Nytkin täällä kun pidän taukoa numeroviidakosta, mietin sua ja juon kahvia. Mietitköhän sä koskaan minua, meitä ja sitä miten asiat voisi olla toisin. Radiohiljaisuutta on kestänyt tovin. Antennit on käännetty sinne päin, että kaikki kuuluu kyllä, jos linjat aukeavat...
Aina kun pysähdyn mietin sua
32
703
Vastaukset
- Anonyymi
Kaunis aloitus. Työpaikalla kahvitauolla muistelen häntä♥️sitä mitä olisi voinut tulla jos halu ja uskallus olisivat kohdanneet.
- Anonyymi
Mikä tuli väliin? Samassa työpaikassa olitte?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä, M ja A ne yhteen soppii huomenna mennään pussauskoppiin. Paremman puutteessa myös V voi kelvata.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Elämä tuli väliin, kaikkinainen monimutkaisuus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voitko tarkentaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voitko tarkentaa?
Ei oltu työkavereita minä ja hän.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei oltu työkavereita minä ja hän.
Olimme kuin loru, mikä laski ennenmuinoin pimpistä pimeään syys säähän kyykyllä, oli juttu juosten ohitse, haihtui pois saapui sade.....
https://m.youtube.com/watch?v=euAdYzaOUVA - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olimme kuin loru, mikä laski ennenmuinoin pimpistä pimeään syys säähän kyykyllä, oli juttu juosten ohitse, haihtui pois saapui sade.....
https://m.youtube.com/watch?v=euAdYzaOUVALoistava kielikuva, tuli melkonen mielikuva. 😅 Näin naisihmisenä voisin vinkin antaa, ei kannata juostessa pissiä. Menee reisille, jos meni muukin juttu.
https://youtu.be/WBRiH7c0YXI - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä tarkoitat?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä oltiinkin. Kaikki on mahdollista.
- Anonyymi
Mietin... useasti.
Mitähän Sinä nyt teet, missä olet jne😘- Anonyymi
Miksi sinua on isolla? Kuka miettii?
- Anonyymi
Oon tunnustelut miltä tuntuu ja hyvältä tuntuu...Anteenit ovat olleet toiminnassa aina kun ei häiriöö ole.Olen lähes varma meistä....
- Anonyymi
Koita saada se taajuus oikealle kohdalle! Muistatko mikä se on?
Mulla on jo melkein mennyt katkokävelyks. (Aina kun pysähdyn, mietin sua)- Anonyymi
Minä taas mietin sinua jokaisen valveillaolo hetken ja unissakin pyörit eli en pääse karkuun unimaailmaankaan.
- Anonyymi
Olen jo ihan m.rkänä...
Tuu ja nuole mua kuin lassie😛- Anonyymi
Ehkö joku ottaa tuosta kopin. Ap on hetero, nainen.
- Anonyymi
Sinä mies tunnut olevan aina tuossa tilassa, se on varmaan joku suomistoprobleema mee lääkäriin
- Anonyymi
Apua voisi siirtyä kommunikoimaan sinne irl puolelle.
Mutta jokainen tyylillään. 🙂 - Anonyymi
Mietin joka päivä,vaikka en pysty suhteeseen johon mulla ei ole mitään sanomista🙄
Hmm, joskus muinoin mietin itsekin noin, että miettiiköhän joku x mua. Nykyään tiedostan ettei mieti.
Ehkä ikä tekee tehtävänsä ja valmistautuu luopumaan kaikista.- Anonyymi
Miettii, jokaista meistä joku mietiskelee. Eri juttu jo onkin, että onko se juuri sellanen mietiskelijä, jonka mietintä olis toivottua. Ikähän on just se mikä mietteisiin vaikuttaa, jopa positiivisessa mielessä. Just nyt ei montaa muuta positiivista aatetta iästä tuu mieleen.
Anonyymi kirjoitti:
Miettii, jokaista meistä joku mietiskelee. Eri juttu jo onkin, että onko se juuri sellanen mietiskelijä, jonka mietintä olis toivottua. Ikähän on just se mikä mietteisiin vaikuttaa, jopa positiivisessa mielessä. Just nyt ei montaa muuta positiivista aatetta iästä tuu mieleen.
Yym, itselläni on niin pieni lähipiiri, ettei juuri miettijöitä ole. Ventovieras tuskin miettii. Jännää ajatella, että kun joku päivä kuolee pois, jää jäljelle vain muutama jotka edes tuntee saati välittää ja kun hekin ovat poissa, monta ihmistä katoaa kokonaan kaikkialta.
