Niin ikävä

Anonyymi-ap

Muĺle iski järkyttävää ikävä. Tekis mieli vaan suoraan kirjoittaa sulle ettå mä r sana sua tuu mun luo. En kestä tätä enää yhtään enempää..

70

3140

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Samat sanat. En saa nukuttua koska ikävöin

      • Anonyymi

        Haluun vaan lähelle, puhua ja koskettaa. Pitää kiinni niin lujaa ettei mikään tuu väliin . Kaipaan joka solulla. Olo en sellainen että tarviin ja haluan enemmän kun mitään tällä hetkellä. Pakko yrittää nukkua. Huomenna ehkä paremmin ja tää ei hajota näin paljon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluun vaan lähelle, puhua ja koskettaa. Pitää kiinni niin lujaa ettei mikään tuu väliin . Kaipaan joka solulla. Olo en sellainen että tarviin ja haluan enemmän kun mitään tällä hetkellä. Pakko yrittää nukkua. Huomenna ehkä paremmin ja tää ei hajota näin paljon.

        Tiedän tuon olon. Aamulla on aina asiat paremmin ja uusi päivä on sama kuin uusi mahdollisuus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedän tuon olon. Aamulla on aina asiat paremmin ja uusi päivä on sama kuin uusi mahdollisuus.

        Eihön ne nyt oikeasti ole aamulla paremmin. Ei ne ole koskaan paremmin. En jaksa. Hyvää yötä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihön ne nyt oikeasti ole aamulla paremmin. Ei ne ole koskaan paremmin. En jaksa. Hyvää yötä.

        Pessimistihän ei pety. Mutta jatkuvalla sillä asenteella ei myöskään parane asiat. Älä murehdi liikoja, hyvää yötä.


    • Anonyymi

      Onneks tääl ei oo mitään mulle eikä oo ikin ollukkaa toivottavasti löydät omasi

      • Anonyymi

        Mun kaivattu on olemassa vaikka ei ikinä tänne olisi kirjoittanut. Mun kaipaus on aitoa vaikka hän ei tuntisi samoin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mun kaivattu on olemassa vaikka ei ikinä tänne olisi kirjoittanut. Mun kaipaus on aitoa vaikka hän ei tuntisi samoin.

        Kyl mäkin kaipaan yhtä naista tempperamenttisen ihanaa jonka kerran jo kadotin kauan aikaa sit mut ei oo enää mahollisuutta 😔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyl mäkin kaipaan yhtä naista tempperamenttisen ihanaa jonka kerran jo kadotin kauan aikaa sit mut ei oo enää mahollisuutta 😔

        Eipähän mullakaan old mitään mahdollisuuksia. Silti kaipaan. En voi mitään sille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipähän mullakaan old mitään mahdollisuuksia. Silti kaipaan. En voi mitään sille.

        Usein ja vahvasti tuntuu et se on se ainut ja oikee nainen kelle haluisin omistautuu tuliskohan se takas mun elämään enää? Ei se mua haluu se varmaan inhoo


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Usein ja vahvasti tuntuu et se on se ainut ja oikee nainen kelle haluisin omistautuu tuliskohan se takas mun elämään enää? Ei se mua haluu se varmaan inhoo

        Sitähän sun on turha minulta kysyä. Kysy siltä naiselta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitähän sun on turha minulta kysyä. Kysy siltä naiselta.

        Se on varmaan vielä varattu olkoon en tiiä prkl


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on varmaan vielä varattu olkoon en tiiä prkl

        Hankala sanoa mitään. En tiedä muuta kun mulla on ihan hirveän kylmä. Rupean nukkumaan .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on varmaan vielä varattu olkoon en tiiä prkl

        No täällä yksi varattu nainen kaipaa yhtä vuosien takaista. Ero on väistämätöntä pian. Eli tilanteet muuttuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Usein ja vahvasti tuntuu et se on se ainut ja oikee nainen kelle haluisin omistautuu tuliskohan se takas mun elämään enää? Ei se mua haluu se varmaan inhoo

        Tulen takasin jos haluut niin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tulen takasin jos haluut niin.

        kunpa tulisitki jos oisit se oikeA nainen voin muuttua sun takias 💕


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No täällä yksi varattu nainen kaipaa yhtä vuosien takaista. Ero on väistämätöntä pian. Eli tilanteet muuttuu.

