Kun väki vähenee, niin pidot paranee

Anonyymi-ap

Näin sanoo sananlasku.

Mutta onkos näin käynyt ?

98

950

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jos joku kauan vetovastuussa oleva kirjoittaja pitääkin taukoa, ei se tarkoita että muiden pitäisi lopettaa ja odottaa uutta "lähtökäskyä". Outoa että ennen muissakin ketjuissa niin aktiiviset mököttävät, ovat ehkä menneet puskiin. Ei koko palsta voi olla yhdestä tai kahdesta kiinni.

      • Anonyymi

        Anoja harmittaa, kaikki kohteet ovat poissa. Onko heidän ruvettava irvimään toisiaan?


      • Anonyymi

        Anot eivät ymmärrä, että heitä pyydettiin jatkuvasti jättämään nojatuolipalsta rauhaan. He ilmoittivat joukolla, että heillä on "oikeus" kirjoitella missä mielivät.
        Nojatuolilaisilla ei ollut oikeutta pyytää rauhaa palstalleen.
        Olette päässeet tavoitteeseenne, vallanneet koko 80 palstan-
        Älkää enää muistelko menneitä, vaan iloitkaa voitostanne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Anoja harmittaa, kaikki kohteet ovat poissa. Onko heidän ruvettava irvimään toisiaan?

        Kerohan sinä se, koska olet ano myös.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerohan sinä se, koska olet ano myös.

        Niin, meitä anoja on paljon, yhteistyö on tuottanut tuloksen, Nyt voimme taas olla omana itsenämme.


    • Anonyymi

      Hyvää huomenta!
      Minä ainakin olen "hukassa". Olen yrittänyt etsiä uutta foorumia. Selaillut eri harrastus- ja yhteisöpalstoja. Ei ole vielä löytynyt.
      Kaipaan tuttuutta. Tokihan harrastuksen parista samanmielisyyttä löytyy, mutta sen olen kokenut aktiiviaikanani.
      Eipä tässä muuta. Livenä puoliltapäivin harrastuksiin.

      Hyvää viikonloppua ja jatkoa "nojatuolilaisille" kirjoittajille, lukijoille kuin muihin ketjuihin osallistuville.

      brinkkala

      • Toinen eksynyt täällä, brinkkala, huhuu "!..))
        Olen ajatellut keskittyä ihan "eläviin ihmisiin". Eivät syrji, eivätkä hauku rasisteiksi..))

        En minäkään ole löytänyt uutta kirjoitusalustaa. Kaipaan SkillaNia ja tuttua väkeä, vaikka
        me "nojatuolilaiset" olemme kuulemma estäneet joitakin Anoja olemasta "oma itsensä".
        Viittaan vastaukseen 11.18 tässä ketjussa.

        Hävetäänkö yhdessä, brinkkala ?.. Vai hävitäänkö ?..))
        demeter1


      • Anonyymi
        demeter1 kirjoitti:

        Toinen eksynyt täällä, brinkkala, huhuu "!..))
        Olen ajatellut keskittyä ihan "eläviin ihmisiin". Eivät syrji, eivätkä hauku rasisteiksi..))

        En minäkään ole löytänyt uutta kirjoitusalustaa. Kaipaan SkillaNia ja tuttua väkeä, vaikka
        me "nojatuolilaiset" olemme kuulemma estäneet joitakin Anoja olemasta "oma itsensä".
        Viittaan vastaukseen 11.18 tässä ketjussa.

        Hävetäänkö yhdessä, brinkkala ?.. Vai hävitäänkö ?..))
        demeter1

        Demeter, brinkkala ja muutkin pimeydessä harhailevat.
        Siirtykää vain tekin varjokabineettiin, meidän muiden porukkaan. Minut tunnistatte kyllä, kevyt kaiku on askelten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Demeter, brinkkala ja muutkin pimeydessä harhailevat.
        Siirtykää vain tekin varjokabineettiin, meidän muiden porukkaan. Minut tunnistatte kyllä, kevyt kaiku on askelten.

        Voi sinuakin resukkaa...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Demeter, brinkkala ja muutkin pimeydessä harhailevat.
        Siirtykää vain tekin varjokabineettiin, meidän muiden porukkaan. Minut tunnistatte kyllä, kevyt kaiku on askelten.

        Pistetään harkintaan, Ano 12.44...)) Kyllä tunnistetaan, askelista ja tyylistä...))


      • Anonyymi
        demeter1 kirjoitti:

        Toinen eksynyt täällä, brinkkala, huhuu "!..))
        Olen ajatellut keskittyä ihan "eläviin ihmisiin". Eivät syrji, eivätkä hauku rasisteiksi..))

        En minäkään ole löytänyt uutta kirjoitusalustaa. Kaipaan SkillaNia ja tuttua väkeä, vaikka
        me "nojatuolilaiset" olemme kuulemma estäneet joitakin Anoja olemasta "oma itsensä".
        Viittaan vastaukseen 11.18 tässä ketjussa.

        Hävetäänkö yhdessä, brinkkala ?.. Vai hävitäänkö ?..))
        demeter1

        Eikö Skillan ole nyt "lomansa" ansainnut vetäjän roolista ja joku teistä avaisi nojatuolilaisita avaisi ketjun ja Skillankin voisi kirjoitta sinne ilman vetäjän paineita ja arvostelun kohteeksi joutumista.

        Toki valmiiseen ruokapöytään on niin helppo istahtaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö Skillan ole nyt "lomansa" ansainnut vetäjän roolista ja joku teistä avaisi nojatuolilaisita avaisi ketjun ja Skillankin voisi kirjoitta sinne ilman vetäjän paineita ja arvostelun kohteeksi joutumista.

        Toki valmiiseen ruokapöytään on niin helppo istahtaa.

        Demehän siellä tuolissa myötäänsä ravasi, mikset voi nyt vuorostasi alkaa ketjun jostain”arkipuuha” asiasta?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eikö Skillan ole nyt "lomansa" ansainnut vetäjän roolista ja joku teistä avaisi nojatuolilaisita avaisi ketjun ja Skillankin voisi kirjoitta sinne ilman vetäjän paineita ja arvostelun kohteeksi joutumista.

        Toki valmiiseen ruokapöytään on niin helppo istahtaa.

        Jos, Ano 12.59, seurasit millaista aiheetonta ja loukkaavaa kritiikkiä SkillaN viime aikoina sai osakseen, niin eipä taida meistä kenestäkään olla Nojatuolin vetäjäksi.

        Ja aina herää kysymys, miksi nämä arvostelijat eivät tartu toimeen ja ala Nojatuolin vetäjiksi itse ? Sitäpaitsi, eikös täällä jo ole Nojatuolin tyyppinen ketju: Puhetta vain meistä ?
        Hyvin vetää käsittääkseni, Anoja kaikki ja kirjoittajilla on aitoa myötämieltä toisiaan kohtaan.

        Voisin itse hyvin siirtyä sinne, mutta kun on kehotettu pysymään poissa Anojen keskusteluista ja jättämään ihmiset rauhaan..)) Niin eihän tässä rohkene...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Demehän siellä tuolissa myötäänsä ravasi, mikset voi nyt vuorostasi alkaa ketjun jostain”arkipuuha” asiasta?

