Hei vaan! Onko orly faneja?
Orlando Bloom!
9
640
Vastaukset
- ...........
EIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIH!
*tuskastunut*- larppa
orlando on varmaan maailman 10 parhaan näkösimmän miehen joukossa!! ja kyllähän se näytelläki osaa!
- orlygirl
larppa kirjoitti:
orlando on varmaan maailman 10 parhaan näkösimmän miehen joukossa!! ja kyllähän se näytelläki osaa!
Se on tosiaan toooooodella söden näkönen! Oon ihan rakastunut!!!
- on siis
orlygirl kirjoitti:
Se on tosiaan toooooodella söden näkönen! Oon ihan rakastunut!!!
muutekseen ihan Orli vaan..
- phoebe
lapinkasvatti kirjoitti:
Hieno ja vakuuttava näyttelijä..
juuh.. .. on orlando lahjakas näytteliä ja ihan söpö.. (no.. oon sen fani..) ^^ kaikilla mielipide :)
- Salppari.
phoebe kirjoitti:
juuh.. .. on orlando lahjakas näytteliä ja ihan söpö.. (no.. oon sen fani..) ^^ kaikilla mielipide :)
Fani oon. Ja Orli todellakin on hyvä näyttelijä ja aivan sairaan hyvän näkönen. Aina oon siit tykänny mut faniks päädyin kun näin LOTR-elokuvat. Voi että Orli on sitte sulonen pikku suippokorva haltia :D Namii!
- <3OB<3
Kuulkaa ihmiset ette te voi tääl netis alkaa viisastelee toisillenne tollee... mut silti mä oon sitä mieltä orlando bloom on niiiiiiiiiiiiiiin ihana
- <3OB<3
anteeks toi ensimmäine lause ^^ kopioin yhest toisest paikast ja se tuli vahingos mukaan :3 :DDD
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400003615206- 162286
- 1942139
- 1071506
- 821448
- 741022
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu571007IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka2979Martina miehensä kanssa Malediiveilla.
Miksi täällä puhutaan erosta? Lensivät Dubaista Malediiveilĺe.126895Ei lumous lopu koskaan
Kerran kun tietyt sielut yhdistyvät kunnolla, ei irti pääse koskaan. Vaikka kuinka etsit muista ihmisistä sitä jotain tu59786