Miksi ihmeessä sitä elämässä tapaa ihmisen, joka tuntuu heti omalta, mutta ei ole eikä tule omaksi vaikka kuinka sitä haluaisi. Elämä tai karma lyö joskus avokkaalla kasvoille lujaa.
Olen surullinen
Anonyymi-ap
20731
0Äänestä
Muut lukivat myös
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastainen viesti.
Luetuimmat keskustelut
- Kyllä mulla oli tunteita sua kohtaan,mutta voit syyttää ainoastaan itseäsi, että en tehnyt mitään asian eteen. Se on ihan turhaa sinun miettiä, että miksi.
- Millaisen suhteenOlisit halunnut kaivattusi kanssa
- Moikka!!!!!!!!!Miten sun päivä on mennyt? Mä olen miettinyt sua paljon❤️
- Tikusta asiaaMistä ihmeestä minä keksin sulle edes jotensakin järkevää asiaa parn lauseen verran... anna joku idea että kehtaan lähestyä. -töistä tuttu mies
- Suomi24:n uudistuksia 2026Tervehdys ja hyvää syksyä keskustelijat! 🍂 Suomi24:ää on uudistettu vaiheittain viime kuukausien aikana. Sivuston ulkoasua on selkeytetty ja yhdenmukaistettu. Samalla on tehty kaivattuja korjauksia erityisesti rekister…
- Nico Lingman on nousemassa suomalaisjulkkisten kaartiinNico Lingman, 34, on podcastaaja, somevaikuttaja ja entinen Puolustusvoimien upseeri. Lingman on astunut isojen suomalaisten julkkisten joukkoon, sillä hän on mukana uudella Tanssii Tähtien Kanssa -kaudella. Sekä tänään…
- Mies, sulla on paljon ihailijoitaTuntuu, että täälläkin iso liuta sinua kaipaamassa.
- Anonyymipalstan ongelmaJoskus tämä palsta on kyllä melkoinen ihmiskoe. Yksi ihminen yrittää saada yhteyttä yhteen tiettyyn henkilöön ja antaa tunnisteitakin, mutta hetken päästä ketjussa on jo puoli Suomea vastaamassa kuin viesti olisi tarkoi…
- Muutoksen tuuletKoetko, että sinun olisi pitänyt/pitäisi muuttaa itseäsi/elämäntyyliäsi jotenkin, "kelvataksesi" kaivatullesi? Koetko itse, että haluaisit olla "parempi" ihminen kaivattuasi varten? Oletko mahdollisesti muuttunut/muutta…
- Vasemmistoliiton kannatus kertoo kuinka osa naisista on tyhmiäeli heikkoälyisiä. Vasliittohan on nykyään naisten puolue, suurin osa kannattajista on naisia. Vuoden 2023 eduskuntavaalien tuloksena naisten osuus oli kaikista puolueista suhteellisesti korkein juuri Vasemmistoliitolla…
- Halisin ja pusisinSinut puhki mies. Kaikki tiedostamattomat surut, vihat ja katkeruudet halisin pois. 🫂
- Do diih.. palsta saanut roimasti uudistuksia .. mielipiteitä..?Eilen näin väläyksen tästä uudesta ulkoasusta ja nyt kummastelenkin toimintaa. Jotakin hyvää ja jotakin huonoa. Pistäkää tähän huomioita uudistuksesta. Sen huomasin että aloituksen otsikon kirjainmäärä on kasvanut huoma…
- vilkaisin kuhmolaisen etusivuaKuhmoon on saatu taas katu päällystetyksi,mutta sitä ei saa ajaa? onko senkin kadunvarressa joku isopalkkainen joka saa oman rauhoitetun kadun,laittakaa ihmeessä ne puomit kumpaankin päähän niin katu kestää kauan,oisiha…
- Hyvää yötä MIkävä on vaikkei kai saisi olla😔❤️ -joku-
- Kaipaisin sinua lähelleni nyt niin paljonEnemmän kuin koskaan. 😞
- Tekisin SINUT ONNELLISEKSI NAINENMutta EHKÄ onni EI OLE mitä HALUAT.