        Niin mäkin kaipaan vuosien takaista naistA💕


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin mäkin kaipaan vuosien takaista naistA💕

        Hyvä kirjain 😉 Tuskinpa olet se mun vuosien takainen. Olen varmaan se väärä A.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä kirjain 😉 Tuskinpa olet se mun vuosien takainen. Olen varmaan se väärä A.

        Voit olla oikee mut mä oon väärä siitä on niin kauan aikaa ja se vaan naurais mulle jos sais tietää et rakastuin uudelleen😔 Pelkkää virnuilua...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voit olla oikee mut mä oon väärä siitä on niin kauan aikaa ja se vaan naurais mulle jos sais tietää et rakastuin uudelleen😔 Pelkkää virnuilua...

        Hei come on! Täälläkin on NIIN pitkä aika, että en todellakaan odota siltä mieheltä tunteita. Hän ei varmaan edes muista olemassaoloani. En ajatellut tehdä asian eteen mitään. Luotan siihen, että kohtalo johdattaa yhteen, jos näin on määrä tapahtua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei come on! Täälläkin on NIIN pitkä aika, että en todellakaan odota siltä mieheltä tunteita. Hän ei varmaan edes muista olemassaoloani. En ajatellut tehdä asian eteen mitään. Luotan siihen, että kohtalo johdattaa yhteen, jos näin on määrä tapahtua.

        Vähän sama homma... kunpa johdattaisi edes jonnekkin parempaan paikkaan 😀 ite kyl muistan paljon asioita ihmisistä jotka olleet joskus lähellä sydäntäni enkä vaan voi unohtaa tiettyjä ihmisiä vaik kuinka yritän. Onnee sulle, onnee mulle kohtalon saattelemana minne se sit ikinä johtaakaan :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kunpa tulisitki jos oisit se oikeA nainen voin muuttua sun takias 💕

        Miksi sinun pitäisi muuttua? Parasta olla oma itsensä. Jos se ei sille toiselle kelpaa, niin teidän ei kuulu olla yhdessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi sinun pitäisi muuttua? Parasta olla oma itsensä. Jos se ei sille toiselle kelpaa, niin teidän ei kuulu olla yhdessä.

        Tottakai on parasta olla oma itsensä mutta jotain voisi itsessään kehittää etenkin jos se toinen puolisko tuo ne paremmat puolet esiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyl mäkin kaipaan yhtä naista tempperamenttisen ihanaa jonka kerran jo kadotin kauan aikaa sit mut ei oo enää mahollisuutta 😔

        Mistä tiedät ettei halua? Oletko kysynyt? Suoraan, ilman mitään vihjailua?

        Ehdotan, että kommunikoit ihan aidosti. Mene ja tökkää häntä, jollei sinua huomaa. Kerro kuinka ikävöit ja kysy haluaisiko hän tutustua paremmin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on varmaan vielä varattu olkoon en tiiä prkl

        Jollet tiedä, voit kysyä sitä häneltä suoraan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jollet tiedä, voit kysyä sitä häneltä suoraan

        En voi ei olla sen kummemmissa väleissä tai tekemisissä enää oltu vuosiin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tottakai on parasta olla oma itsensä mutta jotain voisi itsessään kehittää etenkin jos se toinen puolisko tuo ne paremmat puolet esiin.

