Kasvaako vai eikö

Anonyymi-ap

Kasvaisikohan sinulle mies parta? En ole ikinä nähnyt sinulla partaa... Ymmärrän kyllä, että kaikille ei kasva edes. Olisi ihana nähdä sinulla parta, se voisi sopia hyvin.

15

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei se oikein hyvin kasva.

• Anonyymi

Turha tällaista leukalinjaa on parralla peittää.

• Anonyymi

Eihän sitä peittää tarvitse, mutta ei se haittaisi, jos vähän rapsuteltavaa olisi.

• Anonyymi

minulla kasvaa ja erittäin komeasti kasvaakin

• Anonyymi

sopisko sulle parta🤔🤭

• Anonyymi

Olen hyväksynyt ettei parta pahoille kasva.

• Anonyymi

Kasvaa parta mutta en ikinä ole tykännyt siitä, nytkin ajan heti aamulla sänken äkkiä pois. Eikä parta mulle kyllä yhtään sopiskaan, mulla on niin voimaksas leuka että se näyttäs tosi typerältä. Jos oikein sileen leuan haluan, pitäs ajaa se kaksi kertaa päivässä. Luulen niin että jotkut haluaa korostaa omaa miehisyyttä parralla. En, koskaan ole ajatellut noin, se ei vaan sovi.

• Anonyymi

Miksi et tykkää? Entä jos nainen haluaisi, niin voisitko välillä antaa parran kasvaa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi et tykkää? Entä jos nainen haluaisi, niin voisitko välillä antaa parran kasvaa?

No ei sovi parta kun omistan voimakkaan leuan, mielestäni pienileukaiselle sopii paremmin. En, ymmärrä miten jotkut naiset voi tykätä voimakas leukaisista miehistä? Itsellä kun on voimakas leuka, muutaman kerran joskus aikoinaan eräät ihmiset sanoi että käytän steroideja, kun omistan leveät leukaperät. Vaikka en ikinä niitä ole käyttänytkään. Se, on vain voimakas tuo leuka.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos olisi nainen lähetään nyt siitä liikkeelle, jos nainen jota rakastan pyytäisi niin sitten antaisin kyllä parran kasvaa. En, muuten kyllä, nytkin sänki tuntuu pahalta. No tuleva aika näyttää jos käyn intensiivisesti etsii mukavaa naista, alue koko suomi. Ja, nyt jo hymyilyttää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No ei sovi parta kun omistan voimakkaan leuan, mielestäni pienileukaiselle sopii paremmin. En, ymmärrä miten jotkut naiset voi tykätä voimakas leukaisista miehistä? Itsellä kun on voimakas leuka, muutaman kerran joskus aikoinaan eräät ihmiset sanoi että käytän steroideja, kun omistan leveät leukaperät. Vaikka en ikinä niitä ole käyttänytkään. Se, on vain voimakas tuo leuka.

En osaa tuohon leuka asiaan kyllä sanoa mitään, kai siihen kokonaisuus vaikuttaa. Kaipaamallani miehellä on kyllä voimakas leuka, mutta en tiedä mitä tähän sanoa...

• Anonyymi

No kasvaa ja kohtuu voimakkaasti.. nykyään tykkään sitä pitää, kun ei tarvitse kun siistiä..

Mies

• Anonyymi

Vähemmin ihana pitää.

• Anonyymi

Ei parta pahoille kasva, turpajouhet joutaville. -J

• Anonyymi

Ei sitä partaa jaksa edes ajaa niin sama se on pitää. Saksilla välillä kun leikkelee sitä niin se riittää. Viiksiäkin pitää leikata saksilla kun muutenhan ne kasvaisivat alaspäin suuhun asti.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      140
      2610
    2. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      360
      1967
    3. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      40
      1677
    4. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      31
      1523
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      28
      1350
    6. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      94
      1203
    7. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      54
      1163
    8. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      327
      927
    9. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      110
      918
    10. Annan meille mahdollisuuden

Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil
      Ikävä
      53
      772
    Aihe