En yhtään tiedä mitä tehdä ihastumiseni kanssa..

Anonyymi-ap

Ajattelin kirjoittaa tänne, pääni on ihan sekaisin. Menin jo kolme vuotta sitten ihastumaan korviani myöten yhteen mieheen, hetken päästä selvisi että tunne on molemmin puoleinen. Olin parisuhteessa, hän sinkku. Ei mennyt hirveän kauaa kun minulle tuli ero, tämä ihastus ei liittynyt siihen mitenkään. Kun erosta oli kulunut tarpeeksi aikaa, aloin säätää tämän ihastukseni kanssa. Kaikki oli ihanaa kunnes huomasin että moni asia jota parisuhteeseen tarvittaisiin puuttuu ja meillä on suuria näkemyseroja asioista ja lisäksi hänellä oli paha sitoutumiskammo. Minuun alkoi sattua lujaa se kun näytti ettei siitä mitään tule, en voinut muuta kuin lopettaa koko homma, halusimme niin eri asioita elämältä jne. Tunteet jäivät ja kaverina pysyttiin. Aloin uuteen suhteeseen myöhemmin toisen kanssa. Minulla on mielestäni kaikki erittäin hyvin suhteessani eikä mitään puutu, nyt kuitenkin useampi kuukausi on mennyt niin että mietin ihan koko ajan tätä miestä, kaveriani johon silloin ihastuin ja jonka kanssa säädettiin. Vahvat tunteet on ollut koko ajan häntä kohtaan mutta en häntä sen kummemmin ole miettinyt ja olen ollut ihan sinut sen asian kanssa ettei siitä mitään tullut. Mutta nyt, en saa häntä mielestäni hetkeksikään. Olen päättänyt monta kertaa etten enää tykkää hänestä sillä tavalla, kuitenkin aina huomaan haaveilevani hänestä ja kun olen hänen kanssaan, tärisen ja on perhosia vattassa, tekisi mieli koskea kaikkialle ja kaataa hänet sänkyyn. Ja kun katson häntä, tuntuu etten kestä miten komea hän on. Hän antaa hyvin ristiriitaisia signaaleja, väliin vaikuttaa kuin hällä olisi vielä tunteita minua kohtaan, väliin ei, suoraa emme ole puhuneet asiasta mutta uskon olevani niin läpinäkyvä että hän huomaa kyllä. Välttely ei tule kuuloonkaan, hän on minulle aivan liian tärkeä kaveri että voisin vältellä.

En ollenkaan tiedä mitä tehdä, rakastan nykyistä miestäni ja hänen kanssaan on helppo ja hyvä olla, kaikki kohdallaan ja haluan olla hänen kanssa, mutta tunteet tätä toista kohtaan tuntuu vahvistuvan koko ajan, en ole enää varma voiko puhua ihastumisesta vai rakastumisesta ja haluaisin olla myös hänen kanssaan. Ihan hirveän monimutkaista ja vaikeeta. Tämä ihastus on edelleen sinkku ja nyt on viime aikoina puhunut siihen sävyyn että parisuhdekin voisi olla ihan kiva. Se mitä tunsin ihastukseni kanssa silloin aiemmin, se oli jotain sanoin kuvaamatonta, ihanaa, sellaista ei ole tuntunut entisen eikä nykyisen kanssa.

Onko teillä antaa neuvoja mitä tehdä tässä tilanteessa?

16

703

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Teillä naisilla on sellainen jännä tapa että ihastutte juuri nimenomaan miehiin joita ette pysty kesyttää.

      • Anonyymi

        Ne kun on niin jänniä, niin eihän niitä voi vastustaa 🤡


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ne kun on niin jänniä, niin eihän niitä voi vastustaa 🤡

        Enpä usko tuollaiseen teoriaan ainakaan kaikkien naisten osalta ja eihän kaikki miehetkään ole kiinnostuneita niistä kaikista vaikeimmin saatavista naisista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ne kun on niin jänniä, niin eihän niitä voi vastustaa 🤡

        Pitää kyllä paikkansa. Tämä tunteiden vuoristorata tekee kohta hulluksi..

