Sytytystulpan kipinän testauslaite

Anonyymi

Tuossa on tullut mietittyä kun on monenlaista tulppaa ja kärkiä niissä erilaisia kipinöitä niin voisiko sellaisen laitteen tehdä akusta ,puolasta,tulpan johdosta?
Sellaisen jossa näkisi itse kipinän kärkivälissä,ei siis erillisiä valoja mitkä kertoo vaan tulpan valokaaren näkisi itse?
Eli miten tekisitte akusta,puolasta,tulpan johdosta? Vai ei mitenkään?

13

698

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei pysty. Ei ainakaan niin kuin se autossa toimii.

• Anonyymi

Ok.kiitos tiedosta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ok.kiitos tiedosta

Kopioi auton sytytysjärjestelmä ja laita kytkin johonkin kohtaan. Eiköhän se kipinän tuota.

• Anonyymi

Mopopoikana jo testasin auton vanhalla puolalla ja muistaakseni 4.5V paristolla. Kun kytkee virran niin yhden kipinän anto.
      Tuo oli muistaakseni 6V puola

• Anonyymi
    • Anonyymi

Vanhalla moottorisahan rungolla se pienimmällä vaivalla onnistuu. Tietysti puola pitää olla ehjä.

• Anonyymi

Miksi sytytystulppa pitää testata jos uusi maksaa vaikka alle 5 euroa ?
      No onhan tämäkin hyvä aihe kyselyikäiselle...

• Anonyymi

Useampikin uusi on tullut vastaan joka on kuitenkin ollut rikki.

• Anonyymi

Homiesta saa hyvän kipinätesterin. Siinä on pyramiittiläppä ja jerkkua löytyy rajuimmallekin tulpalle!

• Anonyymi

Eipäs yritetäkään aliarvioida homeliteä siellä takariveissä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eipäs yritetäkään aliarvioida homeliteä siellä takariveissä

Ei tietenkään. Homie on tulppatesteri parhaasta päästä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei tietenkään. Homie on tulppatesteri parhaasta päästä.

totta,tulppa on ollut aina ehjä kun lähti homeliitti käyntiin mutta näissä muovirinpuloissa on näköjään paaaljon tulppavikaa😗

• Anonyymi

tulpan elektrodin muodolla,koolla,määrällä on erikokoinen kipinä,itse oon viilannu sivuelektrodin n.5mm lyhemmäks juuri ennen pyöreen elektroodin lopunreunaan ja terävä kulma= iso kipinä.
      ois hyvä nähdä testerissä miten kipinän teho ns.muuttuu koska se vaikuttaa tehoon ja kulutukseen.
      siksi testeri että näkee kipunan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      44
      5239
    2. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      24
      3440
    3. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      299
      2830
    4. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      56
      2643
    5. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      170
      2312
    6. On ikävä sua

Koko ajan
      Ikävä
      24
      2119
    7. Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.

Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      126
      1881
    8. Vielä kerran.

Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä
      Ikävä
      366
      1845
    9. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1761
    10. M nainen tiedätkö mitä

Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti
      Ikävä
      16
      1391
    Aihe