Tuijotan vaan tunteja, että ne kulkee, kun en enää muualla haluakkaan olla, kui siellä missä nähdään. Mikä mua vaivaa.., mikä sussa herätti niin voimakkaita tunteita, kun yritänkin tehdä muuta nii muistan eilisen katseen ja odotan maanantaita. Kauheaa... kai mä rakastuin. Hyvää yötä J ❤
Tähänkö se menee
7
125
Vastaukset
- Anonyymi
Täälä yksi J nainen punaisilla hiuksilla varutettuna. Täysin samanlainen tarina itsellä. Menee länsi treen seudulle. Näen tuota miestä arkisin odotan sitä päivää joka hetki että näen hänet❤️ J a n i n a
- Anonyymi
Se tunne on vaan niin ihana, vaikka ihan hullua onkin, mä "piiloudun" koska en halua, että hän näkee, tärkeintä on, että itse näen hänet, mutta eipä se piilottelu auttanut, kun muut päätti vähän auttaa siinä tilanteessa😂..kummasti ollaan kohdattu aika usein osa sattumaa osa ei, mutta joka kerta katseet jumittuu ja mä meen sekaisin, mutta sitähän mä hajinkin, että hän pyörähtää perääni. Tärkeintä on, ettei hän unohda..❤
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se tunne on vaan niin ihana, vaikka ihan hullua onkin, mä "piiloudun" koska en halua, että hän näkee, tärkeintä on, että itse näen hänet, mutta eipä se piilottelu auttanut, kun muut päätti vähän auttaa siinä tilanteessa😂..kummasti ollaan kohdattu aika usein osa sattumaa osa ei, mutta joka kerta katseet jumittuu ja mä meen sekaisin, mutta sitähän mä hajinkin, että hän pyörähtää perääni. Tärkeintä on, ettei hän unohda..❤
Tarkoitatko poissa mielestä, poissa sydämestä? Niin - ja musta sydän. Mustasukkaisuutta vai mitä lienee?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarkoitatko poissa mielestä, poissa sydämestä? Niin - ja musta sydän. Mustasukkaisuutta vai mitä lienee?
No empä tiiä miten menee, mutta en anna hänen unohtaa.
- Anonyymi
Täälä sama j nainen kirjoittelee. Törmättii TK. paikassta. Jos sinä olet todella se mies tiedän paikan❤️ .
- Anonyymi
Tuossa vaiheessa se on vielä ihanaa.
- Anonyymi
Näitkö häntä tänään?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tuli Suomen somaleista todella ikävää faktaa
sillä osa somalivanhemmista lähettää lapsiaan kotimaahansa kurinpitolaitoksiin, joissa heitä pahoinpidellään. Illan MOT3253845Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi1283560Kommentti: oikeuslaitos korvattava SDP:n johdolla
Näkisin että Suomessa tuomiovalta pitäisi olla demareiden johtoportaalla. Koska porvarimedia säestettynä persujen kirku42260- 1121684
Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja181578Typeryyttä
Se on kummallista, kun kaksi ihmistä tuntee selittämätöntä vetoa toisiinsa, mutta eivät vain pääse toistensa luokse. Mik1241319Martina mukana erikoisjoukossa
Huippurankka Erikoisjoukot-ohjelma jatkuu, Martina mukana. Kerrankin Martinalle hyvä ohjelma, hänellä on voimaa, sisua j136937Lindtman haluaa leikata Kela-korvauksista...oho!
Antti Lindtman sanoo Kauppalehdessä, että vuodesta 2028 voi tulla erittäin hankala, mikäli nykyinen hallitus ei tee riit99890Häneen rakastuminen oli sellaista
että aina uskoi ja luotti että kyllä tästä vielä edetään jotenkin. Se olikin vain rakastuneen toiveajattelua kaikki. Ta79845- 86761