Ja tasoteoriat on höpöhöpöä. Ihmisiä ollaan kaikki. Jos mulla on tähtäimessä ja olen rakastunut, niin vaikka se olisi keisari, niin minä yritän.
En välitä sosiaalisista normeista
43
646
Vastaukset
Niin pitääkin, antaa piutpaut muiden mielipiteille ja tehdä omat ratkaisunsa.
- Anonyymi
Minä en ole rakastunut mutta rakastan. Kaipaan vaan täydelliseen paikkaan, missä ihmiset eivät ole kaksimielisiä ja kieroja. Ehkä rakastuisin taas jos sen yhden naisen kohtaisin. Mutta ei me ehkä kohdata. Maailma ei taivu ihmisen tahtoon, joku keisari saa mitä haluaa mutta lopulta hänkin pääsee hengestään ja menettää kaiken. Menetykset ovat suurempia niillä joilla on enemmän.
- Anonyymi
Ensimmäinen täysipäinen aloitus tänään 👍
Tuo on juuri oikein.
Heh, itse taas päätin toisinpäin. Vaikka itse keisari olis vastassa, en enää rakastu. En halua enää kuluttaa itseeni rakkaudella loppuun.
- Anonyymi
Jaa onnea
- Anonyymi
Joo niinhän se on tietenkin normaalielämässä mutta kysymys onkin ollut jostain muusta. On olemassa alhainen ilkeä taso joille samat asiat joista muut normaalit puhuvat merkitsevät jotain todella loukkaavaa ja tavoitteena on jonkun tuhoaminen ja äärimmäinen loukkaaminen. Tiedoksi vain.
- Anonyymi
Pahaa aavistamattomat ottavat kantaa niinkuin normaalit ottavat kantaa. Täällä on äärimmäinen loukkaus ryhmä liikkeellä aistit valppaina jatkuvasti toisten tuhoaminen vain mielessään. Käy sääliksi teitä jotka keskustelette sivistyneesti ja asiallisesti jostain aiheesta joka on tarkoitettu loukkaukseksi jollekin mutta eihän sitä voi arvata.
- Anonyymi
Hah hah, kerrankin osut provomies pakinoinnissasi oikeaan. Ja jokuhan kävi sen ikäänkuin vahvistamassakin erittäin sivistyneeseen sekä älylliseen tapaan...
- Anonyymi
Samaa mieltä
- Anonyymi
Tuo tähtäin neiti...
Neiti, tähtäimenne.
Nyt kielioppia
Naisen kissan nimeksi oli koitua runkkari tähtäimessä, ristiäisissä.
The name, targeting for the wanker was to be incur for, in christening for the womans pussy.
https://m.youtube.com/watch?v=X03vY9afNbo- Anonyymi
Ja taas 10/10 kommentti. Thank you kindly, good sir!
- Anonyymi
Hmmm... ❤️
:)
- Anonyymi
Niistä kannattaa välittää. Pidemmän päälle liian suuri tasoero käy raskaaksi rasitteeksi kun huonomman itsetunto ei kestä sitä. Yhden yön jutuissa ei tietenkään ole mitään tuollaista merkitystä.
- Anonyymi
Huonomman?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huonomman?
Tasoltaan huonomman. Jos on olemassa tasoero niin toinen on tasoltaan huonompi ja toinen parempi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tasoltaan huonomman. Jos on olemassa tasoero niin toinen on tasoltaan huonompi ja toinen parempi.
Noin se on. Eikä myöskään ikäeroa montaa vuotta, ei edes kaverina.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Herra mun vereni mitä just luin,.. juuriharjaa ja mäntysuopaa heti tänne, että saan pestyä silmäni
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Herra mun vereni mitä just luin,.. juuriharjaa ja mäntysuopaa heti tänne, että saan pestyä silmäni
Ei oo kysymys siitä kysymys siitä mistä luulet öylätti
- Anonyymi
Olet oikeassa, valitettavasti. Muuten, tällä tavalla fiksut vaihtaa ajatuksiaan.
- Anonyymi
Kysymys on yhteiskunta luokituksesta sivistyksestä, elintavoista, elintasosta. Ikäänkuin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kysymys on yhteiskunta luokituksesta sivistyksestä, elintavoista, elintasosta. Ikäänkuin.
Kaikki ei kykene tajuamaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei oo kysymys siitä kysymys siitä mistä luulet öylätti
Mistäs sitten on kyse ehtoollisviini? Sivusta
- Anonyymi
Joillekin ulkonäöstä mutta ulkonäöstä kysymyksistä voi olla montaa mieltä.
- Anonyymi
Minä pidän ikäisteni vanhempien miesten ulkonäöstä. Tänään näin kaksi sellaista, joita teki mieli katsoa kauemmin. Jos vielä käy niin hyvin, mikä on todella harvinaista, että tuoksu sopii nenään niin se lisää kiinnostusta huomattavasti.
- Anonyymi
Tässä on parisuhde asioista kysymys
- Anonyymi
Yhden yön jutut on asia erikseen. Sellainen tapailu ja hengailu. Se on ok oli tasot mitkä hyvänsä kummallakin. Pidemmän päälle on hyvä olla samankaltainen. Ymmärrys toimii paremmin puolin ja toisin.
- Anonyymi
Juuri noin se on. Yhden yön juttuja en harrasta ollenkaan. Myös samanikäisyys on tärkeä kriteeri parisuhteessa.
- Anonyymi
Kaikki ei harrasta tuollaista päämäärätöntä tapailua. Miksi sellaisessa suhteessa yhtäkkiä tasoerolla ei olekaan väliä? Elätkö kulissielämää?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki ei harrasta tuollaista päämäärätöntä tapailua. Miksi sellaisessa suhteessa yhtäkkiä tasoerolla ei olekaan väliä? Elätkö kulissielämää?
