Kasvaako vai eikö

Anonyymi-ap

Kasvaisikohan sinulle mies parta? En ole ikinä nähnyt sinulla partaa... Ymmärrän kyllä, että kaikille ei kasva edes. Olisi ihana nähdä sinulla parta, se voisi sopia hyvin.

15

71

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei se oikein hyvin kasva.

• Anonyymi

Turha tällaista leukalinjaa on parralla peittää.

• Anonyymi

Eihän sitä peittää tarvitse, mutta ei se haittaisi, jos vähän rapsuteltavaa olisi.

• Anonyymi

minulla kasvaa ja erittäin komeasti kasvaakin

• Anonyymi

sopisko sulle parta🤔🤭

• Anonyymi

Olen hyväksynyt ettei parta pahoille kasva.

• Anonyymi

Kasvaa parta mutta en ikinä ole tykännyt siitä, nytkin ajan heti aamulla sänken äkkiä pois. Eikä parta mulle kyllä yhtään sopiskaan, mulla on niin voimaksas leuka että se näyttäs tosi typerältä. Jos oikein sileen leuan haluan, pitäs ajaa se kaksi kertaa päivässä. Luulen niin että jotkut haluaa korostaa omaa miehisyyttä parralla. En, koskaan ole ajatellut noin, se ei vaan sovi.

• Anonyymi

Miksi et tykkää? Entä jos nainen haluaisi, niin voisitko välillä antaa parran kasvaa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi et tykkää? Entä jos nainen haluaisi, niin voisitko välillä antaa parran kasvaa?

No ei sovi parta kun omistan voimakkaan leuan, mielestäni pienileukaiselle sopii paremmin. En, ymmärrä miten jotkut naiset voi tykätä voimakas leukaisista miehistä? Itsellä kun on voimakas leuka, muutaman kerran joskus aikoinaan eräät ihmiset sanoi että käytän steroideja, kun omistan leveät leukaperät. Vaikka en ikinä niitä ole käyttänytkään. Se, on vain voimakas tuo leuka.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos olisi nainen lähetään nyt siitä liikkeelle, jos nainen jota rakastan pyytäisi niin sitten antaisin kyllä parran kasvaa. En, muuten kyllä, nytkin sänki tuntuu pahalta. No tuleva aika näyttää jos käyn intensiivisesti etsii mukavaa naista, alue koko suomi. Ja, nyt jo hymyilyttää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No ei sovi parta kun omistan voimakkaan leuan, mielestäni pienileukaiselle sopii paremmin. En, ymmärrä miten jotkut naiset voi tykätä voimakas leukaisista miehistä? Itsellä kun on voimakas leuka, muutaman kerran joskus aikoinaan eräät ihmiset sanoi että käytän steroideja, kun omistan leveät leukaperät. Vaikka en ikinä niitä ole käyttänytkään. Se, on vain voimakas tuo leuka.

En osaa tuohon leuka asiaan kyllä sanoa mitään, kai siihen kokonaisuus vaikuttaa. Kaipaamallani miehellä on kyllä voimakas leuka, mutta en tiedä mitä tähän sanoa...

• Anonyymi

No kasvaa ja kohtuu voimakkaasti.. nykyään tykkään sitä pitää, kun ei tarvitse kun siistiä..

Mies

• Anonyymi

Vähemmin ihana pitää.

• Anonyymi

Ei parta pahoille kasva, turpajouhet joutaville. -J

• Anonyymi

Ei sitä partaa jaksa edes ajaa niin sama se on pitää. Saksilla välillä kun leikkelee sitä niin se riittää. Viiksiäkin pitää leikata saksilla kun muutenhan ne kasvaisivat alaspäin suuhun asti.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Olen väsynyt tähän

En osaa lopettaa ja koen huonoa omaatuntoa tästä. Kaikki on muutenkin turhaa ja tekemisesi sattuvat. Tunteita on vain hy
      Ikävä
      50
      6449
    2. Duunarit hylkäsivät vasemmistoliiton, siitä tuli feministinaisten puolue

Pääluottamusmies Jari Myllykoski liittyi vasemmistoliittoon, koska se oli duunarien puolue. Sitä samaa puoluetta ei enää
      Maailman menoa
      252
      5585
    3. Oppiiko vasemmistolaiset valehtelun jo kotonaan?

Sillä vasemmistolaiset/äärivasemmistolaiset valehtelee ja keksii asioita omasta päästään todella paljon. Esim. joku vas
      Maailman menoa
      236
      3011
    4. Muistakaa persut, että TE petitte, ei kokoomus

Miksikö kukaan ei arvostele kokoomusta? No sen vuoksi, että kokoomus noudattaa vaalilupauksiaan. Sen sijaan TE persut,
      Maailman menoa
      88
      2808
    5. Seuraava hallituspohja - Kokoomus, kepu, persut + KD

Kokoomus saa ainakin 20% kannatuksen ensi vaaleissa, keskusta sanoisin noin 15%, persut todennäköisesti enemmän, ehkä 17
      Maailman menoa
      150
      2525
    6. Olenko mies sinun mielestä outo?

Saat vastata rehellisesti.
      Ikävä
      74
      2212
    7. Outo ilmiö - vasemmistolaiset eivät kirjoita mitään kokoomuksesta

joka sentään johtaa hallitusta, ja jonka talouspolitiikkaa noudatetaan. Nämä muutamat vasemmistolaiset jotka täällä aina
      Maailman menoa
      61
      2070
    8. Millasia unelmia sulla on?

onko unelmia...?
      Ikävä
      80
      1925
    9. Miten usein toivot

Tai olet toivonut että olisimme lähekkäin vai toivotko ollenkaan?
      Ikävä
      214
      1831
    10. Martina tienaa itse rahansa

Ei tarvitse anella elättäjältään rahaa, ruokaa ja laukkuja.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      381
      1420
    Aihe