Vähän kyllä nolottaa

Anonyymi

Välillä minusta tuntuu, että minut on täällä tunnistettu, hän ei vain halua tuoda sitä julki.
Nolottaa ja oikeastaan pelottaa nähdä häntä, kun en tiedä mitä hän ajattelee tästä kaikesta. Tämä tunne on siitä paha, kun se voi aiheuttaa tietoista välttelemistä, kun nolottaa tämä kaikki niin paljon, että ei uskalla enää edes nähdä.
Vaikka toisaalta, mitä hävettävää minulla olisi, kun en ole mitään pahaa kuitenkaan puhunut, vain hyviä asioita.
Ja itsehän minä halusin tulla tunnistetuksi, jotta tämä etenisi johonkin. Mutta kun mitään ei siitä huolimatta tapahdu.
Pelottavaa.

8

68

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tunnistatte toisenne? Mitä hävettävää silloin on? Olette molemmat samalla asialla.

• Anonyymi

Minusta tuntuu, että hän tunnistaa minut täällä, minä en häntä.
        Mutta se tästä noloa tekee, kun hän ei halua selvästi tulla tunnistetuksi. En tiedä miksi, missä on vika... Minussako?
        Minä olen tällainen yliajattelia ja stressaaja.

• Anonyymi

Mitäpä tuosta. Kuolinvuoteella ihmiset kuulemma katuvat sitä, etteivät uskaltaneet elää ja tehdä asioita. Tietysti jos sun moraali sotii jollain tapaa tekoja vastaan niin ehkä se häpeä estää toisaalta tekemästä mitään suurempia juttuja, joita sitten tosissaan katuisi.

• Anonyymi

No en tiedä onko tämä palstalle kirjoittelu sen kummemmin elämistä ja tekemistä....

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No en tiedä onko tämä palstalle kirjoittelu sen kummemmin elämistä ja tekemistä....

Ei, tämä on pelkkää yksinäisyyttä.

• Minulla on välillä samoja ajatuksia... Mutta kuten aikaisemmin joku totesi, kuolin vuoteella harmittaa vain ne asiat, joita ei tullut tehtyä.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Mitä sillä on väliä vaikka tietäisi. Onhan se itsekin silloin täällä eli yhtä noloa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sannan kirja USA:n bestseller!

"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä
      Maailman menoa
      151
      11416
    2. Oikeistolainen luki Med mod att leda : en biografi

...ei tykänny Sanna Marinista
      Maailman menoa
      28
      8102
    3. Metsäalan rikolliset

Jokohan alkaa vähitellen kaatua kulissit näillä ihmiskauppaa harjoittavilla firmoilla.
      Sotkamo
      56
      5904
    4. Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"

Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..
      Maailman menoa
      163
      4821
    5. Hyvää syntymäpäivää Sanna 40 vee!!!!

ᕼᗩᑭᑭY ᗷIᖇTᕼᗞᗩY Sister ❣️🥰 🎉🎂✨🍰🥳 🥳🎂🥂 🎉🎊🎁🎈🎂
      Maailman menoa
      16
      4687
    6. Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata

Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai
      Maailman menoa
      36
      4345
    7. Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi

Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas
      Maailman menoa
      84
      4213
    8. Missä vaiheessa

Päätit luovuttaa suhteeni?
      Ikävä
      84
      3487
    9. Juuri muiston ne

Rakastuneet katseesi. Huh
      Ikävä
      80