Tuijotan vaan tunteja, että ne kulkee, kun en enää muualla haluakkaan olla, kui siellä missä nähdään. Mikä mua vaivaa.., mikä sussa herätti niin voimakkaita tunteita, kun yritänkin tehdä muuta nii muistan eilisen katseen ja odotan maanantaita. Kauheaa... kai mä rakastuin. Hyvää yötä J ❤
Tähänkö se menee
7
182
Vastaukset
- Anonyymi
Täälä yksi J nainen punaisilla hiuksilla varutettuna. Täysin samanlainen tarina itsellä. Menee länsi treen seudulle. Näen tuota miestä arkisin odotan sitä päivää joka hetki että näen hänet❤️ J a n i n a
- Anonyymi
Se tunne on vaan niin ihana, vaikka ihan hullua onkin, mä "piiloudun" koska en halua, että hän näkee, tärkeintä on, että itse näen hänet, mutta eipä se piilottelu auttanut, kun muut päätti vähän auttaa siinä tilanteessa😂..kummasti ollaan kohdattu aika usein osa sattumaa osa ei, mutta joka kerta katseet jumittuu ja mä meen sekaisin, mutta sitähän mä hajinkin, että hän pyörähtää perääni. Tärkeintä on, ettei hän unohda..❤
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se tunne on vaan niin ihana, vaikka ihan hullua onkin, mä "piiloudun" koska en halua, että hän näkee, tärkeintä on, että itse näen hänet, mutta eipä se piilottelu auttanut, kun muut päätti vähän auttaa siinä tilanteessa😂..kummasti ollaan kohdattu aika usein osa sattumaa osa ei, mutta joka kerta katseet jumittuu ja mä meen sekaisin, mutta sitähän mä hajinkin, että hän pyörähtää perääni. Tärkeintä on, ettei hän unohda..❤
Tarkoitatko poissa mielestä, poissa sydämestä? Niin - ja musta sydän. Mustasukkaisuutta vai mitä lienee?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarkoitatko poissa mielestä, poissa sydämestä? Niin - ja musta sydän. Mustasukkaisuutta vai mitä lienee?
No empä tiiä miten menee, mutta en anna hänen unohtaa.
- Anonyymi
Täälä sama j nainen kirjoittelee. Törmättii TK. paikassta. Jos sinä olet todella se mies tiedän paikan❤️ .
- Anonyymi
Tuossa vaiheessa se on vielä ihanaa.
- Anonyymi
Näitkö häntä tänään?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eroa Orpo! Orpo eroa!
Suomen kansa vaatii viimein ottamaan meidät huomioon, eikä vain ulkomaalaisia pääomasijoittajia. Koska täällä Suomessa1092700Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!
Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava621724SDP esti Suomen luisumisen kohti 1984 Orwell -yhteiskuntaa
Äärioikeistohallitus olisi halunnut Stasin tapaan mikrofonit jokaisen kansalaisen kotiin, mutta SDP esti tuon siirtymän151710Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,2631585Wille Rydman (ps) osoitti olevansa kommunisti
Hän toistaa Neuvostoliiton virhettä. Haluaa pitää palveula yllä maksoi mitä maksoi, vaikkei ole maksavia asiakkaita. --91552Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue261256Ainoastaan 10 aloitusta ekasivulla yhdeltä henkilöltä
Kovasti on vaivaa, ei oo muuta tekemistä tällä henkilöllä päivisin ja öisin... Taas märehtimistä ja samaa jankutusta.261125Kiinteistökauppoja
Onko totta ettö haapaveden kaupunki on ostanut vanhan kesoilin kiinteistön? Kuulemma siihen muuttaa autokorjaamo vanhan411052RAAMATULLINEN KASTE ON SAPATTI-LAUANTAI, EI SUNNUNTAI
Aihe, josta ehkä on eniten kiistaa kristillisten seurakuntien piirissä, on kysymys oikeasta raamatullisesta pyhäpäivästä4041022Menettämisestä
Ajatteletko, että olet menettänyt mahdollisuutesi häneen? Osaatko sanoa miksi niin tapahtui?811015