelpojen naisten sinulle kirjoittelevan, helppoa eikö.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitäpäs jos et sitten kuvittelisi palstalla epäkelpojen naisten sinulle kirjoittelevan, helppoa eikö.

        Minulle nämä kirjoittavat.


      • Anonyymi

        Määrittele kunnollinen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Määrittele kunnollinen?

        Aloittaja ei kuulu niihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloittaja ei kuulu niihin.

        😂😂😂👍 nyt et tiedä kenestä puhut


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        😂😂😂👍 nyt et tiedä kenestä puhut

        Millä mittarilla sinä olisit kunnollinen?!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millä mittarilla sinä olisit kunnollinen?!

        Joka mittarilla 😎😏


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joka mittarilla 😎😏

        Et 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et 😂

        En jaksa väitellä, ku et edes tunne mua 🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulle nämä kirjoittavat.

        No ei kirjoita, voit olla aivan varma pösilö.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Määrittele kunnollinen?

        Ei voi määritellä jos ei tunne kokonaista naista!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei voi määritellä jos ei tunne kokonaista naista!

        No kannattaisko tutustua?


    • Mitäs minä olen muka valinnut?

      • Anonyymi

        Ei ole sulle tämä aloitus, rakas palsta prinssini ☺️ en oo sun täydellinen prinsessa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole sulle tämä aloitus, rakas palsta prinssini ☺️ en oo sun täydellinen prinsessa.

        Ei minulle taida olla mikään muukaan aloitus täällä koskaan, enää nykyisin.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Ei minulle taida olla mikään muukaan aloitus täällä koskaan, enää nykyisin.

        Siirrytäänkö yhdessä eteenpäin? Jätetään palsta 😊


      • Anonyymi kirjoitti:

        Siirrytäänkö yhdessä eteenpäin? Jätetään palsta 😊

        Kyllä se minulle käy. 😊


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Kyllä se minulle käy. 😊

        Nonni, voi tätä ilon päivää, raksut löysi toisensa! 🥳


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Kyllä se minulle käy. 😊

        Koska jätetään? Ei täällä meille mitään ole 😊


      • Anonyymi kirjoitti:

        Koska jätetään? Ei täällä meille mitään ole 😊

        Vaikka nyt samantien. Miten edetään? 😊


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Vaikka nyt samantien. Miten edetään? 😊

        No ajattelin kyllä ihan eri teille, mut pois täältä palstalta 😅😊 eikö tuosta aloituksestakin voi päätellä, et ei mulle kelpaa mies kuka on ihastunut toiseen?


      • Anonyymi kirjoitti:

        No ajattelin kyllä ihan eri teille, mut pois täältä palstalta 😅😊 eikö tuosta aloituksestakin voi päätellä, et ei mulle kelpaa mies kuka on ihastunut toiseen?

        Joo tajusin myöhemmin, mitä tarkoitit. Sanoithan aikaisemminkin, ettet ole minun prinsessa.


      • PalstaRinssi kirjoitti:

        Joo tajusin myöhemmin, mitä tarkoitit. Sanoithan aikaisemminkin, ettet ole minun prinsessa.

        Minä olen ollut koko ajan ihastunut vain yhteen ainoaan naiseen, johon vuosi sitten ihastuin työpaikallani.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Joo tajusin myöhemmin, mitä tarkoitit. Sanoithan aikaisemminkin, ettet ole minun prinsessa.

        Joo näitä sattuu ☺️🤗


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        No se on hyvä, ettei tule väärin valittua 😉🤭


      • Anonyymi

        Koska susta ei kukaan välitä, paha ihmisolento! 🐍


    • Anonyymi

      Vaikea valita, Massikka olis kyllä aika upea, mutta se oli jo myyty, Valmetissa on maaliläiskiä ja niin monta ostajaehdokasta että vetäydyn kaupoista. Sitten olis vielä naapurin ladossa vähänajettu todella siisti kone.. käytettyihin pitää tyytyä kun mistään ei enää löydä sellaisia uusia...

      • Anonyymi

        En ole myytävänä, kiitos vaan. Tyydy mihin tyydyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole myytävänä, kiitos vaan. Tyydy mihin tyydyt.

        En ole mitään ostamassakaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole mitään ostamassakaan.

        No tyydy mihin tyydyt. Ei kiinnosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No tyydy mihin tyydyt. Ei kiinnosta.

        No mistä sä nyt suutuit? En ole mihinkää tyydyttybyt jos sitä meinaat! Kyllä sua vähän taitaa kuitenkin kiinnostaa ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mistä sä nyt suutuit? En ole mihinkää tyydyttybyt jos sitä meinaat! Kyllä sua vähän taitaa kuitenkin kiinnostaa ;)

        Ei kiinnosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kiinnosta.

        No, sinä et paljon suomea haaskaa, Ehkä ensi talvena jo kinostaa ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No, sinä et paljon suomea haaskaa, Ehkä ensi talvena jo kinostaa ?

        Ei, kyllä tämä on menneen talven lumia.


    • Anonyymi

      Jaa

    • Anonyymi

      Voi sinua nainen, siis ap. Ehkä opit jonain päivänä, että jos muilla on niin se ei ole sinulta pois.

      • Anonyymi

        Koskakohan sinä opit olla töröilemättä trollauksiin ja kuvittelemaan ne jonkun kirjoittamiksi. Siivusta


      • Anonyymi

        Ei tämä ole ikinä ollutkaan edes minulta pois mitenkään 😂 mitä ihmettä te sekoilette.


      • Anonyymi

        Muilla on mitä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koskakohan sinä opit olla töröilemättä trollauksiin ja kuvittelemaan ne jonkun kirjoittamiksi. Siivusta

        Tätä samaa ihmeteellä myös täällä suunnalla, ei ole kovin terveen oloista...


    • Anonyymi

      Ei Ole mun kirjoitus! T. K nainen😁
      Mun puolesta tehköön kuka mitäkin haluaa. Niin minäkin aion. Olen kenen kaa haluan. Jos ei kelpaa ni ei sitte🤷‍♀️
      Mun elämä😊🥰❤

    • Anonyymi

      Enpä usko kun pää on sumussa 24/7

      • Anonyymi

        Täh? Kenen pää?


    • Anonyymi

      Olisinko voinut valita? Sinä jätit

      • Anonyymi

        No oikeasti se mies ei edes välttämättä tiennyt, että sillä silmällä katselin 😂🤭


      • Anonyymi

        Oliko pakko käyttäytyä niin kylmästi? Olisit voinut valita, jos olisin tiennyt tunteista. Sivusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No oikeasti se mies ei edes välttämättä tiennyt, että sillä silmällä katselin 😂🤭

        Sama juttu, mies ei valinnut


    • Anonyymi

      On kaikkien omni, että mies pysyy jo aiemmin valitun puolisonsa ja lastensa äidin kanssa. Ei tule lupaongelmiakaan.

      • Anonyymi

        Pysyhän nyt siellä ja lopettele tuo harhailu palstalla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pysyhän nyt siellä ja lopettele tuo harhailu palstalla

        Totuus kirpaisee, paperiongelmat varsinkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totuus kirpaisee, paperiongelmat varsinkin.

        Ketä se nyt kirpaisikaan? Hmm ei kirpaisuja täällä ainakaan, sorge. Niin ja sivusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ketä se nyt kirpaisikaan? Hmm ei kirpaisuja täällä ainakaan, sorge. Niin ja sivusta.

        Nauti voitostasi, ja imuttele sitä oikein piiiiitkäääään


    • Anonyymi

      En valinnut mitään. Yritin vähän lähestyä, mutta sä valitsit olla tulematta vastaan.

      • Anonyymi

        Eli vaihdoit toiseen, kun ei heti mitään tapahtunut?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli vaihdoit toiseen, kun ei heti mitään tapahtunut?

        En ole vaihtanut mitään.

        Mä en voi lakata rakastamasta, mutta kun sä näytit enemmänkin ajattelevan meitä ystävinä, mä olen päättänyt olla parempi ystävä ja tukahduttaa tungettelevat ajatukseni.

        Joskus toki tunteet ovat niin ylivuotavia, että mun on niitä vaikea naamioida tai peitellä.


    • Anonyymi

      Jurassic Park tulee uusintana.

    • Anonyymi

      Emmä kyl taida. Sori!

      • Anonyymi

        Kyl sä vaan taidat, sori! 😉 Huomaatko, nytkin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyl sä vaan taidat, sori! 😉 Huomaatko, nytkin?

        Mehhh... Sattuman kauppaa. Kyllä sä voit uskotella ittelles mitä tahansa ja egoboostia, jos sillä saat yös nukuttua. Tsemppiä, kyl kaikki järjestyy!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mehhh... Sattuman kauppaa. Kyllä sä voit uskotella ittelles mitä tahansa ja egoboostia, jos sillä saat yös nukuttua. Tsemppiä, kyl kaikki järjestyy!

        Mulla on kaikki ihan hyvin. Saan öisin nukuttua, enkä tarvitse egoboostia. Tää aloitus on pelkkä toteamus.


    • Anonyymi

      Kyl mä kuule Ap tuun takas jos lirputtelet pukamiani kielesi kärjellä, silloin olet korvaamaton!

    • Anonyymi

      Se oli oikea valinta. Ei ole tarvinnut katua.
      En ole se joka täällä perään itkee

      • Anonyymi

        Muuten vaan sitä sitten täällä olet? Niinkö? Taidat huijata itseäs.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muuten vaan sitä sitten täällä olet? Niinkö? Taidat huijata itseäs.

        Eikö täällä voi joutua muuten lukemaan? Mitä luulet?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eikö täällä voi joutua muuten lukemaan? Mitä luulet?

        Tainnut mies tehdä ihan itse koko päivityksen..😂


    • Anonyymi

      Olen hiukam surullinen, mutta en kenestäkään naisesta. Erään naisen kannattaisi olla siitä, minkälainen hänestä on tullut.

    • Anonyymi

      Valintani oli ja on oikea. Kaikella on aikansa. Hän on nykyisyyteni ja meillä on yhteinen elämä ja tulevaisuus.

      • Anonyymi

        Kuules ei täällä kukaan sinun valintojasi kyseenalaista, pel le.


    • Anonyymi

      Kyllä sen valinnan tein minä, kauan kauan sitten. ;) T: Nainen

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      110
      1907
    2. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      9
      1539
    3. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      13
      1499
    4. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      81
      1477
    5. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      150
      1415
    6. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      107
      1350
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      23
      1307
    8. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      648
      1239
    9. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      16
      1147
    10. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      1108
    Aihe