Onko täällä muita

Anonyymi-ap

mun lisäksi, kenellä on tapana ihastua aina väärään ihmiseen?

20

137

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ihastun kehen ihastun.

    • Anonyymi

      Mä ihastuin helpolla, mutta yleensä unohdan heti. Tämä viimeisin on kova pala. Tiedän hänet vuosien takaa ja nyt en ole yli puoleen vuoteen päässyt yli. Puoli vuotta sitten tuli jostain mieleeni ja siitä lähtien joka päivä mielessä. Mietin jopa, että olenko jossain ehkä nähnyt, mutta en reagoinut näkemääni ja jäi alitajuntaan. Kohde on vielä niin väärä. Täysin minun vastakohta monessa asiassa. Eli onneton ihastuminen mielikuvaan, jota en koskaan saa.

    • Anonyymi

      Sillä lailla vääriin naisiin, ettei he ole minusta kiinnostuneita. Olen nainen itsekin.

    • Anonyymi

      Joo täällä yks sellainen nainen 👋

    • Anonyymi

      Ihastuin mieheen tulisesti. En vaan näytä sitä mitenkään. Haluaisin olla ensin kaverisuhteessa ja katsoa miten se sujuu. Ajatukset meinaa väkisinkin kääntyä hänen koskettamiseen ja suutelemiseen. Huh...

      • Anonyymi

        Oletteko kavereita ja tekemisissä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletteko kavereita ja tekemisissä?

        Kavereita ollaan oltu jo jonkin aikaa.


    • Anonyymi

      Joo, niin kävi mulle yleensä aina ennen, kun rentuihin rakastuin, kaikki jotain ihme rikollisia. Mutta nyt tilanne ihan toinen kun mä rakastuin nörttiin ja aijemminkin, mutta se aijempi ei ollut oikein, mutta nyt näen sen nörtin katseen niiden silmälasien alta, mä kuolen.. voisin pulloon sulkea koristeeksi.

    • Anonyymi

      Itse rakastun vääriin naisiin ja itse näytän tunteeni isosti ja olen täysillä suhteessa, sekä kohtelen hyvin.
      Silti kohtaan pettäjiä ja hyväksikäyttäjiä, jostain syystä rentuilla näyttää olevan naisia.

      • Anonyymi

        ”Itse rakastun vääriin naisiin ja itse näytän tunteeni isosti ja olen täysillä suhteessa, sekä kohtelen hyvin.”

        - kertoo jo paljon


    • Anonyymi

      Silloin jos ihastuu ei henkilö ole koskaan väärä, eihän ihminen tunne mitään vetovoimaa toiseen jos se on väärä. Tietysti voi hetkellisesti ihastua, mutta jos se vain jatkuu ja jatkuu niin silloin ihastus on oikea.

      • Anonyymi

        Rakastin väärää naista viisi vuotta, hän väitti että rakasti minua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rakastin väärää naista viisi vuotta, hän väitti että rakasti minua.

        Miksi hän olisi sinulle väärä, jos molemmat rakastatte toisianne? En ymmärrä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi hän olisi sinulle väärä, jos molemmat rakastatte toisianne? En ymmärrä.

        Jos toista rakastaa ei perä ja valehtele jne.


    • Anonyymi

      Ihastu seuraavaksi puupökkelöön!

      • Anonyymi

        😂 Hyvä idea 👍


    • Anonyymi

      Mun penis rakastuu vääriin pimppoihin.

    • Anonyymi

      No näköjää ole aina, oon jokuu hörhö örvelö magneetti. . M/LPR

    • Anonyymi

      Olen havainnut kuvion. Miettinytkin, miksi kiinnostun vain miehistä, jotka ovat aina huomion keskipisteenä. Karismaattisista, älykkäistä, hauskoista, ja - yllätys yllätys narsistisista. Haluaisin rakastua hiljaiseen hissukkaan, mutta en juuri edes huomaa heitä. Sulautuvat tapettiin. Kuitenkin sellaisen vaatimattomamman kanssa varmaan syntyisi parempi parisuhde.

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      136
      1260
    2. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      791
    3. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      577
    4. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      14
      570
    5. Miksi Lapset kiusaa yöllä

      Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä
      Kauhava
      25
      521
    6. Ajatteletko ollenkaan minua

      Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott
      Ikävä
      29
      506
    7. Haluan sinut, kuuletko minua.

      Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      24
      500
    8. Hän on tosi

      hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      22
      467
    9. Viimeinen lankafest

      Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .
      Puolanka
      14
      462
    10. Sama ransetti taas!

      Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver
      Hyrynsalmi
      14
      461
    Aihe