        Nojatuolista kuulemma komenneltiin. Aika ankaralta komennolta kuulosti sinunkin viestisi, Ano 13.15 .
        Vai pitäisikö olla imarreltu ? Kun kelpaisi uudeksi sylkykupiksi.


      • Anonyymi
        demeter1 kirjoitti:

        Pistetään harkintaan, Ano 12.44...)) Kyllä tunnistetaan, askelista ja tyylistä...))

        Hei demeter ja kaikuvat askeleet ;)
        Lienee ehkä ainakin omalla kohdalla parempi siirtyä varjokabinettiin.
        Ehkä sitä voisi vaivihkaa bukstaavinsa ja terveiset jättää. Demeter sai jo huomautuksen tiiviistä vierailusta Nojatuoliin. Olisiko kertaviikkoinen kommentti hyvä, vai vieläkin harvemmin.
        Elävää elämää ja sienikorin kanssa samoilua, siihen on tyytyminen ;) vissiin.

        Terveisiä vaan hela jengi!
        brinkkala


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hei demeter ja kaikuvat askeleet ;)
        Lienee ehkä ainakin omalla kohdalla parempi siirtyä varjokabinettiin.
        Ehkä sitä voisi vaivihkaa bukstaavinsa ja terveiset jättää. Demeter sai jo huomautuksen tiiviistä vierailusta Nojatuoliin. Olisiko kertaviikkoinen kommentti hyvä, vai vieläkin harvemmin.
        Elävää elämää ja sienikorin kanssa samoilua, siihen on tyytyminen ;) vissiin.

        Terveisiä vaan hela jengi!
        brinkkala

        Juu brinkkala, Makriinan ohje taisi olla: ollaan niinkuin ei oltaiskaan..))
        Minä en ole vielä käynyt sienimetsässä. Pihalle on joka vuosi ilmestynyt koivun punikkitatteja vaivaksi saakka - ja karvarouskuja, Nyt en ole nähnyt yhden yhtäkään.
        Jospa niitä vielä ilmestyisi kun sadettakin lopulta saatiin.

        Näkyillään..))
        demeter1


      • Anonyymi
        demeter1 kirjoitti:

        Jos, Ano 12.59, seurasit millaista aiheetonta ja loukkaavaa kritiikkiä SkillaN viime aikoina sai osakseen, niin eipä taida meistä kenestäkään olla Nojatuolin vetäjäksi.

        Ja aina herää kysymys, miksi nämä arvostelijat eivät tartu toimeen ja ala Nojatuolin vetäjiksi itse ? Sitäpaitsi, eikös täällä jo ole Nojatuolin tyyppinen ketju: Puhetta vain meistä ?
        Hyvin vetää käsittääkseni, Anoja kaikki ja kirjoittajilla on aitoa myötämieltä toisiaan kohtaan.

        Voisin itse hyvin siirtyä sinne, mutta kun on kehotettu pysymään poissa Anojen keskusteluista ja jättämään ihmiset rauhaan..)) Niin eihän tässä rohkene...

        Kyllä minä näin. Aloin lukemaan Skillanin ketjua joulukuussa 2019.inkin
        Muutaman kerran kirjoitinkin kommentin, niin sinulle, kuin Skillanillekin ja molemmilta sain ihan ystävällisen vastauksen.

        Näin myös sen, kuinka anot puolusti, niin sinua, kuin Skillaniakin.

        Näin myös, kuinka kaksi kirjoittaa ,kerta toisensa jälkeen lupasi olla kyseisestä ketjusta pois, mutta lupaushan ei pitänyt. Toki täällä saa kirjoittaa mihin ketjuun, mutta kiusa se on pienikin kiusa.

        Tilaahan täällä olisi ollut tehdä omakin ketju.

        Mukavaa syksyä!


      • Anonyymi
        demeter1 kirjoitti:

        Juu brinkkala, Makriinan ohje taisi olla: ollaan niinkuin ei oltaiskaan..))
        Minä en ole vielä käynyt sienimetsässä. Pihalle on joka vuosi ilmestynyt koivun punikkitatteja vaivaksi saakka - ja karvarouskuja, Nyt en ole nähnyt yhden yhtäkään.
        Jospa niitä vielä ilmestyisi kun sadettakin lopulta saatiin.

        Näkyillään..))
        demeter1

        Meillä "sienimetsä" tunkee pihaan. Valkoisia herkkusieniä ja punaisia valkopilkullisia kärpästatteja. Kumpiakahan poimisi?


      • Anonyymi
        demeter1 kirjoitti:

        Toinen eksynyt täällä, brinkkala, huhuu "!..))
        Olen ajatellut keskittyä ihan "eläviin ihmisiin". Eivät syrji, eivätkä hauku rasisteiksi..))

        En minäkään ole löytänyt uutta kirjoitusalustaa. Kaipaan SkillaNia ja tuttua väkeä, vaikka
        me "nojatuolilaiset" olemme kuulemma estäneet joitakin Anoja olemasta "oma itsensä".
        Viittaan vastaukseen 11.18 tässä ketjussa.

        Hävetäänkö yhdessä, brinkkala ?.. Vai hävitäänkö ?..))
        demeter1

        Kyllä rasismin voi kertoa ilman haukkumista.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä minä näin. Aloin lukemaan Skillanin ketjua joulukuussa 2019.inkin
        Muutaman kerran kirjoitinkin kommentin, niin sinulle, kuin Skillanillekin ja molemmilta sain ihan ystävällisen vastauksen.

        Näin myös sen, kuinka anot puolusti, niin sinua, kuin Skillaniakin.

        Näin myös, kuinka kaksi kirjoittaa ,kerta toisensa jälkeen lupasi olla kyseisestä ketjusta pois, mutta lupaushan ei pitänyt. Toki täällä saa kirjoittaa mihin ketjuun, mutta kiusa se on pienikin kiusa.

        Tilaahan täällä olisi ollut tehdä omakin ketju.

        Mukavaa syksyä!

        Näin oli, Ano 14.56. Anot ovat puolustaneet niin SkillaNia kuin minuakin. Sitä ei unohdeta.

        En vain tiedä missä vaiheessa tulivat nämä Anot, jotka alkoivat kritisoida Nojatuolia ja nähdä nojatuolilaisten toiveet määräyksinä, heille asetettuina rajoina, vaikka SkillaN ei koskaan asettanut porttikieltoa kenellekään, toivoi vain sopua ja ystävällisyyttä. Niitä hän itsekin osoitti muita kohtaan ja yritti taitavan "vetäjän" tavoin kantaa vastuuta yleisestä myös ilmapiiristä, minkä tietysi yksikin änkyrä, sorään,i pysyy pilaamaan.

        Mutta kiitos puolenpidosta ja mukavaa syksyä sinullekin !
        demeter1


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä rasismin voi kertoa ilman haukkumista.

        Juu, mutta silloin pitää myös perustella mielipiteensä, Ano 15.22, eikä heittää sitä kenenkään silmille, kun tiedetään, millaisia reaktioita se ihmisissä herättää.

