Hei sinä siellä

Anonyymi-ap

En ole kirjoitellut sulle enää aikoihin tänne. Älä sinäkään tee niin, koska se on turhaa

34

569

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tavallaan kyllä samaa, mutta on tämä eräänlaista terapiaa;)

      • Anonyymi

        Minullekin tämä on terapiaa olin kauan sitten ihastunut yhteen tyttöön varmaan uskonnosta johtui että mitään ei tapahtunut. Joskus kuvittelen että hänen viestejä on täällä harhoja vaan tietenkin pitää vaan lääkkeet ottaa kuten ennenkin ja harjoittaa kristillistä elämää. Niin se varmaan on jeesus ja lääkärit on tyytyväisiä.


    • Anonyymi

      Oletko nyt varma että sulle on kirjoitettu?

      • Anonyymi

        Lukeeko tuossa että minulle olisi kirjoitettu?


    • Anonyymi

      Kelles tämä on nyt osoitettu?

    • Anonyymi

      Mutta on ikävä

    • No mitä tämä nyt on?

    • Anonyymi

      😂😂😂

    • Anonyymi

      Näin se mennä pitää. Treffipalsta on tapaaville.

    • Anonyymi

      Ahdistaako sua jos kirjoitan sulle

      • Anonyymi

        Joskus, mutta nyt olen oma itseni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joskus, mutta nyt olen oma itseni.

        Miksi luet täällä, jos se ahdistaa?


    • Anonyymi

      Mustasukkaiset laittaa tuollaisia. Ei kukaan muu. En ole minäkään kirjoittanut tänne enää aloituksia.

      • Anonyymi

        En minäkään. Koko viikonloppukin täysin muualla.


    • Anonyymi

      Tiedän, että TÄÄ on sulta;)

      • Anonyymi

        Paljastuin, voi ei


    • Anonyymi

      Miksi näin moni vastaa tähänkin? Tässä ei ole mitään tunnistettavaa

      • Anonyymi

        Niin joten aloitus on turha.


    • Anonyymi

      Tämä selvä. Koko palstan voi lopettaa turhana.

      • Anonyymi

        Kunpa voisikin! Olen tänäkin iltana lukenut muutaman viestin täältä, jotka voisi aivan hyvin olla minun kirjoittamiani, mutta eivät ole. Tämä on harhainen paikka ja mitä enemmän täällä aikaansa viettää sitä harhaisemmaksi menee


    • Anonyymi

      Awww.. ❤️ arvasin oot kirjoittanut joskus mulle tänne. 😍

    • Anonyymi

      Minä en kirjoita tänne, mutta kirjoitan.

    • Anonyymi

      En mä oo kirjotellu tänne ikinä mulle.

    • Anonyymi

      Huono toi oli kun ei ollut ees oli toi miehelle vai naiselle.

    • Anonyymi

      Voit aloittaa ittestäs ja häippästä vielä kun voit. Säilytät sentään kasvosi hänen silmissä ja muutenkin pysyt terveempänä.

    • Anonyymi

      En ole täällä sinun takiasi mies.

      • Anonyymi

        Et ole minkään takia, kunhan olet ja kiukuttelet sopivasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et ole minkään takia, kunhan olet ja kiukuttelet sopivasti.

        Näinpä juuri. En koe kiukuttelevani vaan muut tekevät sen minun puolesta.


    • Anonyymi

      Niin kauan kun kirjoitetaan ilman nimiä tai nimi kirjaimia. Ei, täällä kirjoita kukaan kenellekkään ikinä, niin se vain on. Kaikki on voimakkaan anomyymisyyden takana. Eli ei kannata ottaa niin tosissaan näitä. Mitä yhteyttä on Aku Ankalla ja tällä palstalla? Molemmat ovat Fiktiivisiä hahmoja, ilman mitään suurenpaa tunnekuohua. Tämä on vähän niinkuin Aku Ankan luku. Voi välillä nauraa kunnolla, Niin oikeasti suhteiden etsiminen ja luominen tapahtuu oikeassa elämässä, siellä kun kaikki tapahtuu vähän nopeammin. Täällä kohtaa iines ja Aku.

    • Anonyymi

      En omi mitään. Olen jo oppinut elämään nöyrästi ja hiljaisesti yksin. No välillä toivon että hän olisi vaimoni, mutta ei keneltäkään naiselta voi odottaa sellaista kärsivällisyyttä, ymmärrystä ja lempeyttä, että rakastaisi minua. Ihan mahdotontakin se taitaa olla. Kauniita unia.

      • Anonyymi

        Miksi sinua ei voisi hän tai joku rakastaa? Väitän, että jokaisessa ihmisessä on rakastettavia piirteitä puutteista huolimatta.

        Jokainen meistä, ainakin melkein jokainen, on saanut pakit ja myös itse antanut pakit. Se, että ei kelpaa yhdelle ihmiselle, ei tee kelpaamattomaksi kaikille. Ihmisen pitää vain löytää se oikea, jolle itse kelpaa ja jonka itsekin hyväksyy sellaisena kuin hän on, Ja joo, tiedän kyllä ettei se ole helppoa ja se löytämisen prosessi turhauttaa taatusti suurinta osaa.

        Oletko saanut rakkautta ja hyväksyntää lapsena? Jos olet, ammenna voimasi juuristasi ja siitä että olet itse armollisempi itsellesi. Jos et ole ollut niin onnekas, joudut tekemään isomman työn itse opetellessasi rakastamaan ja hyväksymään ensin itse itsesi. Kun sen osaat, on se toisellakin helpompaa.


    • Anonyymi

      Hei, hei Ja hyvää loppuelämää, ei kannatta kiukutella kyllä se vielä iloksi muuttuu, yks kun jättää toinen ottaa.

    • Anonyymi

      Hei sinä siellä !
      Heh, heh, olipa hauska !
      Sinultako kenenkään pitäisi kysyä lupa voiko tänne kirjoittaa vai ei.
      Mene sinä kaikessa rauhassa, me jatketaan täällä.
      Kaikenmoista roskaa.

    • Anonyymi

      Hyvä huomio. Ei mitään minulle täällä.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      66
      3163
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      548
      3004
    3. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      37
      2225
    4. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      49
      1982
    5. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      120
      1815
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      305
      1795
    7. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      9
      1572
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      101
      1295
    9. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      63
      1208
    10. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      23
      1185
    Aihe