Itse Lievän älyllisen kehitysvamman saaneena en ole koskaan ollut Edunvalvoja alhaisena.
Ja olen kuullut toimeentulo tuki on vain silloin jos ei saa työkyvyttömyys eläke rahaa, josta syystä en ole hakenut ainoastaan Kehitysvammmaisten kesäleirille johon vammaissosiaali työntekijä ei olisi ollenkaan suostunut myöntämään maksusitoumusta, koska entisen MBD oireyhtymän takia laitettu eläke rahaa ajatellen ainoastaan Kehitysvamma diagnoosi,
Lääkäri lausunnoissa lukee Heikkolahjaisuus ja psykologi papereissa koko testi Heikkolahja tasolla.
Kaveri Jean sai myös Lievän älyllisen kehitysvamman ja joutuu työkyvyttömyys eläkkeelle 45 vuoden iässä.
Mutta ei ymmärrä kaveri Jean minua sanoi että olen yhtä hullu kun sen sisko jolla on ADHD myös.
Tuo minun ja kaveri ei osaa edes säästää rahaa.
Itse säästän rahaa kotiin 100€ näin ollen joulukuussa päässä laskun mukaan minulla on 400€ josta käytän ainoastaan 300€ uuteen kannettavaan tietokoneeseen, että saan maksettua sillä paremmin laskut,
Toistaiseksi maksan älykännykän kautta, jossa on netti laskut.
En ymmärrä miksi kaveri jolla on mielenterveys juttuja ja huumeiden käytön takia 20 vuoden iässä saanut työkyvyttömyys eläke rahaa ja lukion on käynyt miksi se hakee toimeentulo tuki rahaa.
Säästäisi itse myös kotiin pienestä työkyvyttömyys eläke rahasta 100€ joka kuukausi kotiin kaappiin.
Säästän rahaa kotiin.
1
122
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2053833Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii622426Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3912296- 472213
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321521Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul5151295Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931271- 561247
- 701157
Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles1251126