Miten on lähtenyt menestyy Sofian podcastit, vai loppuivat jo heti heti täyteen tyrmäykseen ?

Anonyymi

En ole nähnyt uusia jaksoja enkä kuullut, haukkui ekassa lähetyksessä heti Martinan ja taisi siinä tehdä elämänsä virheen taas kerran .

24

421

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Näin taisi käydä, ei pitäisi lähteä kenenkään tavoittelee menestystä ainakaan ketään henkilöitä haukkuen ja valheita kertoen.Jos ei muuhun kykene, pitäisi pystyä silloin olla vaan hiljaa ja suu vain kiinni.

• Anonyymi

Taisi nyt nainen kuitenkin lopulta ymmärtää, ei toisista valheita sepittämällä voi saada kuin takaisin negatiivisia Sofia kertoi että on empaattinen ihminen, olisi kiva koska me sen puolen tulemme hänestä näkemään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taisi nyt nainen kuitenkin lopulta ymmärtää, ei toisista valheita sepittämällä voi saada kuin takaisin negatiivisia Sofia kertoi että on empaattinen ihminen, olisi kiva koska me sen puolen tulemme hänestä näkemään.

Eiks se ole ollut Lontoossa asuessaan puheista päätellen hyvinkin empaattinen nainen ?

• Anonyymi

Molemmat ovat valehtelijoita ja narsisteja, Martina myös väkivaltainen ja Sofia on myöskin lokki ja roikkuja...ihan sama mitä paskaa he molemmat ovat ja selittävät.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Molemmat ovat valehtelijoita ja narsisteja, Martina myös väkivaltainen ja Sofia on myöskin lokki ja roikkuja...ihan sama mitä paskaa he molemmat ovat ja selittävät.

🤕 Oletko muuten itse juurikin mainitsemaa laatua oleva henkilö, kovasti kyllä vaikutat niiltä viestisi perusteella ?

• Anonyymi

Seiska ei sanallakaan kirjoitanut tuosta kun Sofia haukkui Martinaa podcastissaan. Seiska teki jutun jossa kertoi että Komulainen oli joutunut jättämään poliisin tehtävät koska oli tehty kanteluita. Ja Seiska kertoi että Sofia on saanut tuomion huumeista ja rahanpesusta. Iltalehden naistoimittaja ainoastaan teki jutun ja oli vielä laittanut juttuaan tehostavat kuvat että Sofia hyvis ja Martina pahis. Ehkä Seiska ei enää lähde sponsoroimaan Sofiaa noissa Martinan haukkumisissa. Se jää jonkun Iltalehden naistoimittajan harteille.

• Anonyymi

Kiitos ap muistutuksesta, uusi jakso oli ilmestynyt eilen 👍🙂

• Anonyymi

Eikä Seiskassa eikä muissakaan medioissa sanaakaan? Hmmmm?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Elikkä ei kiinosta ketään !

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eiks se ollut tunnustanut et on Lontoossa vierailut hotellihuoneessa miehiä tapaamassa?

• Anonyymi

Sofin podcast on ainakin Finnpanelin tilastojen mukaan kuunnelluin podi elokuussa. Enkä kyllä yhtään ihmettele miksi. Sofi on siinä aidoimmillaan, rehellinen oma kaunis itsensä. Kuuntelen joskus tuota podcastia illalla pelkästään sen takia, että ennen nukahtamista haluan kuulla Sofin hunajaisen, seksikkään. Kauniin äänen.

• Anonyymi

Kiva että Sofian podcastia kaivataan näin paljon.

• Anonyymi

🤕👏Kyllä mättää jollain ja todella kovaa.👏.

• Anonyymi

Sama!

• Anonyymi

Onko sillä jotain sanottavaa

• Anonyymi

Ei pysty liian nasaali ääni mun makuun ja muutenkin

• Anonyymi

Mistä ihmeestä tällainen "kommentoitiryöppy"? Eikö enää kiinnosta henkilö, ohjelma vai eikö kumpikaan?

• Anonyymi

Ei ole enää Martinan ex-miehen kanssa eikä ole siksi enää kiinnostava. Martinan haukkumisella yritti vielä pitää kiinnostusta yllä mutta jostain syystä mediakin on fiksuuntunut eikä reagoinut. Tai no, Iltalehden naistoimittaja oli ainoa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole enää Martinan ex-miehen kanssa eikä ole siksi enää kiinnostava. Martinan haukkumisella yritti vielä pitää kiinnostusta yllä mutta jostain syystä mediakin on fiksuuntunut eikä reagoinut. Tai no, Iltalehden naistoimittaja oli ainoa.

