Hyvillä fiiliksillä viikonloppuun

Anonyymi-ap

Väsynyt mutta onnellinen.

18

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jes! Taas pääsee pettämään näin viikonlopun kunniaksi 😋!

    • Anonyymi

      Mukavaa viikonloppua sulle tuntematon. 😊

      • Anonyymi

        Kiitos samoin 😊


    • Anonyymi

      Pirtsakkana ja hyvän vkonlopun toivotuksin. Kuin palava pensas🤭

    • Anonyymi

      👍👍👍

    • Anonyymi

      Sama, kyllä se kuule ihmeesti piristää nähdä ihminen josta on kiinostunut jäi kierrokset ja ajatukset niin päälle, etten kuullu enkä nähnyt enää mitään, katse silmiin kruunas kaiken, vaikka olisin mä voinut ne yhdet heittää hänen kädestään pois ja tarjota kyydin..ressu😔

      • Anonyymi

        Mullakin olo leijaileva. Kiitos rakas ku sain nähä sut pitkästä aikaa. Oli iha ihmeellistä nähä ja kyllä otti oikeesti mahan pohjasta asti kun katsoimme hetken hiljaa toisiamme. Meinasin tästä tehä jopa alotuksen et kiitos rakas mies ku sain sut nähä. Mut tämä viesti oli juuri niiku häneltä ois ollu niin vastaan nyt tähän. Jäi luottavainen mieli ku sanoit ja vakuuttelit ettet mihinkäön katoa vaikka mä jouduin lähteen sun työpaikalta. Tuu sä käymää siellä mun paikassa taas pian ni jutellan ja halitaan. 😘😍❤️🙂🙃🥰❤️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mullakin olo leijaileva. Kiitos rakas ku sain nähä sut pitkästä aikaa. Oli iha ihmeellistä nähä ja kyllä otti oikeesti mahan pohjasta asti kun katsoimme hetken hiljaa toisiamme. Meinasin tästä tehä jopa alotuksen et kiitos rakas mies ku sain sut nähä. Mut tämä viesti oli juuri niiku häneltä ois ollu niin vastaan nyt tähän. Jäi luottavainen mieli ku sanoit ja vakuuttelit ettet mihinkäön katoa vaikka mä jouduin lähteen sun työpaikalta. Tuu sä käymää siellä mun paikassa taas pian ni jutellan ja halitaan. 😘😍❤️🙂🙃🥰❤️

        Siis tsiisus sentään! Kummallisesti, hän lähti hetkeksi pois, mutta takas tulee ja sit mä vaihdan vuorot hänen mukaan, että saan olla hänen kanssaan kokoajan..sitä hetkeä odotellen:))


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis tsiisus sentään! Kummallisesti, hän lähti hetkeksi pois, mutta takas tulee ja sit mä vaihdan vuorot hänen mukaan, että saan olla hänen kanssaan kokoajan..sitä hetkeä odotellen:))

        Ai jännä... vastasit mun kommenttiin. Mieti et olisko oikeesti mulle. Sulla on noin vahva usko että hän tulee viel takas.. Hmmm🤔😄 Voihan sä olla oikeessakin ja jännä sit tehä niitä vuoroja yhdessä jos tuun takas. Mut samalla kyl hirvittää satko sä tehtyä töitös sit jos tulisin takas. 🤔 no et ehkä tarkottanu mua mut vastasit mun kommenttiin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai jännä... vastasit mun kommenttiin. Mieti et olisko oikeesti mulle. Sulla on noin vahva usko että hän tulee viel takas.. Hmmm🤔😄 Voihan sä olla oikeessakin ja jännä sit tehä niitä vuoroja yhdessä jos tuun takas. Mut samalla kyl hirvittää satko sä tehtyä töitös sit jos tulisin takas. 🤔 no et ehkä tarkottanu mua mut vastasit mun kommenttiin

        Plaap ja plaap..hän tulee takas ja saanks mä tehtyä töitä hmmm..sepäs siinä, voi olla hankalaa, ei kyllä mä työt teen aina huolella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Plaap ja plaap..hän tulee takas ja saanks mä tehtyä töitä hmmm..sepäs siinä, voi olla hankalaa, ei kyllä mä työt teen aina huolella.

        🤔 no tulevaisuus näyttää mitää kaikkee plaa plaap pitää sisällään, vai pitääkö mitään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        🤔 no tulevaisuus näyttää mitää kaikkee plaa plaap pitää sisällään, vai pitääkö mitään

        No niinpä, mutta en kovin helpolla luovuta, se on tullut jo varmaan monelle selväksi. Eipä kukaan tiiä mitä tulevaisuus tuo tullessaan, mutta vielä 4 pitkää viikkoa. Mutta yksi varovainen katse tänää taas sai voimaa eteenpäin.. vaikka kaipaus jäikin.


    • Anonyymi

      Mulla aloittajalla ei ole kyse kenenkään näkemisestä vaan siitä et huomasi vihdoinkin olevansa ns. vapaa ja kohtaamaan uudet elämän tuomat haasteet. Pitää nauttia tästä hetken rauhasta kaikkien "myrskyjen" keskellä.

      • Anonyymi

        Kohti uusia tuulia 👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kohti uusia tuulia 👍

        Näin on👍


    • Anonyymi

      Härkä sai

    • Anonyymi

      Miesmiesmiesmies levy jäi päälle

      • Anonyymi

        Lopeta 😂


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      137
      1926
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1908
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1858
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1640
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1448
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1266
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1160
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1137
    Aihe