Kuningas Charlesin palvelija annostelee jopa hammastahnan monarkin harjalle.
Aamuisin Charlesin pyjamat silitetään ja viikataan tarkasti. Lisäksi hänen kengännauhansa suoristetaan silitysraudalla. Hänen kylpyvetensä on oltava tarkasti aina saman lämpöistä ja ammeen tulpan tietyssä asennossa.
Palvelijat annostelevat kylpeneelle kuninkaalle jopa hammastahnan hänen harjalleen.
Peseytymisen jälkeen Charles siirtyy aamiaiselle, joka sekin on tarkoin suunniteltu kokonaisuus, sillä hänen kerrotaan olevan hieman nirso: lautasella on itse leivottua leipää, kulhollinen tuoreita hedelmiä ja tuoreita hedelmämehuja.
Jos kuningas joutuu lähtemään maailmalle saa hän aamiaislaatikon mukaansa. Se sisältää kuutta erilaista hunajaa, muutamia erikoismyslejä, kuivattuja hedelmiä.
Kuningas toivoo myös hänelle tarjoiltujen keksien ja juustojensa olevan tietyn lämpöisiä.
Charles on New York Postin mukaan niin tarkka, että kuljettaa matkoille mukaansa jopa oman wc-istuimen. Hän on myös tarkka wc-paperinsa laadusta, joka on aina Kleenex Velvet -paperia. - Iltalehti-
Ollako vai eikö olla - kunkku ?
17
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Kuulostaa tylsältä elämältä. Kiva olla tavis.
- Anonyymi
Voiko olla totta ? Miksi kansa elättää näitä "kuninkaallisia" hörö- ja homekorvia.
- Anonyymi
Uutinen on tavanomainen amppariuutinen
nämä ovat tarkoin säädeltyjä ja kangistuneita
myös tarkoin säädelty oli Elisabethin laukku ja sen sisältö
sitten kysyn teiltä. Mitä Englannissa tapahtuu kun setelit
jne ovat Elisabethin kuvalla
pitääkö ne muuttaa
miettikää sitä tämä työ - Anonyymi
Venäläiset sotilaat ovat ukrainassa kuin kuninkaallisia, niillä on aina vessanpönttö kainalossa. Kerran thaimaassa yx kaveri sano, että hän vaihtaa naisen heti, jos tämä ei pese kaverin hampaita. Kuningas hänkin?
- Anonyymi
Venäjälle tehdyissä laivoissa piti vessanpöntön eteen maalata jalanpohjan kuvat jotta aronmiehet osa sivatkäydä oikein päinpskalla
- Anonyymi
Monarkian kannatus rapisee Britanniassa, milloin se romahtaa ?
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/3bbc39b3-08c2-4807-b004-eac3f727ca7c- Anonyymi
Ei se slltä näyttänyt 19.9.22.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se slltä näyttänyt 19.9.22.
Brittejä on kaikkiaan kuutisenkymmentä miljoonaa.
Ei kaikki mahdu kuviin.
"Charles on New York Postin mukaan niin tarkka, että kuljettaa matkoille mukaansa jopa oman wc-istuimen. Hän on myös tarkka wc-paperinsa laadusta, joka on aina Kleenex Velvet -paperia. "
Kai hänen ahterinsakin joku pyyhkii, ei kai sentään itse??- Anonyymi
Liekko, eikö ollutkin suorastaan naurettavaa ? Jos on kaikki tottakaan.....?
- Anonyymi
Jotenki Charlesin kyllä hyväksyy kuninkaaksi
mutta
Camillaa EI oikein voi hyväksyä sietää,
väkisin inho pukkaa päälle,
Diana kuoli
huhutaan jopa sala murhasta, surullista,
ehkä olisi parempi kun suoraan kruunattatas kuningaspariksi Daijaanan vanhempi poika puolisoineen,
he olisi näyttävä fiksu pariskunta englannin kunikaaksi,
tämä on vain mielipide, - Anonyymi
Minulla on varmaan joku ongelma.
Mielestäni Elisabethin kuolema ja hautajaiset ovat johtaneet joukkohurmokseen, hysteriaan tai palvontaan.
Kyllähän sen ymmärrän, että maailmalaajuisesti valtiomiehet ja -naiset saapuvat saattelemaan kuningattaren viimeiselle matkalleen.
Sitä minä en ymmärrä, että "Koskettava tapahtuma. Kuningattaren rakastama poni jätti hyvästit omistajalleen", jotain tuon suuntaista oli otsikko ip-lehdessä. Oikeasti!?
Mitä Charlesiin tulee, pidän häntä ylimielisenä ja Camillaa täysin sopimattomana rooliin.- Anonyymi
Sinulla on terve reaktio. Kuningatarkin on vain ihminen, kuolevainen siinä missä muutkin. Se kruunu arkun päällä todisti sen, mistä rikkaudet ovat peräisim. orjuuttamalla ja riistämällä kehitysmaita. Ne timantit pitäisi myydä ja antaa rahat maihin, joista timantit on ryöstetty.
