Olit ainakin jossakin vaiheessa

Anonyymi

Viehättynyt minusta. Mihin se lopahti?

41

748

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Vaikea sanoa en tiedä kuka olet. EWn usko että tunnetaan mistään muualta kuin palstalta.

Eikä oikeasti edes täällä tunnista.

• Anonyymi

Tunnen sinut kyllä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tunnen sinut kyllä.

Sepä kiva. Mielummin en tuntisi sinua ollenkaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei olisi pakko tuntea. Tiedät mitä tarkotan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En tilannut sinua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En tilannut sinua.

Tee sitten uusi tarkempi tilaus.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tee sitten uusi tarkempi tilaus.

Uusia tilauksia ei kohta enää tarvita. Harmi kun se meni näin. En olisi halunnut sinun inhoavan minua. Ikävä jää.

• Anonyymi

Ihme paskaa ... ilman mitää tunnisteita....

• Anonyymi

Nää on näitä lauantai-illan palsta aktivointeja.
        Johon mekin valitettavasti nyt sorruttiin kommentoimalla tähän.

• Anonyymi

Omalta kohdaltani voin sanoa ainakin, että jollei kiinnostus ole saanut vastakaikua, niin en tuo sitä sitten enää välttämättä ilmi. Kiinnostuksen kohde kuitenkin tietää siinä vaiheessa aiemmasta kiinnostuksestani, joten ajattelen hänen ottavan halutessaan yhteyttä.

• Anonyymi

Sinä et ollut minusta. 😢

• Anonyymi

Olen edelleen

• Anonyymi

Olit ilkeä ja puhuit pahaa seläntakana!

• Anonyymi

En koskaan puhuisi hänestä pahaa. Pelkkää hyvää olen puhunut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En koskaan puhuisi hänestä pahaa. Pelkkää hyvää olen puhunut.

Älä viiti valehdella.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä viiti valehdella.

En valehtele.

• Anonyymi

Minusta ei puhunut pelkästään selän takana vaan julkisesti halusi herjata ja nöyryyttää näillä pastoilla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minusta ei puhunut pelkästään selän takana vaan julkisesti halusi herjata ja nöyryyttää näillä pastoilla.

Ja paljon paljon muuta ei niin kivaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Anna anteeksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä nöyryytit mua IRL.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta olen silti pahoillani. Olet sinäkin minua täällä arvostellut ja siellä paikassa kiusasit ja pilkkasit.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta olen silti pahoillani. Olet sinäkin minua täällä arvostellut ja siellä paikassa kiusasit ja pilkkasit.

Nyt ei täsmää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä nöyryytit mua IRL.

Ei täsmää nyt.

• Anonyymi

Mietin sua jatkuvasti. Mutta laita sä mulle välillä viestiä, en viitis aina olla se joka yhteydessä

• Anonyymi

Olen tunnustanut viehättyneeni hänestä. Käytin viellä juuri tuota hassua sanaa. 😉 Sana aliarvioi tunteeni silloin aika pahasti, nyt en enää tiedä mitä ajattelen, koska

• Anonyymi

koska olosuhteiden pakosta en ole voinut enää ruokkia tunnetta. Niin masokisti en ole, että viitsisin ruoskia itseäni yksipuolisilla tunteilla.

Ei ne tunteet oikeasti tässä ajassa häviä, mutta ainakin olen saanut itseni palauttamaan jalat maan pinnalle ja tunteet maton alle. Enkä halua tietenkään näyttää tunteita, joita vastapuoli ei toivo saavansa. Vain molemminpuolisiin tunteisiin ja motivaatioon perustuvalla suhteen alulla voisi olla toiveita.

Jos olisin ymmärtänyt ei:n väärin, sitten ei sinun auta kuin korjata väärinymmärrys. Siihen saakka elän ilman toivoa yhteisestä, ja se näkyy siinä mitä ajattelin, miten suhtaudun sinun ja miten vapaasti uskallan flirtata. On helpompi olla viileä ja jopa kylmä, kuin kärsiä saavuttamattomaan rakkauden vajeessa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

koska olosuhteiden pakosta en ole voinut enää ruokkia tunnetta. Niin masokisti en ole, että viitsisin ruoskia itseäni yksipuolisilla tunteilla.

Ei ne tunteet oikeasti tässä ajassa häviä, mutta ainakin olen saanut itseni palauttamaan jalat maan pinnalle ja tunteet maton alle. Enkä halua tietenkään näyttää tunteita, joita vastapuoli ei toivo saavansa. Vain molemminpuolisiin tunteisiin ja motivaatioon perustuvalla suhteen alulla voisi olla toiveita.

Jos olisin ymmärtänyt ei:n väärin, sitten ei sinun auta kuin korjata väärinymmärrys. Siihen saakka elän ilman toivoa yhteisestä, ja se näkyy siinä mitä ajattelin, miten suhtaudun sinun ja miten vapaasti uskallan flirtata. On helpompi olla viileä ja jopa kylmä, kuin kärsiä saavuttamattomaan rakkauden vajeessa.

Näin sitä edetään hienosti kun molemmat tällain ajattelee, bravo!

