Ollako vai eikö olla - kunkku ?

Anonyymi

Kuningas Charlesin palvelija annostelee jopa hammastahnan monarkin harjalle.

Aamuisin Charlesin pyjamat silitetään ja viikataan tarkasti. Lisäksi hänen kengännauhansa suoristetaan silitysraudalla. Hänen kylpyvetensä on oltava tarkasti aina saman lämpöistä ja ammeen tulpan tietyssä asennossa.

Palvelijat annostelevat kylpeneelle kuninkaalle jopa hammastahnan hänen harjalleen.

Peseytymisen jälkeen Charles siirtyy aamiaiselle, joka sekin on tarkoin suunniteltu kokonaisuus, sillä hänen kerrotaan olevan hieman nirso: lautasella on itse leivottua leipää, kulhollinen tuoreita hedelmiä ja tuoreita hedelmämehuja.

Jos kuningas joutuu lähtemään maailmalle saa hän aamiaislaatikon mukaansa. Se sisältää kuutta erilaista hunajaa, muutamia erikoismyslejä, kuivattuja hedelmiä.

Kuningas toivoo myös hänelle tarjoiltujen keksien ja juustojensa olevan tietyn lämpöisiä.

Charles on New York Postin mukaan niin tarkka, että kuljettaa matkoille mukaansa jopa oman wc-istuimen. Hän on myös tarkka wc-paperinsa laadusta, joka on aina Kleenex Velvet -paperia. - Iltalehti-

17

87

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kuulostaa tylsältä elämältä. Kiva olla tavis.

    • Anonyymi

      Voiko olla totta ? Miksi kansa elättää näitä "kuninkaallisia" hörö- ja homekorvia.

    • Anonyymi

      Uutinen on tavanomainen amppariuutinen
      nämä ovat tarkoin säädeltyjä ja kangistuneita

      myös tarkoin säädelty oli Elisabethin laukku ja sen sisältö

      sitten kysyn teiltä. Mitä Englannissa tapahtuu kun setelit
      jne ovat Elisabethin kuvalla
      pitääkö ne muuttaa

      miettikää sitä tämä työ

    • Anonyymi

      Venäläiset sotilaat ovat ukrainassa kuin kuninkaallisia, niillä on aina vessanpönttö kainalossa. Kerran thaimaassa yx kaveri sano, että hän vaihtaa naisen heti, jos tämä ei pese kaverin hampaita. Kuningas hänkin?

    • Anonyymi

      Venäjälle tehdyissä laivoissa piti vessanpöntön eteen maalata jalanpohjan kuvat jotta aronmiehet osa sivatkäydä oikein päinpskalla

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Ei se slltä näyttänyt 19.9.22.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se slltä näyttänyt 19.9.22.

        Brittejä on kaikkiaan kuutisenkymmentä miljoonaa.
        Ei kaikki mahdu kuviin.


    • "Charles on New York Postin mukaan niin tarkka, että kuljettaa matkoille mukaansa jopa oman wc-istuimen. Hän on myös tarkka wc-paperinsa laadusta, joka on aina Kleenex Velvet -paperia. "
      Kai hänen ahterinsakin joku pyyhkii, ei kai sentään itse??

      • Anonyymi

        Liekko, eikö ollutkin suorastaan naurettavaa ? Jos on kaikki tottakaan.....?


