Tänään DNA:n jätkä soitteli ja väitti, että alle 30 euron 5 G -liittymää ei ole kellään operaattorilla. Vastaan väitti kuin yläasteikäinen. Jankutus loppui kun minulta löytyi halvempaa.
Törkeintä DNA:lla on se, että jos asiakas ilmoittaa pitävänsä kiinni siitä, että vaikka ensi tammikuussa hän siirtyy esim. Elisan asiakkaaksi, niin DNA lyö asiakkuuden poikki heti! Idiootit luulevat kostavansa jotenkin asiakkuuden loppumisen sillä, että asiakas joutuu ottamaan Elisaan yhteyttä kertoakseen, että asiakkuus alkaakin nyt heti. Naurettavaa asiakaspalvelua!
DNA:lla röyhkeä henkilökunta
2
186
Vastaukset
- Anonyymi
Miksi ihmeessä kerrot DNA:lle että aiot siirtyä Elisalle tammikuussa? Pidä tuollaiset omana tietona.
- Anonyymi
He näkevät sen asiakastiedoista, että asiakkuus on siirtymässä toiselle operaattorille. Ei sitä voi pitää "omana tietona"?
Sen takia he tuossa tilanteessa soittavatkin kun koettavat huijata asiakkaan perumaan suunnitelmansa.
Toimintatapa on siis, että ensin annetaan edullinen tarjous ja asiakkaan itse pitäisi huolehtia, milloin tarjous loppuu. Siis soittaa ja anella uutta tarjousta. Ei sovi meikäläiselle. Jos ei operaattoria kiinnosta antaa edullista tarjousta oma-aloitteisesti, niin pitäkööt tunkkinsa.
Sitten valehdellaan, että asiakkaalle on muka soitettu, mutta ei ole tavoitettu.
DNA on törkeä operaattori kaikin tavoin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72498- 1161709
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill371449Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1221318Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1641272- 1461240
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1511209- 521178
- 571103
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.47995