Hei vaan! Onko orly faneja?
Vastaukset 9
- ...........
EIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIH!
*tuskastunut*- larppa
orlando on varmaan maailman 10 parhaan näkösimmän miehen joukossa!! ja kyllähän se näytelläki osaa!
- orlygirl
larppa kirjoitti:
orlando on varmaan maailman 10 parhaan näkösimmän miehen joukossa!! ja kyllähän se näytelläki osaa!
Se on tosiaan toooooodella söden näkönen! Oon ihan rakastunut!!!
- on siis
orlygirl kirjoitti:
Se on tosiaan toooooodella söden näkönen! Oon ihan rakastunut!!!
muutekseen ihan Orli vaan..
- phoebe
lapinkasvatti kirjoitti:
Hieno ja vakuuttava näyttelijä..
juuh.. .. on orlando lahjakas näytteliä ja ihan söpö.. (no.. oon sen fani..) ^^ kaikilla mielipide :)
- Salppari.
phoebe kirjoitti:
juuh.. .. on orlando lahjakas näytteliä ja ihan söpö.. (no.. oon sen fani..) ^^ kaikilla mielipide :)
Fani oon. Ja Orli todellakin on hyvä näyttelijä ja aivan sairaan hyvän näkönen. Aina oon siit tykänny mut faniks päädyin kun näin LOTR-elokuvat. Voi että Orli on sitte sulonen pikku suippokorva haltia :D Namii!
- <3OB<3
Kuulkaa ihmiset ette te voi tääl netis alkaa viisastelee toisillenne tollee... mut silti mä oon sitä mieltä orlando bloom on niiiiiiiiiiiiiiin ihana
- <3OB<3
anteeks toi ensimmäine lause ^^ kopioin yhest toisest paikast ja se tuli vahingos mukaan :3 :DDD
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Metsamanin muru kissa kuollut
Nyt siellä surraan muru kissaa päivä tolkulla,vaikka muuten ei oo välittänyt mitenkään siitä,kun joka videolla vaan mars1612478- 801077
Kysymys
Pystyisitkö tutustuu kaverina tai alkaa parisuhteeseen skitsofreenikon kanssa? T.Skitosoaffektiivinen (parantunut) Ois236997- 121976
Tapailtaisko nainen
Meidän kotien puolessavälissä suunnilleen, vähä niinku salaa. Siinä on yks kiva paikka joka sopis hyvin. Mieheltä73803- 79654
Kissan kuolema
https://youtube.com/shorts/lJznLVfBTxA?si=h-F1D4Arg4uGjGX- On tuo aivan uskomaton tapaus! Lähes 200 osanottoa ja surun95579Haluatko J-mies jutella asiat selviksi vai jäädä palstalle haaveilemaan
Kuten otsikko sanoo: Haluatko tavata ja jutella, jotta saadaan asioihin selvyys lopullisesti vai haluatko mieluummin haa50556- 38532
- 36498