Välillä minusta tuntuu, että minut on täällä tunnistettu, hän ei vain halua tuoda sitä julki.
Nolottaa ja oikeastaan pelottaa nähdä häntä, kun en tiedä mitä hän ajattelee tästä kaikesta. Tämä tunne on siitä paha, kun se voi aiheuttaa tietoista välttelemistä, kun nolottaa tämä kaikki niin paljon, että ei uskalla enää edes nähdä.
Vaikka toisaalta, mitä hävettävää minulla olisi, kun en ole mitään pahaa kuitenkaan puhunut, vain hyviä asioita.
Ja itsehän minä halusin tulla tunnistetuksi, jotta tämä etenisi johonkin. Mutta kun mitään ei siitä huolimatta tapahdu.
Pelottavaa.
Vähän kyllä nolottaa
8
77
Vastaukset
- Anonyymi
Tunnistatte toisenne? Mitä hävettävää silloin on? Olette molemmat samalla asialla.
- Anonyymi
Minusta tuntuu, että hän tunnistaa minut täällä, minä en häntä.
Mutta se tästä noloa tekee, kun hän ei halua selvästi tulla tunnistetuksi. En tiedä miksi, missä on vika... Minussako?
Minä olen tällainen yliajattelia ja stressaaja.
- Anonyymi
Mitäpä tuosta. Kuolinvuoteella ihmiset kuulemma katuvat sitä, etteivät uskaltaneet elää ja tehdä asioita. Tietysti jos sun moraali sotii jollain tapaa tekoja vastaan niin ehkä se häpeä estää toisaalta tekemästä mitään suurempia juttuja, joita sitten tosissaan katuisi.
- Anonyymi
No en tiedä onko tämä palstalle kirjoittelu sen kummemmin elämistä ja tekemistä....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No en tiedä onko tämä palstalle kirjoittelu sen kummemmin elämistä ja tekemistä....
Ei, tämä on pelkkää yksinäisyyttä.
Minulla on välillä samoja ajatuksia... Mutta kuten aikaisemmin joku totesi, kuolin vuoteella harmittaa vain ne asiat, joita ei tullut tehtyä.
- Anonyymi
https://www.is.fi/viihde/art-2000009065638.html
Ilman touretteakin https://youtu.be/iw3KXd2RmgE - Anonyymi
Mitä sillä on väliä vaikka tietäisi. Onhan se itsekin silloin täällä eli yhtä noloa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
S-kaupoissa on nykyään ihanaa käydä
Kun niissä ei enää käy satuolentoihin uskovat hihhuIit eivätkä persut. Asiakaskunta on huomattavasti siistiytynyt muutam1519673Riikka runnoo! Uutta velkaa tänä vuonna 17 mrd. euroa
Tirsk. Nyt kyllä hihityttää kuin pientä eläintä. Riikka takoo maailmanennätyksiä tasaiseen tahtiin. " [Riikka] joutuu496271Näin tyhmä vasemmistolainen on: "S-kaupoissa on nykyään ihanaa käydä
kun siellä ei ole hihhuleita eikä persuja." Vain tyhmä eli heikkoälyinen vasemmistolainen voi tehdä noin lapsellisia ju614531K-kaupassa on mukava käydä, kun ei tarvitse katsella köyhiä
vasemmistolaisia, joista monet myös varastavat. Mielellään maksaa vähän enemmän tuotteista K-kaupassa, jotka ovat paljon704450Suomessa on ollut suurtyöttömyyttä ennenkin, ja lääkäriin pääsee nykyäänkin
Täällähän oli jonkun sekopään(vas.) juttu, että ennen ei ollut työttömyyttä ja lääkäriin pääsi. Siihen alkoi tietysti ko754062Kysymys: Kuinka moneen maahan neuvosto-venäjä on hyökännyt
viimeisten 90-vuoden aikana? Ja lähinnä on siis kyse neuvosto-venäjän naapurimaista - kuten Suomesta. Lista on huomatta973813Jens Ihlen (ex Kukka) poika todistaa oikeudessa
10:49 "Välit ovat olemattomat" Minkälainen isäsi ja sinun välinen suhde on tällä hetkellä? "Minulla ei ole minkäännäkö193538- 853454
IL - Auerin lapsia oli houkuteltu rahalla Annelin puolelle?
16:12 Outoja väitteitä Sijaisäidin mukaan Auerin lapsia koetettiin houkutella nettipalstoilla muuttamaan kertomuksiaan1603355Kela maksoi etuuksia 17,3 mrd. eur, yritykset sai 10,6 mrd.
Tuohon päälle vietiin vielä palkansaajilta työeläkeloisille 27,5 miljardia euroa. Etenkin Suomen Sosialistiset Yrittäjä182546