- Ymmärrä jo seettä oon kiva :) m-n
- Otatko yhteyttäKaivattuusi tänä vuonna?
- Onki meilläMies kaikki hyvin?
- Persut nousi kakkospaikalle ohi kokoomuksen - SDP alle 23%Näin tosiaan näyttää, että persujen kannatus nousee hitaasti kohti vaaleja. Se on toki ollut heille tavallista aiemminkin.
Vastaukset 20
Vanhimmat
Hei sinä,joka just halusit lopettaa kaiken. Sun ois tarvinnut sanoa yks lause. Olisin ollut sun.
En ole hän. En ole koskaan saanut edes mitään mahdollisuutta.
Minä rakastan sinua?
Juuri sen olisin halunnut kuulla.
Millä sanoilla lopetin?
Olen pahoillani.
Se taitaa olla elämää vaan. Ei se mene ikinä niin, kun on ajatellut. Etenkään sillon, kun ajatukset ei oo osannu jotain osiota ottaa edes huomioon. Ei voi tiedostaa tiedostamatonta. Siinä se vastaus tuli.
Se että joku tuntuu itselle sopivalta ei tarkoita sitä että olisi yhteen sopiva. Yhteensopivuus selviää vain ajan kanssa ja tutustumalla.
Kyllä tässä on jo tutustuttu ajan kanssa. Vuosia.
Kyllä nyt ollaan tutustuttu, tuttu.
Eräs orava meni baariin, istahti baarijakkaralle. Ainuana asiakkaana baarimikko saapui kohdalle, mitä saisi olla, yksi viskipaukku. Baarimikko tarjoili paukun, orava maksoi sadan euron setelillä, niin tiskin takana ajateltiin, ei tuollainen mitään rahasta tajua, orava sai palautuksena kaksikymmentä. Orava naukkaili hartaasti viskiä, kun baarimikko kysäisi, teikäläisiä ei oikein ole näkynt, mihin orava, hei mr.baarimikko, ei ole kumma, ei mitään hätää näillä hinnoilla.
https://m.youtube.com/watch?v=rcEkL6OJoEA
Osaatko sanoa kuinka monta vuotta?
Viisi
Suvun kirous
tässä itkiessä meinaa jo alkaa hymyilyttämään, kun silmiin osuu näin omituisen monta surullisuuteen viittavaa viestiä. Taitaa tämä vuodenaika vaikuttaa ja olen nyt retriittini aikana miettinyt muita syyskuitani ja sitä, että missä olen tuolloin ollut sekä sitä millainen mielialani on kulloinkin ollut.
Mietin, onko omalla sijainnilla ollut vaikutusta omaan mielialaan.
Olen todellakin työstänyt ajatuksen tasolla tätä, mitä juuri nyt tunnen.
Se on diapamin paikka
Milloin näätte seuraavan kerran? Vai onko sekin sattumaa. Vai voitko vaikuttaa siihen?
Sattumaa -sivusta
Olen surullinen, koska menetän kohta ystävän sen jälkeen olen entistä enemmän yksin.
Kannattaa miettiä ehkä sitä mitä teidän välillä on tapahtunut tai jäänyt tapahtumatta sekä mistä syystä.
Kyllä niitä "omia" on joillakin useampia ja jos jompikumpi viettää aikaa mieluummin muiden "omien" kanssa kuin sen yhden niin siitä on hankala rakentaa mitään.
Itse olen kokenut että juuri noista "heti omalta" tuntuvista naisista tulee vain kavereita/jonkin sortin ystäviä.
Heillä ei syty panotunteet ja satuttaa/huijaa vain itseään jos kuvittelee että siitä syntyisi jotain.
Miehen pitää olla "vieras" ja "Jännä" että syntyy ne panotunteet, muuten mies on vain kiva veljellinen kaveri jota voi pyörittää elämässä miten huvittaa.