Kirjoita minulle

Anonyymi

Jotain kaunista rakas. Tai puhu. Sillä äänelläsi.

28

787

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      kirjoitin mutta et vastaa ees :(

      • Anonyymi

        Ei ole kirjoittanut.


    • Anonyymi

      Ei jaksa kiinnostaa rustata täysin turhia sepustuksia. Parempi pitää suu supussa ja mölyt mahassa. Että näin.

      • Anonyymi

        Että näin


      • Anonyymi

        Voi sinua mörrikkää. Ei ne ole turhia. Ne kertoo tunteista toiseen. Älä ole niin vakavamielinen. Vaikka se on kyllä söpöä. Jöröjukka.


      • Anonyymi

        Kirjota mulle tänne edes.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi sinua mörrikkää. Ei ne ole turhia. Ne kertoo tunteista toiseen. Älä ole niin vakavamielinen. Vaikka se on kyllä söpöä. Jöröjukka.

        Sanohan jokin juttu mulle, sellanen, että viittisin sanaista arkkuani availla. Jos niin onnistut tekemään, saatan jopa harkita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanohan jokin juttu mulle, sellanen, että viittisin sanaista arkkuani availla. Jos niin onnistut tekemään, saatan jopa harkita.

        En taida pystyä siihen. Olen yrittänyt kaikkeni. Itseni häpäissyt ja tehnyt itsestäni pellen hänen edessään. Ei ole enää mitään juttua mitä voisin sanoa tai tehdä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En taida pystyä siihen. Olen yrittänyt kaikkeni. Itseni häpäissyt ja tehnyt itsestäni pellen hänen edessään. Ei ole enää mitään juttua mitä voisin sanoa tai tehdä.

        Sitten on niin, että arkkuni sanat ei oo sulle tarkotettuja. Ei täsmää. Joku muu sanelee ne kauniit ja sointuvat sanat, jotka tanssii sun sydämessä.


    • Anonyymi

      Kerran kun näin hänet, sydän kuiskasi hiljaa itsekseen. Sinuun voisin rakastua.

      Noin. Jotain kaunista.

    • Anonyymi

      En pysty.

      • Anonyymi

        Ei ole pakko. 😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole pakko. 😊

        Ahaa. No hyvä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ahaa. No hyvä.

        Toki haluaisin. Mutta en halua painostaa. Ei paineita. Olisihan se kyllä ihanaa. Mutta ei väkisin.


    • Anonyymi

      En ole unohtanut sinua. Hyvää yötä ja kauniita unia.

      • Anonyymi

        En minäkään sinua. Nuku hyvin...


    • Anonyymi

      Puhuminen ei onnistu täällä.Olet Rakas...

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Mitä haluat että kirjoitan sinulle mies?

