Välillä minusta tuntuu, että minut on täällä tunnistettu, hän ei vain halua tuoda sitä julki.
Nolottaa ja oikeastaan pelottaa nähdä häntä, kun en tiedä mitä hän ajattelee tästä kaikesta. Tämä tunne on siitä paha, kun se voi aiheuttaa tietoista välttelemistä, kun nolottaa tämä kaikki niin paljon, että ei uskalla enää edes nähdä.
Vaikka toisaalta, mitä hävettävää minulla olisi, kun en ole mitään pahaa kuitenkaan puhunut, vain hyviä asioita.
Ja itsehän minä halusin tulla tunnistetuksi, jotta tämä etenisi johonkin. Mutta kun mitään ei siitä huolimatta tapahdu.
Pelottavaa.
Vähän kyllä nolottaa
8
96
Vastaukset
- Anonyymi
Tunnistatte toisenne? Mitä hävettävää silloin on? Olette molemmat samalla asialla.
- Anonyymi
Minusta tuntuu, että hän tunnistaa minut täällä, minä en häntä.
Mutta se tästä noloa tekee, kun hän ei halua selvästi tulla tunnistetuksi. En tiedä miksi, missä on vika... Minussako?
Minä olen tällainen yliajattelia ja stressaaja.
- Anonyymi
Mitäpä tuosta. Kuolinvuoteella ihmiset kuulemma katuvat sitä, etteivät uskaltaneet elää ja tehdä asioita. Tietysti jos sun moraali sotii jollain tapaa tekoja vastaan niin ehkä se häpeä estää toisaalta tekemästä mitään suurempia juttuja, joita sitten tosissaan katuisi.
- Anonyymi
No en tiedä onko tämä palstalle kirjoittelu sen kummemmin elämistä ja tekemistä....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No en tiedä onko tämä palstalle kirjoittelu sen kummemmin elämistä ja tekemistä....
Ei, tämä on pelkkää yksinäisyyttä.
Minulla on välillä samoja ajatuksia... Mutta kuten aikaisemmin joku totesi, kuolin vuoteella harmittaa vain ne asiat, joita ei tullut tehtyä.
- Anonyymi
https://www.is.fi/viihde/art-2000009065638.html
Ilman touretteakin https://youtu.be/iw3KXd2RmgE - Anonyymi
Mitä sillä on väliä vaikka tietäisi. Onhan se itsekin silloin täällä eli yhtä noloa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
6 kW saunan lämmityksestä kohta 10 euron lisämaksu / kerta
Kokoomuslainen sähköyhtiöiden hallitsema Energiavirasto ehdottaa 5 kW:n rajaa, jonka ylittämisestä tulee lisämaksu. Tark1525683Minja jytkyttää vas.liiton kannatusta ylöspäin
Alkaa raavaat duunarimiehetkin palaamaan vasemmistoliiton kannattajiksi. Eduskunnassahan on vain kaksi työntekijöiden p1673744"Mitä sä nainen tuot sitten pöytään" ?
Jos mies provaidaa ja suojelee... Pitääkö miesten kysyä tuollaisia?1393428Ekologinen kommunismi tulee voittamaan fossiilikapitalismin
Kiina on mahtitekijä uusiutuvien energialähteiden kehityksessä, ja Trump osoitus viimeisestä öljyn perään itkemisestä, m383235Mies, kerro minulle vielä jotakin aivan uniikkia
ja ainutlaatuista minkä vain me kaksi voisimme ymmärtää jos olemme sen kokeneet ja eläneet, jotta ihan varmasti tietäisi492786Oikeistopuolueiden kannatus vain 37,8 %, vasemmiston 43,0 %
Keskustaan jää 17,4 prosenttia ja loput ovat sitten mitä ovat. Mutta selvästikin Suomen kansa on vasemmalle kallellaan.612343- 242280
Hyviäkin uutisia tulossa, hallinto-oikeus asettaa toimeenpanokieltoon
Hyvinvointitalon työmaa pysähtyy. Rillankivi+energia ja vesi kytkyrahanpesu stoppaa. Tytäryhtiöiden hallitusjäsenet+kon2362263Gallup: Mikä on ollut mielestäsi paras tv-sarja ikinä?
Gallup: Mikä on ollut mielestäsi paras tv-sarja ikinä? Onko se joku suomalainen viihdepläjäys, brittirikossarja, amerikk941862Ehkä mä ymmärrän sua nyt
Paremmin kuin silloin aikoinaan. Kaikkia jännitteitä, joita on täytynyt tulla sun taustasta. Oot ollut aika rohkea elämä51342