Tarviin ne. Et rakasta jos et anna.
Mies anna mulle sun työhousut.
17
86
Vastaukset
- Anonyymi
Auuuwwww 🤣😅😄🤣🤣🤣🤣 kiitos naurusta.
- Anonyymi
En varppuna anna. Mut saat käytetyt pumpulipuikkoni jos haluut. Ja kyllä silti rakastan. Ja varsinkin silti
- Anonyymi
Otan nekin. Samoin.
- Anonyymi
Tottakai annan työhousut naiselle ja voisin ostaakin ne. Vanhempi mies vastaa
- Anonyymi
Täällä halutaan vaan sotkee mahdollisimman monen elämä, valehtelemalla! Tuo sama kiusaaja mies vai otappa selvää onko hän transsu vai mikä?
- Anonyymi
No välillä musta tuntuu, että ne mun housuni tahtovat antautua sulle ihan itsestään!
- Anonyymi
Välillä... Tarkoitat kai, koko ajan.
- Anonyymi
Paljonko maksat mulle niistä? Voin jättää ne pesemättä monen viikon ajaksi ja hikoilla ne päälläni kunnolla soijaisiksi jotta saat niistä kunnon aromit irti nuuhkittavaksesi ;). Lisämaksua vastaan tietysti. Erilaisista potentiaalisista maksumuodoista voimme sopia sitten tarkemmin kahden kesken, raha on vain yksi keino siihen.
- Anonyymi
Tässä oli nimenomaan kyse antamisesta ja rakkaudesta hölmö.
- Anonyymi
Poliisi ei kyllä tykkää, kun juoksentelen ulkona ilman housuja.
- Anonyymi
🤣😅🤣🤣🤣🤣
- Anonyymi
Minä tykkään ja se on tärkeintä. 🌞
- Anonyymi
joku etti tossa just päiväksi lainaan työhousuja, ei tarvinnu olla puhtaatkaan kunhan eivät siinä itteessään olis olleet, eikö ihmisillä ole enää rymyvaatteita itellään
- Anonyymi
Juu ilmaisia rymyvaatteitahan tässä haetaan...😂
- Anonyymi
Ai sinne missä sinä jo olet? Ei kiitos. =)
- Anonyymi
Asikastiedotteena niin tietävät koon siellä.
- Anonyymi
Kun lähtee kunnolla bilettään tarviin säänmukaiset asusteet
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 15110964
- 525240
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html452453- 302143
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131711Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,421554Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta301251Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v351186Daniel Nummelan linjapuhe 2025
Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo92935TÄSTÄ TAITAA TULLA SUOMEN HISTORIAN SUURIN USKONNONVAPAUDEN OIKEUDENKÄYNTI.
Sinun täytyy hyväksyä se että jos sinä vetoat uskonnonvapauteen, silloin sinun tulee antaa myös muille vastaava vapaus o317892