Tässä teknisenlautakunnan jäsenet 2022, äänestetäänkö jatkoon? Päätökset vähän sitä sun tätä!
Mikael Ropo - Puheenjohtaja
Jarno Joensuu - 1. Varapuheenjohtaja
Jari Haapaniemi
Raija Koskiranta
Christa Lahto
Mikko Pakkasela
Johanna Rantanen
Jussi Ruuti
Riikka Siivonen
Markku Tanttinen
Milka Tommila
Sami Viitasaari
Helvi Walli
Anna Domander - Varajäsen
Minna Haavisto
Saana Hannula - Varajäsen
Sami Hietaharju - Varajäsen
Anne Jakonen - Varajäsen
Tuomas Jalava - Varajäsen
Sampsa Kataja
Lauri Kilkku - vs. kaupunginjohtaja
Antti Lehtonen
Meritta Lehtovirta - Varajäsen
Lauri Levo - Varajäsen
Topi Maanavilja - Varajäsen
Elsa-Maria Oksanen - Varajäsen
Robert Poussa
Piritta Ståhlström - Varajäsen
Jari Taimi - Varajäsen
Juha Vettenranta - Varajäsen
Tekninen lautakunta 2022
4
104
Vastaukset
- Anonyymi
Jatkoon jos vastustaa €25 000 000 tuhlaamista potkupalliin, lisäksi jäähallit purettava ja mieslapsilajien tukeminen lopetettava.
Kaikille risusavottaa jotta kasvavat aikuisiksi. - Anonyymi
Tehdään nykyisestä jäähallista monitoimihalli ja rakennetaan oikein komia jäähalli.
Mut mihin paikkaan - no suunnitellaan. - Anonyymi
Mitä v... ihmisten päässä liikkuu, kun äänestävät noita heinähattuja. Tuntuu aivan kuin yhteen - ja vähennyslaskujen ratkaisemisessakin jo olisi suuria ongelmia. Miten noilla "päillä" sitten pystyy hahmottamaan suurempia kokonaisuuksia ja harjoittamaan abstraktia-ajattelua, mitä päätösten teossa yleensä vaaditaan.
- Anonyymi
Eihän noista kaikki edes kuulu kaupunginvaltuustoon, millä perusteella noista muutama on tuonne päässyt , demarikortilla ehkä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 938108
- 403912
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021916- 241380
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html331224Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,311109Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia12980Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53857Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31832Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v29797