Näistä härpäkkeistä dacia kuskit näkevät märkiä unia.
ACC / TV / harman/kardon / Panoraama / Navi / BLIS
https://saka.fi/fi/vaihtoauto/mercedes-benz-s-223416/?gclid=EAIaIQobChMI6vD20cKe-gIVQ_CyCh10HQa1EAEYASACEgIlPPD_BwE
Mersu vs Dacia
12
233
Vastaukset
- Anonyymi
Sulla on varmaan jotain todistusaineistoa hurjan väitteesi tueksi?
- Anonyymi
Myönnä pois. Märkiä unia näet näistä härpäkkeistä. Erästä kuuluisaa valtiomiestä lainaten: kaiken viisauden alku on tosiasioiden tunnustaminen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Myönnä pois. Märkiä unia näet näistä härpäkkeistä. Erästä kuuluisaa valtiomiestä lainaten: kaiken viisauden alku on tosiasioiden tunnustaminen.
Olen samaa mieltä erään kuuluisan valtiomiehen kanssa. Sinun kanssasi en ole samaa mieltä.
- Anonyymi
Näyttöauto vs käyttöauto.Vähän kuin pikkupojat mulkkujaan vertailee.
- Anonyymi
Idiootti ja paha pakkomielle. Ajele sinä vaan sillä jopollasi. Se riittää sinulle.
- Anonyymi
Jos noista pitää valita niin ihan sama kumman ottaa. Ottaisin mieluummin oikean automerkin.
- Anonyymi
Mihin noita tarvii tavallinen Lahtinen ja Virtanen havumetsässä?🙀
- Anonyymi
Se on veistoksellinen ja sojottaa aina ylöspäin!
- Anonyymi
Tuota noin , ylläpidän normaalian työläisen paljon milummin daciaa ja on takuukin vielä kuin monivikaisia hyvintoimeen tulevien mb rasseja. Jos tallissani olisi mb näkisin painajaisia.
Nyt voin nukkua yöni hyvin velattomana ja aamuisin lähteä töihin ihan kelpoi dacialla.
Vaimolla onkin jo eri tason japsi 4x4 ja senkin kanssa saa nukkua yöt hyvin.
Joku voi tykätä mb mutta tähän pihaan ei tule vanhoja mersuja.
Ps uuden dacian hinnall asaa mersuja joten harkittuja kauppoja teen. - Anonyymi
HOPPA FOOORD
- Anonyymi
Ei näe unia moisista nyt saa olla vandaaleilta rauhassa.
- Anonyymi
En halua olla silmätikku. Siksi en osta tuota Mersua vaikka rahaa on tietysti niin ettei pashalle taivu.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 62895
- 119694
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp79670Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm32598- 38588
- 86537
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante110525- 41481
- 37465
- 70446