Remontti miestä Pietarsaareen 4H keittiö talo purettu

Talo purettu nopeaa ja hyvää kädenjälkiä jättävää remonttimiestä tarvittaisiin talo purettu 4h ja keittiö Otathan yhteyttä niin kerron tarkemmin
PIETARSAARI

12

193

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Otan nyt yhteyttä.
      Kuuleeko ?
      Kerrotko tarkemmin.

      • Onko sinulla whatsapp niin laitan videon kämpästä ja sovittaisiin aika ja hinta tälle kaikelle


      • Janne7272 kirjoitti:

        Onko sinulla whatsapp niin laitan videon kämpästä ja sovittaisiin aika ja hinta tälle kaikelle

        0452573557


      • 0452573557 whatsapp


      • Ota yhteyttä niin kerron tarkemmin


    • Anonyymi

      No Jumala täällä terve !

      Nyt vähän yhteys pätkii, notta ottaisitko foliohatun pois päästä sillä ilosanomaa tarjouksella ilmoittaisin.

      Minulla olisi tarjota täältä oikealta puolelta sohvalla makaava ja ihan joutava mutta patalaiska, työtä pelkäävä ja suuta pieksävä, ainoa anargistipoikani Jeesus.

      Tai tiedä onkohan tuo edes minun poikani ?
      Kahteentuhanteen vuoteen ei ole herra mitään tehnyt ei missään edes käynyt.
      Lepää kuusi päivää ja sitten huilaa seitsemännen kun ottaa kuulemma niin koville se lepääminen.

      Mutta kyllä siitä nyt purkuhommiin voisi olla kun oikeen laitan sinne tulemaan. Palkkaa tetradrakmoina se ei tarvitse kun ihan ahvenaa laitat leivänpäälle päivän päätteeksi.
      Niin ja viinin tarjoat vasta sapattina niin saa sitten työstä voipuneena levätä ja huilata sunnuntain.

      Miltä tämä tarjous kuulostaa, notta ?

      • Nonni ai hitto ku olin liian myöhässä talo on jo purettu ois ollu kyllä paljon asiaa tuommone kaveri


      • Anonyymi
        Janne7272 kirjoitti:

        Nonni ai hitto ku olin liian myöhässä talo on jo purettu ois ollu kyllä paljon asiaa tuommone kaveri

        No Jumala täällä taas terve !

        Kysyin tuota työn kädenjäljen jättämisen mahdollisuudesta vielä herralta itseltään, notta miten olisiko sohvien miehestä ylösnousemaan, laskeutumaan jaloillensa maahan hetken remonttireiskaksi ja tekemään hyvä työ ?

        Niin kuule raotti herra vaan hieman toista silmää ja nosti käden otsalleen samalla surkeasti voivotellen, vooi voi voi voi ooi voi voi voi !
        Ei kyllä mitenkään näin kuolemanväsyneenä jaxsais.
        Oooi voi voi voi !

        Mitäpä tässä nyt sitten kaikkivoipanakaan asian tilalle mahtaisin, jaxsaisin kyllä mutta mahda en.


    • Anonyymi

      Tuohon tekstiin puuttuu opetusministeriö. Yhtä pötköä, ei pilkkuja, ei lauseiden erottelua. Kurssitusta saa, jos vaan pyytää. Tähän nyt vaan aletaan puuttumaan jatkossa

      • Anonyymi

        Mä ainakin osaan kirjoittaa, kattokaa ny mua, senkin jästipäät..

        I just wondered_________How difficult is to order a heavy drone attack to Kremls house_______


    • Anonyymi

      Onko ovi tallella?

      • Anonyymi

        Oviha myytiin iltatorilla Tennan kauppaan varaston puolelle


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      18
      1625
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      29
      1319
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      64
      1224
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1122
    5. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      28
      1066
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1046
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      11
      1036
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      1001
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      999
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      2
      996
    Aihe