Ihmiset eivät ole samanlaisia eikä heillä ole samanlaiset tavoitteita tai tavoitteita ollenkaan.
- Anonyymi
Kyllä kyllä, nimenomaan samankaltaisuus, jos jutut menee yhteen siitä tulee toimiva, huumoritajun on oltava lähes sama, J mies mä en nyt päästä irti😅 ei ei ja ei..ensimmäinen mies, joka ei vetänyt herneitä nenään, kun vähän nakkasin, vaistosin sen kuin hyvin tullaan toimeen, sun lähelläs oli vaan niin kotosa olo. Niihän ne muutkin sanoi, ei toi teidän käytös ole normaalia tuntemattomilta...niii ei niin, mutta kun homma vaam toimi🥰
- Anonyymi
Toisella voi tulla alemmuuskompleksi jos toinen on ikäänkuin ylemmällä tasolla enkä tarkoita ulkonäköä nyt vaan ihan kaikella muulla tavalla. Kauniita ja rumia, hyvännäköisiä ja vähemmän hyvännäköisiä on kaikissa yhteiskunta luokissa. Luulen että sitä tuo eräs kommentoija tarkoitti.
- Anonyymi
Voihan noinkin olla. Mä kuitenkin itse tiedän omat "kompleksini" tai onko niitä. Enkä lähde toisen puolesta hänen kompleksejaan pohtimaan.
- Anonyymi
Normaalilla ihmisellä ei tule alemmuuskompleksia.
- Anonyymi
on ihan luonnollisesta tavoitella itseään hiemab ylempää
- Anonyymi
Tai alempaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tai alempaa.
Ei se ihan luonnollista oo tavoitella ainakaan alempaa mutta niinkin joskus voi olla. Riippuu mihin pyrkii tuollaisessa epätasapaino suhteessa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se ihan luonnollista oo tavoitella ainakaan alempaa mutta niinkin joskus voi olla. Riippuu mihin pyrkii tuollaisessa epätasapaino suhteessa.
Tavoitella alempaa? Jokaisella on omat arvot ja periaatteet, siinä ei ole kysymys alemmuudesta tai ylemmyydestä. Harvinaisen vajaaälyistä edes ajatella asiaa muilta kanteilta ja varsinkaan minkään tasojen kannalta, jos itsesi kuvittelet jollekin tasolle niin pudotus kyllä tulee jossain vaiheessa ja sitten sattuu
- Anonyymi
Tasojuttuajatuksetkin vähän riippuu mistä roikkuu. Monessa tapauksessa varmasti molemmat näkevät sen toisen tasokkaampana, ainakin kunnes tutustuu ihan oikeasti. Päällisin puolin tasokaskin voi olla kakkea, vaikka olis talot, autot ja kaikkea. Toki esimerkiksi ulkonäkö, raha ja status antavat potentiaalia olla ns tasokas, mutta mukaan tarvitsee myös luonnetta ja hyvän yhteensopivuuden partnerin kanssa.
- Anonyymi
Hmm, mä en ymmärrä näitä taso juttuja, mun täytyy sanoa, että mun elämässä niillä ei ole merkitystä, monille merkitsee raha tärkeimpänä, mutta itekö oon muutenkin niin outo tallustaja, että mä kattelen mielummin köyhää miestä, kun luonne on vaan kohdillaan se riittänee! Paljon sellaisia ystäviä, joiden mielestä mies ei kelpaa, jos tienaa alle satatuhatta. Nämä taso jutut on vähän sellaisia tyhmiä juttuja, jokainen on sellaisesta lähtökohdista kui on, jos se ei riitä nii ei riitä, sit pitää etsiä esim. Rikas kumppani, jolla on rahaa, mutta käytös sitä luokkaa et... joo ei mun juttu, mulle nyt kelpaa se roskien viejä erinomaisesti!
- Anonyymi
Talot, autot ja raha ei ole minkään tasokkuuden mittari 🥴😄
- Anonyymi
Mun mielestä on luonnollista tavoitella ihmistä, josta tykkää. Mutta ihan ylipäätään mun mielestä ihminen, joka luokittelee ihmisiä eri tasoihin ja vaikkapa pitää itseään muita tasokkaampana ei oo ihan terve. Myönnettäköön, että meillä kaikilla voi olla alitajuntaisesti jonkun laisia normeja ja mielikuvia noista asioista, mutta niihinkin voi vaikuttaa. Ite sanoisin myös, että jos on vaikkapa kouluttautunut ja saanut hyvän työn niin on hyvä ajatella olevansa etuoikeutettu ja kiitollinen tästä, vaikka kuinka puhutaan tasavertaisista mahdollisuuksista eri asioihin, niin eihän se noin yksioikoista oo. Samoin jos oot kaunis, niin siitä voit kiittää hyviä geenejä. Nuo edellä olevat asiat eivät ole tasokkuutta niinkään, mutta käytös, se on tasokkuutta ja siihen voi jokainen vaikuttaa. Onko halpamainen mulkvisti vai jotain muuta.
- Anonyymi
Asia on juuri näin. Tasokkuutta ei ole sattumanvaraisesti saadut lähtökohta, oli se ulkonäkö tai omaisuus.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki1976078Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1442847- 442307
- 932069
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2382021Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2291405- 771392
Naton korkein sotilasjohtaja: Meidän on iskettävä ensin
Olen täysin samaa mieltä ja nämä iskut pitäisi olla jo suunniteltu ja tuhota käytännössä kaikki venäjän hyökkäysmateriaa3031387Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää131316Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j61246