        Eikä muitakaan herjoja perustella. Minäkin olen ilkeillyt ja harrastanut vihapuhetta, kuulemma, ja kun pyydän esimerkkejä siitä, perusteluja, niitä ei koskaan tule.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Meillä "sienimetsä" tunkee pihaan. Valkoisia herkkusieniä ja punaisia valkopilkullisia kärpästatteja. Kumpiakahan poimisi?

        Eikös se ole niin, että valkoinen kärpässieni on myrkyllisin kaikista, Ano 14.56 ? Se se on joskus sekoitettu valkoisiin herkkusieniin ?
        Punaista kärpässientä on taidettu käyttäyttää humaltumistarkoituksessa, muistelen...


      • demeter1 kirjoitti:

        Toinen eksynyt täällä, brinkkala, huhuu "!..))
        Olen ajatellut keskittyä ihan "eläviin ihmisiin". Eivät syrji, eivätkä hauku rasisteiksi..))

        En minäkään ole löytänyt uutta kirjoitusalustaa. Kaipaan SkillaNia ja tuttua väkeä, vaikka
        me "nojatuolilaiset" olemme kuulemma estäneet joitakin Anoja olemasta "oma itsensä".
        Viittaan vastaukseen 11.18 tässä ketjussa.

        Hävetäänkö yhdessä, brinkkala ?.. Vai hävitäänkö ?..))
        demeter1

        Minäkin etsin Skillania. Onnistuin löytämään salasanani ja pääsin oikein kirjautumaan tänne, mutta Skillania ei näy. Toivottavasti Skillan näkee että häntä kaivataan palstalla!

        Itse osuin tänne kun löysin ketjun v:lta 2005, jonka lukemiseen minulta meni runsaat kaksi tuntia. Siinä ketjussa ei ollut yhtään riitaista kommenttia. Nyt tunttu siltä, että ihmiset voivat niin huonosti että johonkin on purettava pahaa oloansa. Jotkut iskevät näppinsä täällä netissä kaikkeen sellaiseen, joka vaikuttaa positiiviselta. Tavallista murkkuiässä, mutta ei niin tavallista vanhusten joukossa, kun toinen jalka on jo melkein haudassa.
        Mutta mistä sen tietää, mistä kenkä puristaa?


      • mdk.mdk kirjoitti:

        Minäkin etsin Skillania. Onnistuin löytämään salasanani ja pääsin oikein kirjautumaan tänne, mutta Skillania ei näy. Toivottavasti Skillan näkee että häntä kaivataan palstalla!

        Itse osuin tänne kun löysin ketjun v:lta 2005, jonka lukemiseen minulta meni runsaat kaksi tuntia. Siinä ketjussa ei ollut yhtään riitaista kommenttia. Nyt tunttu siltä, että ihmiset voivat niin huonosti että johonkin on purettava pahaa oloansa. Jotkut iskevät näppinsä täällä netissä kaikkeen sellaiseen, joka vaikuttaa positiiviselta. Tavallista murkkuiässä, mutta ei niin tavallista vanhusten joukossa, kun toinen jalka on jo melkein haudassa.
        Mutta mistä sen tietää, mistä kenkä puristaa?

        Minäkin kaipaan SkillaN, in avauksia, koska hän oli aina niin ystävällinen, vastatessaan kirjoittajille, joten oli ihanaa aina aamuisin lukea hänen kirjoituksensa.

        Harvoin vastasin mitään ja sen kerran, kun jotain kirjoitin, niin eikös sieltä tullutkin mieltäni pahoittavia viestejä, joten lopetin kerrontani, mitä meille kuuluu.

        Voinhan sen kertoakkin, mikä mieleni pahoitti.

        Joku muisti, että naapurini oli hukkunut kaivoon, mutta kertoi, että mieheni naapuri, siis ei muka minunkin?

        Sitten hän muisti, että minun "pyllyyn oli tullut pipi" jossain Kotkan satamassa, joka tuli kylläkin Kiteellä, pyyhkäistäni vahiongossa saraheinälä ja sekin tapahtui 55-v sitten.

        Ei sekään ollut imartelevaa, kun kerron mieheni kuolemasta SkillaN ketjusta, niin jopa oli juoru levinnyt toisaalle, että "joutipa jo pois kuleksimasta".

        Ei niitä hetkessä unohda, kun sattuu lukemaan, mutta onneksi minulla on nuo kirjat, joihin voin paneutua ja yrittää unohtaa moisen ilkeyden.


      • Kristiina23 kirjoitti:

        Minäkin kaipaan SkillaN, in avauksia, koska hän oli aina niin ystävällinen, vastatessaan kirjoittajille, joten oli ihanaa aina aamuisin lukea hänen kirjoituksensa.

        Harvoin vastasin mitään ja sen kerran, kun jotain kirjoitin, niin eikös sieltä tullutkin mieltäni pahoittavia viestejä, joten lopetin kerrontani, mitä meille kuuluu.

        Voinhan sen kertoakkin, mikä mieleni pahoitti.

        Joku muisti, että naapurini oli hukkunut kaivoon, mutta kertoi, että mieheni naapuri, siis ei muka minunkin?

        Sitten hän muisti, että minun "pyllyyn oli tullut pipi" jossain Kotkan satamassa, joka tuli kylläkin Kiteellä, pyyhkäistäni vahiongossa saraheinälä ja sekin tapahtui 55-v sitten.

        Ei sekään ollut imartelevaa, kun kerron mieheni kuolemasta SkillaN ketjusta, niin jopa oli juoru levinnyt toisaalle, että "joutipa jo pois kuleksimasta".

        Ei niitä hetkessä unohda, kun sattuu lukemaan, mutta onneksi minulla on nuo kirjat, joihin voin paneutua ja yrittää unohtaa moisen ilkeyden.

        Ehkä on paras tapa ohittaa negatiiviset viestit vastaamatta mitään. Ne vievät vaan turhaan energiaa, jonka voi käyttää mukavampiinkin asioihin.


      • Kristiina23 kirjoitti:

        Minäkin kaipaan SkillaN, in avauksia, koska hän oli aina niin ystävällinen, vastatessaan kirjoittajille, joten oli ihanaa aina aamuisin lukea hänen kirjoituksensa.

        Harvoin vastasin mitään ja sen kerran, kun jotain kirjoitin, niin eikös sieltä tullutkin mieltäni pahoittavia viestejä, joten lopetin kerrontani, mitä meille kuuluu.

        Voinhan sen kertoakkin, mikä mieleni pahoitti.

        Joku muisti, että naapurini oli hukkunut kaivoon, mutta kertoi, että mieheni naapuri, siis ei muka minunkin?

        Sitten hän muisti, että minun "pyllyyn oli tullut pipi" jossain Kotkan satamassa, joka tuli kylläkin Kiteellä, pyyhkäistäni vahiongossa saraheinälä ja sekin tapahtui 55-v sitten.

        Ei sekään ollut imartelevaa, kun kerron mieheni kuolemasta SkillaN ketjusta, niin jopa oli juoru levinnyt toisaalle, että "joutipa jo pois kuleksimasta".

        Ei niitä hetkessä unohda, kun sattuu lukemaan, mutta onneksi minulla on nuo kirjat, joihin voin paneutua ja yrittää unohtaa moisen ilkeyden.

