Muttei koskaan löydä.
Vastaukset 9
- Anonyymi
Mitä sitten? Onko jotenkin sinulta pois?
- Anonyymi
Ethän sinä mitään ikinä myönnä mutta minä taas tunnistan sinut mies. Puhut kuinka olen vain varalla ja kuin jokin käyttötavara.
- Anonyymi
A mieshän se siinä.
- Anonyymi
Andy McCoy
- Anonyymi
Andy Mccoy ei varmasti palstaile. Oletko muuten varma ettet sinä palstaile äitisi kanssa? Mietipä sitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Andy Mccoy ei varmasti palstaile. Oletko muuten varma ettet sinä palstaile äitisi kanssa? Mietipä sitä.
Äiti kyllä tietää tästä paikasta. Jaiks.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Andy palstailee. Varma tieto.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Andy palstailee. Varma tieto.
Mitä sitten? Anna Andyn olla rauhassa.
- Anonyymi
Etsivä harvoin löytää mitään pysyvää ainakaan sattuma ohjaa kohtalo johdattaa ja jos on onni myötä ni kuka tietää mitä siit voi seurata kohdata saada
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 80891
- 58836
- 63836
Uunimakkara koululaisten suosikki
https://www.is.fi/ruokala/ajankohtaista/art-2000012228523.html on tärkeää että oppilaat syövät hyvin, muuten ei jaksa p264665- 50662
Meistä puhutaan
Meistä varmaan puhutaan ja huhutaan. Luulen niin. Ei kiva juttu. Ja ystävät on minusta huolissaan. Yritän tehdä kaikkeni27656- 17512
Luotan sinuun nainen, kuin kallioon!
Jos joskus tuntuu siltä, että haluat puhua minulle jotain luottamuksella niin voit luottaa siihen, että kaikki jää meid39511En tiedä sinusta
Olisitko lempeä, hyväntuulinen ja rento vai jämpti, määrätietoinen ja huoliteltu kumppani?38502- 58488