    • Anonyymi

      Aloittaja sinä kaipaat jonkun ihmisen kaunista kirjoitusta, ja haluat kuulla jonkun äänen. Minä olen aloittaja en voi kuin kirjoittaa hänelle, en voi puhua enää kun en näe häntä. Aloittaja olen ollut erittäin Rakastunut erääseen ihmiseen kohta kaksi vuotta, niin se tulee täyteen nyt ensi kuussa. Kuka oli tämä joka täytti minun sydämeni kaikella hyvällä ja Kauniilla? Hän, on minulle nyt aina se ihminen kehen olen tuntenut kaikki, ihan kaikki hänen antamat Rakkaudet ja ne tunteet mitkä sisälläni on. Hän on antanut minulle omaa Rakkautta tietämättään sitä itse, hänen Kauneus sokaisi mieleni ja sydämeni täysin. Ilman häntä en koskaan olisi löytänyt näin vahvaa ja voimakasta Rakkautta joka kestää päivästä päivään. Kuka on näin hienon ja Kauniin tunteen antanut? Hän on se nainen kenestä olen käyttänyt sanoja Kaunis Kasvoinen Kaunotar jonka silmät niin Kauniisti säteilee. Niin, sinä Kaunotar olet ollut minulle jo kohta kaksi vuotta, minun tähän astisen elämäni Suurin Rakkaus. Mutta Kaunotar kun Rakastaa näin paljon niinkuin olen sinua kaivannut ja Rakastanut, niin ikävä ja kaipaus on joskus niin vaikea selättää. Sinä et koskaan saanut tietää sitä kun vielä näin sinua, niin en koskaan sanonut sitä omalla äänelläni. Kaunotar se päivä kun tajusin etten enää tule näkemään sinua, oli tähän astisen elämäni pahin. Koska olin jo Rakastanut sinua salaa yli vuoden, ja yksi päivä sinä veit kaiken Kauniin mukanasi. Kaunotar sinä varmaan tiedät tai aavistat että minä Rakastan sinua oikeasti en leikisti, koska onhan tämä tunne sinuun kohta kaksi vuotta vanha. Silloin kun Rakastuin sinuun kun sinä vielä näytit minulle sitä omaa Kauneuttasi, sen jälkeen en ole pystynyt enkä halunnut lähestyä ketään muuta naista. Kaikki johtuu Rakkaudesta sinuun, koska nyt vasta tunnen ensi kertaa kaiken niin oikein, niin sinussa löysin jotain niin paljon mitä en ollut löytänyt muissa. Kaunotar minä jotenkin aistin sinussa kaiken sinun kauneuden lisäksi, jotain niin Kaunista ja herkkää. Enkä itse voinut mitään että sinusta muodostui elämäni suurin Rakkaus tarina, niin sitä sinä olet minulle. Sinulle Rakas Kaunotar sanoisin sinä annoit minulle omaa Rakkautta niin paljon, siksi tulen aina sinua Rakastamaan oikealla tavalla. Mutta jotain Kaunista sinulle lopuksi niinkuin sinäkin: He sanovat , että Rakastut vain kerran, mikä ei voi olla totta, kuten joka kerta kun olen kanssasi Rakastun sinuun uudestaan ja uudestaan.

    • Anonyymi

      Kirjoitin. Viesti ei mene hänelle. 😔

    • Anonyymi

      Olet tehnyt minut sekä vahvemmaksi ja heikommaksi. Kun haluan enemmän kuin käsität. Jo halu nähdä hymysi kuluttaa ja sitoo käteni. En voi tarjota mitään rakkautesi arvoista. Se on jo ihme että katsoit etkä kääntynyt. Vietän koko elämäni yrittäen olla se mikä luulet minun olevan. Jo se että huomasit minut teki sinut läheiseksi. Enkä välitä kuka tietää, näkyykö se. Pidät tulta katseessasi. Se lumoaa ja paistattelen liekkiesi lämmössä. Olet ikuisesti täydellinen kaikin tavoin, ja minä en voi olla enää itsenäinen.

      • Anonyymi

        Ihana.♥️


    • Anonyymi

      Rakastamisesi komplikaatiot ovat parantumattomia. Ei ole vastausta tai pääsyä pois, ja se on ainoa tapa rakastaa. En sanoisi tätä leikkikentäksi, tämä on maa ja taivaamme, jonkin aikaa. Ja siksi olen asettanut etusijalle kaikki nämä äkilliset, surkeat ja synkät tunteeni, jotka pitävät sinut maailmani keskiössä. Ja keholleni sanon ohene, sormilleni kirjoita jotain kaunista ja sydämelleni sanon pala.

    • Anonyymi

      Tavattuani sinut ei mikään ole ollut enää samaa, taivas vaihtoi värinsä ja kuu muotonsa. Tuntemani sanat muuttivat merkityksiään. Vakaa elämässäni muuttui hetkessä tuulenpuuskaksi ja jokaisesta tuulenpuuskasta muuri.

    • Anonyymi

      Monikin kaipaa huoraseuraa et ole yksin

    • Anonyymi

      Kaikki on koettu ja nähty eikö se riitä?

    • Anonyymi

      Ilkeät sanat eivät enää loukkaa minua. Olen kuin kova kivinen möhkäle, josta rumat ajatukset ja sanat valuvat pintaa myöten pois kuin vesipisarat koskettamatta sisintä.
      Hymyn minulle tuo aamuinen koiran tassujen kopina lattialla, pehmeä kuono nuuhkimassa poskeani, josko se kohta herää..

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1731
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1371
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1337
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      11
      1330
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1315
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1294
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1274
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1240
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1200
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1173
    Aihe