Tässä on lueteltuna mahdolliset riskit
- Väittävät saavansa "terapiaa" tai "opiskelua" jopa ulkona liikenteessä mutta suuttuvat jos pyytää ottamaan kuulokkeet hetkeksi pois
- Ei ole mitään terapiaa jossa tarvittaisiin isoja kuulokkeita joka paikassa vaan he saattavat saada tietoa sinun liikkeistäsi ja ne tiedot tulevat mistä tahansa (vaikka Mosaadilta)
- Eivät tiedä minne heidän pöpinät ohjautuu tai kuka niitä ohjailee ja mihin verkkoon ja pulinat saattavat kuulua muualla kuin missä pitäisi
Varokaa isoja kuulokkeita käyttäviä ihmisiä
7
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Mikä oikeus sinulla on pyytää ihmisiä ottamaan kuulokkeita pois, siis kadulla? Ei kuulu sinulle, vaikka jollakulla olisi isot tai pienet kuulokkeet, tai vaikka dildo p*llussaan.
- Anonyymi
Älkää ainakaan polkupyöräilkö isot luurit päässä kun ette kuitenkaan kuule mitä takaa tulee.
- Anonyymi
Miks mun pitää kuulla se?
- Anonyymi
Liikenteessä liikkuu kuuroja. Hei eivät he eivät kuule takana tulevia. Liikenteessä liikkuu myös sokeita. Hei eivät edes näe takana tulevia vaikka kääntäisivät pään kuullessaan ääntä takaa.
- Anonyymi
Niin, jos itse kulkee reittejä missä ei ole kenenkään tiellä, niin ei silloin tarvitse kuulla, vaikka takaapäin lähestyisi itse Beelzebub. Ja kenelläkään ei ole oikeutta käskyttää että kuulokkeet pois, poliisia lukuunottamatta. Kuulokkeiden koolla ei ole merkitystä, sen sijaan aivojen koolla ilmeisesti ja nähtävästi on. Itsekään en kuulokkeita poistaisi, jos joku ylikypsä isäntä tai emäntä tulee haastamaan naama vituralla.
- Anonyymi
Juuri tämmösten pöpien takia aion pitää jatkossakin suuret kuulokkeet korvillani, tyytyväisesti hymähdellen pyöräillessäni.
Minun kun ei tarvitse olla osa sinun outoa sielunelämääsi.
Btw, kuulen kyllä mitä ympärillä tapahtuu äänikirjojakin kuunnellessani, en vaan välitä. Ja kuulokkeet helpottaa välttelemään jos joku alkaakin huutelemaan. Lyön vaikka vetoa, että jos joku ei ole sinua joskus kuullut kuulokkeet päässä, on se vaan esittänyt. - Anonyymi
Itse käytän isoja Bt-luureja, kuuntelen ahti karjalaisen puheita areenasta !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937918
- 403792
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021896- 241220
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321093Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,281023Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53837Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31802Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia10800Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60749