Liian ihastunut elokuvan hahmoo

Anonyymi

Öööö, elokuvien ja sarjojen hahmoihin ihastuminen on normaalia, mutta entä sitten, kun se haittaa elämää? Mä siis oon tällä hetkellä täysin ihastunu Eddie Munsoniin Stranger thingsistä. Mä vaan kuvittelen koko ajan kuinka me oltais yhessä ja haaveilen siitä. Mulla on muutenki välillä tapana olla mun omassa mielikuvitusmaassa ja hakea sieltä jotain mitä elämä ei tarjoa.

Tää ois ihan ok, mutta aina kun mä tajuun että Eddie ei oo oikee, niin se on ku isku vyön alle. Sitte masentaa ja itkettää. Muutenki mielialat vaihtelee ja hormoonit koska teini-ikä.

Yleensä mä ihastun enemmän leffojen ja sarjojen poikiin ku oikeisiin. Se on aika ärsyttävää just sen takia ku masentaa ku ne ei ookkaa oikeita.

Miten nää tunteet sais kuriin, vai pitääkö vaa oottaa että menee itestään ohi? Mihin hahmoihin muut on rakastunu palavasti? Mulla toinen oli sitte Draco malfoy.

11

1054

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Älä kato mitään sarjoja tai leffoja, toosankin voi pistää kiinni tai heitä vaikka kokonaan menemään jos liikaa orjuuttaa sinua.

• Anonyymi

Miten se siis haittaa sun elämää?

• Anonyymi

Mä mietin koko ajan sitä hahmoa, sulkeudun ulkopuoliselta maailmalta täysin omaan kuplaani, kuvittelen sen hahmon mun läheiseksi ihmiseksi ja elän täysin toisessa ulottuvuudessa. Samalla kun mä odotan kokoajan että kohta mä tapaan sen tyypin oikeasti ja et se on totta, mä tajuan että nii ei tuu koskaan tapahtumaan. Tää sitte jostaa tunteeseen että kukaan ei tykkää musta. Sitte mä sulkeudun pahemmin, ja kyseenalaistan koko universumin ja mietin onko tää oikeesti totta, ja sitte ahdistaa ja masentaa.

Ap

• Anonyymi

Auttaisiko Nuorten elämä.fi. Siellä voi kysyä asioita laidasta laitaan.

• Anonyymi

En ole koskaan ihastunut tv sarjan hahmoon. M46v

• Anonyymi

Mulla on aina Sama ongelma……

Mäki oon ollu ihastunut Draco maldoyhyn joskus 2 vuotta sitten .

Itekki oon ihastunut Yhteen Stranger things hahmoon (Mike wheeler).

• Anonyymi

Saahan sitä ihailla/haluta sarjojen hahmoja tai muita "etäisiä/mahdottomia" henkilöitä, ihan kivaakin, joskus..
      Itselläni se on tiedostamatta vaikuttanut parivalintaanikin, näin jälkeenpäin (kun tapahtumista jo aikaa, jonkinlainen objektiivisuuskin on jo jotenkin mahdollista) tarkasteltuani kumppanini ovat olleet tietyn "muotin" mukaisia, ei siitä haittaa ole ollut, mutta entä jos olisikin joku ollut muuten kiva/sopiva, muttei "sopinut muottiin", olisinko ukkomies...

• Anonyymi

Minulla on tytöt sama ongelma tavallaan. Tosin olen rakastunut sarjakuvahahmoon, nimittäin Druuna nimiseen naiseen. 🤤

• Anonyymi
    • Anonyymi

Siis mul on ihan sama kun sulla eddie on niiiiin ihana❤️❤️❤️✨

• Anonyymi

Olen aikuinen nainen, naimisissa ja rakastun edelleen elokuvien/sarjojen hahmoihin. Turvallista ihastumista sanoisin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kamala onnettomuus

Miten tällaiset mönkijäonnettomuudet yleensä tapahtuu? Liikaa vauhtia? Saako mönkijöillä ajaa lasten kanssa ja ilman kyp
      Suomussalmi
      130
      5922
    2. Annetaanko jokainen 3 tunnistetta

omasta kaivatusta? Minä aloitan: N-nainen, punaiset hiukset ja asuu Pirkanmaalla.
      Ikävä
      105
      2524
    3. KANNATATKO NATOa? Jos olisit saanut äänestää...

Ihan riittää lyhytkin kyllä tai en.
      Maailman menoa
      703
      2349
    4. Mitä teit väärin?

Että ikäväsi kohde häipyi elämästäsi?
      Ikävä
      174
      1821
    5. Sinäkin tiedät sen nainen

Nainen sinä olit kohtaloni mutta minä en sinun ja niin surullista kuin se onkin niin tuun varmaan silti rakastamaan sua
      Ikävä
      79
      1570
    6. Mönkijäpnnettomuus

Harmillinen homma. https://www.hs.fi/suomi/art-2000010557170.html
      Suomussalmi
      19
      1536
    7. Tietäisitpä miten haluaisin sinut kohdata

Vaikka vaan katsella ohimennen. Voisitko telepaattisesti lähettää viestiä, - löytyisikö kohtauspaikkaa?
      Ikävä
      59
      1067
    8. Jos ihmettelit minun käytöstä

Niin yritin hieman jarrutella juoruja mitä liikkuu. Sinussa ei vikaa.
      Ikävä
      62
      1036
    9. Kaivonkonekuski hukkui etelärannassa

Oliko paikkakuntalaisia?
      Rovaniemi
      13
      1024
    10. Tilitoimisto!!!

Mikä tilitoimisto jäi kiinni rikoksesta Rovaniemellä?
      Rovaniemi
      22
      987
    Aihe