Itse Lievän älyllisen kehitysvamman saaneena en ole koskaan ollut Edunvalvoja alhaisena.
Ja olen kuullut toimeentulo tuki on vain silloin jos ei saa työkyvyttömyys eläke rahaa, josta syystä en ole hakenut ainoastaan Kehitysvammmaisten kesäleirille johon vammaissosiaali työntekijä ei olisi ollenkaan suostunut myöntämään maksusitoumusta, koska entisen MBD oireyhtymän takia laitettu eläke rahaa ajatellen ainoastaan Kehitysvamma diagnoosi,
Lääkäri lausunnoissa lukee Heikkolahjaisuus ja psykologi papereissa koko testi Heikkolahja tasolla.
Kaveri Jean sai myös Lievän älyllisen kehitysvamman ja joutuu työkyvyttömyys eläkkeelle 45 vuoden iässä.
Mutta ei ymmärrä kaveri Jean minua sanoi että olen yhtä hullu kun sen sisko jolla on ADHD myös.
Tuo minun ja kaveri ei osaa edes säästää rahaa.
Itse säästän rahaa kotiin 100€ näin ollen joulukuussa päässä laskun mukaan minulla on 400€ josta käytän ainoastaan 300€ uuteen kannettavaan tietokoneeseen, että saan maksettua sillä paremmin laskut,
Toistaiseksi maksan älykännykän kautta, jossa on netti laskut.
En ymmärrä miksi kaveri jolla on mielenterveys juttuja ja huumeiden käytön takia 20 vuoden iässä saanut työkyvyttömyys eläke rahaa ja lukion on käynyt miksi se hakee toimeentulo tuki rahaa.
Säästäisi itse myös kotiin pienestä työkyvyttömyys eläke rahasta 100€ joka kuukausi kotiin kaappiin.
Säästän rahaa kotiin.
1
184
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1781476
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä431061Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad38745- 14670
Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver21660Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä29653- 37653
Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46607No nytkö tuli lähtö Orpolle?
Pieniä oli Marinin aamupalasilakat joulukaloiksi vrt. Orpon 35 miljoonan euron kähmintä johonkin Vapaavuoren urheiluhall184604Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .17593