- Anonyymi
PALSTANVALTAAJA kirjoitti:
Yym, itselläni on niin pieni lähipiiri, ettei juuri miettijöitä ole. Ventovieras tuskin miettii. Jännää ajatella, että kun joku päivä kuolee pois, jää jäljelle vain muutama jotka edes tuntee saati välittää ja kun hekin ovat poissa, monta ihmistä katoaa kokonaan kaikkialta.
Totta toikin. Kukaan ei elä ikuisesti (onneks). Eikä sitä tarvi suurta joukkoa ympärilleen, jokunen tärkeä riittää. Se pitää vielä mainita, että musta olis huojentava ajatus toisaalta se, että kun lusikka nurkkaan kilahtaa ni mahdollisimman vähä olis surijoiden määrä.
Anonyymi kirjoitti:
Totta toikin. Kukaan ei elä ikuisesti (onneks). Eikä sitä tarvi suurta joukkoa ympärilleen, jokunen tärkeä riittää. Se pitää vielä mainita, että musta olis huojentava ajatus toisaalta se, että kun lusikka nurkkaan kilahtaa ni mahdollisimman vähä olis surijoiden määrä.
Sepä se mullakin. Nyt jos lähtis ehkä 5 surisi (perheenjäsenet), loput 5 toteisi osanotot ja se olis siinä.
Ihmisen elämä on aika mitätön siinä määrin, että se on hetkessä eletty ja hetkessä unohdettu.- Anonyymi
Sepä se mullakin. Nyt jos lähtis ehkä 5 surisi (perheenjäsenet), loput 5 toteisi osanotot ja se olis siinä.
Ihmisen elämä on aika mitätön siinä määrin, että se on hetkessä eletty ja hetkessä unohdettu.Tiedätkö mitä? Minäpä kerron. Monilla ei oo välttämättä edes sitä yhtä. Joten sulla on kuitenkin elämässäs rakkaita ihmisiä. Ja elämä on just niin mitätöntä, kun siitä haluaa tehdä. Keskimäärin tässä nyt naisen eliniän mukaan on liki 85v aikaa. Eli onhan sitä ihan tarpeeks.
Anonyymi kirjoitti:
Tiedätkö mitä? Minäpä kerron. Monilla ei oo välttämättä edes sitä yhtä. Joten sulla on kuitenkin elämässäs rakkaita ihmisiä. Ja elämä on just niin mitätöntä, kun siitä haluaa tehdä. Keskimäärin tässä nyt naisen eliniän mukaan on liki 85v aikaa. Eli onhan sitä ihan tarpeeks.
Juu, totta. Silti jotenkin järjetön koko elämä. Toikkaroidaan joku 50-80 vuotta ja puff.
- Anonyymi
Juu, totta. Silti jotenkin järjetön koko elämä. Toikkaroidaan joku 50-80 vuotta ja puff.
Sitä se on, järjetöntä. Ensin alotetaan vailla mitään tietoisuutta, luotetaan vaan et joku ruokkii ja pitää hengissä, huolta. Sit jatketaan päättöminä kanoina siitä jokusen vuotta, vailla itsesuojeluvaistoa. Sit hiljalleen kasvaa järjen hiven. Kunnes se taas teini-iässä sammuu. Pim, syttyy taas (ei kaikille) ja juostaan töiden perässä yks 40 vuotta ja välissä pykätään perhe, sit se onki jo kohta seuraanvan polven vuoro jatkaa samasta. Jännää, eikö?
Anonyymi kirjoitti:
Sitä se on, järjetöntä. Ensin alotetaan vailla mitään tietoisuutta, luotetaan vaan et joku ruokkii ja pitää hengissä, huolta. Sit jatketaan päättöminä kanoina siitä jokusen vuotta, vailla itsesuojeluvaistoa. Sit hiljalleen kasvaa järjen hiven. Kunnes se taas teini-iässä sammuu. Pim, syttyy taas (ei kaikille) ja juostaan töiden perässä yks 40 vuotta ja välissä pykätään perhe, sit se onki jo kohta seuraanvan polven vuoro jatkaa samasta. Jännää, eikö?
Aika absurdia oikeastaan.
- Anonyymi
Aika absurdia oikeastaan.
Näinpä. Kaikessa absurdiudessaan silti ihan kokemisen arvonen missio. Luova tauko tähän elelyyn, silmät säppiin ja taju pois. Kiitos ja hei.
- Anonyymi
Voi mikähän pieni söpö nörtti lie siellä viidakossa. 🤓
- Anonyymi
Huomenta aamukahvelta koneen äärestä, taisin jumiutua palstalle... - ap
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1005415Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453623Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503225Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4512526Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2581572- 861314
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito131299- 771248
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321243Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1461172