Kasvaako vai eikö

Anonyymi-ap

Kasvaisikohan sinulle mies parta? En ole ikinä nähnyt sinulla partaa... Ymmärrän kyllä, että kaikille ei kasva edes. Olisi ihana nähdä sinulla parta, se voisi sopia hyvin.

15

110

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei se oikein hyvin kasva.

    • Anonyymi

      Turha tällaista leukalinjaa on parralla peittää.

      • Anonyymi

        Eihän sitä peittää tarvitse, mutta ei se haittaisi, jos vähän rapsuteltavaa olisi.


    • Anonyymi

      minulla kasvaa ja erittäin komeasti kasvaakin

    • Anonyymi

      sopisko sulle parta🤔🤭

    • Anonyymi

      Olen hyväksynyt ettei parta pahoille kasva.

    • Anonyymi

      Kasvaa parta mutta en ikinä ole tykännyt siitä, nytkin ajan heti aamulla sänken äkkiä pois. Eikä parta mulle kyllä yhtään sopiskaan, mulla on niin voimaksas leuka että se näyttäs tosi typerältä. Jos oikein sileen leuan haluan, pitäs ajaa se kaksi kertaa päivässä. Luulen niin että jotkut haluaa korostaa omaa miehisyyttä parralla. En, koskaan ole ajatellut noin, se ei vaan sovi.

      • Anonyymi

        Miksi et tykkää? Entä jos nainen haluaisi, niin voisitko välillä antaa parran kasvaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi et tykkää? Entä jos nainen haluaisi, niin voisitko välillä antaa parran kasvaa?

        No ei sovi parta kun omistan voimakkaan leuan, mielestäni pienileukaiselle sopii paremmin. En, ymmärrä miten jotkut naiset voi tykätä voimakas leukaisista miehistä? Itsellä kun on voimakas leuka, muutaman kerran joskus aikoinaan eräät ihmiset sanoi että käytän steroideja, kun omistan leveät leukaperät. Vaikka en ikinä niitä ole käyttänytkään. Se, on vain voimakas tuo leuka.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi et tykkää? Entä jos nainen haluaisi, niin voisitko välillä antaa parran kasvaa?

        Jos olisi nainen lähetään nyt siitä liikkeelle, jos nainen jota rakastan pyytäisi niin sitten antaisin kyllä parran kasvaa. En, muuten kyllä, nytkin sänki tuntuu pahalta. No tuleva aika näyttää jos käyn intensiivisesti etsii mukavaa naista, alue koko suomi. Ja, nyt jo hymyilyttää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei sovi parta kun omistan voimakkaan leuan, mielestäni pienileukaiselle sopii paremmin. En, ymmärrä miten jotkut naiset voi tykätä voimakas leukaisista miehistä? Itsellä kun on voimakas leuka, muutaman kerran joskus aikoinaan eräät ihmiset sanoi että käytän steroideja, kun omistan leveät leukaperät. Vaikka en ikinä niitä ole käyttänytkään. Se, on vain voimakas tuo leuka.

        En osaa tuohon leuka asiaan kyllä sanoa mitään, kai siihen kokonaisuus vaikuttaa. Kaipaamallani miehellä on kyllä voimakas leuka, mutta en tiedä mitä tähän sanoa...


    • Anonyymi

      No kasvaa ja kohtuu voimakkaasti.. nykyään tykkään sitä pitää, kun ei tarvitse kun siistiä..

      Mies

    • Anonyymi

      Vähemmin ihana pitää.

    • Anonyymi

      Ei parta pahoille kasva, turpajouhet joutaville. -J

    • Anonyymi

      Ei sitä partaa jaksa edes ajaa niin sama se on pitää. Saksilla välillä kun leikkelee sitä niin se riittää. Viiksiäkin pitää leikata saksilla kun muutenhan ne kasvaisivat alaspäin suuhun asti.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      105
      1024
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      101
      888
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      96
      777
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      81
      682
    5. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      645
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      16
      570
    7. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      34
      496
    8. Kuinka paljon hänestä tykkäät?

      Vai tykkäätkö ollenkaan? 🤣
      Ikävä
      43
      482
    9. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      475
    10. Tulimme yöllä reissusta kotosalle

      niin heti tämä öinen häiriökäyttäytyminen ilmeni palatessa. Eikö näitä 2-3 alaikästä laittomilla mopoilla rällääjää saa
      Kiuruvesi
      30
      460
    Aihe