Miksi Daciat ovat aina tientukkona

Anonyymi

Ajelin moottoritiellä ruuhka-aikaan ja jonoa siinä syntyi. Kun sitten pääsin ohituskaistalle ja tientukosta ohi niin Daciahan siellä körötteli. Painoin mukavan ja tehokkaan ranskalaisen auton kaasupoljinta ja sinne jäi Dacia kuin tikku k@kkaan. Renaulttini kulkee kuin sukkasillaan moottoritiellä. Kiitos siitä kuuluu osin ranskalaisille renkaille. Michelin Primacy nelosille.

16

92

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tehokkaan renaultin, buah,hah,,hah,hah

• Anonyymi

• Anonyymi

• Anonyymi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mullakin on Aston Martini liikkeessä ja kauppa on jo aloitusta vaille valmis !!

No mikäs estää aloittamisen? Ettei vaan tuulenhuuhtoma takamus, heh.

• Anonyymi

eikös dacia ole saksan ostetuin merkki? niitä on siis liikaa tienpäällä ja tulee jonoja

• Anonyymi

Jos on kaksi Daciaa peräkkäin niin silloin on Dacia jono mutta jos sinä olet toisella merkillä takana niin sinä silloin aiheutat jonon eri merkillä !!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos on kaksi Daciaa peräkkäin niin silloin on Dacia jono mutta jos sinä olet toisella merkillä takana niin sinä silloin aiheutat jonon eri merkillä !!

HALOO. jono ja tientukko on eri asia. Dacia AINA TIENTUKKONA!!!

• Anonyymi

Prööt prööt. Dacia on hyvä kulkuneuvo. Autot sitten erikseen, eiks niin. Tv. Mersumiäs.

• Anonyymi

Vielä kokeilematta miltä tuntuu olla tientukkona Dusterilla cdi:llä koppi
      vetokoukussa. Kerron lisää kun kokemusta kertyy.

• Anonyymi

Älä ole tientukko. Meillä muilla menee hermot ja palaa päreet. Niih.

• Anonyymi

Hautaanko sinulla on kiire?
      Liikenteessä ei saa hosua.
      Taas vielä automainosta?
      Ihan kuin politiikassa, omaa kehutaan ja toisia haukutaan.

• Anonyymi

Volkkarimiehenä(siis puolueeton tähän keskusteluun) en ole ikinä nähnyt tientukkona yhtään Daciaa. Sensijaan matkailuautoja olen. Ja aivan sama mikä merkki. Ajavat satasen alueella max. mittariyhdeksääkymppiä eli noin 85km/h! Ja monessa on perässä 100km/h tarra. Käsi sydämmellä: Onko joku oikeasti nähnyt matkailuauton liikkuvan edes mittarisatasta !00km/h alueella? Onkohan niissä mittarit viritetty samaan tyyliin kuin 70-luvun diesel-mersuissa? Eli mittari näyttää 20km/h enemmän kuin todellinen nopeus?

• Anonyymi

Omaa kommenttia kommentoiden: Mulla oli 1979 d-mese. Hankintani jälkeen ihmettelin miksi minua ohiteltiin niin vasemmalta kuin oikealta(hieman liioittelua, myönnän) vaikka ajoin ko. rajoitus 7km/h vauhtia. No, km-tolppien ja kellon avulla selvisi.

• Anonyymi

Nykymaailmassa lienee lähes kaikilla navit joista todellinen
      nopeus ilmenee. Samoin kännysovellutuksilla saadaan esille.

• Anonyymi

Selviää myös peeniksen mitta.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1984
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1730
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      57
      1400
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      79
      1375
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      1038
    6. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      946
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      943
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      892
    9. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      73
      876
    10. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      109