Osaako joku sanoa miksi karaokea ei ole missään tiedän että joskus aikoinaan ebbassa ja ganesissa oli mutta ei enään missään olisi kyllä mukava saada karaoke edes johonkin ravintolaan mitä mieltä itse olette kertokaa.
KARAOKE PIETARSAAREN BAAREIHIN!
7
787
Vastaukset
- Anonyymi
No olisi mukavaa kun olisi hyvät karaoke laitteet jossa voisi laulaa.Bronxia aina haukuttiin mutta kyllä se oli paras paikka laulaa ja iloisia ihmisiä joka kerta kun käytiin siellä.Oli paras karaokepaikka Jeppiksessä.
- Anonyymi
Salintäyteinen iloinen baarikansa sai kuulla alkulämmittelyinä tunnelmallisesti tulkitut kappaleet Wääääääh ja Linnut.
Tunnelman räjäytti kattoon kankean mutta kovaa kuuluttaneen Frederik hahmoisen miehen tykittämä Titanic.
Ja ilta oli vasta nuori. - Anonyymi
Olen aivan samaa mieltä,Bronx oli paras!
- Anonyymi
Ilmeisen vaikeeta toi kirjoittaminen näyttää olevan. Ei välimerkkejä käytetä, tympeetä luettavaa, kun lauseista ei erotella osia. Päästetään yht pötköö vuan----------------
- Anonyymi
Ilmeisen vaikeaa näyttää tuo kirjoittaminen olevan.
Välimerkkejäkään ei käytetä. Tympeää luettavaa kun lauseissa ei ole kappaleenkaan vertaa asiaa.
Päästellään täyttä "pötköä" vaan.
- Anonyymi
Mikä o probleema ?? Ens viikolla alkaa hiihtoloma, ainakin Harlinissa on jazz-ilta Ke.
Tullos siekin lavan vierelt sit lysnailee------------------ - Anonyymi
Ruusasholmassa on hyvät Karaååket
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.854658- 1643562
- 533149
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä1981977- 321809
- 461793
- 271772
- 571704
- 181611
- 191607