Liian ihastunut elokuvan hahmoo

Anonyymi

Öööö, elokuvien ja sarjojen hahmoihin ihastuminen on normaalia, mutta entä sitten, kun se haittaa elämää? Mä siis oon tällä hetkellä täysin ihastunu Eddie Munsoniin Stranger thingsistä. Mä vaan kuvittelen koko ajan kuinka me oltais yhessä ja haaveilen siitä. Mulla on muutenki välillä tapana olla mun omassa mielikuvitusmaassa ja hakea sieltä jotain mitä elämä ei tarjoa.

Tää ois ihan ok, mutta aina kun mä tajuun että Eddie ei oo oikee, niin se on ku isku vyön alle. Sitte masentaa ja itkettää. Muutenki mielialat vaihtelee ja hormoonit koska teini-ikä.

Yleensä mä ihastun enemmän leffojen ja sarjojen poikiin ku oikeisiin. Se on aika ärsyttävää just sen takia ku masentaa ku ne ei ookkaa oikeita.

Miten nää tunteet sais kuriin, vai pitääkö vaa oottaa että menee itestään ohi? Mihin hahmoihin muut on rakastunu palavasti? Mulla toinen oli sitte Draco malfoy.

11

1052

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Älä kato mitään sarjoja tai leffoja, toosankin voi pistää kiinni tai heitä vaikka kokonaan menemään jos liikaa orjuuttaa sinua.

    • Anonyymi

      Miten se siis haittaa sun elämää?

      • Anonyymi

        Mä mietin koko ajan sitä hahmoa, sulkeudun ulkopuoliselta maailmalta täysin omaan kuplaani, kuvittelen sen hahmon mun läheiseksi ihmiseksi ja elän täysin toisessa ulottuvuudessa. Samalla kun mä odotan kokoajan että kohta mä tapaan sen tyypin oikeasti ja et se on totta, mä tajuan että nii ei tuu koskaan tapahtumaan. Tää sitte jostaa tunteeseen että kukaan ei tykkää musta. Sitte mä sulkeudun pahemmin, ja kyseenalaistan koko universumin ja mietin onko tää oikeesti totta, ja sitte ahdistaa ja masentaa.

        Ap


    • Anonyymi

      Auttaisiko Nuorten elämä.fi. Siellä voi kysyä asioita laidasta laitaan.

    • Anonyymi

      En ole koskaan ihastunut tv sarjan hahmoon. M46v

    • Anonyymi

      Mulla on aina Sama ongelma……

      Mäki oon ollu ihastunut Draco maldoyhyn joskus 2 vuotta sitten .

      Itekki oon ihastunut Yhteen Stranger things hahmoon (Mike wheeler).

    • Anonyymi

      Saahan sitä ihailla/haluta sarjojen hahmoja tai muita "etäisiä/mahdottomia" henkilöitä, ihan kivaakin, joskus..
      Itselläni se on tiedostamatta vaikuttanut parivalintaanikin, näin jälkeenpäin (kun tapahtumista jo aikaa, jonkinlainen objektiivisuuskin on jo jotenkin mahdollista) tarkasteltuani kumppanini ovat olleet tietyn "muotin" mukaisia, ei siitä haittaa ole ollut, mutta entä jos olisikin joku ollut muuten kiva/sopiva, muttei "sopinut muottiin", olisinko ukkomies...

    • Anonyymi

      Minulla on tytöt sama ongelma tavallaan. Tosin olen rakastunut sarjakuvahahmoon, nimittäin Druuna nimiseen naiseen. 🤤

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Siis mul on ihan sama kun sulla eddie on niiiiin ihana❤️❤️❤️✨

    • Anonyymi

      Olen aikuinen nainen, naimisissa ja rakastun edelleen elokuvien/sarjojen hahmoihin. Turvallista ihastumista sanoisin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      51
      3387
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      153
      2035
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      197
      1678
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      131
      1583
    5. 80
      1135
    6. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      234
      1094
    7. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      266
      996
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      122
      926
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      52
      909
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      72
      855
    Aihe