Olen surullinen

Anonyymi-ap

Miksi ihmeessä sitä elämässä tapaa ihmisen, joka tuntuu heti omalta, mutta ei ole eikä tule omaksi vaikka kuinka sitä haluaisi. Elämä tai karma lyö joskus avokkaalla kasvoille lujaa.

20

627

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hei sinä,joka just halusit lopettaa kaiken. Sun ois tarvinnut sanoa yks lause. Olisin ollut sun.

      • Anonyymi

        En ole hän. En ole koskaan saanut edes mitään mahdollisuutta.


      • Anonyymi

        Minä rakastan sinua?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä rakastan sinua?

        Juuri sen olisin halunnut kuulla.


      • Anonyymi

        Millä sanoilla lopetin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millä sanoilla lopetin?

        Olen pahoillani.


    • Anonyymi

      Se taitaa olla elämää vaan. Ei se mene ikinä niin, kun on ajatellut. Etenkään sillon, kun ajatukset ei oo osannu jotain osiota ottaa edes huomioon. Ei voi tiedostaa tiedostamatonta. Siinä se vastaus tuli.

    • Anonyymi

      Se että joku tuntuu itselle sopivalta ei tarkoita sitä että olisi yhteen sopiva. Yhteensopivuus selviää vain ajan kanssa ja tutustumalla.

      • Anonyymi

        Kyllä tässä on jo tutustuttu ajan kanssa. Vuosia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä tässä on jo tutustuttu ajan kanssa. Vuosia.

        Kyllä nyt ollaan tutustuttu, tuttu.
        Eräs orava meni baariin, istahti baarijakkaralle. Ainuana asiakkaana baarimikko saapui kohdalle, mitä saisi olla, yksi viskipaukku. Baarimikko tarjoili paukun, orava maksoi sadan euron setelillä, niin tiskin takana ajateltiin, ei tuollainen mitään rahasta tajua, orava sai palautuksena kaksikymmentä. Orava naukkaili hartaasti viskiä, kun baarimikko kysäisi, teikäläisiä ei oikein ole näkynt, mihin orava, hei mr.baarimikko, ei ole kumma, ei mitään hätää näillä hinnoilla.
        https://m.youtube.com/watch?v=rcEkL6OJoEA


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä tässä on jo tutustuttu ajan kanssa. Vuosia.

        Osaatko sanoa kuinka monta vuotta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Osaatko sanoa kuinka monta vuotta?

        Viisi


    • Anonyymi

      Suvun kirous

    • Anonyymi

      tässä itkiessä meinaa jo alkaa hymyilyttämään, kun silmiin osuu näin omituisen monta surullisuuteen viittavaa viestiä. Taitaa tämä vuodenaika vaikuttaa ja olen nyt retriittini aikana miettinyt muita syyskuitani ja sitä, että missä olen tuolloin ollut sekä sitä millainen mielialani on kulloinkin ollut.
      Mietin, onko omalla sijainnilla ollut vaikutusta omaan mielialaan.
      Olen todellakin työstänyt ajatuksen tasolla tätä, mitä juuri nyt tunnen.

    • Anonyymi

      Se on diapamin paikka

    • Anonyymi

      Milloin näätte seuraavan kerran? Vai onko sekin sattumaa. Vai voitko vaikuttaa siihen?

      • Anonyymi

        Sattumaa -sivusta


    • Anonyymi

      Olen surullinen, koska menetän kohta ystävän sen jälkeen olen entistä enemmän yksin.

    • Anonyymi

      Kannattaa miettiä ehkä sitä mitä teidän välillä on tapahtunut tai jäänyt tapahtumatta sekä mistä syystä.

      Kyllä niitä "omia" on joillakin useampia ja jos jompikumpi viettää aikaa mieluummin muiden "omien" kanssa kuin sen yhden niin siitä on hankala rakentaa mitään.

      Itse olen kokenut että juuri noista "heti omalta" tuntuvista naisista tulee vain kavereita/jonkin sortin ystäviä.
      Heillä ei syty panotunteet ja satuttaa/huijaa vain itseään jos kuvittelee että siitä syntyisi jotain.

      • Anonyymi

        Miehen pitää olla "vieras" ja "Jännä" että syntyy ne panotunteet, muuten mies on vain kiva veljellinen kaveri jota voi pyörittää elämässä miten huvittaa.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5480
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3507
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1632
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      203
      1579
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1076
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1048
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      907
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      836
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      799
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      798
    Aihe