Onko täällä muita

Anonyymi-ap

mun lisäksi, kenellä on tapana ihastua aina väärään ihmiseen?

20

137

Vastaukset 20

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ihastun kehen ihastun.

• Anonyymi

Mä ihastuin helpolla, mutta yleensä unohdan heti. Tämä viimeisin on kova pala. Tiedän hänet vuosien takaa ja nyt en ole yli puoleen vuoteen päässyt yli. Puoli vuotta sitten tuli jostain mieleeni ja siitä lähtien joka päivä mielessä. Mietin jopa, että olenko jossain ehkä nähnyt, mutta en reagoinut näkemääni ja jäi alitajuntaan. Kohde on vielä niin väärä. Täysin minun vastakohta monessa asiassa. Eli onneton ihastuminen mielikuvaan, jota en koskaan saa.

• Anonyymi

Sillä lailla vääriin naisiin, ettei he ole minusta kiinnostuneita. Olen nainen itsekin.

• Anonyymi

Joo täällä yks sellainen nainen 👋

• Anonyymi

Ihastuin mieheen tulisesti. En vaan näytä sitä mitenkään. Haluaisin olla ensin kaverisuhteessa ja katsoa miten se sujuu. Ajatukset meinaa väkisinkin kääntyä hänen koskettamiseen ja suutelemiseen. Huh...

• Anonyymi

Oletteko kavereita ja tekemisissä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletteko kavereita ja tekemisissä?

Kavereita ollaan oltu jo jonkin aikaa.

• Anonyymi

Joo, niin kävi mulle yleensä aina ennen, kun rentuihin rakastuin, kaikki jotain ihme rikollisia. Mutta nyt tilanne ihan toinen kun mä rakastuin nörttiin ja aijemminkin, mutta se aijempi ei ollut oikein, mutta nyt näen sen nörtin katseen niiden silmälasien alta, mä kuolen.. voisin pulloon sulkea koristeeksi.

• Anonyymi

Itse rakastun vääriin naisiin ja itse näytän tunteeni isosti ja olen täysillä suhteessa, sekä kohtelen hyvin.
      Silti kohtaan pettäjiä ja hyväksikäyttäjiä, jostain syystä rentuilla näyttää olevan naisia.

• Anonyymi

”Itse rakastun vääriin naisiin ja itse näytän tunteeni isosti ja olen täysillä suhteessa, sekä kohtelen hyvin.”

- kertoo jo paljon

• Anonyymi

Silloin jos ihastuu ei henkilö ole koskaan väärä, eihän ihminen tunne mitään vetovoimaa toiseen jos se on väärä. Tietysti voi hetkellisesti ihastua, mutta jos se vain jatkuu ja jatkuu niin silloin ihastus on oikea.

• Anonyymi

Rakastin väärää naista viisi vuotta, hän väitti että rakasti minua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Rakastin väärää naista viisi vuotta, hän väitti että rakasti minua.

Miksi hän olisi sinulle väärä, jos molemmat rakastatte toisianne? En ymmärrä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi hän olisi sinulle väärä, jos molemmat rakastatte toisianne? En ymmärrä.

Jos toista rakastaa ei perä ja valehtele jne.

• Anonyymi

Ihastu seuraavaksi puupökkelöön!

• Anonyymi

😂 Hyvä idea 👍

• Anonyymi

Mun penis rakastuu vääriin pimppoihin.

• Anonyymi

No näköjää ole aina, oon jokuu hörhö örvelö magneetti. . M/LPR

• Anonyymi

Olen havainnut kuvion. Miettinytkin, miksi kiinnostun vain miehistä, jotka ovat aina huomion keskipisteenä. Karismaattisista, älykkäistä, hauskoista, ja - yllätys yllätys narsistisista. Haluaisin rakastua hiljaiseen hissukkaan, mutta en juuri edes huomaa heitä. Sulautuvat tapettiin. Kuitenkin sellaisen vaatimattomamman kanssa varmaan syntyisi parempi parisuhde.

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      176
      1530
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      90
      728
    3. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      58
      725
    4. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      203
      578
    5. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      48
      536
    6. Mies,oletko koskaan...

Käyttänyt maksullista naista?
      Ikävä
      126
      536
    7. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      50
      518
    8. Kirjoita kolme sanaa

mistä kaivattusi voisi sinut tunnistaa.
      Suhteet
      37
      516
    9. Viesti jonka haluaisit lähettää...

hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä
      Ikävä
      15
      500
    10. toivottavasti kohta jo kohdataan

😍😍😍😍😍 sinua olen odottanut varmasti koko elämäni
      Ikävä
      25
      483
    Aihe