Tuossa on tullut mietittyä kun on monenlaista tulppaa ja kärkiä niissä erilaisia kipinöitä niin voisiko sellaisen laitteen tehdä akusta ,puolasta,tulpan johdosta?
Sellaisen jossa näkisi itse kipinän kärkivälissä,ei siis erillisiä valoja mitkä kertoo vaan tulpan valokaaren näkisi itse?
Eli miten tekisitte akusta,puolasta,tulpan johdosta? Vai ei mitenkään?
Sytytystulpan kipinän testauslaite
13
698
Vastaukset
- Anonyymi
Ei pysty. Ei ainakaan niin kuin se autossa toimii.
- Anonyymi
Ok.kiitos tiedosta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ok.kiitos tiedosta
Kopioi auton sytytysjärjestelmä ja laita kytkin johonkin kohtaan. Eiköhän se kipinän tuota.
- Anonyymi
Mopopoikana jo testasin auton vanhalla puolalla ja muistaakseni 4.5V paristolla. Kun kytkee virran niin yhden kipinän anto.
Tuo oli muistaakseni 6V puola - Anonyymi
Jos oikein kunnollaa haluaa testata niin tulppa pitäisi saada paineeseen
https://www.youtube.com/watch?v=1Vg3-xG0nZ - Anonyymi
Vanhalla moottorisahan rungolla se pienimmällä vaivalla onnistuu. Tietysti puola pitää olla ehjä.
- Anonyymi
Miksi sytytystulppa pitää testata jos uusi maksaa vaikka alle 5 euroa ?
No onhan tämäkin hyvä aihe kyselyikäiselle...- Anonyymi
Useampikin uusi on tullut vastaan joka on kuitenkin ollut rikki.
- Anonyymi
Homiesta saa hyvän kipinätesterin. Siinä on pyramiittiläppä ja jerkkua löytyy rajuimmallekin tulpalle!
- Anonyymi
Eipäs yritetäkään aliarvioida homeliteä siellä takariveissä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eipäs yritetäkään aliarvioida homeliteä siellä takariveissä
Ei tietenkään. Homie on tulppatesteri parhaasta päästä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tietenkään. Homie on tulppatesteri parhaasta päästä.
totta,tulppa on ollut aina ehjä kun lähti homeliitti käyntiin mutta näissä muovirinpuloissa on näköjään paaaljon tulppavikaa😗
- Anonyymi
tulpan elektrodin muodolla,koolla,määrällä on erikokoinen kipinä,itse oon viilannu sivuelektrodin n.5mm lyhemmäks juuri ennen pyöreen elektroodin lopunreunaan ja terävä kulma= iso kipinä.
ois hyvä nähdä testerissä miten kipinän teho ns.muuttuu koska se vaikuttaa tehoon ja kulutukseen.
siksi testeri että näkee kipunan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta445239Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä243440Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2992830Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui562643- 1702312
- 242119
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1261881Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3661845Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881761M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti161391