Välillä minusta tuntuu, että minut on täällä tunnistettu, hän ei vain halua tuoda sitä julki.
Nolottaa ja oikeastaan pelottaa nähdä häntä, kun en tiedä mitä hän ajattelee tästä kaikesta. Tämä tunne on siitä paha, kun se voi aiheuttaa tietoista välttelemistä, kun nolottaa tämä kaikki niin paljon, että ei uskalla enää edes nähdä.
Vaikka toisaalta, mitä hävettävää minulla olisi, kun en ole mitään pahaa kuitenkaan puhunut, vain hyviä asioita.
Ja itsehän minä halusin tulla tunnistetuksi, jotta tämä etenisi johonkin. Mutta kun mitään ei siitä huolimatta tapahdu.
Pelottavaa.
Vähän kyllä nolottaa
8
115
Vastaukset
- Anonyymi
Tunnistatte toisenne? Mitä hävettävää silloin on? Olette molemmat samalla asialla.
- Anonyymi
Minusta tuntuu, että hän tunnistaa minut täällä, minä en häntä.
Mutta se tästä noloa tekee, kun hän ei halua selvästi tulla tunnistetuksi. En tiedä miksi, missä on vika... Minussako?
Minä olen tällainen yliajattelia ja stressaaja.
- Anonyymi
Mitäpä tuosta. Kuolinvuoteella ihmiset kuulemma katuvat sitä, etteivät uskaltaneet elää ja tehdä asioita. Tietysti jos sun moraali sotii jollain tapaa tekoja vastaan niin ehkä se häpeä estää toisaalta tekemästä mitään suurempia juttuja, joita sitten tosissaan katuisi.
- Anonyymi
No en tiedä onko tämä palstalle kirjoittelu sen kummemmin elämistä ja tekemistä....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No en tiedä onko tämä palstalle kirjoittelu sen kummemmin elämistä ja tekemistä....
Ei, tämä on pelkkää yksinäisyyttä.
Minulla on välillä samoja ajatuksia... Mutta kuten aikaisemmin joku totesi, kuolin vuoteella harmittaa vain ne asiat, joita ei tullut tehtyä.
- Anonyymi
https://www.is.fi/viihde/art-2000009065638.html
Ilman touretteakin https://youtu.be/iw3KXd2RmgE - Anonyymi
Mitä sillä on väliä vaikka tietäisi. Onhan se itsekin silloin täällä eli yhtä noloa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo: Seuraavalla hallituksella ei ole yhtään enempää rahaa
Valtiovarainministeriön virka-arvion mukaan julkisen talouden sopeutuksen tarve on noin kymmenen miljardia euroa ensi va2844446Suomen kieli hiipuu vähitellen Vantaalla
nykytahdilla jo joka kolmas vantaalainen on vieraskielinen 2030-luvun alussa. Maahanmuutto, suomalaisten alhainen synty1064020Kun puolustusvoimat on huolissaan nuorison huonosta kunnosta
ajatellen varusmiespalvelusta(kun moni joutuu keskeyttään), niin johan tuli joku yliopiston vasemmistonainen selittään,1942405Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar741738Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.351697- 171219
Tiesitkö? Kohutun L/over sarjan Juha eli Jani Volanen on tämän julkkisnaisen ex-mies!
Jani Volanen näyttelee L/over - ikuisesti minun psykologisessa trillerissä Juhaa. Mutta tiesitkö, että hän on tämän julk71139Ajattelen sinua
Ajattelen sinua joka päivä, joka hetki… Kaikkea, mitä minun olisi pitänyt sanoa sinulle, enkä osannut sanoa, kaikkea nii431102- 94919
entäs jos yhtenä päivänä kävisi niin
että miehet vaan yhtäkkiä kollektiivisesti kyllästyisivät ja lopettaisivat naisten palvelemisen ja naiset saisivat pärjä137907