Osaako joku sanoa miksi karaokea ei ole missään tiedän että joskus aikoinaan ebbassa ja ganesissa oli mutta ei enään missään olisi kyllä mukava saada karaoke edes johonkin ravintolaan mitä mieltä itse olette kertokaa.
Vastaukset 7
- Anonyymi
No olisi mukavaa kun olisi hyvät karaoke laitteet jossa voisi laulaa.Bronxia aina haukuttiin mutta kyllä se oli paras paikka laulaa ja iloisia ihmisiä joka kerta kun käytiin siellä.Oli paras karaokepaikka Jeppiksessä.
- Anonyymi
Salintäyteinen iloinen baarikansa sai kuulla alkulämmittelyinä tunnelmallisesti tulkitut kappaleet Wääääääh ja Linnut.
Tunnelman räjäytti kattoon kankean mutta kovaa kuuluttaneen Frederik hahmoisen miehen tykittämä Titanic.
Ja ilta oli vasta nuori. - Anonyymi
Olen aivan samaa mieltä,Bronx oli paras!
- Anonyymi
Ilmeisen vaikeeta toi kirjoittaminen näyttää olevan. Ei välimerkkejä käytetä, tympeetä luettavaa, kun lauseista ei erotella osia. Päästetään yht pötköö vuan----------------
- Anonyymi
Ilmeisen vaikeaa näyttää tuo kirjoittaminen olevan.
Välimerkkejäkään ei käytetä. Tympeää luettavaa kun lauseissa ei ole kappaleenkaan vertaa asiaa.
Päästellään täyttä "pötköä" vaan.
- Anonyymi
Mikä o probleema ?? Ens viikolla alkaa hiihtoloma, ainakin Harlinissa on jazz-ilta Ke.
Tullos siekin lavan vierelt sit lysnailee------------------ - Anonyymi
Ruusasholmassa on hyvät Karaååket
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 51841
Haluatko mies mennä naimisiin melko pian, ku ollaan kohdattu?
Mä haluaisin mennä mahdollisimman nopeesti....💍83781Martina Aitolehti veti kohtalokkaat hääkännit - Alttarilla ikävä temppu Esko Eerikäiselle
Ex-pariskunta Aitolehti ja Eerikäinen pitävät yhdessä Martina & Esko podcastia. He ovat kertoneet kansalle mm. hääaamust15690Vappu Pimiä lataa suorat sanat TTK-lähdöstään - Yksi asia elämässä muuttui pysyvästi
Vappu Pimiä astui pois Tanssii Tähtien Kanssa -juontajan pallilta viime syksynä. Pimiällä oli pitkät perinteet TTK:ssa,2654Vain elämää: Silmiinpistävä muutos heti ekassa jaksossa - Onko tämä hulppeampi kuin entinen?
Vain elämää on totuttu näkemään Hirvensalmella sijaitseva Satulinna. Uudella kaudella kuvauspaikka muuttuu Calliolaksi.1564- 56541
- 70523
Onko naisten "ahdisteluhysterian" kulttuuria kritisoivat miehet itse ahdistelijoita?
Tällaisen kuvan saa, kun tästä aiheesta tekee aloituksia: aina luullaan, että "ahdisteluhysteriaa" kritisoiva mies on it183522Sinulle jota kaipaan!
Tunnen sinua kohtaan jotain, mitä en enää osaa selittää pelkällä ihastumisella. Se on kiintymystä, kaipuuta, romanttista24486Ihmettelen tämän palstan naisia
Kun ne uskovat olevansa jotain niin ihmeellistä ja hienoa. Ja että kaikki naiset on niin upeita ja hienoja. Että mistä83479