Rikkinäiset asiat,
Syntymästäni asti jokin meni ehkä rikki
Lapsuudestani asti,
Jokin meni jo rikki eikä sitä voi korjata
Minulla ei ole enää mitään,
Eikä oikeastaan minuakaan ole
Ei ole mitään minua,
Jota edes voisi korjata
Koitin kerran paeta,
Koko tätä maailmaakin
En onnistunut
Edes siinäkään
Luulin silloin,
Että saisin elämäni takaisin
Että selvisin,
Koska minulla on sittenkin tarkoitus
Elämä,
elettävänä
Mutta ne,
seuraavat mukana
Ne rikkinäiset asiat,
Joita ei voi enää korjata
Rikkinäiset asiat
Anonyymi-ap
2
119
Vastaukset
- Anonyymi
Sun täytyy tulla toimeen ittes kanssa.
Tiedät mikä on oikein
Jokaisella on rikkinäisyytensä
Erilaisia sellaisia
Tuetaan toisiamme - Anonyymi
Rikkinäiselle, rikotulle
alottajalle :
On olemassa luoja,
Jumalamme
Jeesus-Kristus
rikotun sielun korjaa Jumala
Jeesus-Kristus
varmasti saa ehjäksi,
on korjannu minut
ja
monta monta mota muuta,
korjaa myös sinut
antaa kaiken mitä tarvitset
aivan kaiken,
AAMEN näin tapahtukoon !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1197041KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti4046753Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei693413Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521302976Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1092564Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään432124- 1251864
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro211727Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1821397- 741287