Kasvaako vai eikö

Anonyymi

Kasvaisikohan sinulle mies parta? En ole ikinä nähnyt sinulla partaa... Ymmärrän kyllä, että kaikille ei kasva edes. Olisi ihana nähdä sinulla parta, se voisi sopia hyvin.

15

245

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei se oikein hyvin kasva.

• Anonyymi

Turha tällaista leukalinjaa on parralla peittää.

• Anonyymi

Eihän sitä peittää tarvitse, mutta ei se haittaisi, jos vähän rapsuteltavaa olisi.

• Anonyymi

minulla kasvaa ja erittäin komeasti kasvaakin

• Anonyymi

sopisko sulle parta🤔🤭

• Anonyymi

Olen hyväksynyt ettei parta pahoille kasva.

• Anonyymi

Kasvaa parta mutta en ikinä ole tykännyt siitä, nytkin ajan heti aamulla sänken äkkiä pois. Eikä parta mulle kyllä yhtään sopiskaan, mulla on niin voimaksas leuka että se näyttäs tosi typerältä. Jos oikein sileen leuan haluan, pitäs ajaa se kaksi kertaa päivässä. Luulen niin että jotkut haluaa korostaa omaa miehisyyttä parralla. En, koskaan ole ajatellut noin, se ei vaan sovi.

• Anonyymi

Miksi et tykkää? Entä jos nainen haluaisi, niin voisitko välillä antaa parran kasvaa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi et tykkää? Entä jos nainen haluaisi, niin voisitko välillä antaa parran kasvaa?

No ei sovi parta kun omistan voimakkaan leuan, mielestäni pienileukaiselle sopii paremmin. En, ymmärrä miten jotkut naiset voi tykätä voimakas leukaisista miehistä? Itsellä kun on voimakas leuka, muutaman kerran joskus aikoinaan eräät ihmiset sanoi että käytän steroideja, kun omistan leveät leukaperät. Vaikka en ikinä niitä ole käyttänytkään. Se, on vain voimakas tuo leuka.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos olisi nainen lähetään nyt siitä liikkeelle, jos nainen jota rakastan pyytäisi niin sitten antaisin kyllä parran kasvaa. En, muuten kyllä, nytkin sänki tuntuu pahalta. No tuleva aika näyttää jos käyn intensiivisesti etsii mukavaa naista, alue koko suomi. Ja, nyt jo hymyilyttää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No ei sovi parta kun omistan voimakkaan leuan, mielestäni pienileukaiselle sopii paremmin. En, ymmärrä miten jotkut naiset voi tykätä voimakas leukaisista miehistä? Itsellä kun on voimakas leuka, muutaman kerran joskus aikoinaan eräät ihmiset sanoi että käytän steroideja, kun omistan leveät leukaperät. Vaikka en ikinä niitä ole käyttänytkään. Se, on vain voimakas tuo leuka.

En osaa tuohon leuka asiaan kyllä sanoa mitään, kai siihen kokonaisuus vaikuttaa. Kaipaamallani miehellä on kyllä voimakas leuka, mutta en tiedä mitä tähän sanoa...

• Anonyymi

No kasvaa ja kohtuu voimakkaasti.. nykyään tykkään sitä pitää, kun ei tarvitse kun siistiä..

Mies

• Anonyymi

Vähemmin ihana pitää.

• Anonyymi

Ei parta pahoille kasva, turpajouhet joutaville. -J

• Anonyymi

Ei sitä partaa jaksa edes ajaa niin sama se on pitää. Saksilla välillä kun leikkelee sitä niin se riittää. Viiksiäkin pitää leikata saksilla kun muutenhan ne kasvaisivat alaspäin suuhun asti.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Redrama tilittää itsemurha-suunnitelmastaan - Tämä sattuma pelasti: "Minulla oli ollut jo veitsi..."

Räppäri on kertonut Instassa olevansa Minnesota-hoidossa päihderiippuvuuden takia. Vain elämää -ohjelmassa Redrama paljastaa, että päihderiippuvuus te
      Kotimaiset julkkisjuorut
      42
      4527
    2. Nordstream sabotaasi todennäköisesti Yhdysvaltojen työtä

Kuten koko Ukrainan sodan provosointi, niin jenkit ovat taas asialla. Kaikessa on lopulta kyse petrodollarin tuomasta valta-aseman säilyttämisestä kei
      Maailman menoa
      513
      2112
    3. Olit ihastunut minuun

Tiedän sen vain.
      Ikävä
      80
      1844
    4. Nord Stream 1 -putki vuotaa kahdesta kohtaa - Saksa epäilee sabotaasia

Saksa epäilee sabotaasia https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/de63783e-7ae3-489f-a086-607fe43ab42a Saksa epäilee tahallisuutta "Saksalaisen Der Tages
      Maailman menoa
      237
      1585
    5. Ensitreffit alttarilla: Kouvolan komistus Miikka yllättää Henni-vaimon: "Sie oot toivonut sitä..."

Miikka ja Henni on kyllä söpö pari. Onhan siinä romantiikkaa, kun Miikka hurauttaa "valkealla ratsullaan", valkealla pakettiautolla, hakemaan tuoretta
      Ensitreffit alttarilla
      4
      1285
    6. 189
      1131
    7. Nalle mä rakastan sua :)

Oon hehkulamppu ja haluun sut ja sua :) Sua parempaa ei oo eikä tuu :)
      Romantiikka
      271
      1107
    8. Martina ei osaa kirjoittaa

Jälleen upea taidonnäyte tämän peruskoulun rimaa hipoen läpäisseen Martinan kirjoitustaidosta. Eilen stoorissa kulmienvärjäys ja teksti: näillä kelpaa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      310
      1085
    9. Kenellä on suurin motiivi sabotoida Nord Streamin kaasuputkea..

Muistin virkistämiseksi..... https://www.savonsanomat.fi/uutissuomalainen/3180533
      Maailman menoa
      178
      887
    10. Horoskooppi: Lue tästä päivän horoskooppi!

Suomi24 Viihde tarjoilee jokaisena päivänä jokaiselle tähtimerkille oman horoskoopin. Oletko jo lukenut tänä päivänä omasi? Lue tästä päivän horoskoo
      Horoskoopit
      5
      844
    Aihe