        Onko tässä nyt jotenkin pääteltävissä, että ne sinun "huonot puolet" säikäytti joskus naisen tiehensä? Siinä voi sitten olla kyllä hommia, jos haluat todistaa muuttuvasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En voi ei olla sen kummemmissa väleissä tai tekemisissä enää oltu vuosiin

        No olisko hän vaikka somessa tms.? Laitat viestin, että profiili tuli vastaan ja tulit mieleen. Tai kuulut nähneesi hänet ja aloit miettimään mitä kuuluu. Niin pääsee taas juttusille. Eikä missään nimessä saa heti mitään ikävä -juttuja laittaa. Ihan vaan kyselee kuulumisia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No olisko hän vaikka somessa tms.? Laitat viestin, että profiili tuli vastaan ja tulit mieleen. Tai kuulut nähneesi hänet ja aloit miettimään mitä kuuluu. Niin pääsee taas juttusille. Eikä missään nimessä saa heti mitään ikävä -juttuja laittaa. Ihan vaan kyselee kuulumisia.

        Siis luulit nähneesi (teksti syöttö laittoi omiaan viestiin)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis luulit nähneesi (teksti syöttö laittoi omiaan viestiin)

        Ei voi niin ei voi tämä on niin monimutkainen keissi että pitää unohtaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei voi niin ei voi tämä on niin monimutkainen keissi että pitää unohtaa

        Tai sitten vaan ajattelet monimutkaisesti. Mun tekis mieli melkein auttaa sua nyt tässä keississä. Oot nyt niin onnettoman kuuloinen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tai sitten vaan ajattelet monimutkaisesti. Mun tekis mieli melkein auttaa sua nyt tässä keississä. Oot nyt niin onnettoman kuuloinen

        Jos on vuosia sit ollu yhteistä historiaa eikä enää ees ikäänkuin tunneta toisiamme niin sairastahan tämä on jos uudelleen syttyy tunteet yksipuolisesti että sikäli ei mitään järkeen ja se on varattu varmaankin en tiiä ei jaksa enää kirjottaa tänne trollisivulle 🤖


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyl mäkin kaipaan yhtä naista tempperamenttisen ihanaa jonka kerran jo kadotin kauan aikaa sit mut ei oo enää mahollisuutta 😔

        Kuinka kauan siitä on sitten? Nimm. Tempperamentti on toinen nimeni


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuinka kauan siitä on sitten? Nimm. Tempperamentti on toinen nimeni

        8 vuotta eli liian pitkä aika. Heräs tunteet uudelleen 😔


    • Anonyymi

      Niin mäkin kaipaan ihan hirveesti K miestä, niin että tuntuu et hajoon

      • Anonyymi

        Kirjoita sille Kalevillesi sitten oma viesti.


    • Anonyymi

      En kyllä oikeesti kaipaa ketään

      • Anonyymi

        No elä . Ei se mua liikuta.


    • Anonyymi

      Kirjoita vaan, katsotaan mihin päädytään.

      • Anonyymi

        Varmaan päätyisin johonkin esto listalle tai ootko ihan hullu jätä mut rauhaan tyypistä kommenttia tulisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmaan päätyisin johonkin esto listalle tai ootko ihan hullu jätä mut rauhaan tyypistä kommenttia tulisi.

        Tuskin. Jos olisit se minun kaivattu… En enää yllättyisi mistään. Hän on jo venyttänyt ”hulluuden” rajaa niin paljon, että tuntuu, että minä olen se hullu. Tosin, olen aina vähän ollut, joten ei se haittaa. 😘


    • Anonyymi

      Kirjoita kaivatullesi niin minä tekisin....
      Toki jos ootte eronneet riitaisaisti nii sitte olis syytä hetken miettiä. Mikä teidät erotti...
      Palata ns maanpinnalle niis unelmista....

      • Anonyymi

        Niin kun olisikin joku riita. Olisikin joku erimielisyyksiä. Olisinkin joku järkevä syy. Mutta ei ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin kun olisikin joku riita. Olisikin joku erimielisyyksiä. Olisinkin joku järkevä syy. Mutta ei ole.

