Näistä härpäkkeistä dacia kuskit näkevät märkiä unia.
ACC / TV / harman/kardon / Panoraama / Navi / BLIS
https://saka.fi/fi/vaihtoauto/mercedes-benz-s-223416/?gclid=EAIaIQobChMI6vD20cKe-gIVQ_CyCh10HQa1EAEYASACEgIlPPD_BwE
Mersu vs Dacia
12
233
Vastaukset
- Anonyymi
Sulla on varmaan jotain todistusaineistoa hurjan väitteesi tueksi?
- Anonyymi
Myönnä pois. Märkiä unia näet näistä härpäkkeistä. Erästä kuuluisaa valtiomiestä lainaten: kaiken viisauden alku on tosiasioiden tunnustaminen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Myönnä pois. Märkiä unia näet näistä härpäkkeistä. Erästä kuuluisaa valtiomiestä lainaten: kaiken viisauden alku on tosiasioiden tunnustaminen.
Olen samaa mieltä erään kuuluisan valtiomiehen kanssa. Sinun kanssasi en ole samaa mieltä.
- Anonyymi
Näyttöauto vs käyttöauto.Vähän kuin pikkupojat mulkkujaan vertailee.
- Anonyymi
Idiootti ja paha pakkomielle. Ajele sinä vaan sillä jopollasi. Se riittää sinulle.
- Anonyymi
Jos noista pitää valita niin ihan sama kumman ottaa. Ottaisin mieluummin oikean automerkin.
- Anonyymi
Mihin noita tarvii tavallinen Lahtinen ja Virtanen havumetsässä?🙀
- Anonyymi
Se on veistoksellinen ja sojottaa aina ylöspäin!
- Anonyymi
Tuota noin , ylläpidän normaalian työläisen paljon milummin daciaa ja on takuukin vielä kuin monivikaisia hyvintoimeen tulevien mb rasseja. Jos tallissani olisi mb näkisin painajaisia.
Nyt voin nukkua yöni hyvin velattomana ja aamuisin lähteä töihin ihan kelpoi dacialla.
Vaimolla onkin jo eri tason japsi 4x4 ja senkin kanssa saa nukkua yöt hyvin.
Joku voi tykätä mb mutta tähän pihaan ei tule vanhoja mersuja.
Ps uuden dacian hinnall asaa mersuja joten harkittuja kauppoja teen. - Anonyymi
HOPPA FOOORD
- Anonyymi
Ei näe unia moisista nyt saa olla vandaaleilta rauhassa.
- Anonyymi
En halua olla silmätikku. Siksi en osta tuota Mersua vaikka rahaa on tietysti niin ettei pashalle taivu.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1221251
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa283929- 43845
- 33631
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html144610- 38577
- 52551
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244528508Tiesitkös rakas
Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔44501Wille antoi juuri potkut 29 suojatyöläiselle!
Soste aloittaa yt:t, jos kaikki menee hyvin, niin 29 suojatyöläistä 31:sta saa kenkää. Mitäpä sostelaiset jos menisitte242470