Autoremontti

Anonyymi-ap

Loimaalla on paljon autokorjaamoita. Missä tällaista vanhempaa henkilöautoa kannattaisi korjauttaa? Kokemuksia? Autossa ei mitään pahempia vikoja, mutta iskarin vaihtoa ja sen sellaista.

16

1559

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Loimiautossa ainakin loistava palvelu ja hinta-laatusuhde. Sieltä voi kysyä tarvitaessa myös sijaisautoa.

lajijasuris

• Anonyymi

Kiitokset vinkistä!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiitokset vinkistä!

Ilo on minun puolella 🙂

lajijasuris

• Anonyymi

Onko sieltä porukka lähtenyt karkuun kun on suljettu ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko sieltä porukka lähtenyt karkuun kun on suljettu ?

Niin näimmä lukee nettisivulla, enpä ole kuullutkaan mitään. Aika yllättävää! No ei sen puoleen, mulla ei ole ollut autoo noin vuoteen eli mun tieto olikin tässä mielessä vähän vanhaa.

lajijasuris

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin näimmä lukee nettisivulla, enpä ole kuullutkaan mitään. Aika yllättävää! No ei sen puoleen, mulla ei ole ollut autoo noin vuoteen eli mun tieto olikin tässä mielessä vähän vanhaa.

lajijasuris

Paennut on , joku on jäljillä !

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Paennut on , joku on jäljillä !

Miksi ihmeessä olis näin??!...
        Parasta olisi asiakkaille jollain tarvoin kertoo syy kuitenkin niin ettei nyt liian henkilökohtaisuuksiin mene.

Mitä pikaseen katsoin netistä tietoja, niin pari seikkaa kummastutti; ettei olisi työnantajarekisterissä sekä hirmuisesti parantunut tulos parina viime vuonna ilman liikevaihdon kasvua.

lajijasuris

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Parasta olisi asiakkaille jollain tarvoin kertoo syy kuitenkin niin ettei nyt liian henkilökohtaisuuksiin mene.

Mitä pikaseen katsoin netistä tietoja, niin pari seikkaa kummastutti; ettei olisi työnantajarekisterissä sekä hirmuisesti parantunut tulos parina viime vuonna ilman liikevaihdon kasvua.

lajijasuris

Jos syy onkin sellainen , jotta asiakkaat lähtisivät ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos syy onkin sellainen , jotta asiakkaat lähtisivät ?

Nii onhan sekin omituista ettei ole työnantajarekisterissä, kun mä muistan siellä olleen pari työntekijää Teemun lisäksi. Aika harvassa on syyt missä ainakaan pitäisi kadota oman edun vuoksi. Hyvin vakava sairastuminen olisi luonnollisin syy muuten tämmöseeen.

lajijasuris

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

lajijasuris

Oudolta kuulostaa..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nii onhan sekin omituista ettei ole työnantajarekisterissä, kun mä muistan siellä olleen pari työntekijää Teemun lisäksi. Aika harvassa on syyt missä ainakaan pitäisi kadota oman edun vuoksi. Hyvin vakava sairastuminen olisi luonnollisin syy muuten tämmöseeen.

lajijasuris

Riippuu palkkasummasta pitääkö kuulua työnantajarekisteriin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Riippuu palkkasummasta pitääkö kuulua työnantajarekisteriin.

Tää on vanhahko juttu, mutta joo nii riippuu, sillä oli pari työntekijää ja eiköhän ne ollu täysaikaisia, kun hommaa oli paljon ja tuskin itsekään pelkkiä osinkoja nosti. Mä en nyt enää muista päivämääriä ym. mutta se Eemeli kai jatkoi siellä yksin eli kaipa rekisteritiedot siinä kohtaa muutettu.
        Mä muuten kuulin että TM olis muuttanu pois maasta, kai Aasiaan päin... mutta oli miten oli, hieman toisenlaisella tyylillä olisi ollu tyylikkäämpää vetäytyä. -23 enää 17 000 liikevaihtoo, elikkä mahtaaks siellä enää olla mitään toimintaa? Ihmeellinen tapaus...

lajijasuris

• Anonyymi

Karhulan autokorjaamo on hyvä

• Anonyymi

Millainen korjaamo on AKR? Kannattaisko kokeilla sitten sitä?

• Anonyymi

Kallen autohuolto on todella hyvä.

• Anonyymi

Loimaan työttömyyskassa on tullut tutuksi, duunarin turva!🤑

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mieleni harhailee sinussa

Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei
      Tunteet
      8
      1568
    2. Toivotko, että

hän tulisi juttelemaan sinulle, vai lähestytkö mieluummin itse?
      Ikävä
      89
      1155
    3. Jännitän sinua J mies

Ei tästä tulee mitään. Tuskin kaikki olis mennyt näin moneen solmuun, jos olis tarkoitettu meidät yhteen.
      Ikävä
      110
      1100
    4. Kuinka kauan kesti että ihastuit

Kaivattuusi? Jos lasketaan siitä hetkestä alkaen kun näit hänet ensi kerran. Oliko jokin tilanne tai tapahtuma, joka voi
      Ikävä
      51
      953
    5. Olen käyttäytynyt sinua kohtaan väärin toistuvasti

Puolustuksekseni täytyy sanoa, että ei ole ollut tahallista vaan seurausta harhaisista luuloista ja ajatuksista. Esimerk
      Ikävä
      62
      827
    6. Orpo suunnittelee palestiinalaislasten Suomeen siirtoa

"Sairaalahoitoa tarvitsevien lasten ottaminen Suomeen on lisäksi selvityksessä, Orpo sanoo. – Jos meillä on mahdolli
      Maailman menoa
      184
      749
    7. Tunneälyä testaamaan!

Testi pitää sisällään viisi osa-aluetta. Itse sain täydet tuosta ensimmäisestä eli 25/25. Kokonaispistemäärä oli 100/125
      Lesbot
      3
      736
    8. Vaikutat tosi mielenkiintoiselta ja

paksulta. 😂 m - n
      Ikävä
      81
      725
    9. solmussa solmussa

Tilanne solmussa. Umpisommussa🫢
      Ikävä
      35
      679
    10. Saanko mies tulla sun kainaloon nukkumaan?

En saa unta kun mietin sua❤️ Saako tulla sun viereen ja käpertyä sun kainaloon?
      Ikävä
      42
      633
    Aihe