Iisalmi KEBAB

Anonyymi-ap

Onko Iisalmessa mitään kebab paikkaa, missä olisi myös hyvä kebab kastike, ettei ui jossain tomaattisose paskassa koko annos

28

2020

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Eeoo... Parhaat kebabit(tai vähän sinnepäin) saa tällä hetkellä Pohjolankadun nesteeltä, ellei sitten halua karvakämmenien tuotoksia jotka lilluu millon missäkin liemessä käsikarvojen kera... Mummon kebabia kaiholla muistellen joka oli chaplinin paikalla parikymmentä vuotta sitten😥 joku sais perustaa samanlaisen firman...?

      • Anonyymi

        ottaisi Nopari tästä kopin ja panostaisi kebabbiin ja kastikkeeseen


      • Anonyymi

        Eiköhän ne nesteen kebabit oo sitä mikro roskaa


    • Anonyymi

      Pakasteesta otettu ja vähän kärytetty paistolevyllä mutta siitä huolimatta tällä hetkellä Iisalmen paras, mikä on kyllä helevetin surullista mutta kun ei täällä ole kunnon kebab paikkoja!? Nää karvakämmenien mestat on mitä on...

    • Anonyymi

      Aikuiset ihmiset menee kauppaan lihatiskille ja ostaa sieltä joko jauhelihaa tai paistia pihviä ja lykkää uuniin mausteita ja vettä ja syö niin että maha täyttyy. Kannattaa opetella oikea uunivuuan ja kattiloiden käyttö.

      • Anonyymi

        Jos osaa EDES pastaa pihvin itse pannulla se kertoo että jonkun verran aivotoimintaa vielä on.


    • Anonyymi

      Tehdään helppo kotiruoka kanasuikaleet paistellaan pannulla hiljalleen kypsäksi lorautellaan kermaa sekaan vähän paprika suikaleita annetaan hiljalleen muhia kannen alla. Parhaita mausteita pippurit Carry suolaa vähemmän ja päälle riputellaan persiljaa.

      • Anonyymi

        Miten Suzukin pieni pakettiauto liittyy mausteisiin? Lauseesi on yhtä järkevä, jos sen olisi kirjoittanut "Parhaita mausteita pippurit Hiace suolaa vähemmän ja päälle riputellaan persiljaa"


    • Anonyymi

      Mää teen itse kebabit naudanjauhelihasta, on vähä työlästä ja aikaakin menee mut voittaa mennen tullen kaupan pussimoskat.. Mutta silti ois mukava joskus käydä ahmasemassa kunnon kebabit kun laiskottaa...

      • Anonyymi

        Niin sehän tässä oli kysymyskin, että olis kiva joskus hakea valmis annos. Mut täällä aletaan heti jakamaan jotain helvetin broileri kastikkeen ohjeita


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin sehän tässä oli kysymyskin, että olis kiva joskus hakea valmis annos. Mut täällä aletaan heti jakamaan jotain helvetin broileri kastikkeen ohjeita

        Minä tänään ostin Koljonvirran levikeen grillistä kebabit eipä voi moittia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä tänään ostin Koljonvirran levikeen grillistä kebabit eipä voi moittia.

        No et varmaan ole sit hyvää kebabbia maistanut. Eikös sielä ole sitä pakastelastua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä tänään ostin Koljonvirran levikeen grillistä kebabit eipä voi moittia.

        Syö paskas, kiinni ollu jo monta viikkoa!!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Syö paskas, kiinni ollu jo monta viikkoa!!!!

        Syö ite, tuskin sulla muuta suuhun pantavaa onkaan!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Syö ite, tuskin sulla muuta suuhun pantavaa onkaan!

        Koiran paskanko söit kebappina koljonvirralla? Muuta ei ole ollut tarjolla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koiran paskanko söit kebappina koljonvirralla? Muuta ei ole ollut tarjolla

        Oli hyvä pötkö parkkipaekan reunalla ..


    • Anonyymi

      Kebabbia siis teki mieli ja ostin kebab rullan Nefiksestä. Minusta se oli mautonta

    • Anonyymi

      Ite kävin eilen savipellon grilliltä hakemassa kebab ranskalaiset, ihan syötävät oli( pakaste kebabia yllättäen) mutta ei semmonen elämys jota tarttis kehumaan ruveta mut kuitenkin paljon paremmat kun Ellin grillin luttero ranskiksilla olevat...

    • Anonyymi

      Ihmeekseen tosiaan Nesteellä on paras kebabliha tällä hetkellä. Monta kertaa tullut käytyä syömässä. Toki massakaudella olevien pohjattomaan nälkään voi olla hieman pienehköjä annoksia jos on tottunut vetäisemään tyyliin Ellin Grillin isot makkaraperunat...

    • Anonyymi

      Kyl hää se kabakii kebabil rientää jos nälkä kurkku hiertää.

    • Anonyymi

      Iisalmi pizzeeriasta kokeeksi kebat ranskalaiset on sit suolaa niin pirusti ja vetiset perunat

    • Anonyymi

      Mosawerissa on hyvä kastike.

      • Anonyymi

        Runkattu pitkät ruikit


    • Anonyymi

      Onko toi tomaattisose aito kastike mitä ne survoo noihin kebuihin, minusta se on vaan karsean makuista

    • Anonyymi

      ABC:ltä suapi hyvät

      • Anonyymi

        No hyi helvetti, noutopöydässä oli kebabbia kerran ja oli siis sellaista suorastaan paskaa että hyh hyh


      • Anonyymi

        Absin kebabsi on täys vitsi hintaansa nähden! Joku helevetin lasten annos! Korkeintaan ystävänpäivänä voi käydä syömässä jos on vielä ens vuonna se tarjous että kaksi yhden hinnalla ni syö itte kummatkin..


    • Anonyymi

      Matkuksen BKssa maailman parhaat halloumi hamppikset 🤤🤤🤤🤤

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      92
      1135
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      968
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      906
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      83
      708
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      283
      699
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      631
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      586
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe