Aimon kuntolihasvasara

Kastelimme aimon kanssa yhdessä yleis radion ohjelmaa, jossa ihana tee vee kokki kape aihila teki ruokia terveillisiä. Aimo katsoi kapea ihaillan ja katsoi sitten minua ja sanoi että rakas sinusta on tullut pullukka.
Minä katsoin aimoa ja sanoin että pie sinä mursu turpas kiinne. Aimo siitä hermostui ja huitaisi kukka vaasilla otsaani niin että silmissä kipunoi.
Esitin rauhallista mutta nappasinkin pöydätä lasin 83% pontikkaa ja heitin sen aimon silmiin. Aimo kirkui tuskasta sokeana kuin päätön kana ja hapuili seiniä pitkin vessaan. Jalka kamppi esti ne aikeet ja kaadoin aimon päälle kirja hyllyn jossa oli 8000 kirjaa.
Sieltä se konttasi pois samalla kun paukutin sitä keittiön pöydän jalalla kaali osastolle.

Aimo kiljui kuin pistetty sika siinä vaiheessa ja se saattoi johtua siitä että aimo on huomattavan ylipainoinen ja minä pistelin häneen haarukalla reikiä.
Hän sai käsiinsä jalkalampun ja huitaisi sillä minua polveen niin että lumpio halkesi ja kipu oli hillitön. Onneksi olin syönyt ilta palaksi kahdeksan oxycontiinia, se vei terävimmän kivun. Jippo kaukoputkella sain hänet hetkeksi tajunnan rajamaille mutta kun olin menossa hakemaan talikkoa, aimo heitti minua koivu halolla taka raivoon ja putosin polvilleni. Kontaten pääsin puuceen taakse piiloon ja sieltä luukusta lantalaan.
Kurkistelin varovasti luukkua raottaen näkyykö aimoa. Yhtäkkiä luukku nousikin itsestään, kyse ei ollut taikuudesta vaan aimon äiti tuli ripulipaskalle. En voinut liikkua sillä aimon vihainen ääni kuului pihalta. Laudanraosta näin että hänellä oli vasara kädessä samalla kun kurapaska valui pitkin päätäni ja naamaani johon kiinnittyi anopin vessa paperina käyttämät savon sanoma lehden palaset.

Aimo äkkäsi vasemman taka jalkani pilkistävän oven raosta ja suuttui kuin peijooni kun luuli minun sala katselevan äitinsä takamusta. Iski sääri luuhun sellaisen tällin niin että rasaus kuului. Sain heitettyä kurakakaskaa hämäykseksi häntä kohti ja otin hänet hallinta otteeseen. Harmi että se vasara käsi jäi vapaaksi jolla hän napsautteli tasaiseen tahtiin kylkeeni niin että luulin olevani grilli ribsi...

Anoppi otti meitä molempia niskasta kiinni kuin kissan pentuja ja pakotti sopimaan pikku kinamme. Annoimme toisillemme ensi apua teipillä ja rakkaudella.
https://www.youtube.com/watch?v=wyRkWDG198k

Abreu Teräsniska on meidän suosikki vaikka se on tyttö.

Isket aina mua silmään
Kun jostain kuuluu Ricky Martin
Ja mä nauran
Ei oo sen jälkeen ollu tylsää
Ku sut tapasin ja päätin täs on kaikki
Mitä haluan

Aimo Sä oot ihan sekasin ku seinäkello
Ja niin oon mäkin

Me ollaan ne jotka aina
Vaik olis miten hiton vaikeeta
Tietää että kaiken pystyy korjaamaan
Teipillä tai rakkaudella
Joo ja vaik me vielä tehään virheitä
Sit ku ollaan vanhoi mut ei viisaita
Riidellään viel rakkaudella

Tällä viikolla terveys keskuksessa irrotettiin viimeiset teipit kirurgian osastolla. Sattui tosi paljon se hoitsu oli varmaan joku hullu... Meinasin tulla hulluksi se lienee sanomattakin selvä... Aimolle vinkkasin siinä samalla silmää ja sanoin että varsinainen kuntolihasvasara!

1

234

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Olen aina sanonut että Senssun seikkailut on parhaita. Mies, myytti, legenda.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomessa on meneillään boomereiden kosto

1990-luvun lamassa osumaa saaneet sukupolvet toivovat sen jälkeen syntyneille sukupolville kärsimystä porvareita äänestä
      Maailman menoa
      106
      3021
    2. Petteri Orpon kommentti persujen väkivaltaan?

Hiirenhiljaa taas on, kun Tampereella persulahkon ääriosasto pahoinpiteli kantasuomalaisen tytön. Missä on pääministeri
      Maailman menoa
      158
      2128
    3. IPCC romahtaa

Mitenkäs tässä nyt näin kävi? Ilmastohourimoinnin tukijalka myöntää, ettei mitään ilmastokatastrofia olekaan. Eikös tääl
      Ilmastonmuutos
      63
      2092
    4. Toiko Helen laivalastillisen vieraslajeja Suomeen?

Loviisan satamaan tuotiin laiva­lastillinen pähkinän­kuoria Norsun­luu­rannikolta Loviisan satamaan kiinnittyi vapun al
      Maailman menoa
      42
      1782
    5. Miten voit vain

Olla kuin mitään ei olisi?
      Ikävä
      147
      1464
    6. Pelolla pakottaminen

Kristinusko on tuovinaan valoa ja toivoa, mutta ensin pitää olla pimeyttä ja toivottomutta jotta joku valoa ja toivoa ha
      Kaste
      624
      1006
    7. Niin siinä kävi. :D

oisit halunnu seurustella :D jäit ilman :D
      Ikävä
      100
      896
    8. Ketä T mies kaipaa?

Kaikki T miehet saavat vastata omansa. Aloitan: T kaipaa J naista.
      Ikävä
      50
      764
    9. Inhottava stalkkeri

Mikä ajaa ihmisen moiseen toimintaan ?
      Ikävä
      78
      744
    10. Nähdäänköhän me enää

Lähiaikoina tai koskaan
      Ikävä
      56