        Älä kitise, itse olet nuo juttusi Nojajuoliin kirjoittanut. Muut ovat ilmeisesti sinut tuntien ohittaneet hiljaa. Minusta kirjoituksesi ovat ristiriitaisia kun vertaa niitä nykyisiin kommentteihisi.

        Näin se käy itsekullekin joka nimimerkillä avautuu, jutut muistetaan ehkä jotkut yksityiskohdat kuten Kiteellä sattunut muuttuu muistissa Kotkassa sattuneeksi. Mutta kuten kirjoitat ne ovat ihan omaa kerrontaasi, ei minun. Minä toistan sinua ja sinä minua🙂


      • Anonyymi
        Kristiina23 kirjoitti:

        Minäkin kaipaan SkillaN, in avauksia, koska hän oli aina niin ystävällinen, vastatessaan kirjoittajille, joten oli ihanaa aina aamuisin lukea hänen kirjoituksensa.

        Harvoin vastasin mitään ja sen kerran, kun jotain kirjoitin, niin eikös sieltä tullutkin mieltäni pahoittavia viestejä, joten lopetin kerrontani, mitä meille kuuluu.

        Voinhan sen kertoakkin, mikä mieleni pahoitti.

        Joku muisti, että naapurini oli hukkunut kaivoon, mutta kertoi, että mieheni naapuri, siis ei muka minunkin?

        Sitten hän muisti, että minun "pyllyyn oli tullut pipi" jossain Kotkan satamassa, joka tuli kylläkin Kiteellä, pyyhkäistäni vahiongossa saraheinälä ja sekin tapahtui 55-v sitten.

        Ei sekään ollut imartelevaa, kun kerron mieheni kuolemasta SkillaN ketjusta, niin jopa oli juoru levinnyt toisaalle, että "joutipa jo pois kuleksimasta".

        Ei niitä hetkessä unohda, kun sattuu lukemaan, mutta onneksi minulla on nuo kirjat, joihin voin paneutua ja yrittää unohtaa moisen ilkeyden.

        Mikset kerro, kuka näin alhaisesti sanoi miehesi kuolemasta? Tiedettäisiin varoa ja suhtautua ansaitsemansa mukaan noin ilkeään ihmiseen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mikset kerro, kuka näin alhaisesti sanoi miehesi kuolemasta? Tiedettäisiin varoa ja suhtautua ansaitsemansa mukaan noin ilkeään ihmiseen.

        No sanonhan minä, se oli korppis, joka nyt kirjoittaa, että minä muka kitisen, kun kerron vain saamastani kohtelusta.

        Tietenkin olen nuo juttuni itse kirjoittanut joskus, mutta en olisi olettanut, että ne tuo noin suurta ivaa jatkossa hänen taholtaan.

        No, en minä ole ainoa, joka on joutunut moisen kritiikin kohteeksi, joten "demille" terveiset.


      • Kristiina23 kirjoitti:

        No sanonhan minä, se oli korppis, joka nyt kirjoittaa, että minä muka kitisen, kun kerron vain saamastani kohtelusta.

        Tietenkin olen nuo juttuni itse kirjoittanut joskus, mutta en olisi olettanut, että ne tuo noin suurta ivaa jatkossa hänen taholtaan.

        No, en minä ole ainoa, joka on joutunut moisen kritiikin kohteeksi, joten "demille" terveiset.

        No, jos menisit itseesi ja kertoisit mitä ilkeää olen kirjoittanut muuta kuin imitä tse olet esim. erossa eläneestä miehestäsi kirjoittamut.

        Itse en ole läheisistän noin pahasti kirjoittanut kuin sinä, joka asuit erossa miehestäsi. Nyt hän onkin jotain muuta.


      • Anonyymi
        korppis kirjoitti:

        No, jos menisit itseesi ja kertoisit mitä ilkeää olen kirjoittanut muuta kuin imitä tse olet esim. erossa eläneestä miehestäsi kirjoittamut.

        Itse en ole läheisistän noin pahasti kirjoittanut kuin sinä, joka asuit erossa miehestäsi. Nyt hän onkin jotain muuta.

        Hirveää lukea noin älytöntä tekstiä. Voiko oikeasti olla tuollaisia ihmisiä putinin lisäksi???
        Huom. Olen lukija ihan sivusta usko pois.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hirveää lukea noin älytöntä tekstiä. Voiko oikeasti olla tuollaisia ihmisiä putinin lisäksi???
        Huom. Olen lukija ihan sivusta usko pois.

        Näyttääpä vaan maa päällään kantavan tuollaistakin täysin tunnotonta kivikovaa jyrää. Sääli niitä jotka ovat tuon jyrän ”läheisiä”.
        Kristiina ei koskaan ole pahasti kirjoittanut läheisistään, päinvastoin. Ihana isoäitinäkin hän on ollut.Vain sairas mieli kääntää ne päinvastaisiksi.


    • Anonyymi

      Kyllä vanha sananlasku pitää paikkansa.

      • Anonyymi

        Nojatuolista yritettiin komennella koko palstaa jyrääjä ja makr etunenässä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Nojatuolista yritettiin komennella koko palstaa jyrääjä ja makr etunenässä.

        Ei siellä koko palstaa komennettu.
        Nojatuoli oli samanhenkisille kirjoittajille.
        Ei kai keneltäkään ole pois jos olisi antanut heidän kirjoitella tyylillään kaikessa rauhassa.
        Minä ainakin pysyn poissa paikoista ja ketjuista joissa ärsyyntyisin.
        Nojatuoliin kirjoitin harvoin, luin usein Skillanin päivitykset. Pidän hänen tyylistään ottaa ihmiset huomioon tasapuolisesti.


      • liekko kirjoitti:

        Ei siellä koko palstaa komennettu.
        Nojatuoli oli samanhenkisille kirjoittajille.
        Ei kai keneltäkään ole pois jos olisi antanut heidän kirjoitella tyylillään kaikessa rauhassa.
        Minä ainakin pysyn poissa paikoista ja ketjuista joissa ärsyyntyisin.
        Nojatuoliin kirjoitin harvoin, luin usein Skillanin päivitykset. Pidän hänen tyylistään ottaa ihmiset huomioon tasapuolisesti.

        Hyvä kun sanot noin, liekko. Me "nojatuolilaiset" kun olemme kuulemma jäävejä todistamaan itsestämme, "yleisen oikeuskäytännön mukaan". Niin meitä opetettiin..))''


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nojatuolista yritettiin komennella koko palstaa jyrääjä ja makr etunenässä.

        Sanokaa suoraan, anot, eikö olekin nyt hyvä mieli!
        Myöntäkää vihdoin: ME VOITETTIIN!
        Nim. ulosheitetty


    • Anonyymi

      Aamulla tehty useampi aloitus jotka kaikki poistuneet? Näkyy kuitenkin haussa. Tekniikkavika vai mikä?
      Siili

      • Anonyymi

        Siis tarkoitin palstaa 60 . Sorry.
        Siili


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis tarkoitin palstaa 60 . Sorry.
        Siili

        Minä jo ajattelin, että ihme on tapahtunut, joku on tehnyt aloituksen, joka ehkä EHKÄ ei käsittele nojatuolin kirjoittajia.
        Olikin 60 .


