Mihin on AK hävinnyt kun ei ole pariin vuoteen näkynyt? Sitä ennen pollotti koko ajan lehessä jos mistä tyhjänpäiväisestä jutusta.
Oon naureskellut että komeesti mies kusetti eka kaupungilta puoli-ilmaiseksi vanhan päiväkodin ja pari kesää huijas asiakkailta ylihintaisella kaljalla rahat pois ja sitten lipas myydä mökin mustilaiselle. Komeesti meni romaanikin vipuun. Oliko ylläri että ei saanutkaan baaria pihalla pitää, sattu vaan sopivaan aikaan myynti.
Eipä ole enää näkynyt leveilemässä ison Mersun ratissa, liekköhän vouti hakenut poikkeen.😂
Missä huijari?
Anonyymi-ap
5
1267
Vastaukset
- Anonyymi
Kaihertaako kommaria kun jollain onnistuu bisnekset? 😂
- Anonyymi
Onhan tuota näkyny ja järkimies ei mersulla aja vaa paremmalla.
- Anonyymi
Hahah. Vanhalla kasari Ooppelilla työnti menemään. Mersusta Ooppeliin on kyllä edistystä ainakin omasta mielestä. Kaks kertaa mese, ekan ja vikan.
- Anonyymi
Hyvä mies ja reilu on AK
- Anonyymi
Jos sinäkin tekisit muuta kun katsoisit metsoloita kalsareissa niin sullakin voisi olla mersu. Hauskaa että osaat kuitenkin kirjoittaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741