        Niin. 😘 Eli voit kirjoittaa hänelle tai puhua suoraan, jollet hakua kirjoittaa


    • Anonyymi

      Tiedän tunteen! Jos mulla ois hyvät suojat tekisin niin, mutta ei ,nii vielä ei oo hyvä hetki.

    • Anonyymi

      Naiset odottavat teidän yhteydenottoanne. Toimikaa hyvät miehet.

      • Anonyymi

        Vuosi 2022, naiset voivat aivan yhtä hyvin olla aloitteellisia jos kiinnostaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vuosi 2022, naiset voivat aivan yhtä hyvin olla aloitteellisia jos kiinnostaa.

        Ei ne tee aloitteita. Naiset vaan pelaa, pyörittää ja rikkoo miehiä ja miesten psyykettä.
        Tietysti he rikkovat itseänsä toedostamatta siinä ohessa, pelejään pelaillessa.


    • Anonyymi

      Ei naiset ota yhteyttä, varsinkaan jos mies kasvoton/ tuntematon???

      • Anonyymi

        Ei kasvutonta ihmistä ole olemassa.


    • Anonyymi

      Aina tekis mieli, mutta ikinä et saa riviäkään kirjoitettua suoraan hänelle.

      • Anonyymi

        Enköhän ole kirjoittanut riittävästi.


    • Anonyymi

      Oletko nainen?

      • Anonyymi

        Tällä hetkellä olen lähinnä vain nolo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tällä hetkellä olen lähinnä vain nolo.

        Ei. Toki, olet ehkä nolostunut… Muttet ole nolo. Se ei ollut mitenkään noloa. Enemmänkin herttaista. 😘


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei. Toki, olet ehkä nolostunut… Muttet ole nolo. Se ei ollut mitenkään noloa. Enemmänkin herttaista. 😘

        Ei saa kiusata. On tää noloa. Ei hän minua kaipaa. Olisi pitänyt olla laittamatta koko viesti.


    • Anonyymi

      KIRJOITA SE HÄNELLE! ❤️ Oikeasti. Hän ilahtuu, usko pois

    • Anonyymi

      Kirjota hänelle "hei, mitä kuuluu?" Ja pidä se r sana näkymättömänä

    • Anonyymi

      Mitä jäikö nisukalla ikävä??

      😁

      • Anonyymi

        Mulla onn miestä ikävä ❤️


    • Anonyymi

      Voisinko minä todellakin lähestyä sinua ? Olethan viestinyt että haluat oman reviirisi säilyvän . Siinä syy arkuuteeni !

      • Anonyymi

        Miten hän on sen ilmaissut? Sillä on aika paljon merkitystä, että uskaltaako lähestyä. Jos on sanottu suoraan, että älä ota yhteyttä, niin älä silloin ota. Jos olet taas tulkinnut rivien välistä, niin saatat olla itse erehtynyt.


      • Anonyymi

        Tuskin oli minulle, mutta odottaisin hänen (n) viestiä. Olisiko sillä tavoin helpoin jatkaa?

        Sivusta m


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuskin oli minulle, mutta odottaisin hänen (n) viestiä. Olisiko sillä tavoin helpoin jatkaa?

        Sivusta m

        Miksi odotat naiselta viestiä? Jäikö pallo hänelle?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi odotat naiselta viestiä? Jäikö pallo hänelle?

        Minun mielestäni jäi.

        Mies


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minun mielestäni jäi.

        Mies

        Joskus se pallo on niin painava ettei pysty.


    • Anonyymi

      Say something, I'm giving up on you
      I'll be the one, if you want me to
      Anywhere, I would've followed you

    • Anonyymi

      Voi että kun te olette säälittävä. 😩

      • Anonyymi

        Kyllä mä sen tiedän. Oli heikko hetki kaikki tunteet vyöryivät päälle. Olen jatkossa hiljaa niinkuin tähänkin saakka. 😥


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      37
      1806
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1401
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      44
      1387
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      14
      1352
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1345
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1324
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1294
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1250
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1210
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1183
    Aihe