Muttei koskaan löydä.
Vastaukset 9
- Anonyymi
Mitä sitten? Onko jotenkin sinulta pois?
- Anonyymi
Ethän sinä mitään ikinä myönnä mutta minä taas tunnistan sinut mies. Puhut kuinka olen vain varalla ja kuin jokin käyttötavara.
- Anonyymi
A mieshän se siinä.
- Anonyymi
Andy McCoy
- Anonyymi
Andy Mccoy ei varmasti palstaile. Oletko muuten varma ettet sinä palstaile äitisi kanssa? Mietipä sitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Andy Mccoy ei varmasti palstaile. Oletko muuten varma ettet sinä palstaile äitisi kanssa? Mietipä sitä.
Äiti kyllä tietää tästä paikasta. Jaiks.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Andy palstailee. Varma tieto.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Andy palstailee. Varma tieto.
Mitä sitten? Anna Andyn olla rauhassa.
- Anonyymi
Etsivä harvoin löytää mitään pysyvää ainakaan sattuma ohjaa kohtalo johdattaa ja jos on onni myötä ni kuka tietää mitä siit voi seurata kohdata saada
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oot upea nainen, älä vähättele ittees
Ja tietojeni mukaan 2 muuta on susta kiinnostuneit mun lisäks. 👀42875- 74812
KP-Sesongilla ongelmia?
Tarvitsen luotettavaa katonpuhdistajaa ja kuulin, että KP-Sesonki Oy tekee hommat edullisesti ja asiakkaan tarpeet huomi17809Jämsän Paras Ravintola
Särkijärven kioskiin on avattu uusi upea Maucas ravintola joka on jämsän paras. Loistava palvelu ja herkullinen ruoka. R51724Huh huh...
Törmäsin toisaalla tekstiin, mitä ajattelet masturboidessasi? Yksi kommentti, avaruusolioita! Täh?! Helvettiläinen oik208671- 38539
- 43536
Ihmettelet nainen, miten vielä sinua rakastan
No jos en enää sinua ajattelisi, niin ei se mitään rakkautta olisi alunperinkään. En tarvi sinusta nähdä merkkiäkään, ni39485- 47465
Kiellettyjä ajatuksia
Istutaan sylikkäin, katson sun silmiin, vastaat kstseeseen ja kiedon kädet sun ympärille. Huulet koskettaa sun huulia,37439