Vittu olin broidinkaa tos just pari pv iha mämmipäissää ja savut hävis olin ottanu broidilt piuhaa parisataa ja nyt o aika kriittinen raha tilanne mitä teen?
savut hävis
11
139
Vastaukset
- Anonyymi
yritä ottaa parisataa lisää piuhal ja yritä maksaa niillä valkas
- Anonyymi
yritin mut neki kusi...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
yritin mut neki kusi...
no sit oot vaan kuses onnee äijjälle
- Anonyymi
minkä mukaa irtos mämmii?
- Anonyymi
älä siitä välitä äijjä mul skidist kriittine rahatilanne täs ny hoidettavana
- Anonyymi
hei olen jarmo huumerikos poliisista voisin tulla koiran kanssa etsimään savuja mut öögalla kyl passaat sit hyvin ei mitää kitkusia
- Anonyymi
äijjä herra ylikonstaapeli täs on vähä skidist enemmä douppiiki hävinny eri äijjilt en rupee laulaa ehk wikkeris tollaset onnistuis mut kyl mä poliisin tunnistan kun ton sun juttus luet
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
äijjä herra ylikonstaapeli täs on vähä skidist enemmä douppiiki hävinny eri äijjilt en rupee laulaa ehk wikkeris tollaset onnistuis mut kyl mä poliisin tunnistan kun ton sun juttus luet
kysy apua aarniolta
- Anonyymi
elämän koulu / nisti kommentteja odottamassa
- Anonyymi
Ihan törkeen kova ja jännitys pysy koko ajan. Nyt on oikeasti tehtyä laatua, että pitää ihan keskittyy eikä kattoa ohimennen! Kannatti tehdä. 😍 Tuli tosi hyvä fiilis tästä vaikka ei varmana tekijöillä aina niin hauskaa esimerkiksi löytää itteään Ahvenanmaalta 😄 Mut millä Otto pääsi Ahvenanmaalle?
- Anonyymi
kala
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1274255
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k233012Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1132534- 462111
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2561699Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt461626- 321567
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201436- 281430
- 951211