Jäykkis kestää koko päivän.
Uimapuku kuva Martinasta saa jortikkani jäykäksi
19
64
Vastaukset
- Anonyymi
Sama reaktio itsellänikin, mutta jäykkyys kesti vain sen hetken kun vamputin. Tosin tein sen useasti sman päivän aikana ja vain yksi kuva Martinasta riitti kiihoittumiseen.
- Anonyymi
Minulla seisoo vieläkin.
- Anonyymi
Järki teillä on vähäistä ja sekin jäässä ja sulla on pikku nysä siellä missä toisilla on tunkki.
- Anonyymi
Onpa täällä outoja naisia kun niillä jäykistyy joku paikka =lopettakaa toi läpinäkyvä miehen esittäminen olette naurettavia
- Anonyymi
Mistä tiedät, että naiset kirjoittavat?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä tiedät, että naiset kirjoittavat?
Miehet ei kirjoita noin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miehet ei kirjoita noin
Totta, ei ole miehiä lähimaillakaan, saati että tänne kommentoisivat.
- Anonyymi
Martina on eroottinen.
- Anonyymi
Todella herkullinen takamus.
- Anonyymi
Täällä akat taas esiintyvät miehinä, ei ole ihan täyspäisten hommaa. 🙄
- Anonyymi
Tälle tulin litroittain kun olin Jonne joku 15 v sitten
https://youtu.be/ymNa6d3kkWM- Anonyymi
Jonne joo. Kukaan ei usko
- Anonyymi
Kannattaisi mennä lääkäriin ja kertoa noista oudoista tumputuksen syistä.
- Anonyymi
Martinan kakkonen 😍
- Anonyymi
Hieno, että olet löytänyt Martinasta sen kohdan/asian, mitä arvostat eniten (persreikä). Mahtavaa
- Anonyymi
Martina tulee uniini ❤️
- Anonyymi
Kannattaisi katsoa kuva , jossa Martina pyllistelee Sea poolin uima-altaan äärellä....very sexy NOT
Kuva löytyy netistä ! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kannattaisi katsoa kuva , jossa Martina pyllistelee Sea poolin uima-altaan äärellä....very sexy NOT
Kuva löytyy netistä !Se kuva on puhelimeni taustakuvana.
- Anonyymi
Nämä kommentoijat ei taida olla ihan terveitä. Naiset esiintyy miehenä. Sairasta
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1976861- 1592026
- 1131678
- 511380
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551228Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢501098Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu1001064Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?6977Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan251944- 41919