Ethän sinä mitään ikinä myönnä mutta minä taas tunnistan sinut mies. Puhut kuinka olen vain varalla ja kuin jokin käyttötavara.0ÄänestäKommentoi
Andy Mccoy ei varmasti palstaile. Oletko muuten varma ettet sinä palstaile äitisi kanssa? Mietipä sitä.0ÄänestäKommentoi
Anonyymi00006 kirjoitti:Andy Mccoy ei varmasti palstaile. Oletko muuten varma ettet sinä palstaile äitisi kanssa? Mietipä sitä.Äiti kyllä tietää tästä paikasta. Jaiks.0ÄänestäKommentoi
Anonyymi00006 kirjoitti:Andy Mccoy ei varmasti palstaile. Oletko muuten varma ettet sinä palstaile äitisi kanssa? Mietipä sitä.Andy palstailee. Varma tieto.0ÄänestäKommentoi
Anonyymi00006 kirjoitti:Andy palstailee. Varma tieto.Mitä sitten? Anna Andyn olla rauhassa.0ÄänestäKommentoi
Etsivä harvoin löytää mitään pysyvää ainakaan sattuma ohjaa kohtalo johdattaa ja jos on onni myötä ni kuka tietää mitä siit voi seurata kohdata saada0ÄänestäKommentoi
Vastaukset 9
Vanhimmat
Mitä sitten? Onko jotenkin sinulta pois?
Ethän sinä mitään ikinä myönnä mutta minä taas tunnistan sinut mies. Puhut kuinka olen vain varalla ja kuin jokin käyttötavara.
A mieshän se siinä.
Andy McCoy
Andy Mccoy ei varmasti palstaile. Oletko muuten varma ettet sinä palstaile äitisi kanssa? Mietipä sitä.
Äiti kyllä tietää tästä paikasta. Jaiks.
Andy palstailee. Varma tieto.
Mitä sitten? Anna Andyn olla rauhassa.
Etsivä harvoin löytää mitään pysyvää ainakaan sattuma ohjaa kohtalo johdattaa ja jos on onni myötä ni kuka tietää mitä siit voi seurata kohdata saada