    • Anonyymi

      Jotenki Charlesin kyllä hyväksyy kuninkaaksi
      mutta
      Camillaa EI oikein voi hyväksyä sietää,
      väkisin inho pukkaa päälle,

      Diana kuoli
      huhutaan jopa sala murhasta, surullista,

      ehkä olisi parempi kun suoraan kruunattatas kuningaspariksi Daijaanan vanhempi poika puolisoineen,
      he olisi näyttävä fiksu pariskunta englannin kunikaaksi,

      tämä on vain mielipide,

    • Anonyymi

      Minulla on varmaan joku ongelma.
      Mielestäni Elisabethin kuolema ja hautajaiset ovat johtaneet joukkohurmokseen, hysteriaan tai palvontaan.
      Kyllähän sen ymmärrän, että maailmalaajuisesti valtiomiehet ja -naiset saapuvat saattelemaan kuningattaren viimeiselle matkalleen.
      Sitä minä en ymmärrä, että "Koskettava tapahtuma. Kuningattaren rakastama poni jätti hyvästit omistajalleen", jotain tuon suuntaista oli otsikko ip-lehdessä. Oikeasti!?

      Mitä Charlesiin tulee, pidän häntä ylimielisenä ja Camillaa täysin sopimattomana rooliin.

      • Anonyymi

        Sinulla on terve reaktio. Kuningatarkin on vain ihminen, kuolevainen siinä missä muutkin. Se kruunu arkun päällä todisti sen, mistä rikkaudet ovat peräisim. orjuuttamalla ja riistämällä kehitysmaita. Ne timantit pitäisi myydä ja antaa rahat maihin, joista timantit on ryöstetty.
        Maaomaisuudet on viety omalta kansalta, asuinpalatsejakin on kymmeniä. Kyllähän lemmikeillä on aina ikävä hoitajiaan, mutta tuskin Elisabeth poniaa ja muita elämiä varsinaisesti koskaan hoiti itse. Ehkä ne koirat ikavöivät, nehän asuivat sisätiloissa ja olivat samoissa huoneissa kuin emäntänsä.
        UUtisointi surun eleistä esimerkiksi korujen valinnalla on kornia. Meghan oli muutaman kerran tavannut elämässään kuningatarta, halvensi tv ohjelmissa kuningashuonetta ja käyttää hyväksi bisneksissään, muutti ovet paukkuen Amerikkaan. Nyt kyynelehti teatraalisesti kuningattarelta saamat korut yllään kuvissa, no onhan hän näyttelijä ammatiltaan.
        Järkyttävää katseltavaa se päiväkausien arkulle jonotus. Valtavat rahat kului turvatoimiin ja hehtaarikaupalla maata kukkaroskan peitossa. Ihmisiä pyörtyili ja varmaan tallautuikin, varsinkin kun lähdettiin kotiin siitä vellovasta ihmismerestä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinulla on terve reaktio. Kuningatarkin on vain ihminen, kuolevainen siinä missä muutkin. Se kruunu arkun päällä todisti sen, mistä rikkaudet ovat peräisim. orjuuttamalla ja riistämällä kehitysmaita. Ne timantit pitäisi myydä ja antaa rahat maihin, joista timantit on ryöstetty.
        Maaomaisuudet on viety omalta kansalta, asuinpalatsejakin on kymmeniä. Kyllähän lemmikeillä on aina ikävä hoitajiaan, mutta tuskin Elisabeth poniaa ja muita elämiä varsinaisesti koskaan hoiti itse. Ehkä ne koirat ikavöivät, nehän asuivat sisätiloissa ja olivat samoissa huoneissa kuin emäntänsä.
        UUtisointi surun eleistä esimerkiksi korujen valinnalla on kornia. Meghan oli muutaman kerran tavannut elämässään kuningatarta, halvensi tv ohjelmissa kuningashuonetta ja käyttää hyväksi bisneksissään, muutti ovet paukkuen Amerikkaan. Nyt kyynelehti teatraalisesti kuningattarelta saamat korut yllään kuvissa, no onhan hän näyttelijä ammatiltaan.
        Järkyttävää katseltavaa se päiväkausien arkulle jonotus. Valtavat rahat kului turvatoimiin ja hehtaarikaupalla maata kukkaroskan peitossa. Ihmisiä pyörtyili ja varmaan tallautuikin, varsinkin kun lähdettiin kotiin siitä vellovasta ihmismerestä.

