Näistä härpäkkeistä dacia kuskit näkevät märkiä unia.
ACC / TV / harman/kardon / Panoraama / Navi / BLIS
https://saka.fi/fi/vaihtoauto/mercedes-benz-s-223416/?gclid=EAIaIQobChMI6vD20cKe-gIVQ_CyCh10HQa1EAEYASACEgIlPPD_BwE
Mersu vs Dacia
12
183
Vastaukset
- Anonyymi
Sulla on varmaan jotain todistusaineistoa hurjan väitteesi tueksi?
- Anonyymi
Myönnä pois. Märkiä unia näet näistä härpäkkeistä. Erästä kuuluisaa valtiomiestä lainaten: kaiken viisauden alku on tosiasioiden tunnustaminen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Myönnä pois. Märkiä unia näet näistä härpäkkeistä. Erästä kuuluisaa valtiomiestä lainaten: kaiken viisauden alku on tosiasioiden tunnustaminen.
Olen samaa mieltä erään kuuluisan valtiomiehen kanssa. Sinun kanssasi en ole samaa mieltä.
- Anonyymi
Näyttöauto vs käyttöauto.Vähän kuin pikkupojat mulkkujaan vertailee.
- Anonyymi
Idiootti ja paha pakkomielle. Ajele sinä vaan sillä jopollasi. Se riittää sinulle.
- Anonyymi
Jos noista pitää valita niin ihan sama kumman ottaa. Ottaisin mieluummin oikean automerkin.
- Anonyymi
Mihin noita tarvii tavallinen Lahtinen ja Virtanen havumetsässä?🙀
- Anonyymi
Se on veistoksellinen ja sojottaa aina ylöspäin!
- Anonyymi
Tuota noin , ylläpidän normaalian työläisen paljon milummin daciaa ja on takuukin vielä kuin monivikaisia hyvintoimeen tulevien mb rasseja. Jos tallissani olisi mb näkisin painajaisia.
Nyt voin nukkua yöni hyvin velattomana ja aamuisin lähteä töihin ihan kelpoi dacialla.
Vaimolla onkin jo eri tason japsi 4x4 ja senkin kanssa saa nukkua yöt hyvin.
Joku voi tykätä mb mutta tähän pihaan ei tule vanhoja mersuja.
Ps uuden dacian hinnall asaa mersuja joten harkittuja kauppoja teen. - Anonyymi
HOPPA FOOORD
- Anonyymi
Ei näe unia moisista nyt saa olla vandaaleilta rauhassa.
- Anonyymi
En halua olla silmätikku. Siksi en osta tuota Mersua vaikka rahaa on tietysti niin ettei pashalle taivu.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkkeet ovat pois työntekijän palkasta
Jokainen työeläkkeen nimissä maksettu euro on otettu pois työtä tekevältä palkansaajalta. Mitä korkeampi työeläketaso o1191606Etkö sä muru mussakaiseni ymmärrä
Että me päästään lähenemään vain kaveruuden kautta? Vain siten mä voin lähettää sulle kuvia ja viestejä 😌 Tänäänkin o361272- 771268
- 501056
- 61812
Martina Aitolehdeltä kova tilitys podcastilla: "Kyllä mä turpaan vetäisin"!
Martina Aitolehti tilittää brutaalin rehellisesti Eskolle podcastilla syitä, miksi hän ei ole lähtenyt mukaan julkkisten203801Siinäpä jäät
Punapää kaipaamaan, kun päätän maallisen vaellukseni. Oma oli valintasi. Sillä minä en jaksa enää kovin pitkää tätä. Ole78752- 29734
Sosiaalinen lainalaisuus.
Tulipa mieleen tässä useammasta aloituksesta ja kirjoituksesta, että minusta ihmisilläkin (laumaeläimilläkin) on luonnol138686Hei, huomenta
Joskus tarvitaan kipua, että löytää itsestään voimaa ja vahvuutta! Aurinkoista päivää ja muutenkin mukavaa lauantaita ❤️65630