Onko täällä muita

Anonyymi

mun lisäksi, kenellä on tapana ihastua aina väärään ihmiseen?

20

313

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ihastun kehen ihastun.

• Anonyymi

Mä ihastuin helpolla, mutta yleensä unohdan heti. Tämä viimeisin on kova pala. Tiedän hänet vuosien takaa ja nyt en ole yli puoleen vuoteen päässyt yli. Puoli vuotta sitten tuli jostain mieleeni ja siitä lähtien joka päivä mielessä. Mietin jopa, että olenko jossain ehkä nähnyt, mutta en reagoinut näkemääni ja jäi alitajuntaan. Kohde on vielä niin väärä. Täysin minun vastakohta monessa asiassa. Eli onneton ihastuminen mielikuvaan, jota en koskaan saa.

• Anonyymi

Sillä lailla vääriin naisiin, ettei he ole minusta kiinnostuneita. Olen nainen itsekin.

• Anonyymi

Joo täällä yks sellainen nainen 👋

• Anonyymi

Ihastuin mieheen tulisesti. En vaan näytä sitä mitenkään. Haluaisin olla ensin kaverisuhteessa ja katsoa miten se sujuu. Ajatukset meinaa väkisinkin kääntyä hänen koskettamiseen ja suutelemiseen. Huh...

• Anonyymi

Oletteko kavereita ja tekemisissä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletteko kavereita ja tekemisissä?

Kavereita ollaan oltu jo jonkin aikaa.

• Anonyymi

Joo, niin kävi mulle yleensä aina ennen, kun rentuihin rakastuin, kaikki jotain ihme rikollisia. Mutta nyt tilanne ihan toinen kun mä rakastuin nörttiin ja aijemminkin, mutta se aijempi ei ollut oikein, mutta nyt näen sen nörtin katseen niiden silmälasien alta, mä kuolen.. voisin pulloon sulkea koristeeksi.

• Anonyymi

Itse rakastun vääriin naisiin ja itse näytän tunteeni isosti ja olen täysillä suhteessa, sekä kohtelen hyvin.
      Silti kohtaan pettäjiä ja hyväksikäyttäjiä, jostain syystä rentuilla näyttää olevan naisia.

• Anonyymi

”Itse rakastun vääriin naisiin ja itse näytän tunteeni isosti ja olen täysillä suhteessa, sekä kohtelen hyvin.”

- kertoo jo paljon

• Anonyymi

Silloin jos ihastuu ei henkilö ole koskaan väärä, eihän ihminen tunne mitään vetovoimaa toiseen jos se on väärä. Tietysti voi hetkellisesti ihastua, mutta jos se vain jatkuu ja jatkuu niin silloin ihastus on oikea.

• Anonyymi

Rakastin väärää naista viisi vuotta, hän väitti että rakasti minua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Rakastin väärää naista viisi vuotta, hän väitti että rakasti minua.

Miksi hän olisi sinulle väärä, jos molemmat rakastatte toisianne? En ymmärrä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi hän olisi sinulle väärä, jos molemmat rakastatte toisianne? En ymmärrä.

Jos toista rakastaa ei perä ja valehtele jne.

• Anonyymi

Ihastu seuraavaksi puupökkelöön!

• Anonyymi

😂 Hyvä idea 👍

• Anonyymi

Mun penis rakastuu vääriin pimppoihin.

• Anonyymi

No näköjää ole aina, oon jokuu hörhö örvelö magneetti. . M/LPR

• Anonyymi

Olen havainnut kuvion. Miettinytkin, miksi kiinnostun vain miehistä, jotka ovat aina huomion keskipisteenä. Karismaattisista, älykkäistä, hauskoista, ja - yllätys yllätys narsistisista. Haluaisin rakastua hiljaiseen hissukkaan, mutta en juuri edes huomaa heitä. Sulautuvat tapettiin. Kuitenkin sellaisen vaatimattomamman kanssa varmaan syntyisi parempi parisuhde.

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Toni Niemisen lapset otettu huostaan

Heidi Nieminen, Tonin ex vaimo onko kyseessä? Eihän Tonilla ole muiden naisten kans enää niin pieniä lapsia? Eli mitä siellä on tapahtunut? Neljä last
      Kotimaiset julkkisjuorut
      195
      8571
    2. Soini lähdössä viemään persuilta ääniä

Soini harkitsee lähtevänsä jo seuraavissa eduskuntavaaleissa ensi keväänä ehdokkaaksi. Myös EU vaalit parin vuoden kuluttua häntä kiinnostavat. Aika m
      Perussuomalaiset
      200
      2317
    3. Oma kansa ensin?

Mitä tarkoittaa oma kansa ensin? Mihin verrattuna. Muitten kustannuksella? Miten voisimme olla erillään maailmasta? Mikä on se kansa, joka on vauras
      Maailman menoa
      513
      2237
    4. Yllätys! Maajussille morsian -sarjan maajussi ja tangokuningatar v. 2019 Temptation Islandissa!

Oooo, Maajussille morsian kohtaa Tempparit… Aika villiä. Mitä tunteita herättää, aiotko katsoa nyt Temptation Islandia, jos olet katsonut Maajussill
      Tv-sarjat
      14
      1732
    5. Taas sun kuvaasi

katselin 🤣🙆‍♂️
      Ikävä
      65
      1512
    6. Siivooja Auri Kananen ei hätkähdä "mörskäkoteja": Tuhohyönteisiä, tiskit likoamassa pari vuotta...

Kananen siivoaa järkyttävään kuntoon päässeitä koteja - ja elättää itsensä somesisällöillä. Vastaan on tullut kaikkea maan ja taivaan väliltä: vuosien
      Maailman menoa
      27
      1431
    7. Venäjän rintama romahtanut. Lännen pitää alkaa miettiä pilkotaanko venäjä useaksi pikkuvaltioksi

Venäjän rintama näyttää romahtaneen täysin myös Hersonin suunnalla. Asiasta twiittaa muun muassa sotahistorian asiantuntija ja suomenkielistä Ukraina
      Maailman menoa
      227
      1252
    8. Ok. Hyvä sait mut vihaamaan itseäsi

Oletko nyt tyytyväinen . Hyvästi
      Ikävä
      147
      1218
    9. En oikein tiedä mitä mun pitäisi tehdä

Mies, auttaisitko minua? Sinä olet ihana, mutta toisinaan aiheutat minulle ahdistusta. Olen niin sekaisin ja se on sun syy. Miksi tämä on niin vaikeet
      Ikävä
      76
      1161
    Aihe