    • Anonyymi

      Ei täällä mitään nojatuolia tarvita.
      Säännöt ovat kaikille samat.
      Otsikkoon merkitään teema, jota kulloinkin käsitellään.
      Tarkoitus on mennä asia edellä, eikä johdonmukaisesti sekoitella asioita ja muodostaa klikkejä, jotka muodostavat vain hauskuutta osallistujilleen. Suljetut kerhot ovat sitä varten.

      • Anonyymi

        Ehkä nämä "hauskanpitäjät" haluavatkin, että aina löytyy niitä, joita moinen meno jurnuttaa. Tietäväthän he, että ollaan yleisellä palstalla, jossa on otsikolle omat sääntönsä.


      • Anonyymi

        Anoille tämä ei ole koskaan selvinnyt, vaan ne muodostivat klikin, joka keskittyi tuhoamaan Nojatuolin idean. Pyynnöistä huolimatta tunkivat joukkoon ja repostelivat vakikirjoittajia perusteluinaan omat kaunansa. Normaali jutustelu piti aina sotkea ja irvailla kirjoittajia. Anoilla ei ollut tarkoitustakaan osallistua keskusteluihin, vaan päin vastoin sotkea ne käsittämättömiksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Anoille tämä ei ole koskaan selvinnyt, vaan ne muodostivat klikin, joka keskittyi tuhoamaan Nojatuolin idean. Pyynnöistä huolimatta tunkivat joukkoon ja repostelivat vakikirjoittajia perusteluinaan omat kaunansa. Normaali jutustelu piti aina sotkea ja irvailla kirjoittajia. Anoilla ei ollut tarkoitustakaan osallistua keskusteluihin, vaan päin vastoin sotkea ne käsittämättömiksi.

        Eikös sen jotkut kokeneet nojatuolin poliittiseksikin, kun ns vetäjä kertoi poliittisen suunauksensa ja kehui toisinaan tietyn suuntaisia poliitikkoja? Olivat hänen mukaansa selväsanaisia jne. Yleisellä palstallahan liikkuu monenlaisia poliittisia mielipiteitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Anoille tämä ei ole koskaan selvinnyt, vaan ne muodostivat klikin, joka keskittyi tuhoamaan Nojatuolin idean. Pyynnöistä huolimatta tunkivat joukkoon ja repostelivat vakikirjoittajia perusteluinaan omat kaunansa. Normaali jutustelu piti aina sotkea ja irvailla kirjoittajia. Anoilla ei ollut tarkoitustakaan osallistua keskusteluihin, vaan päin vastoin sotkea ne käsittämättömiksi.

        Jyrääjä tuolin sotki. Turha yrittääkään jankuta muuta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Anoille tämä ei ole koskaan selvinnyt, vaan ne muodostivat klikin, joka keskittyi tuhoamaan Nojatuolin idean. Pyynnöistä huolimatta tunkivat joukkoon ja repostelivat vakikirjoittajia perusteluinaan omat kaunansa. Normaali jutustelu piti aina sotkea ja irvailla kirjoittajia. Anoilla ei ollut tarkoitustakaan osallistua keskusteluihin, vaan päin vastoin sotkea ne käsittämättömiksi.

        "Anoille tämä ei ole koskaan selvinnyt, vaan ne muodostivat klikin"
        Klikki oli Nojatuoli. "Yksityinen klikki" kaikille avoimella suomi23 palstalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Anoille tämä ei ole koskaan selvinnyt, vaan ne muodostivat klikin"
        Klikki oli Nojatuoli. "Yksityinen klikki" kaikille avoimella suomi23 palstalla.

        1.


      • Anonyymi

        Nojatuolia ei tarvita. Anojen tavoite täyttynyt.
        No nyt sitä ei ole.
        So what?
        Miten nyt jatketaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikös sen jotkut kokeneet nojatuolin poliittiseksikin, kun ns vetäjä kertoi poliittisen suunauksensa ja kehui toisinaan tietyn suuntaisia poliitikkoja? Olivat hänen mukaansa selväsanaisia jne. Yleisellä palstallahan liikkuu monenlaisia poliittisia mielipiteitä.

        Kukaan ei kiellä, etteikö saisi sanoa poliittista kantaansa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Anoille tämä ei ole koskaan selvinnyt, vaan ne muodostivat klikin"
        Klikki oli Nojatuoli. "Yksityinen klikki" kaikille avoimella suomi23 palstalla.

        Saisikos sinultakin Ano 15.12, pyytää perusteluja tuolla "klikki-" näkemyksellesi ? Miten se on mielestäsi ilmennyt ja mitä haittaa siitä on ollut sinulle ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nojatuolia ei tarvita. Anojen tavoite täyttynyt.
        No nyt sitä ei ole.
        So what?
        Miten nyt jatketaan?

        "Nojatuolia ei tarvita. Anojen tavoite täyttynyt."
        Ette voi olla noin yksinkertaisia.
        Jyrääjän tavoite on täyttynyt !


      • Anonyymi
        demeter1 kirjoitti:

        Saisikos sinultakin Ano 15.12, pyytää perusteluja tuolla "klikki-" näkemyksellesi ? Miten se on mielestäsi ilmennyt ja mitä haittaa siitä on ollut sinulle ?

        Manipuloijalle siitä oli haittaa. Yksinkertainen kateellinen ihminen ei kestä,
        että muilla on mukavaa, kun hänellä itsellä ei ole.
        Oli "kekseliäs" taktiikka tunkea nojatuoliin tietäen,
        että häneen tympääntyneet eivät anna rauhaa hänelle.
        Niin hän pääsi tavoitteeseensa, kun nojatuolissa ei kukaan tajunnut
        miten manipuloija toimii.
        Ressukat jopa alkoivat puolustaa manipuloijaa,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jyrääjä tuolin sotki. Turha yrittääkään jankuta muuta.

        Sepä se. Hän ei ymmärtänyt aiheuttamaansa sekasortoa, vaikka anot käsittelivät porukalla hänen jokaisen kommenttinsa. Joka kerta!
        Ei se vaan käsittänyt, vaan rupesi nimittelemään, ja toisetkin hermostuivat. Eivät 70 anot tajunneet, että nojatuolilaiset ovat jo ikäihmisiä, eivät joustaneet.
        Väsyttävää varmasti jankuttaa samasta asiasta vuodesta toiseen. Nyt on voitto kuitenkin kotona, laskettakoon se sitten kenen eduksi tahansa.
        Muutkin anonyymit löytävät palstat käyttöönsä. Muutama hyvä ketjuja on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Anoille tämä ei ole koskaan selvinnyt, vaan ne muodostivat klikin"
        Klikki oli Nojatuoli. "Yksityinen klikki" kaikille avoimella suomi23 palstalla.

