Taas oli komea mies

Anonyymi

Laavubaarissa eilen. harmi kun ei laulanut tällä kertaam, ihanan karsimaattimen ja ääni kuin hunajaa.

Jospa joskus uskaltais mennä jutulle... vaikka taitaa olla varattu..

50

4955

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Oli varmaan viimeisen päälle ihana. Ja paskat.

    • Anonyymi

      Ei kannata jos on varattu.

      • Anonyymi

        Saattaispa se ehkä vaihtaa ;) mulla taitais olla parempaa tarjolla.

        Tai jos edes sais vähän välistä...


      • Anonyymi

        Liekkö mökkikausi taas alkamassa


    • Anonyymi

      Komea mies oli varmaan Mutanttien palloseuran pelaaja.

      • Anonyymi

        Ei kyllä maha olla tekoa jokojokon kanssa sillä. Nyrkkeilijä ehkä ennemmin.


    • Anonyymi

      Mikä lupa pitää olla?

    • Anonyymi

      Nyt ei oo näkynyt moneen iltaan, harmi.

    • Anonyymi

      Jospa tänään nähtäisiin niin et jäisi vain unelmiini mun.

    • Anonyymi

      Liekkö uskoon tullut vai laitettu naru tiukalle kun ei enää käy mun silmien Ilona😔

    • Anonyymi

      Rouva on käynyt täällä lukemassa ja kiristänyt narua.

      • Anonyymi

        Voipi olla, tiukasti näkyi puristavan ukkoaan lauantaina.


    • Anonyymi

      Mihin sä menit? Tuu takaisin.

    • Anonyymi

      Jospa joskus saisi kunnon kovaa Sotkamossa!
      Ei tarvi edes osata laulaa. Pikkurouva täällä odottelee.

      • Anonyymi

        Täällä olis pitkää ja kovaa tarjolla,,,,


      • Anonyymi

        Täällä ois!


    • Anonyymi

      Lopultakin sain herät mainitubä komistuksen vierestä, mahtaa pikkurouvaa kiristää kun saa selville ja hänhän saa jos on minusta kiinni

      • Anonyymi

        Siekö kävit vieraissa.? No kannattiko ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siekö kävit vieraissa.? No kannattiko ?

        No miehän saan käydä missä haluan kun oon sinkku.

        Mutta en kauaa, vaihtuu komistuksella emäntä pikapuoliin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No miehän saan käydä missä haluan kun oon sinkku.

        Mutta en kauaa, vaihtuu komistuksella emäntä pikapuoliin.

        Siitä vaan tie silleen miten paraaksi näet ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siitä vaan tie silleen miten paraaksi näet ?

        Tottakai teen, enhän minä sinun lupaa lupaa jestas sentään tarvi.

        Ois pikkurouvan vaan kannattanut pitää ukostaan huolta ja olla uskollinen.


    • Anonyymi

      Voi kun ei tiedä vieläkään pikkurouva että ukkonsa makaa minun punkassa riitojen jälkeiset yöt.

      Enempänaäsä jaksavatkin riidellä, no minun voitto ja kohtapa tuo asuu minun kanssa.

    • Anonyymi

      Tiedä nyt onko liikennelupakommarit laavussa ns. Komeita!

      • Anonyymi

        Eipä oo kyseessä lainkaan liikennelupin eikä politiikkaan liittyvä tapaus tämä minun tuleva mieheni <3


    • Anonyymi

      Salarakas lääkär

    • Anonyymi

      Ainako sinä siellä laavubaarissa olet. Taidat olla rapa juoppo. Ei mitään mahdollisuuksia.

      • Anonyymi

        Eipä ole sen jälkeen tullut käytyä eikä juotua kun sain tuon miehen itselleni, me ei käydä, saa pikkurouva käydä siellä ryyppäämässä ja suruaan purkamassa.


      • Anonyymi

        Enpä nyt sattunut tällä kertaa olemaan se. Olisko ollut edellinen kerta. En muista.
        Jolkki balkki!


    • Anonyymi

      Eipä taida nahjuksesta olla jättämään pikkurouvaa, no pitäköön uusioperheleikkinsä ja onnelliset FB päivityksensä, minä en jaksa enää tyyhjiä puheita miten on kotona paskaa ja miten ois mun kanssa paremmin

    • Anonyymi

      Sen mitä olen Sotkamossa käynyt niin aina olen ihmetellyt kuinka paljon sieltä löytyykään miehenpuutteessa eläviä naisia. Missä viika piilee, onko joku kaivos myrkyttänyt miesten kyvyt vai onko jotenkin perintötekijöissä vikaa jommallakummalla sukupuolella vaiko molemmilla?

      • Anonyymi

        Niin sukusihan on kotoisin Sotkamosta. Ethän sinä voi mitään perintötekijöillesi, ne olet saanut vanhemmiltasi. Oletko varma että isäsi on oikeasti isäsi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin sukusihan on kotoisin Sotkamosta. Ethän sinä voi mitään perintötekijöillesi, ne olet saanut vanhemmiltasi. Oletko varma että isäsi on oikeasti isäsi?

        Isäni renkipoika pani sinut alulle joten älä ole huolissasi minusta. Minä taas en ole edes velipuolesi. Vaikka äitiäsi joskus kiksauttelinkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Isäni renkipoika pani sinut alulle joten älä ole huolissasi minusta. Minä taas en ole edes velipuolesi. Vaikka äitiäsi joskus kiksauttelinkin.

        Napalanko tai perseserkku kuitenkin.


    • Anonyymi

      Eräs ei osaa päättää naisista kumman haluaa

      • Anonyymi

        Joo, ei osaa. Toki nyt sillä tipahti meikäläinen pois niin saa etsiä seuraavan.

        Ois hyvä mies kun tajuaisi oman parhaansa eikä tyyttiai pettäjäån.

        Van olkoon kun ei muniaan löytänyt kun ois pitänyt


    • Anonyymi

      Jos on parisuhteessa ,mitä sitä vieraisiin pakkautuu. Sehän on pettämistä?

      • Anonyymi

        Joo, niinhän se on. Kostoksi petti mun kans ja lupaili että jättää pikkurouvan ja alkaa mun kanssa. No ei ollu munaa tekemään sitä.

        Mut tänään pikkurouva saa vapaa-illan ja minä saan komeaa miestä, vaikka ei omaksi jääkkään.


    • Anonyymi

      Minähän se siellä olin ja naimissa olen.

    • Anonyymi

      Kuppanen vinkuja,eikä mikään laulaja🙈💩

    • Anonyymi

      Puku päällä oli kuulemma tötterehtinyt umpikänkissä nyt. Eipä ollut rouva matkassa enkä minäkään, taitaa ahne jäädä ilman.

      • Anonyymi

        Elä sei pukumies vieraisiin mene . Se pitää oma rouva riittää!!!


    • Anonyymi

      Pysy siellä peräkammarissa , niin kaikki on hyvin.

    • Anonyymi

      Minä en tiedä kenestä puhutaan. No eipä mahda mitään. Pitäisi kai alkaa käydä baareissa niin pääsisi kärryille.

    • Anonyymi

      Nyt oli kuulemma pikkurouva taas ollut liikkeellä, eikä ihan puhtaat jauhot pussissa.

      Ihme että jaksavat tuommoista ja FBSsä näytellään niin iloista ja toimivaa suhdetta.

    • Anonyymi

      Pikkurouva töissä viikonlopun ja komistus varmaan radalla, pitäkäähän flikat housut jalassa niin oppii partaukko tavoille

    • Anonyymi

      Nytkö ne sitten lopussa älysi erota?

      • Anonyymi

        Joo eronneet on.


    Ketjusta on poistettu 18 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      3
      1193
    2. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      18
      966
    3. En koskaan

      Aliarvoinut, nauranut/pitänyt pilkkana, tai ajatellut mitään negatiivista sinusta. Jos nämä asiat uskot ja luotat sen v
      Ikävä
      49
      860
    4. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      13
      839
    5. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      16
      839
    6. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      4
      824
    7. Mitä teet mies

      Tälleen vappuaattona? Mietityttää, että onkohan sulla joku nainen, jonka kanssa vietät vapun? 😔
      Ikävä
      20
      760
    8. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      224
      751
    9. Nainen, olet kaipaillut seuraani

      Tiedän sen, kuulen sen. Sinulla ei ole muita joiden kanssa voisit niistä asioista keskustella joista keskustelet kanssan
      Ikävä
      77
      748
    10. Kirjoitit joskus minulle tietäen

      Että se olin minä.
      Ikävä
      47
      728
    Aihe