Varokaa isoja kuulokkeita käyttäviä ihmisiä

Anonyymi-ap

Tässä on lueteltuna mahdolliset riskit

- Väittävät saavansa "terapiaa" tai "opiskelua" jopa ulkona liikenteessä mutta suuttuvat jos pyytää ottamaan kuulokkeet hetkeksi pois
- Ei ole mitään terapiaa jossa tarvittaisiin isoja kuulokkeita joka paikassa vaan he saattavat saada tietoa sinun liikkeistäsi ja ne tiedot tulevat mistä tahansa (vaikka Mosaadilta)
- Eivät tiedä minne heidän pöpinät ohjautuu tai kuka niitä ohjailee ja mihin verkkoon ja pulinat saattavat kuulua muualla kuin missä pitäisi

7

71

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mikä oikeus sinulla on pyytää ihmisiä ottamaan kuulokkeita pois, siis kadulla? Ei kuulu sinulle, vaikka jollakulla olisi isot tai pienet kuulokkeet, tai vaikka dildo p*llussaan.

• Anonyymi

Älkää ainakaan polkupyöräilkö isot luurit päässä kun ette kuitenkaan kuule mitä takaa tulee.

• Anonyymi

Miks mun pitää kuulla se?

• Anonyymi

Liikenteessä liikkuu kuuroja. Hei eivät he eivät kuule takana tulevia. Liikenteessä liikkuu myös sokeita. Hei eivät edes näe takana tulevia vaikka kääntäisivät pään kuullessaan ääntä takaa.

• Anonyymi

Niin, jos itse kulkee reittejä missä ei ole kenenkään tiellä, niin ei silloin tarvitse kuulla, vaikka takaapäin lähestyisi itse Beelzebub. Ja kenelläkään ei ole oikeutta käskyttää että kuulokkeet pois, poliisia lukuunottamatta. Kuulokkeiden koolla ei ole merkitystä, sen sijaan aivojen koolla ilmeisesti ja nähtävästi on. Itsekään en kuulokkeita poistaisi, jos joku ylikypsä isäntä tai emäntä tulee haastamaan naama vituralla.

• Anonyymi

Juuri tämmösten pöpien takia aion pitää jatkossakin suuret kuulokkeet korvillani, tyytyväisesti hymähdellen pyöräillessäni.
      Minun kun ei tarvitse olla osa sinun outoa sielunelämääsi.

Btw, kuulen kyllä mitä ympärillä tapahtuu äänikirjojakin kuunnellessani, en vaan välitä. Ja kuulokkeet helpottaa välttelemään jos joku alkaakin huutelemaan. Lyön vaikka vetoa, että jos joku ei ole sinua joskus kuullut kuulokkeet päässä, on se vaan esittänyt.

• Anonyymi

Itse käytän isoja Bt-luureja, kuuntelen ahti karjalaisen puheita areenasta !

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Trump muka öljyn takia Venezuelaan? Pelkää mustamaalausta

Kertokaapa mistä tuollainen uutisankka on saanut alkunsta? Näyttäkääpä ne alkuperäiset lähteet, minä en löytänyt mitään
      Maailman menoa
      188
      17578
    2. Kun Arman Alizad puolusti hiihtäjä Vilma Nissilää sanomalla

"älä välitä sekopäistä Vilma", ja kun siitä kerrottiin täällä, niin sekopäinen mukasuvaitsevainen teki siitä valituksen
      Maailman menoa
      90
      3795
    3. Lataus pakkaskelissä

En olisi koskaan ostanut sähköautoa jos olisin tajunnut että ne eivät lataa pakkasissa suurteholatauksella vaan istut tu
      Hybridi- ja sähköautot
      32
      1894
    4. Martinalta vahva viesti

"Suuret unelmat venyttävät sinua, pelottavat vähän ja vievät mukavuusalueen ulkopuolelle. Juuri siellä kasvu tapahtuu. J
      Kotimaiset julkkisjuorut
      280
      1530
    5. Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?

Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?
      Maailman menoa
      64
      1499
    6. Akateemikko Martti Koskenniemi vertaa Trumpia Putiniin

"-Suomalaisena on syytä olla huolissaan siitä, että Yhdysvallat näin vahvistaa 1800-luvun alkupuolella julistamansa etup
      Maailman menoa
      160
      1427
    7. Jos mies olet oikeasti...?

Kiinnostunut... Pyydä mut kunnolla treffeille ja laita itsesi likoon. En voi antaa sydäntä jos sinä olet epävarma ja eh
      Ikävä
      115
      1324
    8. Esko Eerikäinen paljastaa järkyttävän muiston lapsuudesta - Isä löytyi alastomana slummista

Esko Eerikäisen tausta on monikulttuurinen, hän muutti vain 10-vuotiaana yksin kotoaan Kolumbiasta isovanhempiensa luo S
      Suomalaiset julkkikset
      14
      1304
    9. Pitäisikö meidän

Sitten nähdä ilman että siitä tehdään ongelmaa?
      Ikävä
      81
      1111
    10. Nautitko riidan haastamisesta?

Itse olen hyvin kärsivällinen ja sopuisa noin yleensä, mutta osaan tarvittaessa olla hankala. Niin metsä vastaa kuin sin
      Sinkut
      209
      1043
    Aihe