Öööö, elokuvien ja sarjojen hahmoihin ihastuminen on normaalia, mutta entä sitten, kun se haittaa elämää? Mä siis oon tällä hetkellä täysin ihastunu Eddie Munsoniin Stranger thingsistä. Mä vaan kuvittelen koko ajan kuinka me oltais yhessä ja haaveilen siitä. Mulla on muutenki välillä tapana olla mun omassa mielikuvitusmaassa ja hakea sieltä jotain mitä elämä ei tarjoa.
Tää ois ihan ok, mutta aina kun mä tajuun että Eddie ei oo oikee, niin se on ku isku vyön alle. Sitte masentaa ja itkettää. Muutenki mielialat vaihtelee ja hormoonit koska teini-ikä.
Yleensä mä ihastun enemmän leffojen ja sarjojen poikiin ku oikeisiin. Se on aika ärsyttävää just sen takia ku masentaa ku ne ei ookkaa oikeita.
Miten nää tunteet sais kuriin, vai pitääkö vaa oottaa että menee itestään ohi? Mihin hahmoihin muut on rakastunu palavasti? Mulla toinen oli sitte Draco malfoy.
Liian ihastunut elokuvan hahmoo
12
1288
Vastaukset
- Anonyymi
Älä kato mitään sarjoja tai leffoja, toosankin voi pistää kiinni tai heitä vaikka kokonaan menemään jos liikaa orjuuttaa sinua.
- Anonyymi
Miten se siis haittaa sun elämää?
- Anonyymi
Mä mietin koko ajan sitä hahmoa, sulkeudun ulkopuoliselta maailmalta täysin omaan kuplaani, kuvittelen sen hahmon mun läheiseksi ihmiseksi ja elän täysin toisessa ulottuvuudessa. Samalla kun mä odotan kokoajan että kohta mä tapaan sen tyypin oikeasti ja et se on totta, mä tajuan että nii ei tuu koskaan tapahtumaan. Tää sitte jostaa tunteeseen että kukaan ei tykkää musta. Sitte mä sulkeudun pahemmin, ja kyseenalaistan koko universumin ja mietin onko tää oikeesti totta, ja sitte ahdistaa ja masentaa.
Ap
- Anonyymi
Auttaisiko Nuorten elämä.fi. Siellä voi kysyä asioita laidasta laitaan.
- Anonyymi
En ole koskaan ihastunut tv sarjan hahmoon. M46v
- Anonyymi
Mulla on aina Sama ongelma……
Mäki oon ollu ihastunut Draco maldoyhyn joskus 2 vuotta sitten .
Itekki oon ihastunut Yhteen Stranger things hahmoon (Mike wheeler). - Anonyymi
Saahan sitä ihailla/haluta sarjojen hahmoja tai muita "etäisiä/mahdottomia" henkilöitä, ihan kivaakin, joskus..
Itselläni se on tiedostamatta vaikuttanut parivalintaanikin, näin jälkeenpäin (kun tapahtumista jo aikaa, jonkinlainen objektiivisuuskin on jo jotenkin mahdollista) tarkasteltuani kumppanini ovat olleet tietyn "muotin" mukaisia, ei siitä haittaa ole ollut, mutta entä jos olisikin joku ollut muuten kiva/sopiva, muttei "sopinut muottiin", olisinko ukkomies... - Anonyymi
Minulla on tytöt sama ongelma tavallaan. Tosin olen rakastunut sarjakuvahahmoon, nimittäin Druuna nimiseen naiseen. 🤤
- Anonyymi
Sitä sattuu "paremmissakin" piireissä. Referenssi:
https://www.youtube.com/watch?v=7ykRriilchg - Anonyymi
Siis mul on ihan sama kun sulla eddie on niiiiin ihana❤️❤️❤️✨
- Anonyymi
Olen aikuinen nainen, naimisissa ja rakastun edelleen elokuvien/sarjojen hahmoihin. Turvallista ihastumista sanoisin.
- Anonyymi
Oon itsekin rakstunu eddie munsoniin en pysty olla ajattelematt a si se on tosi komee mut sit joskus tajuun et se on vaan hahmo ja sit mua harmittaa. Tosi paljon
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 133293
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831629Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2641468Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä731445Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2371341Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121120Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041079Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1341060- 921003
Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65993