Tuijotan vaan tunteja, että ne kulkee, kun en enää muualla haluakkaan olla, kui siellä missä nähdään. Mikä mua vaivaa.., mikä sussa herätti niin voimakkaita tunteita, kun yritänkin tehdä muuta nii muistan eilisen katseen ja odotan maanantaita. Kauheaa... kai mä rakastuin. Hyvää yötä J ❤
Tähänkö se menee
7
95
Vastaukset
- Anonyymi
Täälä yksi J nainen punaisilla hiuksilla varutettuna. Täysin samanlainen tarina itsellä. Menee länsi treen seudulle. Näen tuota miestä arkisin odotan sitä päivää joka hetki että näen hänet❤️ J a n i n a
- Anonyymi
Se tunne on vaan niin ihana, vaikka ihan hullua onkin, mä "piiloudun" koska en halua, että hän näkee, tärkeintä on, että itse näen hänet, mutta eipä se piilottelu auttanut, kun muut päätti vähän auttaa siinä tilanteessa😂..kummasti ollaan kohdattu aika usein osa sattumaa osa ei, mutta joka kerta katseet jumittuu ja mä meen sekaisin, mutta sitähän mä hajinkin, että hän pyörähtää perääni. Tärkeintä on, ettei hän unohda..❤
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se tunne on vaan niin ihana, vaikka ihan hullua onkin, mä "piiloudun" koska en halua, että hän näkee, tärkeintä on, että itse näen hänet, mutta eipä se piilottelu auttanut, kun muut päätti vähän auttaa siinä tilanteessa😂..kummasti ollaan kohdattu aika usein osa sattumaa osa ei, mutta joka kerta katseet jumittuu ja mä meen sekaisin, mutta sitähän mä hajinkin, että hän pyörähtää perääni. Tärkeintä on, ettei hän unohda..❤
Tarkoitatko poissa mielestä, poissa sydämestä? Niin - ja musta sydän. Mustasukkaisuutta vai mitä lienee?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarkoitatko poissa mielestä, poissa sydämestä? Niin - ja musta sydän. Mustasukkaisuutta vai mitä lienee?
No empä tiiä miten menee, mutta en anna hänen unohtaa.
- Anonyymi
Täälä sama j nainen kirjoittelee. Törmättii TK. paikassta. Jos sinä olet todella se mies tiedän paikan❤️ .
- Anonyymi
Tuossa vaiheessa se on vielä ihanaa.
- Anonyymi
Näitkö häntä tänään?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️651453Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia110900- 58751
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä47734- 57720
Missä kaikessa olet erilainen
Kuin kaivattusi? Voin itse aloittaa: en ole vegaani kuten hän. Enkä harrasta tietokonepelejä lainkaan.39697Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan71671Linnasuolla poliisi operaatio
Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/864606026669Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.41657Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli67650