Voiko joku vinkata, missä on kuvauksellisimpia ruskamaisemia täällä lähialueella?
Vastaukset 13
- Anonyymi
Järvimaisema ilta-auringon aikaan ja Kauhaneva… Wau,
- Anonyymi
Iltaruskon mäellä iso komia vaahtera
- Anonyymi
Alkkilassa,aivan siinnä kosken läheisyydessä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Alkkilassa,aivan siinnä kosken läheisyydessä.
Se on alkkia
- Anonyymi
Välikyläntiellä on ruskaa pakkasella.
- Anonyymi
Nevalyly
- Anonyymi
Suomijärvellä Parkanoon mennessä vanhaa koulua vastapäätä ennen puutarhoja on syksyn väriä jokaiselle ja myös komiasti nyt ruskaa pakkasella.
- Anonyymi
Parkanon Alkosta löytyy Ruska-viini.
- Anonyymi
Matka Nummijärveltä Kauhajoelle, todella kaunis.
- Anonyymi
Sarvelasta Karviankylään… on kaunista ja pihat hoidetun näköisiä (melkein kaikki)
- Anonyymi
Ei kait toisten pihoja ja taloja saa kuvata ilman lupaa?
Tai toisaalta onhan näitä koiran kusettajia joiden tehtävä on laskea toisten tulemiser ja menemiset. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kait toisten pihoja ja taloja saa kuvata ilman lupaa?
Tai toisaalta onhan näitä koiran kusettajia joiden tehtävä on laskea toisten tulemiser ja menemiset.Ei tietenkään taloja eikä pihoja kuvata, mutta ihailla voi ohi mennessään. Toki toki!
On siellä hienoja maisemia järvellekin päin. Niitä voi kuvata.
- Anonyymi
Metsäautotie missäpäin karviaa vain.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1711482
En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58725Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.87687Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203578- 48526
- 37516
- 124513
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15490- 25483
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus49479