Onko täällä muita

mun lisäksi, kenellä on tapana ihastua aina väärään ihmiseen?
20138
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 20

Vanhimmat

Ihastun kehen ihastun.

Äänestä

Mä ihastuin helpolla, mutta yleensä unohdan heti. Tämä viimeisin on kova pala. Tiedän hänet vuosien takaa ja nyt en ole yli puoleen vuoteen päässyt yli. Puoli vuotta sitten tuli jostain mieleeni ja siitä lähtien joka päivä mielessä. Mietin jopa, että olenko jossain ehkä nähnyt, mutta en reagoinut näkemääni ja jäi alitajuntaan. Kohde on vielä niin väärä. Täysin minun vastakohta monessa asiassa. Eli onneton ihastuminen mielikuvaan, jota en koskaan saa.

Äänestä

Sillä lailla vääriin naisiin, ettei he ole minusta kiinnostuneita. Olen nainen itsekin.

Äänestä

Joo täällä yks sellainen nainen 👋

Äänestä

Ihastuin mieheen tulisesti. En vaan näytä sitä mitenkään. Haluaisin olla ensin kaverisuhteessa ja katsoa miten se sujuu. Ajatukset meinaa väkisinkin kääntyä hänen koskettamiseen ja suutelemiseen. Huh...

Äänestä
  • Oletteko kavereita ja tekemisissä?

Äänestä

• Anonyymi00006 kirjoitti:

Oletteko kavereita ja tekemisissä?

Kavereita ollaan oltu jo jonkin aikaa.

Äänestä

Joo, niin kävi mulle yleensä aina ennen, kun rentuihin rakastuin, kaikki jotain ihme rikollisia. Mutta nyt tilanne ihan toinen kun mä rakastuin nörttiin ja aijemminkin, mutta se aijempi ei ollut oikein, mutta nyt näen sen nörtin katseen niiden silmälasien alta, mä kuolen.. voisin pulloon sulkea koristeeksi.

Äänestä

Itse rakastun vääriin naisiin ja itse näytän tunteeni isosti ja olen täysillä suhteessa, sekä kohtelen hyvin.
Silti kohtaan pettäjiä ja hyväksikäyttäjiä, jostain syystä rentuilla näyttää olevan naisia.

Äänestä
  • ”Itse rakastun vääriin naisiin ja itse näytän tunteeni isosti ja olen täysillä suhteessa, sekä kohtelen hyvin.”

- kertoo jo paljon

Äänestä

Silloin jos ihastuu ei henkilö ole koskaan väärä, eihän ihminen tunne mitään vetovoimaa toiseen jos se on väärä. Tietysti voi hetkellisesti ihastua, mutta jos se vain jatkuu ja jatkuu niin silloin ihastus on oikea.

Äänestä
  • Rakastin väärää naista viisi vuotta, hän väitti että rakasti minua.

Äänestä

• Anonyymi00010 kirjoitti:

Rakastin väärää naista viisi vuotta, hän väitti että rakasti minua.

Miksi hän olisi sinulle väärä, jos molemmat rakastatte toisianne? En ymmärrä.

Äänestä

• Anonyymi00011 kirjoitti:

Miksi hän olisi sinulle väärä, jos molemmat rakastatte toisianne? En ymmärrä.

Jos toista rakastaa ei perä ja valehtele jne.

Äänestä

Ihastu seuraavaksi puupökkelöön!

Äänestä
  • 😂 Hyvä idea 👍

Äänestä

Mun penis rakastuu vääriin pimppoihin.

Äänestä

No näköjää ole aina, oon jokuu hörhö örvelö magneetti. . M/LPR

Äänestä

Olen havainnut kuvion. Miettinytkin, miksi kiinnostun vain miehistä, jotka ovat aina huomion keskipisteenä. Karismaattisista, älykkäistä, hauskoista, ja - yllätys yllätys narsistisista. Haluaisin rakastua hiljaiseen hissukkaan, mutta en juuri edes huomaa heitä. Sulautuvat tapettiin. Kuitenkin sellaisen vaatimattomamman kanssa varmaan syntyisi parempi parisuhde.

Äänestä

Kommentoi aloitusta

Anonyymi-ap kirjoitti:

mun lisäksi, kenellä on tapana ihastua aina väärään ihmiseen?

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu