savut hävis

Anonyymi-ap

Vittu olin broidinkaa tos just pari pv iha mämmipäissää ja savut hävis olin ottanu broidilt piuhaa parisataa ja nyt o aika kriittinen raha tilanne mitä teen?

11

72

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      yritä ottaa parisataa lisää piuhal ja yritä maksaa niillä valkas

      • Anonyymi

        yritin mut neki kusi...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        yritin mut neki kusi...

        no sit oot vaan kuses onnee äijjälle


    • Anonyymi

      minkä mukaa irtos mämmii?

      • Anonyymi

        älä siitä välitä äijjä mul skidist kriittine rahatilanne täs ny hoidettavana


    • Anonyymi

      hei olen jarmo huumerikos poliisista voisin tulla koiran kanssa etsimään savuja mut öögalla kyl passaat sit hyvin ei mitää kitkusia

      • Anonyymi

        äijjä herra ylikonstaapeli täs on vähä skidist enemmä douppiiki hävinny eri äijjilt en rupee laulaa ehk wikkeris tollaset onnistuis mut kyl mä poliisin tunnistan kun ton sun juttus luet


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        äijjä herra ylikonstaapeli täs on vähä skidist enemmä douppiiki hävinny eri äijjilt en rupee laulaa ehk wikkeris tollaset onnistuis mut kyl mä poliisin tunnistan kun ton sun juttus luet

        kysy apua aarniolta


    • Anonyymi

      elämän koulu / nisti kommentteja odottamassa

    • Anonyymi

      Ihan törkeen kova ja jännitys pysy koko ajan. Nyt on oikeasti tehtyä laatua, että pitää ihan keskittyy eikä kattoa ohimennen! Kannatti tehdä. 😍 Tuli tosi hyvä fiilis tästä vaikka ei varmana tekijöillä aina niin hauskaa esimerkiksi löytää itteään Ahvenanmaalta 😄 Mut millä Otto pääsi Ahvenanmaalle?

      • Anonyymi

        kala


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      450
      4849
    2. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      15
      1732
    3. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      94
      1468
    4. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      53
      1359
    5. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      23
      1337
    6. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      53
      1218
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1075
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      54
      1010
    9. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      57
      895
    10. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      60
      859
    Aihe