        On suomi 24.llä paljon palstoja jotka voivat ärsyttää.
        Joidenkin tekee mieli sotkea muiden keskutelu vain siksi että halutaan olla päällepäsmärinä joka paikassa ja syöksyä pilaamaan hyvässä hengessä oleva asiallinen ketju.
        En ymmärrä mitä iloa tuollaisesta voi saada.
        Luulisin että näillä ihmisillä ei mene hyvin omassa elämässään. Haluavat pilata muidenkin pienet ilot jos suinkin siihen pystyvät.
        Jos ei tuollainen käytös olisi niin vahingollista sanoisin, pitäkööt surkean pienen ilonsa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Manipuloijalle siitä oli haittaa. Yksinkertainen kateellinen ihminen ei kestä,
        että muilla on mukavaa, kun hänellä itsellä ei ole.
        Oli "kekseliäs" taktiikka tunkea nojatuoliin tietäen,
        että häneen tympääntyneet eivät anna rauhaa hänelle.
        Niin hän pääsi tavoitteeseensa, kun nojatuolissa ei kukaan tajunnut
        miten manipuloija toimii.
        Ressukat jopa alkoivat puolustaa manipuloijaa,

        Ehkä normaali-hmisten oli vaikea ajatellakaan, että joku kade voi niin alkeellinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sepä se. Hän ei ymmärtänyt aiheuttamaansa sekasortoa, vaikka anot käsittelivät porukalla hänen jokaisen kommenttinsa. Joka kerta!
        Ei se vaan käsittänyt, vaan rupesi nimittelemään, ja toisetkin hermostuivat. Eivät 70 anot tajunneet, että nojatuolilaiset ovat jo ikäihmisiä, eivät joustaneet.
        Väsyttävää varmasti jankuttaa samasta asiasta vuodesta toiseen. Nyt on voitto kuitenkin kotona, laskettakoon se sitten kenen eduksi tahansa.
        Muutkin anonyymit löytävät palstat käyttöönsä. Muutama hyvä ketjuja on.

        "Sepä se. Hän ei ymmärtänyt aiheuttamaansa sekasortoa, vaikka anot käsittelivät porukalla hänen jokaisen kommenttinsa."

        Ihmisen äly ja ajattelu voi olla hämmästyttävän alhaisella tasolla,
        mutta ko. tyyppi kyllä tajusi oikein hyvin, sekasortoa hän nimenomaan haki
        kiusatakseen nojatuolia ja hajottaaksen sen lopulta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä normaali-hmisten oli vaikea ajatellakaan, että joku kade voi niin alkeellinen.

        Kateus ja itserakkaus sumentaa ajattelun.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Manipuloijalle siitä oli haittaa. Yksinkertainen kateellinen ihminen ei kestä,
        että muilla on mukavaa, kun hänellä itsellä ei ole.
        Oli "kekseliäs" taktiikka tunkea nojatuoliin tietäen,
        että häneen tympääntyneet eivät anna rauhaa hänelle.
        Niin hän pääsi tavoitteeseensa, kun nojatuolissa ei kukaan tajunnut
        miten manipuloija toimii.
        Ressukat jopa alkoivat puolustaa manipuloijaa,

        Kiitos vastauksesta ja perusteluista, Ano 15.56. Saatat olla oikeassa. Ehkä "syylliseksi nimetyn" kirjoittajan käytös pisti useammankin silmään, mutta valittiin pienemmän riesan tie, yritettiin jättää provosoinnit huomiotta, olla "tasapuolisia", tällä "kaikille avoimella, yleisellä palstalla, jossa jokaisella on oikeus kirjoittaa".

        Tuntuu vain siltä, ettei palstarauhaa saavuteta ainakaan sillä, että "vastataan samalla mitalla". Herja, herjasta-kisa pystyyn, vai ?


    • Anonyymi

      Taas alkoi kahnaus ja aloittajat ovat rekattuja eivät suinkaan anoja.

      • Anonyymi

        Jokaisella on oikeus kirjoittaa anona, vai oletko laatimassa uusia sääntöjä?


      • Anonyymi

        Näin on. Nyt aletaan kunnon kahnaus. Minä olen puoliverinen, en rekisterissä enkä ano.
        Minua kummastuttaa, kun pitäisi hävetä ettei kukaan nojatuolilainen ala vetää Nojatuolia. Toisaalta toitotetaan ettei Nojatuolia tarvita. "Klikki".

        Ole tässä nyt sitten. Kuka täällä oikein määrää? Nauruksi menee ;))
        brinkkala


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin on. Nyt aletaan kunnon kahnaus. Minä olen puoliverinen, en rekisterissä enkä ano.
        Minua kummastuttaa, kun pitäisi hävetä ettei kukaan nojatuolilainen ala vetää Nojatuolia. Toisaalta toitotetaan ettei Nojatuolia tarvita. "Klikki".

        Ole tässä nyt sitten. Kuka täällä oikein määrää? Nauruksi menee ;))
        brinkkala

        Et sinä brinkkala kultapieni mitään kahnausta saa aikaan🌸


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin on. Nyt aletaan kunnon kahnaus. Minä olen puoliverinen, en rekisterissä enkä ano.
        Minua kummastuttaa, kun pitäisi hävetä ettei kukaan nojatuolilainen ala vetää Nojatuolia. Toisaalta toitotetaan ettei Nojatuolia tarvita. "Klikki".

        Ole tässä nyt sitten. Kuka täällä oikein määrää? Nauruksi menee ;))
        brinkkala

        Mikset itse aloita ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et sinä brinkkala kultapieni mitään kahnausta saa aikaan🌸

        Kiitos! Otan tuon kohteliaisuutena ;)
        Minusta tämä "Nojatuoli-sota" on vaan saanut turhan suuret mittasuhteet.
        Menee "lapsi pesuveden mukana".
        Omaan arvomaailmaani kuuluu vanhempien ihmisten kunnioittaminen.
        Vaikka ikäeroa olisi vain muutama vuosi.
        brinkkala


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikset itse aloita ?

        Olen liian herkkä. "Menee tunteisiin", kuten nuoret sanoo.
        Eikä minulla ole taitoa sovitella sanoja yhtä mallikkaasti kuin SkillaNilla.

        Heitit tuon varmaan tuon "Mikset itsr aloita" huumorilla. Vastasin kuitenkin asiallisesti.

        brinkkala


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et sinä brinkkala kultapieni mitään kahnausta saa aikaan🌸

        Eihän hän saa aikaan kahnausta, vaan kun on saanut anot avautumaan ja osallistumaan, niin silloin se ilo alkaa.
        Riemastuttava on tuolla aikaisemmassa pohdinnassa todettu tilanne, että se yksi osallistui ilkeyksissään keskusteluun tietäen, että saa aina anot peräänsä, ja sillä tavalla tuhosi koko palstan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän hän saa aikaan kahnausta, vaan kun on saanut anot avautumaan ja osallistumaan, niin silloin se ilo alkaa.
        Riemastuttava on tuolla aikaisemmassa pohdinnassa todettu tilanne, että se yksi osallistui ilkeyksissään keskusteluun tietäen, että saa aina anot peräänsä, ja sillä tavalla tuhosi koko palstan.

        Ei sentäs koko palstaa tuhonnut, vain herkkähipiäisten nojatuolin. Pitäisi osata moinen jyrääjä jättää omaan arvoonsa eikä korvaansa lotkauttaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän hän saa aikaan kahnausta, vaan kun on saanut anot avautumaan ja osallistumaan, niin silloin se ilo alkaa.
        Riemastuttava on tuolla aikaisemmassa pohdinnassa todettu tilanne, että se yksi osallistui ilkeyksissään keskusteluun tietäen, että saa aina anot peräänsä, ja sillä tavalla tuhosi koko palstan.