        T. Ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Enpä usko tuollaiseen teoriaan ainakaan kaikkien naisten osalta ja eihän kaikki miehetkään ole kiinnostuneita niistä kaikista vaikeimmin saatavista naisista.

        Perustele väitteesi mikä on vaikeimmin saatava nainen.Totta on tuo kemia sitä pitää olla muuten on turha lähtee suhteeseen.Tietysti täytyy olla varovainen ettei lankeaisi pelimiehen haaviin.Täytyisi tietää että on molemmilla tunteita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ne kun on niin jänniä, niin eihän niitä voi vastustaa 🤡

        Ketään ei tarvii kesytellä se vaan on jos molemmat tykkää.Rajapyykki menee siinä viim,kun kysyy suoraan jos huomaa siinä vikurointia voi siirtyä eteenpäin.


      • Anonyymi

        Ei kyllä normaaleilla käytöstavoilla sekä normaaleilla tavoilla suhtautua toisen ihmisen rajoihin ja yksityisyyteen pääsee jos ei muuta niin ainakin alkuun. Lisäksi suhteellisuudentaju ja tilannetaju on aika kovaa valuuttaa


    • Anonyymi

      Elä anna kusettaa enää.. Noin tein miekinn miehenä nyt kaduttaa valetta valheen päälle..
      Kiva oli kun nainen hulluna minuun imi antoi nai gildolla osti juoma erosi vuokrasi lemmen pesän siinä naitiin.. Huhu ja nyt ukkonsa luona kun mulla jo uusi kusetettava..

      • Anonyymi

        Mitä olet oikein vetänyt? Eihän tuosta ota mitään tolkkua. Sivusta


    • Anonyymi

      Taidat pelätä tosirakkautta? Helpompaa taitaa olla myöntämättä itsellesi, mikä vaikutus tällä miehellä on sinuun.

    • Anonyymi

      Olen mies, ja uskon, että olen juuri tuollaisessa tilanteessa. Naisen kanssa synkkaa aivan loistavasti. Silti, nainen seurustelee aina jonkun muun kanssa. Luulen että hän pelkää. Tosirakkautta ei hän tällä tavalla tule koskaan kohtaamaan. Voi luoja! Antaisin hänelle kaikkeni…

      • Anonyymi

        Voi olla että tässä on kyse jonkinlaisesta pelosta kun en tiedä mitä tehdä. Tuntuu myös väärältä lähteä tästä suhteesta toisen miehen perään ja olisiko lopputulos sama kuin viimeksi. Voi olla että hän olisikin elämäni rakkaus.. Tein miten vain, voi olla että tulen katumaan. Nuo vanhat tunteet vain vahvistuu vahvistumistaan, olin sitten miten päin vaan.. Anteeksi sekava teksti, se on yhtä sekavaa kun pääni..

        Ap


    • Anonyymi

      Mitä on tuo ”säätäminen”? Jos se on seksiä, niin tarinasi on hyvin vanhanaikainen ja tyypillinen.

      • Anonyymi

        Tapailua, nähtiin toisiamme kahden ja enemmän kuin kavereina.. Oli seksiäkin, loistavaa sellaista..


    • Anonyymi

      "Ihastuksesi", ei "ihastumiseni"! Ihastukseni!

    • Anonyymi

      Anteeksi minkä ikäinen olet? Onko elämäsi niin yksitotista että luulet aidan toisella puolella ruoho on vihreämpää? Niin se ei tosi elämässä ole!Ota nyt järki käteen ala elämän oikeata elämää.Kirjotat pääsi sekaisin Jospa netin laitat haun Helsinki mission. Vaikka asuisit mualla Suomea. Selaa sivuja.Löydät linkin missä voit nimettömän catt tai puhelin numero nimettömänä puhua. Ei ole normaalia kirjotuksesi. Joten älä häpeä ottaa apua vastaan niiltä joilta saat yhteiskuntamme. Ei tämä sivu oloasi paranna.Ei ystävät ei tuttavat: He väsyvät jos heille aiheesi jauhaat,jossa ei päätä ei häntää. Opetele laskee irti.Hae aiheellesi apua asiantuntioilta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1565
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1204
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1036
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      985
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      967
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      892
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      870
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      714
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      670
    Aihe