Aimon kuntolihasvasara

Kastelimme aimon kanssa yhdessä yleis radion ohjelmaa, jossa ihana tee vee kokki kape aihila teki ruokia terveillisiä. Aimo katsoi kapea ihaillan ja katsoi sitten minua ja sanoi että rakas sinusta on tullut pullukka.
Minä katsoin aimoa ja sanoin että pie sinä mursu turpas kiinne. Aimo siitä hermostui ja huitaisi kukka vaasilla otsaani niin että silmissä kipunoi.
Esitin rauhallista mutta nappasinkin pöydätä lasin 83% pontikkaa ja heitin sen aimon silmiin. Aimo kirkui tuskasta sokeana kuin päätön kana ja hapuili seiniä pitkin vessaan. Jalka kamppi esti ne aikeet ja kaadoin aimon päälle kirja hyllyn jossa oli 8000 kirjaa.
Sieltä se konttasi pois samalla kun paukutin sitä keittiön pöydän jalalla kaali osastolle.

Aimo kiljui kuin pistetty sika siinä vaiheessa ja se saattoi johtua siitä että aimo on huomattavan ylipainoinen ja minä pistelin häneen haarukalla reikiä.
Hän sai käsiinsä jalkalampun ja huitaisi sillä minua polveen niin että lumpio halkesi ja kipu oli hillitön. Onneksi olin syönyt ilta palaksi kahdeksan oxycontiinia, se vei terävimmän kivun. Jippo kaukoputkella sain hänet hetkeksi tajunnan rajamaille mutta kun olin menossa hakemaan talikkoa, aimo heitti minua koivu halolla taka raivoon ja putosin polvilleni. Kontaten pääsin puuceen taakse piiloon ja sieltä luukusta lantalaan.
Kurkistelin varovasti luukkua raottaen näkyykö aimoa. Yhtäkkiä luukku nousikin itsestään, kyse ei ollut taikuudesta vaan aimon äiti tuli ripulipaskalle. En voinut liikkua sillä aimon vihainen ääni kuului pihalta. Laudanraosta näin että hänellä oli vasara kädessä samalla kun kurapaska valui pitkin päätäni ja naamaani johon kiinnittyi anopin vessa paperina käyttämät savon sanoma lehden palaset.

Aimo äkkäsi vasemman taka jalkani pilkistävän oven raosta ja suuttui kuin peijooni kun luuli minun sala katselevan äitinsä takamusta. Iski sääri luuhun sellaisen tällin niin että rasaus kuului. Sain heitettyä kurakakaskaa hämäykseksi häntä kohti ja otin hänet hallinta otteeseen. Harmi että se vasara käsi jäi vapaaksi jolla hän napsautteli tasaiseen tahtiin kylkeeni niin että luulin olevani grilli ribsi...

Anoppi otti meitä molempia niskasta kiinni kuin kissan pentuja ja pakotti sopimaan pikku kinamme. Annoimme toisillemme ensi apua teipillä ja rakkaudella.
https://www.youtube.com/watch?v=wyRkWDG198k

Abreu Teräsniska on meidän suosikki vaikka se on tyttö.

Isket aina mua silmään
Kun jostain kuuluu Ricky Martin
Ja mä nauran
Ei oo sen jälkeen ollu tylsää
Ku sut tapasin ja päätin täs on kaikki
Mitä haluan

Aimo Sä oot ihan sekasin ku seinäkello
Ja niin oon mäkin

Me ollaan ne jotka aina
Vaik olis miten hiton vaikeeta
Tietää että kaiken pystyy korjaamaan
Teipillä tai rakkaudella
Joo ja vaik me vielä tehään virheitä
Sit ku ollaan vanhoi mut ei viisaita
Riidellään viel rakkaudella

Tällä viikolla terveys keskuksessa irrotettiin viimeiset teipit kirurgian osastolla. Sattui tosi paljon se hoitsu oli varmaan joku hullu... Meinasin tulla hulluksi se lienee sanomattakin selvä... Aimolle vinkkasin siinä samalla silmää ja sanoin että varsinainen kuntolihasvasara!

1

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olen aina sanonut että Senssun seikkailut on parhaita. Mies, myytti, legenda.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Huomenna teen sen

      Se on nyt päätetty. Pääsen pois tästä epätietosuudesta.
      Ikävä
      81
      3544
    2. Hakkarainen: persut Venäjän ja Pohjois-Korean tiellä

      Hakkarainen entisenä persujen kärkipoliitikkona tietää, mitä puhuu. https://www.is.fi/politiikka/art-2000010422614.html
      Maailman menoa
      200
      2022
    3. Ilouutinen! Anniina Valtonen heitti jymy-yllätyksen - Tämä ei jätä kylmäksi!

      Ohhoh, tämäpä ylläri! Anniina Valtonen sai puolisonsa kanssa lapsen viime vuoden lopulla. Lue lisää: https://www.suomi2
      Suomalaiset julkkikset
      26
      1968
    4. Fuengirola.fi: Kohuissa rypenyt Jari Sillanpää, 58, harvinaisessa haastattelussa: "Minä haluan..."

      Ex-tangokuningas on kertonut kuulumisiaan Espanjan Aurinkorannikolta. Että ei muuta kuin elämässä etiäpäin, Jari Sillanp
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1598
    5. Ootko muuten vieläkään hiffannut

      Että en kuulu sinun maailmaasi? On meissä samaa, ja samaa aaltopituutta oli, mutta tunsin oloni usein hyvin vaivautuneek
      Ikävä
      166
      1435
    6. Miten nyt sanoisin

      tämän sinulle. Oletko mielessäni päivittäin, kysyin itseltäni ja vastaus oli, kyllä olet. Yllätyin, päädyin oudoille tei
      Ikävä
      88
      1415
    7. Susta on tullut

      Ihana nainen. ❤️
      Ikävä
      52
      1129
    8. Mistä vuodesta

      lähtien olet ikävöinyt kaivattuasi?
      Ikävä
      101
      1093
    9. Tämä ei voi jatkua

      Näin. Eilisen jälkeen tulin siihen tulokseen.
      Ikävä
      55
      874
    10. Voitko vain unohtaa

      Minut. En ole sinun arvoisesi
      Ikävä
      59
      850
    Aihe