        Kuka pakotti sinua katsomaan tätä mainitsemaasi järkyttävää hautajaistapahtumaa?
        Surkean painostuksen allako elät, kun joudut laskemaan brittien kustannuksia ja
        omistuksia. Ryhdistäydy hyvä ihminen ja hoida omat lemmikkisi, naapurisi ja
        omaisuutesi, äläkä heittäydy korniksi tarkistamalla toisten korulippaita.
        Sääli sinua.


        Ano 08:20
        Ihmiset, joista kerrot, tulivat vapaaehtoisesti muistamaan rakastettua Kuningatartaan, toivat kukkia, joista useimmat ilahtuivat, jotkut ehkä pyörtyilivät, mutta kunnioitus ja kiintymys monarkkiaan kohtaan ei järkkynyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinulla on terve reaktio. Kuningatarkin on vain ihminen, kuolevainen siinä missä muutkin. Se kruunu arkun päällä todisti sen, mistä rikkaudet ovat peräisim. orjuuttamalla ja riistämällä kehitysmaita. Ne timantit pitäisi myydä ja antaa rahat maihin, joista timantit on ryöstetty.
        Maaomaisuudet on viety omalta kansalta, asuinpalatsejakin on kymmeniä. Kyllähän lemmikeillä on aina ikävä hoitajiaan, mutta tuskin Elisabeth poniaa ja muita elämiä varsinaisesti koskaan hoiti itse. Ehkä ne koirat ikavöivät, nehän asuivat sisätiloissa ja olivat samoissa huoneissa kuin emäntänsä.
        UUtisointi surun eleistä esimerkiksi korujen valinnalla on kornia. Meghan oli muutaman kerran tavannut elämässään kuningatarta, halvensi tv ohjelmissa kuningashuonetta ja käyttää hyväksi bisneksissään, muutti ovet paukkuen Amerikkaan. Nyt kyynelehti teatraalisesti kuningattarelta saamat korut yllään kuvissa, no onhan hän näyttelijä ammatiltaan.
        Järkyttävää katseltavaa se päiväkausien arkulle jonotus. Valtavat rahat kului turvatoimiin ja hehtaarikaupalla maata kukkaroskan peitossa. Ihmisiä pyörtyili ja varmaan tallautuikin, varsinkin kun lähdettiin kotiin siitä vellovasta ihmismerestä.

        @ 8:20
        Kirjoitat järkeä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        @ 8:20
        Kirjoitat järkeä.

        Sairasta Charles!

        Täysin älytöntä, onko tää yleisesti tiedossa, ja että ihmiset vain hyväksyy?

        En ole katsonut hautajaisia, enkä lukenut juttuja.
        Tää aloitus kiinnosti ja luin. Ja kauhistuin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sairasta Charles!

        Täysin älytöntä, onko tää yleisesti tiedossa, ja että ihmiset vain hyväksyy?

        En ole katsonut hautajaisia, enkä lukenut juttuja.
        Tää aloitus kiinnosti ja luin. Ja kauhistuin.

        Ei ole tosiaan tarvinnut katsoa televisiosta hautajaisia. Lööpit ja somekanavat olivat täynnään jos jotakin uutisointia kuningattaren hautajaisia.
        Jonkinlaista spektaakkelia tehtiin myös Vesku Loirin hautajaisista. Vähän pienemmässä mittakaavassa.

        Nyt sitten Putinin käsky liikekannallepanosta ja ydinaseuhka.

        Minä, vanha ihminen, alan uupua näihin massiivisiin uutisiin.
        Koronaa vuositolkulla, tanssikuvia kuukausikaupalla, hautajaisia viikkoja.
        Sotaa vuosia ja jatkuu.
        Uutisia on pakkokin seurata jonkin verran ajan ollessa tämä mikä on.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1226
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1091
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      136
      979
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      812
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      305
      782
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      686
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      626
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      589
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe