Tarviin ne. Et rakasta jos et anna.
Mies anna mulle sun työhousut.
17
99
Vastaukset
- Anonyymi
Auuuwwww 🤣😅😄🤣🤣🤣🤣 kiitos naurusta.
- Anonyymi
En varppuna anna. Mut saat käytetyt pumpulipuikkoni jos haluut. Ja kyllä silti rakastan. Ja varsinkin silti
- Anonyymi
Otan nekin. Samoin.
- Anonyymi
Tottakai annan työhousut naiselle ja voisin ostaakin ne. Vanhempi mies vastaa
- Anonyymi
Täällä halutaan vaan sotkee mahdollisimman monen elämä, valehtelemalla! Tuo sama kiusaaja mies vai otappa selvää onko hän transsu vai mikä?
- Anonyymi
No välillä musta tuntuu, että ne mun housuni tahtovat antautua sulle ihan itsestään!
- Anonyymi
Välillä... Tarkoitat kai, koko ajan.
- Anonyymi
Paljonko maksat mulle niistä? Voin jättää ne pesemättä monen viikon ajaksi ja hikoilla ne päälläni kunnolla soijaisiksi jotta saat niistä kunnon aromit irti nuuhkittavaksesi ;). Lisämaksua vastaan tietysti. Erilaisista potentiaalisista maksumuodoista voimme sopia sitten tarkemmin kahden kesken, raha on vain yksi keino siihen.
- Anonyymi
Tässä oli nimenomaan kyse antamisesta ja rakkaudesta hölmö.
- Anonyymi
Poliisi ei kyllä tykkää, kun juoksentelen ulkona ilman housuja.
- Anonyymi
🤣😅🤣🤣🤣🤣
- Anonyymi
Minä tykkään ja se on tärkeintä. 🌞
- Anonyymi
joku etti tossa just päiväksi lainaan työhousuja, ei tarvinnu olla puhtaatkaan kunhan eivät siinä itteessään olis olleet, eikö ihmisillä ole enää rymyvaatteita itellään
- Anonyymi
Juu ilmaisia rymyvaatteitahan tässä haetaan...😂
- Anonyymi
Ai sinne missä sinä jo olet? Ei kiitos. =)
- Anonyymi
Asikastiedotteena niin tietävät koon siellä.
- Anonyymi
Kun lähtee kunnolla bilettään tarviin säänmukaiset asusteet
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 424350
Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot1384089- 643756
- 1093641
Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti
Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans343557Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe643357- 882943
- 542845
- 252646
Korjaamo suositus
Vahva suositus Kumpulaisen korjaamolle vanhan 5-tien varrelta! Homma pelaa ja palvelu ykköslaatuista. Mukavaa kun tuli p142354