• Anonyymi

Lerspahti

• Anonyymi

Kyllä mä ainakin olen edelleen erittäin viehättynyt. En vaan kehtaa ikuisesti liehitellä täysin avoimesti. Vaikka ehkä pitäis.

• Anonyymi

Olen edelleen. Se ei lopahtanut. En vain tiedä pidätkö SINÄ minusta. Olet niin epämääräinen, etkä sanonut minulle mitään asiasta

• Anonyymi

En jaksa turhaa kirjoitella tänne, ihan sama vaikka kirjoittaisi aku ankalle saman asian ajaa. Lopetan kohta tään hölmön kirjoittelun ja lähden oikeasti sellaista ihmistä tapamaan joka pitää minusta. Eikä vain jaarittele turhia juttuja. Yksi ovi kun sulkeutuu toinen avautuu, olis pitänyt tajuta tää aikaisemmin. Miksi lähestyä sellaista ihmistä, joka ei ole yhtään kiinnostunut sinusta? Luulin aina että voi olla aito ja harvinainen tunne, minkä kohtaat jossain ihmisessä. Mutta olin väärässä, kukaan ei ole korvaamaton, oikea ihastus ja rakkaus on lähempänä kuin aavistinkaan.

• Anonyymi

Eipä nähty muualla kuin työpaikassasi. Numeroasi enkä osoitetta en tullut koskaan tietämään, joten se siitä. Naiselle nuoremmalle.

• Anonyymi

Minä luulin hänen olevan lämmin ja hyväsydäminen. Hän olikin kova, itsekäs ja ilkeä. Omista kuvitelmista on vaikea luopua, vaikka tietäisi olevansa oikeassa.

• Anonyymi

Olen minä lämmin. Mulla on sitten monta kerrosta päällekkäin. Et jaksanut kuoria.

• Anonyymi

Sama kokemus yhdestä.

• Anonyymi

Hmm, siihen, että tajusin, että hän roikkuukin mussa kiinni, leikkii piiloleikkejään.

• Anonyymi

Mitään leiki, itse et ole valmis hänen vierelleen niinkuin hän on ehkä sinun.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitään leiki, itse et ole valmis hänen vierelleen niinkuin hän on ehkä sinun.

Hups, ihanko totta? Joo ei kaiken jälkeen.

• Anonyymi

Sulaan mahdottomuuteen

• Anonyymi

Millä kirjaimella alkavasta kyse? Jos voit kertoa niin vastaan.

• Anonyymi

Olit niin kypsymätön ja lapsellinen. Haukotus.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Toni Niemisen lapset otettu huostaan

Heidi Nieminen, Tonin ex vaimo onko kyseessä? Eihän Tonilla ole muiden naisten kans enää niin pieniä lapsia? Eli mitä siellä on tapahtunut? Neljä last
      Kotimaiset julkkisjuorut
      195
      8571
    2. Soini lähdössä viemään persuilta ääniä

Soini harkitsee lähtevänsä jo seuraavissa eduskuntavaaleissa ensi keväänä ehdokkaaksi. Myös EU vaalit parin vuoden kuluttua häntä kiinnostavat. Aika m
      Perussuomalaiset
      200
      2317
    3. Oma kansa ensin?

Mitä tarkoittaa oma kansa ensin? Mihin verrattuna. Muitten kustannuksella? Miten voisimme olla erillään maailmasta? Mikä on se kansa, joka on vauras
      Maailman menoa
      513
      2237
    4. Yllätys! Maajussille morsian -sarjan maajussi ja tangokuningatar v. 2019 Temptation Islandissa!

Oooo, Maajussille morsian kohtaa Tempparit… Aika villiä. Mitä tunteita herättää, aiotko katsoa nyt Temptation Islandia, jos olet katsonut Maajussill
      Tv-sarjat
      14
      1732
    5. Taas sun kuvaasi

katselin 🤣🙆‍♂️
      Ikävä
      65
      1512
    6. Siivooja Auri Kananen ei hätkähdä "mörskäkoteja": Tuhohyönteisiä, tiskit likoamassa pari vuotta...

Kananen siivoaa järkyttävään kuntoon päässeitä koteja - ja elättää itsensä somesisällöillä. Vastaan on tullut kaikkea maan ja taivaan väliltä: vuosien
      Maailman menoa
      27
      1431
    7. Venäjän rintama romahtanut. Lännen pitää alkaa miettiä pilkotaanko venäjä useaksi pikkuvaltioksi

Venäjän rintama näyttää romahtaneen täysin myös Hersonin suunnalla. Asiasta twiittaa muun muassa sotahistorian asiantuntija ja suomenkielistä Ukraina
      Maailman menoa
      227
      1252
    8. Ok. Hyvä sait mut vihaamaan itseäsi

Oletko nyt tyytyväinen . Hyvästi
      Ikävä
      147
      1218
    9. En oikein tiedä mitä mun pitäisi tehdä

Mies, auttaisitko minua? Sinä olet ihana, mutta toisinaan aiheutat minulle ahdistusta. Olen niin sekaisin ja se on sun syy. Miksi tämä on niin vaikeet
      Ikävä
      76
      1161
    Aihe