Rakastan sua nainen ja aion saada sut

Anonyymi

Haluun olla vaan sun kaa ja jakaa sun kans elämää niin hyvässä kuin pahassa 💕 Tehdä lapsia tai ihan mitä vaan kunhaan saan olla kanssas millään muulla ei oo väliä. Mun silmis oot kauneinta, seksikkäintä ja huonotkin hetket kanssas olis rakkauden arvosia 🖤

12

371

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mitkä huonot hetket? 😏

• Anonyymi

Harvemmin niitä olisi koska sun kans oli niin hyvä olla aikoinaan mut välillä tulee väkisinkin vaikeita aikoja ja silloin on taisteltava. Rakkauden eteen pitää tehdä töitä että se kukoistaa, muuten se kuihtuu hiljalleen ja kasvaa erilleen. 💔🖤 Hyvää yötä ja kauniita unia kaunottarelle 💕

• Anonyymi

Hmm hetki kesti mu silti jää vie epäselväksi kumpiko mahtanet olla epätoivoinen vai omistushaluinen

• Anonyymi

En haluu omistaa vaan omistautua 💕

• Anonyymi

Ihana viesti jollekin, minulle tämä ei ole. Lapsista en enää haaveile. Hänestä kyllä.

• Anonyymi

En mä uskaltais lapsia synnyttää

Hyvä niin

• Anonyymi

Lapset on ihania, mutta aikansa aina kaikkea.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lapset on ihania, mutta aikansa aina kaikkea.

Miten kommenttisi liittyy vastaukseen?

• Anonyymi

Fantasiat ovat aina hyvästä, mut valitettavasti se arkikin jossain vaiheessa koittaa. En haluaisi tunnelmaa koskaan latistaa ikävillä asioilla, mut vielä vähemmän haluaisin kokea sitä, että toinen kokee niitä raskaita pettymyksiä toisesta (ymmärryksen puutteen takia).

Näitä yleensä kokee, kun vahvasti tuntee ja haluaa asioita toisesta ja toinen ei sitä välttämättä halua ymmärtää edes. Toivon onnea ja uskallusta, rakkaita kokemuksia, itse olen niistä jo luopunut, koska kokenut ne mahdottomiksi itselle. 🙏

• Anonyymi

Ei rakkaat kokemukset ole kenellekään mahdottomia 😌🧎🏼‍♂️🪱

• Anonyymi

Ota sellainen nainen mikä voi tehdä niitä lapsia vielä, kysy ensin henkkarit ennen treffi iltaa. Naisen vaihdevuodet alkaa noin, 51 vuoden iässä, tupakointi varhentaa niitä 1-2 vuotta. Naisen kannattaa olla alle 40.

• Anonyymi

Johan alkoi tylytys täällä, miehetkin näköjään on miesten kimpussa yhä ja alati

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Redrama tilittää itsemurha-suunnitelmastaan - Tämä sattuma pelasti: "Minulla oli ollut jo veitsi..."

Räppäri on kertonut Instassa olevansa Minnesota-hoidossa päihderiippuvuuden takia. Vain elämää -ohjelmassa Redrama paljastaa, että päihderiippuvuus te
      Kotimaiset julkkisjuorut
      54
      4977
    2. Nordstream sabotaasi todennäköisesti Yhdysvaltojen työtä

Kuten koko Ukrainan sodan provosointi, niin jenkit ovat taas asialla. Kaikessa on lopulta kyse petrodollarin tuomasta valta-aseman säilyttämisestä kei
      Maailman menoa
      534
      2493
    3. Olit ihastunut minuun

Tiedän sen vain.
      Ikävä
      86
      2083
    4. Nord Stream 1 -putki vuotaa kahdesta kohtaa - Saksa epäilee sabotaasia

Saksa epäilee sabotaasia https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/de63783e-7ae3-489f-a086-607fe43ab42a Saksa epäilee tahallisuutta "Saksalaisen Der Tages
      Maailman menoa
      266
      1851
    5. 210
      1632
    6. Ensitreffit alttarilla: Kouvolan komistus Miikka yllättää Henni-vaimon: "Sie oot toivonut sitä..."

Miikka ja Henni on kyllä söpö pari. Onhan siinä romantiikkaa, kun Miikka hurauttaa "valkealla ratsullaan", valkealla pakettiautolla, hakemaan tuoretta
      Ensitreffit alttarilla
      5
      1524
    7. Martina ei osaa kirjoittaa

Jälleen upea taidonnäyte tämän peruskoulun rimaa hipoen läpäisseen Martinan kirjoitustaidosta. Eilen stoorissa kulmienvärjäys ja teksti: näillä kelpaa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      355
      1352
    8. Nalle mä rakastan sua :)

Oon hehkulamppu ja haluun sut ja sua :) Sua parempaa ei oo eikä tuu :)
      Romantiikka
      276
      1169
    9. Kenellä on suurin motiivi sabotoida Nord Streamin kaasuputkea..

Muistin virkistämiseksi..... https://www.savonsanomat.fi/uutissuomalainen/3180533
      Maailman menoa
      181
      988
    10. Ketkä räjäyttivät Nord Stream I ja II kaasuputket?

Suomessa jo "tiedetään" syyllinen, jos kuuntelemme hurjimpia syytöksiä - jopa 'Mainilan laukaukset' |1 ovat nousseet esille --- .. muualla EU-Euroopa
      Maailman menoa
      245
      949
    Aihe