Käyn lukiota ja tullut paljon poissaoloja. Ei vaan pääse sängystä ylös kun on niin valtavan pahaolla ja väsyttää. Koulussa ei pysty keskittymään yhtään mihinkään ja tehtäviä jäänyt sen takia tekemättä. Vanhemmat luulee, että oon laiska ja se lisää huonoa oloa. Tätä on kestänyt varmaan puolivuotta keväästä asti. Oon nyt mennyt kouluterveyden huoltajalta hankkimaan apua, mutta vielä pitäs vanhemmille jotenki kerta tästä, että ne ei pitäis ihan luuserina. Tuntuu vaan siltä, että ne ei välttämättä ymmärrä...
Miten kertoa vanhemmille
3
112
Vastaukset
- Anonyymi
Jos eivät ymmärrä niin sitten eivät. Kerro kuitenkin. Se tekee ryhdille hyvää. Luulen kyllä että ovat vaan neuvottomia kuten jokainen tuollaisessa ja sitten puhuvat jotain vaan. usein hölmöjä. Ainakin korona teki tuota itselle.
- Anonyymi
Jos juttelet ensin sen kouluterkkarin kanssa, ja kerrot hänelle, että on vaikeaa kertoa asiasta vanhemmille.
Ehkä terkkarilla voisi olla jotain vinkkejä, kuinka voisit vanhemmillesikin puhua. - Anonyymi
Nuorilla on nykyisin erityisen vaikeaa. Paineita tulee joka suunnasta.
Koeta jutella jollekulle luotettavalle ihmiselle.
Mene vaikka terveydenhoitajalle.
Älä jää yksin asiasi kanssa.
Hyvä, kun kirjoitit tänne. Se on hyvä alku.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1713458
Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m811459Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek251229- 1581202
Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit192978- 35961
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut16923Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?57822Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk85751- 62735