Onx tietoo että mihinpäin Raisioo se meni? Ei tarvi nimii sanoo vaa ainoastaan että mihinpäin.
Loton päävoitto Raisioon
Anonyymi-ap
9
267
Vastaukset
- Anonyymi
Eikös se kuponki pelattu Siilinjärvellä joten ei liity Raisioon mitenkään.
- Anonyymi
Mulle se men siis tuli. Pistän kyllä jakoon ja kiertämään senkin hyvän. 😎
- Anonyymi
ei mennyt kuin kuhmoon
- Anonyymi
stössöömpäs se meni lotto voitto
- Anonyymi
Ei kai Raisiossa nyt mitää lottovoittajia ole.
- Anonyymi
Ei niin, mutta Eurojackpot voittaja on.
- Anonyymi
iijoelleppas meni
- Anonyymi
Raisiossa oli aikoinaan pankinjohtaja joka sai 7 loton päävoittoa. Postin naiset täyttivät lottokuponkeja jopa ylitöinä...
- Anonyymi
Tänään taas Lottoarvonta joten mahdollisuus saada Raisioon jälleen miljonääri.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.663102Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91831- 1111714
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241229- 1251009
- 93943
- 60934
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil67926- 84839
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6835