Onko täällä muita

Anonyymi-ap

mun lisäksi, kenellä on tapana ihastua aina väärään ihmiseen?

20

137

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ihastun kehen ihastun.

    • Anonyymi

      Mä ihastuin helpolla, mutta yleensä unohdan heti. Tämä viimeisin on kova pala. Tiedän hänet vuosien takaa ja nyt en ole yli puoleen vuoteen päässyt yli. Puoli vuotta sitten tuli jostain mieleeni ja siitä lähtien joka päivä mielessä. Mietin jopa, että olenko jossain ehkä nähnyt, mutta en reagoinut näkemääni ja jäi alitajuntaan. Kohde on vielä niin väärä. Täysin minun vastakohta monessa asiassa. Eli onneton ihastuminen mielikuvaan, jota en koskaan saa.

    • Anonyymi

      Sillä lailla vääriin naisiin, ettei he ole minusta kiinnostuneita. Olen nainen itsekin.

    • Anonyymi

      Joo täällä yks sellainen nainen 👋

    • Anonyymi

      Ihastuin mieheen tulisesti. En vaan näytä sitä mitenkään. Haluaisin olla ensin kaverisuhteessa ja katsoa miten se sujuu. Ajatukset meinaa väkisinkin kääntyä hänen koskettamiseen ja suutelemiseen. Huh...

      • Anonyymi

        Oletteko kavereita ja tekemisissä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletteko kavereita ja tekemisissä?

        Kavereita ollaan oltu jo jonkin aikaa.


    • Anonyymi

      Joo, niin kävi mulle yleensä aina ennen, kun rentuihin rakastuin, kaikki jotain ihme rikollisia. Mutta nyt tilanne ihan toinen kun mä rakastuin nörttiin ja aijemminkin, mutta se aijempi ei ollut oikein, mutta nyt näen sen nörtin katseen niiden silmälasien alta, mä kuolen.. voisin pulloon sulkea koristeeksi.

    • Anonyymi

      Itse rakastun vääriin naisiin ja itse näytän tunteeni isosti ja olen täysillä suhteessa, sekä kohtelen hyvin.
      Silti kohtaan pettäjiä ja hyväksikäyttäjiä, jostain syystä rentuilla näyttää olevan naisia.

      • Anonyymi

        ”Itse rakastun vääriin naisiin ja itse näytän tunteeni isosti ja olen täysillä suhteessa, sekä kohtelen hyvin.”

        - kertoo jo paljon


    • Anonyymi

      Silloin jos ihastuu ei henkilö ole koskaan väärä, eihän ihminen tunne mitään vetovoimaa toiseen jos se on väärä. Tietysti voi hetkellisesti ihastua, mutta jos se vain jatkuu ja jatkuu niin silloin ihastus on oikea.

      • Anonyymi

        Rakastin väärää naista viisi vuotta, hän väitti että rakasti minua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rakastin väärää naista viisi vuotta, hän väitti että rakasti minua.

        Miksi hän olisi sinulle väärä, jos molemmat rakastatte toisianne? En ymmärrä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi hän olisi sinulle väärä, jos molemmat rakastatte toisianne? En ymmärrä.

        Jos toista rakastaa ei perä ja valehtele jne.


    • Anonyymi

      Ihastu seuraavaksi puupökkelöön!

      • Anonyymi

        😂 Hyvä idea 👍


    • Anonyymi

      Mun penis rakastuu vääriin pimppoihin.

    • Anonyymi

      No näköjää ole aina, oon jokuu hörhö örvelö magneetti. . M/LPR

    • Anonyymi

      Olen havainnut kuvion. Miettinytkin, miksi kiinnostun vain miehistä, jotka ovat aina huomion keskipisteenä. Karismaattisista, älykkäistä, hauskoista, ja - yllätys yllätys narsistisista. Haluaisin rakastua hiljaiseen hissukkaan, mutta en juuri edes huomaa heitä. Sulautuvat tapettiin. Kuitenkin sellaisen vaatimattomamman kanssa varmaan syntyisi parempi parisuhde.

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      176
      1747
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      347
      1298
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      67
      1197
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      201
      959
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      45
      915
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      57
      832
    7. 69
      788
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      38
      738
    9. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      674
    10. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      79
      660
    Aihe