Säästän rahaa kotiin.

Itse Lievän älyllisen kehitysvamman saaneena en ole koskaan ollut Edunvalvoja alhaisena.

Ja olen kuullut toimeentulo tuki on vain silloin jos ei saa työkyvyttömyys eläke rahaa, josta syystä en ole hakenut ainoastaan Kehitysvammmaisten kesäleirille johon vammaissosiaali työntekijä ei olisi ollenkaan suostunut myöntämään maksusitoumusta, koska entisen MBD oireyhtymän takia laitettu eläke rahaa ajatellen ainoastaan Kehitysvamma diagnoosi,

Lääkäri lausunnoissa lukee Heikkolahjaisuus ja psykologi papereissa koko testi Heikkolahja tasolla.
Kaveri Jean sai myös Lievän älyllisen kehitysvamman ja joutuu työkyvyttömyys eläkkeelle 45 vuoden iässä.

Mutta ei ymmärrä kaveri Jean minua sanoi että olen yhtä hullu kun sen sisko jolla on ADHD myös.

Tuo minun ja kaveri ei osaa edes säästää rahaa.

Itse säästän rahaa kotiin 100€ näin ollen joulukuussa päässä laskun mukaan minulla on 400€ josta käytän ainoastaan 300€ uuteen kannettavaan tietokoneeseen, että saan maksettua sillä paremmin laskut,

Toistaiseksi maksan älykännykän kautta, jossa on netti laskut.
En ymmärrä miksi kaveri jolla on mielenterveys juttuja ja huumeiden käytön takia 20 vuoden iässä saanut työkyvyttömyys eläke rahaa ja lukion on käynyt miksi se hakee toimeentulo tuki rahaa.

Säästäisi itse myös kotiin pienestä työkyvyttömyys eläke rahasta 100€ joka kuukausi kotiin kaappiin.

1

115

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
        Ikävä
        127
        1984
      2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
        Ikävä
        100
        1730
      3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
        Maailman menoa
        57
        1380
      4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
        Ikävä
        79
        1375
      5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
        Ikävä
        31
        1038
      6. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
        Ikävä
        47
        936
      7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
        Ikävä
        51
        933
      8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
        Ikävä
        44
        892
      9. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
        Ikävä
        73
        866
      10. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
        Ikävä
        109