jossa viimeksi näimme elokuussa. Tutulle naiselle mieheltä.
Tavataanko siinä paikassa
16
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Mitä minulla oli päällä silloin?
- Anonyymi
Hame oli hänellä, oli lämmintä.
- Anonyymi
Mistä me juteltiin silloin?
- Anonyymi
Sillä kerralla ei sanottu mitään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sillä kerralla ei sanottu mitään.
Mutta muilla kerroilla hieman toisessa paikassa aina moikattu.
- Anonyymi
En tule samaan paikkaan. Minut löytää sieltä, missä ihmisiä on enemmän. Ostan sieltä tänään kahvini.
- Anonyymi
Olet eri henkilö.
- Anonyymi
Joo
- Anonyymi
Tuskin olet hän, nainen jota tarkoitan.
- Anonyymi
En päässyt silloin kerran kun yritettiin samaa. Aloittajalta tämä.
- Anonyymi
No kerro nyt vähän vinkkiä missä? Muuten sopisi, mutta kyllä me vähän juteltiin melkein samassa kohdassa, kun toisen kerran sattumalta taas nähtiin hetkeä myöhemmin 🤔
- Anonyymi
Nähtiin paikassa jossa on käytävä 😊
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nähtiin paikassa jossa on käytävä 😊
Jalkakäytävä sopis, mut taitaa olla eri käytävä nyt kyseessä 🤭
- Anonyymi
Ei ole minun ja hänen näkemisestä kyse silloin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole minun ja hänen näkemisestä kyse silloin.
Ei yllättänyt 😅
- Anonyymi
Vaikea sanoa kun ei tiedä kenet on tavannut viimeeksi elokuussa 🤔
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1462785Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3632012- 401747
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii351658Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua281370Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941213- 541173
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul328945Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles110938Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53782