        "on saanut anot avautumaan" ?
        Pieleen meni.

        Anot ei avaudu.

        Anojen henkilökohtainen elämä on heidän omaa elämäänsä,
        sitä ei levitetä palstalle,
        se ei ole palstan "sika-nautaa" kaikkien mässytettäväksi
        ja ketäpä kenenkään arkinen yksityiselämä kiinnostaisikaan,
        kun kukaan ei ole toista kummempi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei sentäs koko palstaa tuhonnut, vain herkkähipiäisten nojatuolin. Pitäisi osata moinen jyrääjä jättää omaan arvoonsa eikä korvaansa lotkauttaa.

        Niin Ano, 9.15. On helppoa jättää herjat omaan arvoonsa, ellei itse joudu maalituksen kohteeksi. Vaikuttaa myös siltä, että suuri osa kirjoittajista reagoi siihen, jos toista kirjoittajaa stalkataan tai hän joutuu maalituksen kohteeksi.
        Minulle se on merkki siitä, että ihmisillä on oikeudentuntoa ja myötämieltä, enkä osaisi niiden läsnäoloa pitää pahana - enkä edes manipulointina..))


      • Anonyymi kirjoitti:

        "on saanut anot avautumaan" ?
        Pieleen meni.

        Anot ei avaudu.

        Anojen henkilökohtainen elämä on heidän omaa elämäänsä,
        sitä ei levitetä palstalle,
        se ei ole palstan "sika-nautaa" kaikkien mässytettäväksi
        ja ketäpä kenenkään arkinen yksityiselämä kiinnostaisikaan,
        kun kukaan ei ole toista kummempi.

        Ajattelen tuosta avautumisesta hieman toisin, Ano 9.21. Avautuja voi olla naiivi, vilpitön pölvästi, lukija hänet viime kädessä määrittää ja tuo määrittely kertoo myös lukijasta.

        Itse olen kiinnostunut toisten yksityiselämästä ja pidän sitä hyvänä ominaisuutena. Näen, että se voi parhaimmillaan tarjota vertaistukea, enkä oikein voi nähdä mielekkyyttä sellaisessa elämässä, joka sulkee pois toiset ihmiset tai valikoi heitä hyötyperiaatteella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei sentäs koko palstaa tuhonnut, vain herkkähipiäisten nojatuolin. Pitäisi osata moinen jyrääjä jättää omaan arvoonsa eikä korvaansa lotkauttaa.

        Jos hän saavutti päämääränsä ja lopettaa ilkeilyn.
        Näitä päällepäsmäreitä riittää, siksi pysyttelen kaukana tällaisista kun ei enää tarvitse työnkään takia.
        Jo he eivät loista aina kirkkaimpana tähtenä taivaalla alkaa jumalaton pommitus ja muiden mollaaminen.
        Psykiatrit sanovat tällaisia ihmisiä huonon itsetunnon omaaviksi, heitä helpottaa jos saavat hiljaisemmat "valtansa" alle, hetkellistä tyydytystä siinä haeskellaan. Kun entinen on kaluttu loppuun, etsitään uusi uhri.


      • Anonyymi
        demeter1 kirjoitti:

        Ajattelen tuosta avautumisesta hieman toisin, Ano 9.21. Avautuja voi olla naiivi, vilpitön pölvästi, lukija hänet viime kädessä määrittää ja tuo määrittely kertoo myös lukijasta.

        Itse olen kiinnostunut toisten yksityiselämästä ja pidän sitä hyvänä ominaisuutena. Näen, että se voi parhaimmillaan tarjota vertaistukea, enkä oikein voi nähdä mielekkyyttä sellaisessa elämässä, joka sulkee pois toiset ihmiset tai valikoi heitä hyötyperiaatteella.

        Mistä asiasta avautuu.

        Kyllä minusta on aika naivia, jos tässä ikäryhmässä on tarve kertoa, että ostettiin uusi sänky tai juotiin syötiin munkkirinkelit jossakin, mutta jokainen tyylillään ja tilaahan täällä on kertoa, että niistinpä nenäni äsken.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä asiasta avautuu.

        Kyllä minusta on aika naivia, jos tässä ikäryhmässä on tarve kertoa, että ostettiin uusi sänky tai juotiin syötiin munkkirinkelit jossakin, mutta jokainen tyylillään ja tilaahan täällä on kertoa, että niistinpä nenäni äsken.

        Minusta on aika naivia, kun joku kertoo ostaneensa uuden sängyn tai on syönyt munkkirinkilöitä, niin kokonainen parvi anoja hyökkää nälvimään asiaa, pitää sängyn ostoa älyttömänä ja arvostelee munkin syöntiä, koska kirjoittaja muutenkin on ylipainoinen.
        Ja sitten syyttää uhria ketjun pilaamisesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minusta on aika naivia, kun joku kertoo ostaneensa uuden sängyn tai on syönyt munkkirinkilöitä, niin kokonainen parvi anoja hyökkää nälvimään asiaa, pitää sängyn ostoa älyttömänä ja arvostelee munkin syöntiä, koska kirjoittaja muutenkin on ylipainoinen.
        Ja sitten syyttää uhria ketjun pilaamisesta.

        Ahaa, mutta tuossa olikin kyse avautumisesta omasta yksityiselämästä. Ei siitä, millaisen kommentin siitä saa. :))


    • Anonyymi

      Noin sanotaan juhlista. Mitkä juhlat täällä on käynnissä? Suvaitsematon sanailu on muuta kuin juhlaa. - Nm. Tosi mälsää

    • Anonyymi

      Tämä on ilmeisesti filosofiaa?

    • Anonyymi

      Nimpparionnittelut korpeen !

      • Anonyymi

        Voi että. Unohdin onnitella onnitella meidän kinkeripiirin nimpparisankaria
        susi-tiskillä. Pittääkin ottaa kännykkä kätteen.


      • Anonyymi

        Halooo!! Ei saa paljastaa toisten pers.kohtaisia tietoja!!! Se on stalkkausta ja maalitusta!!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi että. Unohdin onnitella onnitella meidän kinkeripiirin nimpparisankaria
        susi-tiskillä. Pittääkin ottaa kännykkä kätteen.

        Teillä suden lihaa siis on kaupassa?
        Maistuuko samalta kuin koiran liha?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Halooo!! Ei saa paljastaa toisten pers.kohtaisia tietoja!!! Se on stalkkausta ja maalitusta!!!!

        Minun kaveria ei tunne kukaan täällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Halooo!! Ei saa paljastaa toisten pers.kohtaisia tietoja!!! Se on stalkkausta ja maalitusta!!!!

        Kenen on paljastettu ? Ei kenenkään ole paljastettu. Kaikilla on nimi.
        Samannimisiä on Suomi täynnä.


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi että. Unohdin onnitella onnitella meidän kinkeripiirin nimpparisankaria
        susi-tiskillä. Pittääkin ottaa kännykkä kätteen.

        Susipareja on ihmisissäkin.


    • Anonyymi

      Suomalainen ymmärtää susin paremmin, kun ei suomalainen osaa edes
      sanoa sushi.

      • Anonyymi

        Miksi pitäisi osata sanoa sushi?
        Miksi pitäisi ostaa ylihintaisia raaán kalan paloja kamalanmakuiseen levään käärittynä ja tahmaista riisiä siitä nyssäkästä suurin osa. Siinä ne sushit viruu pilaantumassa tiskissä avonaisina. Niissä on väkevää etikkaista maustekastiketta, ettei euntuisi eltaantunut maku. Suomalainen graavaa kalan itse, leikkaa siitä viiplaleita tarpeen mukaan leivälle tai perunan kanssa. On paljon tuoreempaa ja parempaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi pitäisi osata sanoa sushi?
        Miksi pitäisi ostaa ylihintaisia raaán kalan paloja kamalanmakuiseen levään käärittynä ja tahmaista riisiä siitä nyssäkästä suurin osa. Siinä ne sushit viruu pilaantumassa tiskissä avonaisina. Niissä on väkevää etikkaista maustekastiketta, ettei euntuisi eltaantunut maku. Suomalainen graavaa kalan itse, leikkaa siitä viiplaleita tarpeen mukaan leivälle tai perunan kanssa. On paljon tuoreempaa ja parempaa.

        Kiitos muistutuksesta, graavilohi on todellakin herkkua, en ole vähään aikaa tullut graavanneeksi lohta, mutta seuraavalla kauppareissulla voi korjata asian.
        Lohen hintakin on tullut vähän alaspäin, hinta posahti nousta aika korkealle.


    • Anonyymi

      Nojatuolikeskustelua!
      Pois pois.
      Ei jatkoon.

      • Anonyymi

        Kaunatar korvesta ei pääse kaunoistaan.


    • Anonyymi

      Nytpä on ollut monta päivää raikasta palstalla. Ei ole edes haistateltu eikä omakehu lemunnut.

      • Anonyymi

        Ihanan raikasta ja vapautunutta ja kas ! Naapuripalstalle pullahti joku teilaamaan ensin
        muitten aiheet ja "kutsui kilvekseen" M:n.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihanan raikasta ja vapautunutta ja kas ! Naapuripalstalle pullahti joku teilaamaan ensin
        muitten aiheet ja "kutsui kilvekseen" M:n.

        . . . pidot paranee. . . Enpä tule pitoja ruuhkauttamaan !((


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihanan raikasta ja vapautunutta ja kas ! Naapuripalstalle pullahti joku teilaamaan ensin
        muitten aiheet ja "kutsui kilvekseen" M:n.

        Kummallista, 70 plussa on ollut kirjoitusrauha,
        mutta "muitten aiheita" alkoikin äkkiä lähteä,
        juuri niitä, joita "uusi" aloittaja mitätöi.
        Ylläpito poisti yht'äkkiä kokonaisia aloituksia.
        Sana on vapaa, mutta ei ole kuitenkaan.
        Miksi ei muut saa keskustella siitä mistä eniten kirjoitetaan ja puhutaan ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kummallista, 70 plussa on ollut kirjoitusrauha,
        mutta "muitten aiheita" alkoikin äkkiä lähteä,
        juuri niitä, joita "uusi" aloittaja mitätöi.
        Ylläpito poisti yht'äkkiä kokonaisia aloituksia.
        Sana on vapaa, mutta ei ole kuitenkaan.
        Miksi ei muut saa keskustella siitä mistä eniten kirjoitetaan ja puhutaan ?

        Siellä se nyt tihutöitään tekee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siellä se nyt tihutöitään tekee.

        Eilen alkoi 70 :ssa tulla myös paljon epäasiallisia kommentteja asiallisiin aloituksiin...
        sattumalta niihin aloituksiin, joita eräs aloittaja mollaa, hmh... pistää miettimään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eilen alkoi 70 :ssa tulla myös paljon epäasiallisia kommentteja asiallisiin aloituksiin...
        sattumalta niihin aloituksiin, joita eräs aloittaja mollaa, hmh... pistää miettimään.

        Sairaus on krooninen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihanan raikasta ja vapautunutta ja kas ! Naapuripalstalle pullahti joku teilaamaan ensin
        muitten aiheet ja "kutsui kilvekseen" M:n.

        Manipuloija käyttää muita hyväkseen.
        Joku "M" ilmeisesti aina pitää saada puolelleen.
        Eri "M" nyt.
        Aika ressukka aloitus, kun pitää nimeltä "huutaa apuun joku".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kummallista, 70 plussa on ollut kirjoitusrauha,
        mutta "muitten aiheita" alkoikin äkkiä lähteä,
        juuri niitä, joita "uusi" aloittaja mitätöi.
        Ylläpito poisti yht'äkkiä kokonaisia aloituksia.
        Sana on vapaa, mutta ei ole kuitenkaan.
        Miksi ei muut saa keskustella siitä mistä eniten kirjoitetaan ja puhutaan ?

        Täällä on myös muutama kahdeksankymppinen. He eivät tiedä, mistä puhut.
        Kerro lisää.


    • Anonyymi

      TEHY toteuttaa sanonnan .

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Sosiaaliturvasäästöt kohdentuvat usein samoihin ihmisiin useampaan kertaan

      ja ihmisiä putoaa kiihtyvällä tahdilla toimeentulotuelle eli köyhien määrä kasvaa eksponentiaalisesti Suomessa. https:
      Maailman menoa
      375
      1860
    2. Olisiko sinulla mitään toiveita?

      Miten sinä toivoisit minun sinua lähestyvän? Mitään mitä olisi tosi hyvä tietää ennen sitä? Jos ei sen kummempia, niin
      Ikävä
      49
      1577
    3. Miksi toisten toiveet ahdistavat teitä?

      Kertokaapa miksi toisen ihmisen toiveet mahdolliselle kumppanilleen ahdistavat niin kovasti? Oletatko, että hän vaatii j
      Sinkut
      208
      1270
    4. Mitä tuntemuksia

      sinulle tulee, kun hän ilmestyy näköpiiriin? Vaihtelevatko ne?
      Ikävä
      84
      1056
    5. En nii kui tiiä yhtään

      Mikä suussa kiehtoo, vaikka kaiken pitäisi olla ihan hyvin! Mä niin haluaisin nähdä sut:)
      Ikävä
      58
      918
    6. Oletko kertonut tästä

      Meidän oudosta jutusta kenellekään? Olen kertonut ystävälleni, että olet saanut minut sekaisin…, mutta tästä hän ei tied
      Ikävä
      48
      712
    7. T mies missä oot

      T mies pääsetkö lähtemään sieneen villasukat tein sulle 💕🐶
      Ikävä
      67
      711
    8. Homouden synti

      Kerrotaan faktoja alkuun. On olemassa vain kaksi sukupuolta ja aviolIiitto on vain ja ainoastaan miehen ja naisen välin
      Luterilaisuus
      256
      707
    9. Turun tunnin juna toteutetaan

      Köyhiltä viedään mutta tunnin juna Turkuun viedään läpi. Puhaltakaa PS nyt tämä poikki! https://www.hs.fi/politiikka/ar
      Perussuomalaiset
      101
      678
    10. huono vai hyvä juttu

      Miten ulkopuoliset reagoisivat jos olisit kaivattusi kanssa yhdessä....?
      Ikävä
      46
      640
    Aihe