Ulkomaan uutisten tarjonnassa olen lukenut jonkun verran esim. Ruotsalaista verkkolehtiä Nya Dagbladettia, hyvää infoa. Asiaa mistä Suomen valtamedia vaikenee. Aika harmillista että Suomalainen journalismi on vajonnut syvään itsesensuuriin. Monet asiat täytyy käydä etsimässä ulkomaalaisilta sivuilta.
Hyvä vaihtoehto
3
155
Vastaukset
- Anonyymi
Suomen valtamediassa ei mitään uutista esim. USA:n RAND Corporationin raportista. Muualla asiasta uutisoidaan laajalti. Ehkä ei tulekkaan kunnon analyysia, korkeintaan heitetään Venäjä kortti peliin ja luodaan syvempää Venäjä vihaa.
- Anonyymi
Samaten ihmettelen että hoitajien suut laitetaan suppuun tässä korona keississä.Ei tule lehtiin sellaisia paljastuksia kun oli esperi care jupakassa.Siinä hoitaja sai renikan rintaan kun tohti paljastaa nuo rahan käärijät.Joo kyllä näköjään puuhun voi kiivetä perse edellä jos kukaan ei oo näkemässä
- Anonyymi
Kyllä EU:ssa on nyt menossa todella suuri nollaus?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 672801
- 462544
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4312207- 792118
- 951946
- 321682
- 121516
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171477Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?251274Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil181155