Maaomaisuudet on viety omalta kansalta, asuinpalatsejakin on kymmeniä. Kyllähän lemmikeillä on aina ikävä hoitajiaan, mutta tuskin Elisabeth poniaa ja muita elämiä varsinaisesti koskaan hoiti itse. Ehkä ne koirat ikavöivät, nehän asuivat sisätiloissa ja olivat samoissa huoneissa kuin emäntänsä.
UUtisointi surun eleistä esimerkiksi korujen valinnalla on kornia. Meghan oli muutaman kerran tavannut elämässään kuningatarta, halvensi tv ohjelmissa kuningashuonetta ja käyttää hyväksi bisneksissään, muutti ovet paukkuen Amerikkaan. Nyt kyynelehti teatraalisesti kuningattarelta saamat korut yllään kuvissa, no onhan hän näyttelijä ammatiltaan.
Järkyttävää katseltavaa se päiväkausien arkulle jonotus. Valtavat rahat kului turvatoimiin ja hehtaarikaupalla maata kukkaroskan peitossa. Ihmisiä pyörtyili ja varmaan tallautuikin, varsinkin kun lähdettiin kotiin siitä vellovasta ihmismerestä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinulla on terve reaktio. Kuningatarkin on vain ihminen, kuolevainen siinä missä muutkin. Se kruunu arkun päällä todisti sen, mistä rikkaudet ovat peräisim. orjuuttamalla ja riistämällä kehitysmaita. Ne timantit pitäisi myydä ja antaa rahat maihin, joista timantit on ryöstetty.
Maaomaisuudet on viety omalta kansalta, asuinpalatsejakin on kymmeniä. Kyllähän lemmikeillä on aina ikävä hoitajiaan, mutta tuskin Elisabeth poniaa ja muita elämiä varsinaisesti koskaan hoiti itse. Ehkä ne koirat ikavöivät, nehän asuivat sisätiloissa ja olivat samoissa huoneissa kuin emäntänsä.
UUtisointi surun eleistä esimerkiksi korujen valinnalla on kornia. Meghan oli muutaman kerran tavannut elämässään kuningatarta, halvensi tv ohjelmissa kuningashuonetta ja käyttää hyväksi bisneksissään, muutti ovet paukkuen Amerikkaan. Nyt kyynelehti teatraalisesti kuningattarelta saamat korut yllään kuvissa, no onhan hän näyttelijä ammatiltaan.
Järkyttävää katseltavaa se päiväkausien arkulle jonotus. Valtavat rahat kului turvatoimiin ja hehtaarikaupalla maata kukkaroskan peitossa. Ihmisiä pyörtyili ja varmaan tallautuikin, varsinkin kun lähdettiin kotiin siitä vellovasta ihmismerestä.Kuka pakotti sinua katsomaan tätä mainitsemaasi järkyttävää hautajaistapahtumaa?
Surkean painostuksen allako elät, kun joudut laskemaan brittien kustannuksia ja
omistuksia. Ryhdistäydy hyvä ihminen ja hoida omat lemmikkisi, naapurisi ja
omaisuutesi, äläkä heittäydy korniksi tarkistamalla toisten korulippaita.
Sääli sinua.
Ano 08:20
Ihmiset, joista kerrot, tulivat vapaaehtoisesti muistamaan rakastettua Kuningatartaan, toivat kukkia, joista useimmat ilahtuivat, jotkut ehkä pyörtyilivät, mutta kunnioitus ja kiintymys monarkkiaan kohtaan ei järkkynyt. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Järkyttävää katseltavaa se päiväkausien arkulle jonotus. Valtavat rahat kului turvatoimiin ja hehtaarikaupalla maata kukkaroskan peitossa. Ihmisiä pyörtyili ja varmaan tallautuikin, varsinkin kun lähdettiin kotiin siitä vellovasta ihmismerestä.@ 8:20
Kirjoitat järkeä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
@ 8:20
Kirjoitat järkeä.Sairasta Charles!
Täysin älytöntä, onko tää yleisesti tiedossa, ja että ihmiset vain hyväksyy?
En ole katsonut hautajaisia, enkä lukenut juttuja.
Tää aloitus kiinnosti ja luin. Ja kauhistuin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sairasta Charles!
Täysin älytöntä, onko tää yleisesti tiedossa, ja että ihmiset vain hyväksyy?
En ole katsonut hautajaisia, enkä lukenut juttuja.
Tää aloitus kiinnosti ja luin. Ja kauhistuin.Ei ole tosiaan tarvinnut katsoa televisiosta hautajaisia. Lööpit ja somekanavat olivat täynnään jos jotakin uutisointia kuningattaren hautajaisia.
Jonkinlaista spektaakkelia tehtiin myös Vesku Loirin hautajaisista. Vähän pienemmässä mittakaavassa.
Nyt sitten Putinin käsky liikekannallepanosta ja ydinaseuhka.
Minä, vanha ihminen, alan uupua näihin massiivisiin uutisiin.
Koronaa vuositolkulla, tanssikuvia kuukausikaupalla, hautajaisia viikkoja.
Sotaa vuosia ja jatkuu.
Uutisia on pakkokin seurata jonkin verran ajan ollessa tämä mikä on.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1482879Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3672037- 401767
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii371722Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321411Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941213- 541173
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul328955Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles110938Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53782