Muttei koskaan löydä.
Vastaukset 9
- Anonyymi
Mitä sitten? Onko jotenkin sinulta pois?
- Anonyymi
Ethän sinä mitään ikinä myönnä mutta minä taas tunnistan sinut mies. Puhut kuinka olen vain varalla ja kuin jokin käyttötavara.
- Anonyymi
A mieshän se siinä.
- Anonyymi
Andy McCoy
- Anonyymi
Andy Mccoy ei varmasti palstaile. Oletko muuten varma ettet sinä palstaile äitisi kanssa? Mietipä sitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Andy Mccoy ei varmasti palstaile. Oletko muuten varma ettet sinä palstaile äitisi kanssa? Mietipä sitä.
Äiti kyllä tietää tästä paikasta. Jaiks.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Andy palstailee. Varma tieto.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Andy palstailee. Varma tieto.
Mitä sitten? Anna Andyn olla rauhassa.
- Anonyymi
Etsivä harvoin löytää mitään pysyvää ainakaan sattuma ohjaa kohtalo johdattaa ja jos on onni myötä ni kuka tietää mitä siit voi seurata kohdata saada
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin
Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.133721Kysymys
Pystyisitkö tutustuu kaverina tai alkaa parisuhteeseen skitsofreenikon kanssa? T.Skitosoaffektiivinen (parantunut) Ois190642Töysä otsikoissa
Töysässä takavarikoitu kaksi luvallista käsiasetta ammuskelun jälkeen!Näin media uutisoi!23617Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su45617Metsamanin muru kissa kuollut
Nyt siellä surraan muru kissaa päivä tolkulla,vaikka muuten ei oo välittänyt mitenkään siitä,kun joka videolla vaan mars94583- 56570
Mistäkö haaveilen
Tällä hetkellä. Siitä, että kohtaamme, vetovoima on jäljellä ja saisimme olla aivan kahden, ei tarvitsisi välittää mistä29521Kuinka hyvin kestäisit?
Oletko miettinyt, että mitä jos olisit pyöreä pullukka ja vielä ruma niin kestäisitkö vai masentuisitko?102510- 41509
En aio laittaa viestiä enkä soittaa sulle
Turvallisuussyistä jouduin poistamaan numerosi puhelimestani. Ihan kaikkien parhaaksi. Mutta kirjoitin sen lapulle ylös26502