Ääni on naisella kuin vetäisi ruostunutta rautalankaa tiukalle rullalle, ei sitä kukaan pysty kauaa kuuntelee.💥

• Anonyymi

Koska kertoo todellisen syyn kun 12 vuotiaana halusi muuttaa pois kotoa, millaista elämää sen äiti mahtoi viettää silloin kuin se aviomies jätti sen ja otti eron. ?

• Anonyymi

Haha.. on muuten tästä podcast alustastakin nyt ilmaisjaksi tarjolla joka paikassa 😅, joten ei pelkästään Martiinan kirjaa saa kuunnella ilmaiseksi, vaan myös sofian podcastia.

• Anonyymi

Kiva että sinäkin pystyt siis kuuntelemaan.👍

• Anonyymi

Kuka jumalauta maksaisi kun Sofia puhuu paskaa ja valheita toisista henkilöitä. Ja sen äänikin on hirvittävää kuunneltavaa ihmisten korville.

• Anonyymi

En todellakaan kuuntelisi vaikka minulle siitä makkesettasiin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ökyä! Aki Manninen tykittää Putin-koiran ja mega-kärryn kanssa: "Känni ja kihlat, molemmista..."

Kolme kovaa: Aki Manninen! Putin-koira! Öky-auto! Ja nyt Akilla on todellakin asiaa, sillä hän on kirjoittanut Instassa vaikeistakin asioista elämässä
      Kotimaiset julkkisjuorut
      51
      4344
    2. No nyt! Vappu Pimiä hehkuttaa tätä "salaista asetta" - Peffa ei reagoi, kun sen sujauttaa alle

No nyt on nokkela "salainen ase"! Pimiä on kyllä aikamoinen pakkaus, energiaa riittää. Hän varmasti herättää vahvoja tunteita suuntaan ja toiseen...
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      3049
    3. Iskeekö Venäjä Suomeen?

Mitä mieltä ootte iskeekö Venäjä Suomeen? Pelottaako teitä miten tässä käy? Mä tunnustan että mua pelottaa. Mun äiti sanoi aikoinaan että Venäjältä
      Maailman menoa
      361
      1901
    4. Milloin sä olet viimeksi nähnyt kaipaamasi henkilön?

Mä näin maanantaina pikaisesti naisen.
      Ikävä
      103
      1504
    5. Taas se nähtiin. USA on itse piru

Miksi Venäjää syyllistetään omien kaasuputkiensa räjäyttämisestä, ja miksi radioon päästetään paskiaisia syyllistämään Venäjää, kun mitään ei ole todi
      Kokkola
      110
      1021
    6. Taas kerran, anteeksi

Anteeksi että turhaan huolestuin Vain koska mua aiemmin kaipasit Siitä mun pitäisi tajuta olla onnellinen Mut kiusaajan valheisiin takerruin Ja ihan o
      Romantiikka
      173
      960
    7. Tuijotan yhden ihmisen

wa-kuvaa ja tekisi mieli kirjoittaa sinne pieni viaton viesti: Hyvää viikonloppua X! Tässähän se menee mitä varmimmin väärään osoitteeseen ja laitan s
      Ikävä
      41
      826
    8. Jari Sillanpää paljastaa huumearjen kiroista: "Kauanko voin ottaa, ennen kuin lähden..."

Karua... Ex-tangokuningas jäi kiinni auton ratista metamfetamiinin eli kristallihuumeen vaikutuksen alaisena v. 2017. Hän sai tuomion ja ehdollista v
      Kotimaiset julkkisjuorut
      17
      821
    9. Venäjästä tulee hitaasti mutta varmasti supervalta

Venäjä on pikkuhiljaa palautumassa samaan tilaan kuin Neuvostoliiton kulta-aikoina viime vuosisadan puolivälissä. Putin on täydellinen kapteeni ohjaam
      Maailman menoa
      302
      814
    10. Miksi media haluaa ylläpitää valheellista kuvaa Martinan urheilullisesta tasosta

Martina on nätti ja sanavalmis ihminen, mutta urheilijana aivan kuntotasoa. Hyvän kuvan Martinan tasosta antaa hänen aikansa ja sijoituksensa tänä vuo
      Kotimaiset julkkisjuorut
      138
      794
    Aihe