Osaako joku sanoa miksi karaokea ei ole missään tiedän että joskus aikoinaan ebbassa ja ganesissa oli mutta ei enään missään olisi kyllä mukava saada karaoke edes johonkin ravintolaan mitä mieltä itse olette kertokaa.
KARAOKE PIETARSAAREN BAAREIHIN!
7
830
Vastaukset
- Anonyymi
No olisi mukavaa kun olisi hyvät karaoke laitteet jossa voisi laulaa.Bronxia aina haukuttiin mutta kyllä se oli paras paikka laulaa ja iloisia ihmisiä joka kerta kun käytiin siellä.Oli paras karaokepaikka Jeppiksessä.
- Anonyymi
Salintäyteinen iloinen baarikansa sai kuulla alkulämmittelyinä tunnelmallisesti tulkitut kappaleet Wääääääh ja Linnut.
Tunnelman räjäytti kattoon kankean mutta kovaa kuuluttaneen Frederik hahmoisen miehen tykittämä Titanic.
Ja ilta oli vasta nuori. - Anonyymi
Olen aivan samaa mieltä,Bronx oli paras!
- Anonyymi
Ilmeisen vaikeeta toi kirjoittaminen näyttää olevan. Ei välimerkkejä käytetä, tympeetä luettavaa, kun lauseista ei erotella osia. Päästetään yht pötköö vuan----------------
- Anonyymi
Ilmeisen vaikeaa näyttää tuo kirjoittaminen olevan.
Välimerkkejäkään ei käytetä. Tympeää luettavaa kun lauseissa ei ole kappaleenkaan vertaa asiaa.
Päästellään täyttä "pötköä" vaan.
- Anonyymi
Mikä o probleema ?? Ens viikolla alkaa hiihtoloma, ainakin Harlinissa on jazz-ilta Ke.
Tullos siekin lavan vierelt sit lysnailee------------------ - Anonyymi
Ruusasholmassa on hyvät Karaååket
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281498- 371411
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541149- 69994
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi255961Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei195948- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää16830Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818